Ik had er een keer kauwgom in gekregen en heb er niet alles uit kunnen krijgen destijds.. Dus cola valt nog meequote:Op zondag 19 juli 2009 21:44 schreef Vetklep het volgende:
Mijn Dry Japan begint langzaam aan mooi te faden
Ik heb een halve fles cola op de broekspijpen van m'n Nudie geknoeid, maar ik wil hem nog niet wassen.![]()
Klinkt als goed spul. Waar kun je dat kopen?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:24 schreef Mylene het volgende:
Over dat reinigen. Een vriend van mij gebruikt matrasreiniger om zijn Nudie's schoon te houden. Even luchtjes spuiten, nawrijven met een doekje en vervolgens laten drogen. Verwijdert bacteriën enzo.
[ afbeelding ]
hier kun je zo'n spray bestellenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Klinkt als goed spul. Waar kun je dat kopen?
kekke broekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef JopJuh het volgende:
NJ Big Bent Organic Heavy Dust
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De pijpen van een Big Bengt zijn veel smaller dan van een Average Joe.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:57 schreef TC03 het volgende:
Je ziet alleen niet zo goed hoe hij aan de bovenkant zit. Daar ben ik wel benieuwd naar. Volgens mij is het gewoon een AJ met wijdere bovenkant.
Hele mooie broekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef JopJuh het volgende:
NJ Big Bent Organic Heavy Dust
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagprijs?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:45 schreef Luie-princes het volgende:
En nog steefs heb ik een Thinn Finn Dry Stretch maat 33/32.
Duss... wie wil hem?
Ik weet niet echt wat ik moet vragen, maar als je geinteresseerd bent kunnen we er vast wel uitkomen.quote:
Ik ben benieuwd. Heb je foto's van voor en na? 50 Graden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef Seam het volgende:
Ik ga binnenkort mijn Slim Jim Dry Grey Coated van negen maanden maar eens lekker heet wassen. Hopelijk krimpt hij een stuk en krijgt hij de oude strakke pasvorm een klein beetje terug.
Ga hem wassen als ik weer bij mijn ouders ben, die hebben tenminste een fatsoenlijke wasmachine. Ik ga ook zeker voor en na foto's maken. Kun je hem trouwens ook op 60 graden wassen, want ik wil graag dat hij krimpt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:32 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Heb je foto's van voor en na? 50 Graden?
Ik heb vorige week mijn RRDG gewassen op 60 graden, hij was alleen in de breedte iets gekrompen maar dat was na een dag dragen al weer opgerekt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ga hem wassen als ik weer bij mijn ouders ben, die hebben tenminste een fatsoenlijke wasmachine. Ik ga ook zeker voor en na foto's maken. Kun je hem trouwens ook op 60 graden wassen, want ik wil graag dat hij krimpt.
Dus als ik wil dat hij zijn oude lengte niet helemaal terug krijgt moet hem gewoon losjes ergens laten drogen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik heb vorige week mijn RRDG gewassen op 60 graden, hij was alleen in de breedte iets gekrompen maar dat was na een dag dragen al weer opgerekt.
Het kan trouwens wel zijn dat hij iets was gekrompen in de lengte maar niet heel veel, ik heb de broek ook vanaf de inseam uitgerekt toen de broek nog nat was om de oude lengte terug te krijgen, zoals aangeraden wordt door nudie.
ja, gewoon niet vanaf de inseam oprekken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus als ik wil dat hij zijn oude lengte niet helemaal terug krijgt moet hem gewoon losjes ergens laten drogen?
Zo zag mn SJDJ er ook uit tot zn crotchripquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:38 schreef SatanicWarrior het volgende:
Nudie Average Joe Dry Selvage 32x32, 6 maanden draagtijd, nog nooit gewassen, 1 keer laten stomen.
Deze heb ik 6 maanden lang elke dag gedragen en was blij dat ik bij de 6 maanden was want ze stonken behoorlijk.
Ik wilde ze nog niet wassen dus heb ik ze begin deze week laten stomen om zoveel mogelijk indigo verf te behouden.
Het contrast is erg duidelijk geworden door het stomen en de plaatsen waar de indigo verf nog geen fadings had zien er nog uit als nieuw.![]()
Ik ben van plan om hem nu nog eens 6 maanden te dragen voordat ik hem pas in de wasmachine gooi. Misschien in de tussentijd nog eens laten stomen als hij te erg gaat stinken.
In de zon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen (zonder flits):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze AJDS heeft ook een crotchrip gehad bij 5 maanden, heb ik gewoon laten fixen. En toen ben ik hem weer gaan dragen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo zag mn SJDJ er ook uit tot zn crotchrip
Ik heb de mijne nog wel, maar draag em eig nooit meer... Heb nog een SJDEE en mn ESOD die ik liever draag. Maar de laatste tijd draag ik eig alleen maar mn GT en een levi's 511quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Deze AJDS heeft ook een crotchrip gehad bij 5 maanden, heb ik gewoon laten fixen. En toen ben ik hem weer gaan dragen.
Heb 3 van m'n nudie's ook laten fixen na een crotchrip, draag ze nu weer fulltimequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Deze AJDS heeft ook een crotchrip gehad bij 5 maanden, heb ik gewoon laten fixen. En toen ben ik hem weer gaan dragen.
Slim Jim Dry Grey Coated voor slimme fit, Thinn Finn Dry Grey Coated voor tight fit. Zal nu misschien wel moeilijk te vinden zijn, maar hij is wel prachtig. Ik heb er nu eentje van dik negen maanden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:57 schreef NvM het volgende:
Waar ik dus naar op zoek ben, is een slim jim/tight fit grijze Nudie broek voor mannen, is die er überhaupt?
Thin Finn Poor Black, te bestellen @ shop.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:57 schreef NvM het volgende:
Waar ik dus naar op zoek ben, is een slim jim/tight fit grijze Nudie broek voor mannen, is die er überhaupt?
Ja, bijv. de Slim Jim Iron Grey: http://www.nudiejeans.com/shop/?utm_source=menu&utm_medium=site&utm_campaign=shop#/jeans/slimjim/1454quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:57 schreef NvM het volgende:
Ziet er goed uit, maar waarom draag je hem niet meer? Juist nu moet je doorgaan met dragen en weer wassen wanneer nodig, dan wordt ie steeds mooier.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:31 schreef DJKJ het volgende:
RRDS inclusief crotch rip: geen idee hoe lang gedragen, iets meer dan half jaartje denk ik. Daarna een keer gewassen en niet meer gedragen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat weten wat je er van vindt
Heel erg bedankt! Gelijk besteld via Cultizm.com! YES!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Slim Jim Dry Grey Coated voor slimme fit, Thinn Finn Dry Grey Coated voor tight fit. Zal nu misschien wel moeilijk te vinden zijn, maar hij is wel prachtig. Ik heb er nu eentje van dik negen maanden.
Hij is al mooi voor een half jaartjequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:31 schreef DJKJ het volgende:
RRDS inclusief crotch rip: geen idee hoe lang gedragen, iets meer dan half jaartje denk ik. Daarna een keer gewassen en niet meer gedragen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat weten wat je er van vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |