Ik hoop op meer dan 1 die er op bied. Als ie er voor 0 op gaat is 1 bod niet genoeg hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vast wel iemand die geen idee heeft en er intrapt!
De winstgevendheid wisselt per persoon. Bij mij issie tot nu toe ruim winstgevend geweest iig....Het kost wel een beetje extra tijd, maar niet veel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:54 schreef RemCOW het volgende:
Is zo'n jeugdopleiding een beetje winstgevend? En kost het veel werk?
Ik werk nu gewoon met het oude systeem, maar over een seizoen gezien is dat gewoon niet winstgevend...
En wat is ruim winstgevend?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De winstgevendheid wisselt per persoon. Bij mij issie tot nu toe ruim winstgevend geweest iig....Het kost wel een beetje extra tijd, maar niet veel.
Ik sta nu anderhalve ton in het rood, vanaf april 2008 gerekend. Dat is gemiddeld gezien vrij slecht, maar nog 100x beter dan wanneer ik de oude JO zou gebruiken. Daarnaast is dit ook leuker.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:54 schreef RemCOW het volgende:
Is zo'n jeugdopleiding een beetje winstgevend? En kost het veel werk?
Ik werk nu gewoon met het oude systeem, maar over een seizoen gezien is dat gewoon niet winstgevend...
Bij mij ook.quote:
Zodra jij die spits pulled en verkoopt is je opleiding wel weer een paar seizoen rendabelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:16 schreef Dynia het volgende:
Ik heb nog niks uit ijn jeugd kunnen verkopen, dus nog dik verlies. Maar ik vind het gewoon wel leuk om eens echt zelf jeugdspelers op te leiden. Zeker als je dan nog wat geluk hebt met de pulls, is het helemaal leuk...NI de competitie gaat het overigens bizar slecht...Ik heb pas 2 keer gescoord....Nou ja..ik ga vandaag voor het eerst met mijn nieuwe spits en keeper in de competitie spelen, dus wie weet...
Dat lijkt mij ook jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zodra jij die spits pulled en verkoopt is je opleiding wel weer een paar seizoen rendabel
We hebben meer aan je teamID.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Dynia het volgende:
Daar hoop ik wel een beetje op ja...![]()
Ik probeer trouwens mijn jeugd team te volgen via HT-Live maar dat lukt niet...hebben meer mensen last of speelt er verder niemand een wedstrijd? Het gaat om dit potje : 28710292
Hier ook idd, vreemd!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:29 schreef Dynia het volgende:
ow...... 1005681
beeld blijft gewoon wit...:(
Maar wel jammer als je je wedstrijd wil volgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:51 schreef rompompom het volgende:
Same same. Hij staat in je wedstrijdlijst ook niet bij wedstrijden die bezig zijn. Nou ja, er zijn wel vaker bugs met de jeugdwedstrijden, komt wel goed. Vorige keer dat er zoiets was, zijn de wedstrijden wel op de server gespeeld en is ook de training gewoon doorgegaan volgens mij. Niet echt iets om je heel erg zorgen om te maken voorlopig.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Dynia het volgende:
volgens mij gaat er iets niet goed...
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:50 schreef Merson het volgende:
Als een jeugdspeler in de laatste wedstrijd van de competitie 2 keer geel (dus rood) heeft gepakt. Is die dan de volgende competitiewedstrijd (in geheel nieuwe ronde) nog geschorst?
kaarten worden geschrapt in het tussenseizoen..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:50 schreef Merson het volgende:
Als een jeugdspeler in de laatste wedstrijd van de competitie 2 keer geel (dus rood) heeft gepakt. Is die dan de volgende competitiewedstrijd (in geheel nieuwe ronde) nog geschorst?
Geef dan ook meteen wat uitlegquote:
En welk award had jij ook al weer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:58 schreef Flappekz het volgende:
Scheissssssssssssssss.....zat ik net ff uit te buiken van het eten, vergat ik helemaal dat er een verdediger afliep die ik heel graag wil hebben![]()
En het is al zo moeilijk om behoorlijke verdedigers voor niet teveel geld binnen te harken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |