quote:
Ok, er is me een poot uitgedraaidquote:
Heb je zitten kijken in wat voor sneue divisie ik zit?quote:Recent visitors
yurtjuh 18:19
Nou, daar zat ik me dus inderdaad ff over te verbazen ja...waarom je in godesnaam op de zesde plek stond, met jouw torenhoge ambities...quote:Op maandag 20 juli 2009 20:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je zitten kijken in wat voor sneue divisie ik zit?!
Het is echt een bedroevend niveau, wat dat betreft niet heel gek dat ik misschien niet eens degradeer..
Neh, geeft me een seizoen extra om geld te verdienen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou, daar zat ik me dus inderdaad ff over te verbazen ja...waarom je in godesnaam op de zesde plek stond, met jouw torenhoge ambities...
Is het voor jou geen reden om vanaf komend seizoen toch maar alvast de weg terug omhoog in te slaan?
Mja...1 keeper, 8 veldspelers, geen wissels...zou toch moeten kunnen? Middenveld en verdediging zo laag mogelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 20:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neh, geeft me een seizoen extra om geld te verdienen..
Hoewel ik moet toegeven dat het best verleidelijk was. Drie goede mids en ik had gewoon bovenin meegedaan, trieste bende.. Maar het is er nu al te laat voor; de tweede plek is al buiten bereik.
Wat me rest is proberen te verliezen van 't botje. Dit keer niet de fout maken om wissels op te stellen, misschien lukt het dan..
Maar wél proberen om 100% training te houden! Dat is m'n grootste angst; dat m'n aanval te sterk is en ik met 1-0 win ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja...1 keeper, 8 veldspelers, geen wissels...zou toch moeten kunnen? Middenveld en verdediging zo laag mogelijk
Je traint wing toch? 3-2-3 lijkt me dan het meest voor de hand liggen...met 2 WB, 1 CDTW, 2 OW, 3 rampzalige CA?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar wél proberen om 100% training te houden! Dat is m'n grootste angst; dat m'n aanval te sterk is en ik met 1-0 win ofzo..
Ik train vleugelaanval en zal waarschijnlijk de echte vleugel en de aanvallende trainees omwisselen inderdaad. De rest vul ik, zoals al het hele seizoen, aan met waailappen uit m'n jeugd. Kijken waar het schip strand. Vervolgens moet ik trouwens hopen dat m'n doelsaldo slechter wordt dan het botje; ook geen sinecure.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je traint wing toch? 3-2-3 lijkt me dan het meest voor de hand liggen...met 2 WB, 1 CDTW, 2 OW, 3 rampzalige CA?
Moet zeggen dat ik met die rechter meid ook wel ff stoeien wil.quote:
Deze routinier komt de gelederen van YMFC tijdelijk versterken. Dit ivm schorsingen en te verwachten schorsingenquote:Wolf Broersma [playerid=59898301]
31 jaar en 33 dagen, volgende verjaardag: 07-10-2009
Geboren in: Nederland
matig in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 20-07-2009 (10/39), )
Total Skill Index (TSI): 40 400
Loon: 26 910 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: uitstekend
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze routinier komt de gelederen van YMFC tijdelijk versterken. Dit ivm schorsingen en te verwachten schorsingen
Ja en op gunstig weer.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel ja. Nu hopen dat ze hem heel laten...
Ik speel dit weekend thuis, en de ervaring leert dat t meestal slecht weer is tijdens mijn thuiswedstrijdenquote:
Wanneer is krachtig nou een min punt? Bij veel zon of bij veel regen?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik speel dit weekend thuis, en de ervaring leert dat t meestal slecht weer is tijdens mijn thuiswedstrijden
maar dat bedacht ik me net pas...
In de zon heeft ie kans op een negatief weerevent, in de regen op een positief weereventquote:Op maandag 20 juli 2009 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wanneer is krachtig nou een min punt? Bij veel zon of bij veel regen?
* Outpost76 geeft toe dat ie dat steeds vergeet.
ok ik zal t proberen te onthoudenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In de zon heeft ie kans op een negatief weerevent, in de regen op een positief weerevent
Lekkah bezig!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:55 schreef MrMoon het volgende:
Gisteren 3 - 1 gewonnen.. de nr2 heeft verloren.. ik sta nu 11 punten voorkampioenen
![]()
daarnaast sta ik ook nog eens 5 punten boven de grens voor directe promotie.. dus ook dat is zeer zeker haalbaar
en dat terwijl ik voor een plek bij de eerste 4 wilde gaan
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok ik zal t proberen te onthouden
[..]
Lekkah bezig!![]()
Hele mooie prestatie, goed bezigquote:Op maandag 20 juli 2009 21:55 schreef MrMoon het volgende:
Gisteren 3 - 1 gewonnen.. de nr2 heeft verloren.. ik sta nu 11 punten voorkampioenen
![]()
daarnaast sta ik ook nog eens 5 punten boven de grens voor directe promotie.. dus ook dat is zeer zeker haalbaar
en dat terwijl ik voor een plek bij de eerste 4 wilde gaan
dank dankquote:Op maandag 20 juli 2009 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hele mooie prestatie, goed bezig![]()
Ik zou al bijna zeggen: Welkom in V!
Net zoals ikkequote:
Nou ik nogquote:Op maandag 20 juli 2009 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hele mooie prestatie, goed bezig![]()
Ik zou al bijna zeggen: Welkom in V!
quote:
Leuk is dat he, doelstellingen omhoog bijstellenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank dank
het kan eigenlijk niet meer misgaan nu.. ik heb mn doelstelling maar weer bijgesteld..Ik wil nu ongeslagen kampioen worden
Dan zet je je die hier boven staat toch in de verdediging. Met zijn ervaring moet ie dat best aardig kunnen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:03 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb een telfout gemaakt, ik heb op dit moment nog maar 2 A-verdedigers![]()
Dus ik heb nog een NL Routinier nodig
ja jij gaat ook lekkerquote:
Nee, deze heb ik puur voor op het middenveld gehaald. Daar mis ik mn beste mid wegens een schorsing. En ik wil ook nog wel wat def-ratings overhouden he...quote:Op maandag 20 juli 2009 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zet je je die hier boven staat toch in de verdediging. Met zijn ervaring moet ie dat best aardig kunnen.
haha ik blijf bezigquote:Op maandag 20 juli 2009 22:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Leuk is dat he, doelstellingen omhoog bijstellen
Veel meer eisen kun je nu toch bijna niet meer stellen...quote:Op maandag 20 juli 2009 22:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha ik blijf bezig
ik begon met een top 4 positie, daarna heb ik het gewijzigd in het kampioenschap, daarna werd het promotie zonder p/d duel.. en nu alweer ongeslagen kampioen
Ik bedoelde dat ik ook zo buitengewoon boven verwachting lekker benquote:
Kampioen worden zit er niet meer in denk ik. 2e zou nog kunnen maar dat ligt er helemaal aan wat de rest doet tegen die Centaur en of ik blijf winnen.quote:kun je nog kampioen worden of neem je dit keer ook genoegen met een 2de plaats?
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Veel meer eisen kun je nu toch bijna niet meer stellen...
uhm.. kampioen met alles winnen? (ongeslagen is ook nog met eventueel gelijkspelquote:Op maandag 20 juli 2009 22:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Veel meer eisen kun je nu toch bijna niet meer stellen...
mja dat komt denk ik ook wel goedquote:Op maandag 20 juli 2009 22:10 schreef Outpost76 het volgende:Topscorer!
Al heeft ie dat ook wel onder controle dacht ik
Net als de gouden schoen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uhm.. kampioen met alles winnen? (ongeslagen is ook nog met eventueel gelijkspel)
[..]
mja dat komt denk ik ook wel goed
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar je gaat wel voor alle prijzen zo![]()
Ach dan heb je iig een leukere ava dan wat je nu hebtquote:Op maandag 20 juli 2009 23:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]ja maar die gouden schoen boeit me niet zo
dat levert me behalve een avatar niks op.. topschutter in HT levert me 10k op..
quote:
Sorry, geen inspiratie deze keerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]geen spannend pakkend tekstje erbij
Als je niet op iets traint dat keepen beter maakt, dan krijgt hij geen training.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:16 schreef Dynia het volgende:
hmmm..even een vraagje...vandaag kwam mijn scout wederom met een aardig jeugdspelertje...:D
Jurgen van Veenendaal
15 jaar en 47 dagen
Keepen: 7/8-1/7onbekend (max. goed)
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: 1/? rampzalig (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Alleen mijn vorige speler was een aanvaller, dus train ik de aanval...echter nu krijg ik een keepert (ook voor het eerst...)...dussss...wat kan ik nou het beste doen met trainingen? Ik zet deze uiteraard gewoon op doel, maar krijgt hij dan wel een beetje training?
afgelopen weekend met mijn 1e team overigens best goed gespeeld tegen mijn directe concurent, Ik had uiteindelijk +21 aan hatsstats, maar toch geen winst eruit kunnen slepen...1-1... ...Ik sta nog wel 2e, met net zo veel punten als de nummer 3 en 4...
Ai, dat is echt vervelend, deze hebben helemaal niks gemeen. Toch zou ik vol op die spits blijven trainen, die heeft echt U20 potentie volgens mij (heb je nog wat van de scout gehoord trouwens?) en een goed keeper haalt dat nooit. Hij zal in ieder geval wel matig keepen hebben nu, denk ik zo en ook dat kan je best nog verkopen op 17j0d. Het levert dan in eerste instantie niet zo veel op, maar als hij wordt opgepikt door een keeper trainer (en dat wordt-ie wel), haal je met moederclubgeld nog aardig wat op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:16 schreef Dynia het volgende:
hmmm..even een vraagje...vandaag kwam mijn scout wederom met een aardig jeugdspelertje...:D
Jurgen van Veenendaal
15 jaar en 47 dagen
Keepen: 7/8-1/7onbekend (max. goed)
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: 1/? rampzalig (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Alleen mijn vorige speler was een aanvaller, dus train ik de aanval...echter nu krijg ik een keepert (ook voor het eerst...)...dussss...wat kan ik nou het beste doen met trainingen? Ik zet deze uiteraard gewoon op doel, maar krijgt hij dan wel een beetje training?
afgelopen weekend met mijn 1e team overigens best goed gespeeld tegen mijn directe concurent, Ik had uiteindelijk +21 aan hatsstats, maar toch geen winst eruit kunnen slepen...1-1... ...Ik sta nog wel 2e, met net zo veel punten als de nummer 3 en 4...
Nee, maar hij had ook nog die uitstekend spitsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je niet op iets traint dat keepen beter maakt, dan krijgt hij geen training.
quote:Enrique Boszhart: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.
Jammerquote:
Ik zou t anders wel vervelend vinden als ik zo een keep krijg terwijl ik vol met die ene spits bezig ben. Deze keep wordt nou verwaarloost en krijgt evt pas training als zn spits is uitgetraint. Liever op en ander tijdstip dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is maar net wat je vervelend noemt...
Een potentieel goed keeper niet op kunnen trainen vind ik best vervelend ja. Die spits was bijna dezelfde leeftijd dus hij gaat geen training krijgen, dat is toch zonde?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is maar net wat je vervelend noemt...
Tsja, dan hoef je in ieder geval niet zo veel waarde te hechten aan het aantal sterren dat-ie dit keer haalde. Had-ie een positief event ofzo?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
wat heb ik nou aan dat soort berichten??
[..]
Het is pas vervelend als je een paar weken achter elkaar nix fatsoenlijks krijgt aangebodenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een potentieel goed keeper niet op kunnen trainen vind ik best vervelend ja. Die spits was bijna dezelfde leeftijd dus hij gaat geen training krijgen, dat is toch zonde?
neuh.. 7,5 ster net als de afgelopen 4 wedstrijden. Kwam niet eens in het wedstrijdverslag voor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een potentieel goed keeper niet op kunnen trainen vind ik best vervelend ja. Die spits was bijna dezelfde leeftijd dus hij gaat geen training krijgen, dat is toch zonde?
[..]
Tsja, dan hoef je in ieder geval niet zo veel waarde te hechten aan het aantal sterren dat-ie dit keer haalde. Had-ie een positief event ofzo?
Ik heb zelf bericht gehad dat ik een redelijk vleugelspeler heb, maar die is nu al 17j68d en ik moet nog 63 dagen wachten om 'm te kunnen promoveren.![]()
.
Geen ene holquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
wat heb ik nou aan dat soort berichten??
[..]
Daty is al de 2e. Als mn 2 goed talentjes uitgetraint zijn dat toch maar eens als secundair proberen.quote:Hallo daar,
Addy Vrijens: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Spelhervatting. Hij ontwikkelt dit echter niet optimaal met de huidige training. Denk daar maar eens over na...
Jammer dat ie al 18 is als ie op redelijk zit.quote:Gauke Pieter Mos: Deze wedstrijd heb ik zijn Verdedigen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu matig is.
quote:Loïc van Cauteren: Hij is waardeloos wat betreft Vleugelspel, zou ik zeggen.
17 jaar en 53 dagen (101 dagen geleden gescout) en is dus nog niet uitgeleerd als ik m kan pullen.quote:Jeffrey Moed: Niet iedereen kan de hemel bestormen. Hij wordt gestaag beter op het gebied van Vleugelspel, maar ik denk dat hij op dat gebied over een maandje wel uitgegroeid is als hij dit als primaire training blijft krijgen.
Mn goed verdedigen talentje met nu slecht vleugel wat wel jammer is.quote:Ricky Reuvers: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Vleugelspel.
Al met al wederom een wereld TUquote:Gegroet maar weer!
dit soort spelers heb ik ook in mijn jeugd team...17 jaar en 62 dagen, en die kan ik pas over 60 dagen promoverenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:31 schreef rompompom het volgende:
Ik heb zelf bericht gehad dat ik een redelijk vleugelspeler heb, maar die is nu al 17j68d en ik moet nog 63 dagen wachten om 'm te kunnen promoveren.![]()
.
Die hebben we allemaal wel denk. Je kan nou eenmaal niet alles weigeren tot je zulke spelertjes krijgt aan geboden als jijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:47 schreef Dynia het volgende:
[..]
dit soort spelers heb ik ook in mijn jeugd team...17 jaar en 62 dagen, en die kan ik pas over 60 dagen promoveren
een 'jaar' in hattrick is 122 dagen.. Geen idee of het dan wel klopt, want ik kan (nu) niet rekenenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef Dynia het volgende:
Bastiaans, Donald
Geboortedag 05/04/2004 (17 Jaar 29 Dagen)
98 Dagen promotiedatum
dit is ook wel een feest......geboorte dag is ook wel vreemd trouwens...2004??... ik gebruik trouwens hattrickyouthclub.org...gebruiken jullie dat ook?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef Dynia het volgende:
Bastiaans, Donald
98 Dagen promotiedatum
dit is ook wel een feest......geboorte dag is ook wel vreemd trouwens...2004??... ik gebruik trouwens hattrickyouthclub.org...gebruiken jullie dat ook?
Er zitten meer seizoenen in een jaar en dus ook meer verjaardagen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef Dynia het volgende:
Bastiaans, Donald
98 Dagen promotiedatum
dit is ook wel een feest......geboorte dag is ook wel vreemd trouwens...2004??...
Ik iig niet.quote:ik gebruik trouwens hattrickyouthclub.org...gebruiken jullie dat ook?
112 dagen toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een 'jaar' in hattrick is 122 dagen.. Geen idee of het dan wel klopt, want ik kan (nu) niet rekenen
112 ja!quote:
godver.. is tie me nog voor ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:00 schreef Dynia het volgende:
oh ja..112 dagen...hmmmm...klopt ook niet helemaal.. 5*365/112 = 16.29 jaar
nou ja...boeit ook niet echt...zolang de top pulls maar blijven komen...
Ook rekening gehouden met schrikkeljaren?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik deed he tnog beter uiteindelijk
nee.. dat zijn de dagen die eventueel kunnen missenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook rekening gehouden met schrikkeljaren?
Iemand interesse? Hij gaat vanavond op de TL.quote:Ger Farenhout (253580998)
17 years and 0 days, Next birthday: 10-11-2009
Nederland
In passable form, weak stamina.
A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 21-07-2009 (10/39), )
Total Skill Index (TSI): 850
Wage: 430 ¤/week
6 880 ¤ / seizoen
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 4/20 weak
Playmaking: 3/20 poor
Winger: 2/20 wretched
Passing: 7/20 solid
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 4/20 weak
Geen idee. Deze zal niet zo veel opleveren met all1 goed passen en verder max zwak.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:36 schreef Dynia het volgende:
voor hoeveel gaat zo'n speler nou over de toonbank normaal gesproken?
Wat geeft de TV aan? Ik denk dat je blij mag zijn als je een ton opstrijkt hiervoor...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Deze zal niet zo veel opleveren met all1 goed passen en verder max zwak.
Die gaat denk ik voor 20-30k ofzo....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat geeft de TV aan? Ik denk dat je blij mag zijn als je een ton opstrijkt hiervoor...
Dat is nog niet duidelijk. Ze gaan de deur uit voor 1k en 100kquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat geeft de TV aan? Ik denk dat je blij mag zijn als je een ton opstrijkt hiervoor...
quote:Mediaangemiddelde prijs 5 000 ¤
Gemiddelde prijs 24 400 ¤
Zat ik aardig in de buurt met mn schatting, gezien de gemiddelde prijsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is nog niet duidelijk. Ze gaan de deur uit voor 1k en 100k
[..]
Ja met t gemiddelde wel ja maar als ie verkocht wordt voor 100k zat je er ver vanaf.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zat ik aardig in de buurt met mn schatting, gezien de gemiddelde prijs
Ja, voordat dat fatsoenlijk werkte had ik een eigen Excelsheet, maar HTYC is echt zaligmakend wat betreft Jeugdspelers.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef Dynia het volgende:
hattrickyouthclub.org...gebruiken jullie dat ook?
Ik zou uit m'n plaat gaan van blijdschap als ik 10k krijg voor zo'n gozer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja met t gemiddelde wel ja maar als ie verkocht wordt voor 100k zat je er ver vanaf.![]()
Ik laat t wel weten vrijdag avond.
En ik aardig met dat je blij moet zijn als je er een ton voor krijgtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zat ik aardig in de buurt met mn schatting, gezien de gemiddelde prijs
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef rompompom het volgende:
Ik zou uit m'n plaat gaan van blijdschap als ik 10k krijg voor zo'n gozer.
Vast wel iemand die geen idee heeft en er intrapt!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik ook, nou maar hopen voor FVP dat er iemand op bied hij gaat er voor 0 eu op.
Ik hoop op meer dan 1 die er op bied. Als ie er voor 0 op gaat is 1 bod niet genoeg hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vast wel iemand die geen idee heeft en er intrapt!
De winstgevendheid wisselt per persoon. Bij mij issie tot nu toe ruim winstgevend geweest iig....Het kost wel een beetje extra tijd, maar niet veel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:54 schreef RemCOW het volgende:
Is zo'n jeugdopleiding een beetje winstgevend? En kost het veel werk?
Ik werk nu gewoon met het oude systeem, maar over een seizoen gezien is dat gewoon niet winstgevend...
En wat is ruim winstgevend?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De winstgevendheid wisselt per persoon. Bij mij issie tot nu toe ruim winstgevend geweest iig....Het kost wel een beetje extra tijd, maar niet veel.
Ik sta nu anderhalve ton in het rood, vanaf april 2008 gerekend. Dat is gemiddeld gezien vrij slecht, maar nog 100x beter dan wanneer ik de oude JO zou gebruiken. Daarnaast is dit ook leuker.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:54 schreef RemCOW het volgende:
Is zo'n jeugdopleiding een beetje winstgevend? En kost het veel werk?
Ik werk nu gewoon met het oude systeem, maar over een seizoen gezien is dat gewoon niet winstgevend...
Bij mij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |