En nu stiekem niks meer van me laten horen.quote:
Ik zag het.quote:
Je moet het via de bank doen, niet muntjes in je cdrom drive proppen!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zag het.
Even mijn portemonnee pakken hoor.
Hihi, goed dat je het zegt.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je moet het via de bank doen, niet muntjes in je cdrom drive proppen!
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, goed dat je het zegt.
*Insert hand-voor-de-mond-smile
Misschien handig om je woonplaats dan even te vermelden?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog wel een bench staan die ik niet gebruik
Heb zelf geen vervoer, maar als iemand hier uit de buurt die kant op gaat, kan ie m zo komen halen (mag ie nog een kop koffie ook)
Ja die ja.quote:
Ik zou het bedrag kunnen verdrievoudigen als Kb met mij gaat daten.quote:
dat had ik net gedaanquote:Op zondag 19 juli 2009 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien handig om je woonplaats dan even te vermelden?
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou het bedrag kunnen verdrievoudigen als Kb met mij gaat daten.![]()
HEUY, ik kreeg een hartjesPI. WIEEEJH!![]()
![]()
![]()
PM komt eraan, en ik bedank je bij dezen alvast! Kusjes omdat je een lekkerding bent.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
Ik wil ook graag PM met de bankgegevens. Wat een goed uitgekozen doel ook weer dit jaar!! Echt goed dat die oude knarretjes nog zo'n fijn einde krijgen!!
Ah tof. Dierenthuis zit ook ergens in Brabant right, ligt dat niet vlak bij elkaar?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat had ik net gedaan
Ik had het getypt en even open laten staan omdat ik WIST dat ik nog iets wilde zeggen... Vergeet ik het nog
Maar goed, editten ben ik goed in
(Eindhoven dus)
Grote lebber terug mop!!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PM komt eraan, en ik bedank je bij dezen alvast! Kusjes omdat je een lekkerding bent.
Aarle Rixtel is redelijk in de buurt. Half uurtje ofzoquote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah tof. Dierenthuis zit ook ergens in Brabant right, ligt dat niet vlak bij elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |