Ik moet opeens hieraan denken:quote:Op zondag 19 juli 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat bij jou meer aan wat gezellige Duitse schlagers te denken!
Junge, komm bald wieder, bald wieder zu mir. [ afbeelding ]
Ich mach mich sorgen, sorgen um dir [ afbeelding ]
Oe waar is die mongolensmiley van VOL.. ah![ afbeelding ]
Krijg er onderhand zelf zin inquote:Op zondag 19 juli 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat bij jou meer aan wat gezellige Duitse schlagers te denken!
Junge, komm bald wieder, bald wieder zu mir. [ afbeelding ]
Ich mach mich sorgen, sorgen um dir [ afbeelding ]
Oe waar is die mongolensmiley van VOL.. ah![ afbeelding ]
Ja sorry maar ik óók, met dat liedje van Talitha!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef versabommie het volgende:
was te laat ... maar ...
[..]
Krijg er onderhand zelf zin in
Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord!quote:
Je reinste grafschennis zou dat zijn. Wij draaien dat wel als heel amsterdam dood is aan een enge ziekte, die sneue provincialen die ooit uit de modder naar 020 zijn gekropen en zich nu wereldburger wanen als eerste.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord!Geen grap dit keer!
Wat zit jij stoer te dreigen dit weekendquote:Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord!Geen grap dit keer!
Toppie Remlof! Jij bent een gouwe pik en een dikke vette aanwinst voor die admin crew!quote:
Zie antwoord Gert!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zit jij stoer te dreigen dit weekend
Owh, last post! Ik vroeg me al af waarom je over een langspeelplaat begon Marrije.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jah en ik zat te wachten....
nieuwe kutregel......
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Thanks Deis.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Talitha gecondoleerd![]()
De wereld staat een tijdje stil als 1 van je ouders dood gaan.
Het is wel heel snel gegaan zeg, maar het lijkt me vreselijk om je moeder zo te moeten zien lijden. Mijn moeder piepte er gewoon heel onverwacht tussenuit een paar jaar nadat mijn vader er ineens tussenuit gepiept was.
Sterkte met alles de komende tijd
die ga ik dus effe niet aanklikken met dit weetje in mijn achterhoofd......quote:Op zondag 19 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit was een hit in 2006. Toen mijn middelste mannetje er bijna tussenuit piepte. Dat kan ik echt niet draaien zonder héél hard te huilenHet is denk ik bedoeld om te gaan over een verloren gegane relatie maar het kwam zo hard binnen toen (en nu weer..
![]()
Blijkbaar ben je in je hoofd stiekem al wel een paar passen verder...
Maar wel moooooooooooi
Same here.. Was bizar.. heb mijn pa naar bed gestuurd, en met zo'n thuiszorghulpvrouwtje de nacht over haar gewaakt. Hele nacht Obama zijn verkiezingswinst kunnen zien Thuiszorg ging smorgens weg dus ik mijn pa wakker maken,.. toen die beneden kwam deed mijn ma ondanks alle inslaaphouders haar ogen open, knuffelde mijn pa en mij en klaar was het.. ineens! Zo onwezenlijk!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thanks Deis.Ik heb wel afscheid kunnen nemen (soort van) en dat kan niet als het zo opeens is hè. Lijkt me ook heftig.
krijg ''de griep''quote:Op zondag 19 juli 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je reinste grafschennis zou dat zijn. Wij draaien dat wel als heel amsterdam dood is aan een enge ziekte, die sneue provincialen die ooit uit de modder naar 020 zijn gekropen en zich nu wereldburger wanen als eerste.
En je hebt niet toevallig indonesische liedjes op cd staan?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn moeder wil serieus deze erbij als het ooit zover is omdat haar vader dat altijd zong
![]()
en voor de rest wil ze liedjes uit haar jeugd want ze is in tjok jakarta geboren..
dus allemaal indonesische liedjes waar ik effe geen toepje van kan vinden nu omdat ik niet precies weet hoe
je het spelt...
haar vader, dus mijn opa was ingenieur en fie hebben overal gewoond, todat ze in Amsterdam
kwamen en toen had mijn Pa d'r meteen in zijn kladden....![]()
Ze is trouwens zelf gewoon Hollands hoor, zowel mijn opa als mijn oma, maar wel bereist enzo![]()
ik had een leuke Opa, voor zover ik me kan herinneren dan. met grote sigaren![]()
![]()
en uit de verhalen die ik ken was het wel een feeststnummer geloof ik......
ik kan even een mailtje naar mijn oudste broer sturen, die heeft toen voor ''de familiedag''quote:Op zondag 19 juli 2009 17:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
En je hebt niet toevallig indonesische liedjes op cd staan?Want die heb ik gezocht, maar kan niks vinden. Mijn moeder heeft als kind in Indonesië gewoond.
Verkapt?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing tegenwoordig.......![]()
![]()
Dat je dat nog kan aanhoren dan joh! Je kind bijna weg. Word al misselijk letterlijk ik er aan denk. Meteen weer blokkeren!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit was een hit in 2006. Toen mijn middelste mannetje er bijna tussenuit piepte. Dat kan ik echt niet draaien zonder héél hard te huilenHet is denk ik bedoeld om te gaan over een verloren gegane relatie maar het kwam zo hard binnen toen (en nu weer..
![]()
Maar wel moooooooooooi
Talitha ik heb een mailtje gestuurd, eerst gebeld maar die gosert is nooit thuis...quote:Op zondag 19 juli 2009 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan even een mailtje naar mijn oudste broer sturen, die heeft toen voor ''de familiedag''
ook een cd gemaakt met liedjes voor mijn moeder die weet dat wel,
kom ik op terug
Maar ook zo mooi dat ze jullie nog geknuffeld heeft.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here.. Was bizar.. heb mijn pa naar bed gestuurd, en met zo'n thuiszorghulpvrouwtje de nacht over haar gewaakt. Hele nacht Obama zijn verkiezingswinst kunnen zien Thuiszorg ging smorgens weg dus ik mijn pa wakker maken,.. toen die beneden kwam deed mijn ma ondanks alle inslaaphouders haar ogen open, knuffelde mijn pa en mij en klaar was het.. ineens! Zo onwezenlijk!
Nou, is wel lekker voor de verwerking salle we maar segge.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je dat nog kan aanhoren dan joh! Je kind bijna weg. Word al misselijk als ik er aan denk!
Da's ook echt heel prachtig.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ook zo mooi dat ze jullie nog geknuffeld heeft.Laatste wat mijn mam zei tegen mij en m'n zus was 'dag meiden, ik hou van jullie'.
![]()
Het wordt hier wel een Dela-hoekje zo hè.![]()
Oe, dat zou wel super zijn als hij iets heeft. Al is het maar 1 liedje als WMA- of mp3-bestand. Was het enige wat mijn moeder nog heeft gezegd voor ze overleed. En precies dat lukt me nu niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Talitha ik heb een mailtje gestuurd, eerst gebeld maar die gosert is nooit thuis...
zal wel weer zeilen zijn... zodra ik wat heb doe ik het in je PM box
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ook zo mooi dat ze jullie nog geknuffeld heeft.Laatste wat mijn mam zei tegen mij en m'n zus was 'dag meiden, ik hou van jullie'.
![]()
Nouja het mooiste wat ik ervan vond eigenlijk was dat ze echt de hele nacht ook heeft liggen wachten tot mijn vader beneden was. Ik bedoel ze moest echt vechten om adem te halen ( longkanker) en toch nog blijven ademen tot mijn Pa er ook was...quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Het wordt hier wel een Dela-hoekje zo hè.![]()
Dat was echt super ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's ook echt heel prachtig.Toch?
En ja, ook Dela hoort bij het leven.
quote:
Ben je mal, je kunt het ook nog een uur van tevoren aanleveren. Als je maar zorgt dat iemand het doet die ook ff de boel daar ter plekke naar gaat luisteren. Ik heb dat 3 uur voor de uitvaart gedaan.. ook zo'n kutbeslissing, zelf aanleveren en luisterenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, dat zou wel super zijn als hij iets heeft. Al is het maar 1 liedje als WMA- of mp3-bestand. Was het enige wat mijn moeder nog heeft gezegd voor ze overleed. En precies dat lukt me nu niet.
Maar ik moet het morgen voor 12 uur al aanleveren. Dus als het niet lukt dan is het jammer maar helaas.
Omdat ze hem nog wilde zien.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja het mooiste wat ik ervan vond eigenlijk was dat ze echt de hele nacht ook heeft liggen wachten tot mijn vader beneden was. Ik bedoel ze moest echt vechten om adem te halen ( longkanker) en toch nog blijven ademen tot mijn Pa er ook was...
En ach Dela... praten is verwerken zeggen ze wel eens, en daarnaast is dit gelijk mijn enige keer per jaar serieus posten
Staat er niets op YT dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, dat zou wel super zijn als hij iets heeft. Al is het maar 1 liedje als WMA- of mp3-bestand. Was het enige wat mijn moeder nog heeft gezegd voor ze overleed. En precies dat lukt me nu niet.
Maar ik moet het morgen voor 12 uur al aanleveren. Dus als het niet lukt dan is het jammer maar helaas.
Ik dacht eik dat de geluidskwaliteit dan niet echt geweldig was. Heb wel een tooltje om er flv bestanden van te maken, geen mp3. Welke gebruik jij?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat er niets op YT dan?
Ik heb wel een tooltje waarmee je YT-audio kan rippen naar mp3.
Denk dat ik voor deze ga:quote:Op zondag 19 juli 2009 17:31 schreef Soury het volgende:
Jeetje .. p.s. Ennio Morricone (once upon a time in the west) had ik uitgezocht voor mijn vader. Die was leip van spaggetie westerns. ikke ook.
Zoek maar een nummer uit, doe ik het wel downloadenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht eik dat de geluidskwaliteit dan niet echt geweldig was. Heb wel een tooltje om er flv bestanden van te maken, geen mp3. Welke gebruik jij?
Thanks BQ, ik ga ff kijken.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
Talitha, misschien kun je iets vinden op deze site onder het kopje "muziek". Succes.
http://indonesie.startpagina.nl/
vóór morgen 12 uur..quote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
ow..... ga ik ook eens even kijken of ik iets bekends tegenkom.......quote:Op zondag 19 juli 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
Talitha, misschien kun je iets vinden op deze site onder het kopje "muziek". Succes.
http://indonesie.startpagina.nl/
Roep het nummer maar en ik zorg voor een nette mp3..quote:Op zondag 19 juli 2009 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
vóór morgen 12 uur..oe ik hoop dat dat gaat lukken voor hetzelfde geld zit ie weer ergens
in het buitenland ofzoik hou dat allemaal niet meer bij, dan weer in België dan weer in Portugal
voor een paar dagen, die heeft ook overal gewoond en dan gaat ie ''effe'' bij vrienden langs...
nou ik hou me mail in de gaten en ik ga effe op you toep snuffelen ik kan dat niet waar hunnie het over
hebben maar er is er vast wel eentje die hiero die dat wel kan
Deze is prima, gratis en converteert naar MP3: http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htmquote:Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht eik dat de geluidskwaliteit dan niet echt geweldig was. Heb wel een tooltje om er flv bestanden van te maken, geen mp3. Welke gebruik jij?
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roep het nummer maar en ik zorg voor een nette mp3..
ik heb 10 x geslikt, maar hier moet ik van huilenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
ik zit op you toep te zoeken nu.....quote:Op zondag 19 juli 2009 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roep het nummer maar en ik zorg voor een nette mp3..
Jemig buuv, wat heftig. Ik word helemaal emo van al die verhalen hier.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Maar wel moooooooooooi
Echt waar wat knapquote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb La mama voor haar gezongen, dat dan wel weer met dank aan de Oxazepam.
Ik ga youtube inderdaad ook eens checken. Had ik zelf nog niet serieus aan gedacht. Mijn concentratievermogen is waardeloos de laatste weken.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
vóór morgen 12 uur..oe ik hoop dat dat gaat lukken voor hetzelfde geld zit ie weer ergens
in het buitenland ofzoik hou dat allemaal niet meer bij, dan weer in België dan weer in Portugal
voor een paar dagen, die heeft ook overal gewoond en dan gaat ie ''effe'' bij vrienden langs...
nou ik hou me mail in de gaten en ik ga effe op you toep snuffelen ik kan dat niet waar hunnie het over
hebben maar er is er vast wel eentje die hiero die dat wel kan
Terecht..tis nie nixquote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig buuv, wat heftig. Ik word helemaal emo van al die verhalen hier.![]()
Mijn ma kon helaas niks meer zeggen in haar laatste uren. Platgespoten met morfine tegen de pijn. Kut, als ik daar aan terug denk. Vandaar dat ik blij was toen ze haar laatste adem uitblies.
Ze heeft nog wel aan kunnen geven wat ze aan muziek wilde horen tijdens de crematie. Dit was een van haar favo nummers.
![]()
Thanks Gert! Doe ik het nu ff via Bommie, maar kan ik het later zelf ook nog.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze is prima, gratis en converteert naar MP3: http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htm
Ik vind het knap, dan moet je aardig wat mg. geslikt hebben.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn ma kon helaas niks meer zeggen in haar laatste uren. Platgespoten met morfine tegen de pijn. Kut, als ik daar aan terug denk. Vandaar dat ik blij was toen ze haar laatste adem uitblies.
Ze heeft nog wel aan kunnen geven wat ze aan muziek wilde horen tijdens de crematie. Dit was een van haar favo nummers.
![]()
Ik weet er ook geen donder meer van. Als ik er aan terug denk denk ik dat zou ik never nooit kunnen doen.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terecht..tis nie nixIk wilde persé niet spreken, al had ik het haar beloofd. Een twee weken ervoor gaf ze nog een etentje, heb daar voor een overvol restaurant gesproken naar haar en mijn vader, omdat ik wist dat ik mijn belofte om op de uitvaart te spreken niet zou na kunnen komen... uiteindelijk kwam ik die wel na. Heb gesproken tegen haar en niet tegen de mensen in de zaal, heb haar beloofd voor mijn pa te zorgen en voor de rest is het hier blank . Ik heb geen flauw idee wie er allemaal waren ...
Mijn moeder was net als die van Bommert. Maakte zich meer druk over anderen dan over zichzelf.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb 10 x geslikt, maar hier moet ik van huilen
Wat een gedoe. Ik was alleen in de kamer dus ik kon gewoon effe.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb 10 x geslikt, maar hier moet ik van huilen
Dat vind ik knap van je, zingen als je zo emotioneel bent.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zo zal je haar altijd blijven herinneren. Zo was mijn pa ook.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn moeder was net als die van Bommert. Maakte zich meer druk over anderen dan over zichzelf.
En dan met zo'n TTquote:Op zondag 19 juli 2009 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik was alleen in de kamer dus ik kon gewoon effe.![]()
Zo, en nu effe uitwaaien. Tering wat een ellende hier.![]()
![]()
Vond ik nog het meest verrotte eraan.. 54 jaar en dan dat na ook nog een aneurysma.. en dan ook nog die scheiding en shit.. Ik heb zelf sinds mijn toespraak nog niet 1 keer gerouwd..quote:Op zondag 19 juli 2009 17:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn moeder was net als die van Bommert. Maakte zich meer druk over anderen dan over zichzelf.
en tis voor anderen ook lekker om erover te lullen, kan ik je mededelenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan met zo'n TT![]()
Maar dat geeft toch niet.. Iemand een hart onder de riem steken en ook de nare dingen van het leven kunnen bespreken is best mooi
mooi,,,,,,,,,quote:Op zondag 19 juli 2009 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
p.s. het was deze
Kan er nog steeds niet droog naar luisteren
Slimme jongen!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik was alleen in de kamer dus ik kon gewoon effe.![]()
Zo, en nu effe uitwaaien. Tering wat een ellende hier.![]()
![]()
Dat is wat het zo persoonlijk maakt hè. En meteen ook een echte tranentrekker dan dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo zal je haar altijd blijven herinneren. Zo was mijn pa ook.
Op zijn crematie hebben we hiervoor gekozen![]()
Omdat hij bijna zijn hele leven gevaren heeft.
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
en tis voor anderen ook lekker om erover te lullen, kan ik je mededelen
En inmiddels toch een mooie herinneringquote:Op zondag 19 juli 2009 18:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is wat het zo persoonlijk maakt hè. En meteen ook een echte tranentrekker dan dus.
Ik heb de verkiezing van Obama als herinnering .. zit je ook niet echt op te wachten.. a change... ja die is er wel geweestquote:Op zondag 19 juli 2009 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Al is het 19 jaar geleden. Mijn vader overleed op 2 januari. We hebben altijd de indruk gehad dat hij het een dagje uistelde ivm oud en nieuw. Ik moet zeggen dat ik nog steeds een pest pleuris hekel heb aan oud en nieuw. We zaten naast zijn bed toen er vuurpijlen werden afgeschoten in zo'n vissekom ziekenhuis (glazen dak)..
Ligt op het puntje van me tong.. Ik zie zwart/wit beelden voor mequote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef FANN het volgende:
ow.... wacht effe er was ooit eens zo een duo vroeger van twee indonesche broers die zongen ook een bekend
liedje waar mijn moeder wild van was......
weet iemand nof hoe dat duo heette.. waren twee broers......
Das mooi, want ik begon me al bezwaard te voelen.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
en tis voor anderen ook lekker om erover te lullen, kan ik je mededelen
jah.. klopt........quote:Op zondag 19 juli 2009 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ligt op het puntje van me tong.. Ik zie zwart/wit beelden voor me
Yup, op dit moment wil ik het gewoon allemaal achter de rug hebben.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En inmiddels toch een mooie herinnering![]()
Maar dat is voor jou misschien moeilijk voor te stellen, omdat je er nu middenin zit
Diamond brothers schat ...quote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef FANN het volgende:
ow.... wacht effe er was ooit eens zo een duo vroeger van twee indonesche broers die zongen ook een bekend
The Blue Diamonds met Ramona?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef FANN het volgende:
Waren ze nederlands of de everly brothers ?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.. klopt........
irritant is dat..... the.... huppelepup brothers.....
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Diamond brothers schat ...
godverdegodver... ik weet nu welk indonesisch nummer je wil.. kutkutkut de titel!
Ja sjesus !! Bleu Diamondsquote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nee was een nederland duo..... maar wel twee indonesche broers.....
verrek Bommert heeft gelijk ja waren dus The Bleu Diamondsquote:
Je lalt dus ga maar snel etenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:
En nu ga ik in de pannen roeren. Smakelijk voor strals allemaal.
Kut, die borrels hakken er dus aardig in.quote:
Sjesus dat is zo'n goedkoop chinees restaurant deuntjequote:Op zondag 19 juli 2009 18:23 schreef versabommie het volgende:
En uiteraard sukiyaki nog maar dat is japans fucked up![]()
nee die ken ik niet....quote:
je zou het verhaal erachter eens moeten wetenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus dat is zo'n goedkoop chinees restaurant deuntje
Die ben ik ook aan het luisteren nu!quote:
laat adyossie maar varen, is surinaamsquote:Op zondag 19 juli 2009 18:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het luisteren nu!
We hadden zowel echte indonesische artiesten als de nederlands-indische zoals Anneke Gronloh en Wieteke van Dort. Tis moeilijk kiezen. Nog ff verder zoeken...
Ken jij hier iets van FANN? Dat cassettebandje hadden we volgens mij thuis.
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:23 schreef versabommie het volgende:
En uiteraard sukiyaki nog maar dat is japans fucked up![]()
Het enige wat in me op komt is als ik dat hoor is Babi pangang speenvarkenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zou het verhaal erachter eens moeten weten
even kijken....quote:Op zondag 19 juli 2009 18:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
We hadden zowel echte indonesische artiesten als de nederlands-indische zoals Anneke Gronloh en Wieteke van Dort. Tis moeilijk kiezen. Nog ff verder zoeken...
Denk dat je dit nummer zoekt schat... :quote:Op zondag 19 juli 2009 18:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had die post getikt en op invoeren geklikt en ben even op de bank gaan zittenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Owh, last post! Ik vroeg me al af waarom je over een langspeelplaat begon Marrije.![]()
Sorry voor het kapen van je topic.![]()
Heb je daar je tante voor wakker gebeld?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat adyossie maar varen, is surinaams
mooi hierbij is dus die regel afgeschaft, anders zitten we straks allemaal een uur duimen te draainenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had die post getikt en op invoeren geklikt en ben even op de bank gaan zittenWeet ik veel dat het de lp is
Dus je kaapt mn topic niet, je houdt de boel draaiende
Dat was toch al zo.. Pfff lapo regels. Ik vind de nmns methode stukken beter. Geef je het aan dat er eentje klaar staat.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi hierbij is dus die regel afgeschaft, anders zitten we straks allemaal een uur duimen te draainen
en is de lapo gast allang naar zijn nest
Wil je kaartjes ofzoquote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi hierbij is dus die regel afgeschaft, anders zitten we straks allemaal een uur duimen te draainen
Als het langer dan 5 minuten duurt mag best iemand anders het volgende topic openen hoor, maar we hebben liever niet twee of meer topics uit dezelde reeks tegelijk open.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Lieverd, voor jou en anderen in deze situatie bel ik mijn hele familie wakkerquote:Op zondag 19 juli 2009 18:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je daar je tante voor wakker gebeld?![]()
Remlof, doe ff letten op je mod "laffer". Gaat veel te ver!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het langer dan 5 minuten duurt mag best iemand anders het volgende topic openen hoor, maar we hebben liever niet twee of meer topics uit dezelde reeks tegelijk open.
Nee joh, laffer kent FOK! als z'n broekzak.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Remlof, doe ff letten op je mod "laffer". Gaat veel te ver!
Lieeeeef!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, voor jou en anderen in deze situatie bel ik mijn hele familie wakker
prima, heb andere admins al aangeschrevenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh, laffer kent FOK! als z'n broekzak.
Die kende ik niet wat een treurig nummer maar wel mooi. Een gebroken hart is ook geen kattepisquote:Op zondag 19 juli 2009 18:46 schreef remlof het volgende:
En ik draag dit nummer bij. Er zijn mensen die wel weten waarom:
Thanks, dankzij jou mis ik tegenwoordig een stuk minder rellen.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Remlof, doe ff letten op je mod "laffer". Gaat veel te ver!
Thanks, die willen laffer in optima forma ook niet missen lijkt mequote:Op zondag 19 juli 2009 18:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
prima, heb andere admins al aangeschreven
Doe es een linkjequote:Op zondag 19 juli 2009 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks, dankzij jou mis ik tegenwoordig een stuk minder rellen.
Ah komop beetje laf van een mod om anniebab aan te vallen niet ?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, die willen laffer in optima forma ook niet missen lijkt me
wie valt anniebab waar af?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah komop beetje laf van een mod om anniebab aan te vallen niet ?
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah komop beetje laf van een mod om anniebab aan te vallen niet ?
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, voor jou en anderen in deze situatie bel ik mijn hele familie wakker
Ik deed een googel op laffer en fok ... Die zit overal in dat VOL dinges ..quote:
Die zegt me helemaal niets eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed een googel op laffer en fok ... Die zit overal in dat VOL dinges ..
De steen, gezongen door Bram Vermeulen is veel mooier!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:51 schreef Gert het volgende:
Nou dan knallen we de actuele uitvaartmuziek top-10 van Dela er ook maar even in.![]()
1. Time to Say Goodbye | Andrea Boccelli & Sarah Brightman
2. Het water | Marco Borsato
3. Tears in Heaven | Eric Clapton
4. Afscheid nemen bestaat niet | Marco Borsato
5. Angels | Robby Williams
6. De steen | Paul de Leeuw
7. Goodbye my lover | James Blunt
8. The rose | Bette Midler
9. Old and wise | Alan Parsons Project
10. De weg | Guus Meeuwis
Wat buuf zegt!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De steen, gezongen door Bram Vermeulen is veel mooier!
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:58 schreef versabommie het volgende:
DE ultieme indorock.. tielman brothers...![]()
Amazing Grace vind ik erg passend...quote:Op zondag 19 juli 2009 19:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die zegt me helemaal niets eigenlijk.![]()
Ik heb Bommert net 3 stuks ge-pm-t, waaronder die met Amazing Grace van jou. Ik laat m'n zus en tante wel kiezen verder.
quote:
Eensch! We hebben ook een stukje tekst van Bram op de kaart gezet.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De steen, gezongen door Bram Vermeulen is veel mooier!
tja het is ff schrikenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef laffer het volgende:
[..]
prima, maar als je je misdraagt ben je voor mij, je bent gewaarschuwd.
en geloof me, ik hou niet zo van zuirpruimen zoals jij dus let op wat je post!
Prachtig !!! Waar zijn die nederlandse nummers gebleven waar je gevoel bij krijgt. Ik heb Ramses ooit ontmoet in Egmond toen hij in de bagwan periode zat. Kompleet zat maar was een leuk gesprek.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
Ik vind dit nummer ook nog steeds geweldig trouwens:
quote:
Gewoon verschrikkelijk jammer!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
tja het is ff schriken![]()
en dan nog dreigen ook, leuk zo'n mod.
[..]
Oh ja, die delen we idd.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eensch! We hebben ook een stukje tekst van Bram op de kaart gezet.
volgens mij moet ik straks effe teruglezen.....quote:Op zondag 19 juli 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
tja het is ff schriken![]()
en dan nog dreigen ook, leuk zo'n mod.
[..]
Die was ook favo bij mijn moeder.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef remlof het volgende:
Ik vind dit nummer ook nog steeds geweldig trouwens:
Yup.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, die delen we idd.![]()
Bovenop de berg.![]()
![]()
Wat jij zegt!quote:
Bijbel ? Ja kan mooi zijn maar persoonlijk is toch veel mooier. Of heb je het niet over een toespraak. ?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup.![]()
Stukje uit Testament hebben we genomen.
Ik denk die van Boudewijn de Grootquote:Op zondag 19 juli 2009 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijbel ? Ja kan mooi zijn maar persoonlijk is toch veel mooier. Of heb je het niet over een toespraak. ?
Ik heb die van mij nog liggen met krassen en verbeteringen erdoor
Ohhquote:Op zondag 19 juli 2009 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk die van Boudewijn de Groot![]()
moeilijk kiezen tussen het oude en nieuwe testament anders
O nou ja, het begint allebei met een B.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:29 schreef Talitha het volgende:
Testament is een liedje van Bram Vermeulen.En daaruit hebben we een stukje tekst genomen voor op de kaart.
Ook Bram hè.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk die van Boudewijn de Groot![]()
moeilijk kiezen tussen het oude en nieuwe testament anders
Ander liedje ook.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O nou ja, het begint allebei met een B.
Zelfde liedje, andere zanger?
*mooiquote:Op zondag 19 juli 2009 19:33 schreef Talitha het volgende:
Ander liedje ook.
http://www.musicfrom.nl/s(...)_bram/testament.html
Die van Bram is stukken mooierquote:Op zondag 19 juli 2009 19:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ander liedje ook.
http://www.musicfrom.nl/s(...)_bram/testament.html
Je bent nog jong .. Ooit gaat het jou ook overkomen. Dat is nou eenmaal zo als je ouder word worden je ouders dat ook.quote:
Met Ramses had ik ook nog wel eens stomdronken willen ouwehoerenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig !!! Waar zijn die nederlandse nummers gebleven waar je gevoel bij krijgt. Ik heb Ramses ooit ontmoet in Egmond toen hij in de bagwan periode zat. Kompleet zat maar was een leuk gesprek.
Gedaan dus .. Hij zat vet lam op een trap van een disco (tja ik ga ook al een tijdje mee) Ik weet me er geen ruk meer van te herrinneren (gesprek). Maar ik heb een lange tijd met die gast (in oranje kleedij) zitten bomenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Ramses had ik ook nog wel eens stomdronken willen ouwehoeren
Had je zelf toen ook niet zo'n oranje jurk aan?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gedaan dus .. Hij zat vet lam op een trap van een disco (tja ik ga ook al een tijdje mee) Ik weet me er geen ruk meer van te herrinneren (gesprek). Maar ik heb een lange tijd met die gast (in oranje kleedij) zitten bomenMaar een goeie vriendelijke en dronken vent .. Dat weet ik dan nog wel
Tofheid, zo'n ontmoeting met een grootheid.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:41 schreef Soury het volgende:
Gedaan dus .. Hij zat vet lam op een trap van een disco (tja ik ga ook al een tijdje mee) Ik weet me er geen ruk meer van te herrinneren (gesprek). Maar ik heb een lange tijd met die gast (in oranje kleedij) zitten bomenMaar een goeie vriendelijke en dronken vent .. Dat weet ik dan nog wel
sow...dat vind ik dus een geweldig mooi liedje he...quote:Op zondag 19 juli 2009 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Had je zelf toen ook niet zo'n oranje jurk aan?
Deze vind ik zelfs mooier dan het orgineel:
Als grootheid zag ie er niet uit hoor. Was gewoon een bezoeker die ff uit zat te waaien. En ik ookquote:Op zondag 19 juli 2009 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tofheid, zo'n ontmoeting met een grootheid.![]()
Ja precies, zo ken ik hem ook.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Valt even binnen maargoed, ken laffer goed toen ik nog onder mijn vorige account postte en het is een toffe gast, al kan ie hard uit de hoek komen maar heeft een klein hartje
Jeeehh wat goed !!!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
sow...dat vind ik dus een geweldig mooi liedje he...
Hoi Bong, hoe is het met je trigger?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Valt even binnen maargoed, ken laffer goed toen ik nog onder mijn vorige account postte en het is een toffe gast, al kan ie hard uit de hoek komen maar heeft een klein hartje
Die is nu weer ont-triggered zegmaarquote:
Zie mijn vorige post, hij valt best mee al lijkt ie heel hard uit de hoek te komen, maar doorgewinterde FOK!kers kennen hem goed en weten dat ie irl best meevaltquote:Laffer heeft zich vandaag laten kennen als een lompe, onbehouwen klootzak.
Dat lijkt me dus ook zo leuk aan Ramses, dat toegankelijke. Mooi mens toch? Deze mag niet ontbreken vind ik.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef Soury het volgende:
Als grootheid zag ie er niet uit hoor. Was gewoon een bezoeker die ff uit zat te waaien. En ik ookMaar ik heb het volle respect voor hem en wat ie gedaan heeft voor de NL muziek. Daar kan niemand een puntje aan zuigen
Ach .. ik kon het niet zo snel vinden maar we zijn allemaal mensen. Die buiten fok om zelfs een leven hebben. Daar kan het ook wel es mis gaan zowaar.quote:
Hoi bongetje, alles weer ok met je vinger?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Dat ding van eend !! Kan het niet vindenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus ook zo leuk aan Ramses, dat toegankelijke. Mooi mens toch? Deze mag niet ontbreken vind ik.
Hej lieve BQquote:Op zondag 19 juli 2009 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi bongetje, alles weer ok met je vinger?![]()
Zal best maar mij mogen zulke mods gestolen worden.
Whut? Welke eend, PC Eend?quote:
Ja pc eend was vanwegen big brotherquote:
Deze bedoel je toch?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ding van eend !! Kan het niet vinden
Bedoel je deze? Die was van Han van Eijk.quote:
Moet je wel snel zijn, hij heeft niet zo lang meer.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Ramses had ik ook nog wel eens stomdronken willen ouwehoeren
Ja, die is leukquote:Op zondag 19 juli 2009 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=s2n5svFR_M4
Jaa die iid fucking briljant. Ik was nog niet op fok toen.. Heb het later gezien. Maar ook zo'n mooi Ramses liedquote:
Kweet het volgens mij zit ie om de hoek hier .. Revaladatie centrum overtoom.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je wel snel zijn, hij heeft niet zo lang meer.![]()
"In oktober" is ook zo'n mooi duet met LL, maar staat niet eens op tjoeptjoep!
yep Sarphatihuisquote:Op zondag 19 juli 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet het volgens mij zit ie om de hoek hier .. Revaladatie centrum overtoom.
Ja das een andere iidquote:Op zondag 19 juli 2009 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
yep Sarphatihuis :Y
Sarphatihuis is een verpleegtehuis.....
ja maar zit ie nu ergens anders dan?quote:
Er is een paar maanden terug slokdarmkanker bij hem geconstateerd. Het zou kunnen dat hij er momenteel al te slecht aan toe is voor een verzorgingstehuis.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar zit ie nu ergens anders dan?
zou kunnen, want ik heb hem al een tijd niet meer zien rondlopen.....
Ik heb weer iets gemist geloof ik!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:26 schreef remlof het volgende:
versabommie, blijft topic verzieken na diverse waarschuwingen, week weg.
Zag het via TBO SC, zal wel met laffer te maken hebbenquote:
ik ook, zit net bij te lezen in die meuk maar ik snap er écht geen hol van......quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zag het via TBO SC, zal wel met laffer te maken hebbenAnyway, kan er verder niets over zeggen
Wat lievvvv.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:19 schreef Soury het volgende:
Simon Vinkenoog heeft zijn laatste dagen daar ook versleten. Ze zoeken nog personeel .. Vrijwillig .. Dat trekt me wel als de UWV het er mee eens is
Neen, maar ik ga me er verder niet mee bemoeienquote:
jah... da's waar......quote:Op zondag 19 juli 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is een paar maanden terug slokdarmkanker bij hem geconstateerd. Het zou kunnen dat hij er momenteel al te slecht aan toe is voor een verzorgingstehuis.
nou zó toegankelijk was ie niet bij iedereen hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus ook zo leuk aan Ramses, dat toegankelijke. Mooi mens toch? Deze mag niet ontbreken vind ik.
ja maar ik snap er geen hol van.... wie is er dan zó grof geweest tegen die Annie dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:47 schreef beequeen het volgende:
De ban van Bommie gaat wrs over dit gedoe.
paling-gate# 29 Omdat men t niet kan missen hier!!!!
Nee nog niet de sukkels hebben me nog nodig en houden me aan het lijntje .. Best BQ ik heb me rust erin al draai ik overuren .. Elke maand is meegenomen en mijn werk doe ik voor de mensen die mijn hulp waarderen de staf kan de pest pleuris krijgenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat lievvvv.
Maar ben je inmiddels al werkloos dan?
zo is dat Muis !quote:Op zondag 19 juli 2009 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nog niet de sukkels hebben me nog nodig en houden me aan het lijntje .. Best BQ ik heb me rust erin al draai ik overuren .. Elke maand is meegenomen en mijn werk doe ik voor de mensen die mijn hulp waarderen de staf kan de pest pleuris krijgen
Volgens mij nam versabommie het op voor die annie. Die zou door laffer zijn afgezeken geloof ik.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar ik snap er geen hol van.... wie is er dan zó grof geweest tegen die Annie dan?
toch niet Bommie?
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik sta er verder buiten hè, voor alle duidelijkheid.
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij nam versabommie het op voor die annie. Die zou door laffer zijn afgezeken geloof ik.
Vervolgens ging het, zoals je kon lezen, hard tegen hard met allerlei ranzige beledigingen van beide kanten.
Daar is de ban overigens niet voor gevallen, maar wél voor het doorgaan na een FA-waarschuwing.
Maar ik sta er verder buiten hè, voor alle duidelijkheid.
Nou het waaide als een gek! Dus het was niet echt fijn op het strand want zelfs met zonnebril op kwam er nog zand in je ogen. Maar de surfers gingen uit hun dak, da's wel leuk om te zien, vooral die kite-surfers dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was het beetje uit te houden op ons strandje?
That's the spirit muis.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:06 schreef Soury het volgende:
Nee nog niet de sukkels hebben me nog nodig en houden me aan het lijntje .. Best BQ ik heb me rust erin al draai ik overuren .. Elke maand is meegenomen en mijn werk doe ik voor de mensen die mijn hulp waarderen de staf kan de pest pleuris krijgen
daar staat geen woord spaans in...denk dat vele die mening met je delenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef FANN het volgende:
Als ik straks geen knoppies meer heb als ik terugkom van de afwas, dan zie ik het wel
maar eh........ ik vind die laffer een lul
![]()
tot over een week
Ja ik waaide bijna naar de avondwinkel ipv dat ik erheen slenterde. (want zondag dus alles op halve kracht)quote:Op zondag 19 juli 2009 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou het waaide als een gek! Dus het was niet echt fijn op het strand want zelfs met zonnebril op kwam er nog zand in je ogen. Maar de surfers gingen uit hun dak, da's wel leuk om te zien, vooral die kite-surfers dan.
Ja ik las dat je dat vond ergens daar (of hier) en dacht eerst echt even van: huh?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een discriminerend en generaliserend subforum
Verslik je even niet in dat Versabommie dat in leven heeft geroepen en gehoudenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik las dat je dat vond ergens daar (of hier) en dacht eerst echt even van: huh?![]()
Maar ik dacht er over na en in principe heb je wel gelijk alleen denk ik niet dat het zo zwaar bedoelt is. Volgens mij was het gewoon dat die palinggatetopics zo hard gingen en ze dachten dat ze daar wel wat mee konden. Ik denk dat het niet zo lang zal bestaan, maar misschien heb ik het mis.
En het palinggate topic is inmiddels alweer terug naar SHO las ik.
klopt, die heeft er nog een wiki item voor aangemaakt, maar helaas is dat alweer verwijderdquote:Op zondag 19 juli 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Verslik je even niet in dat Versabommie dat in leven heeft geroepen en gehouden
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Verslik je even niet in dat Versabommie dat in leven heeft geroepen en gehouden
Je weet dus niksquote:Op zondag 19 juli 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja dat weet ik, hij liep het hier (of in TBO, zucht al die subfora's) in het begin steeds te spammen. Maar Jan Smit boeit me niet zo dus ik had het eigenlijk niet gevolgd. Wist ik veel dat het inmiddels zo'n puinhoop was daar in volendam
(In huize smit dus
)
Die filmpjes van de moeder van Jan, wat een mens!
Het zal misschien wel niet zo zwaar bedoeld zijn, maar als er op een bepaalde manier over brandwonden e.d. wordt gesproken kan ik me voorstellen dat dat voor Volendammers heel confronterend is. Om nog maar niet te spreken van de rest van de bagger die er daar geroepen wordt over Volendammersquote:Op zondag 19 juli 2009 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik las dat je dat vond ergens daar (of hier) en dacht eerst echt even van: huh?![]()
Maar ik dacht er over na en in principe heb je wel gelijk alleen denk ik niet dat het zo zwaar bedoelt is. Volgens mij was het gewoon dat die palinggatetopics zo hard gingen en ze dachten dat ze daar wel wat mee konden. Ik denk dat het niet zo lang zal bestaan, maar misschien heb ik het mis.
En het palinggate topic is inmiddels alweer terug naar SHO las ik.
Een soort Mathara geval, maar dan andersquote:Op zondag 19 juli 2009 22:16 schreef Marrije het volgende:
Laffer is toch die mod die betrokken was in die (vooropgezette) mod-rel van het jaar? Ik weet het niet precies meer maar een user ging naar een bbq waar Laffer ook naartoe zou gaan en het ging over vreemdgaan ofzo. Ik weet het niet meer precies, maar dat was enorm vermakelijk, wat heb ik gelachen.
Ging zelfs zo ver dat Laffer uit zn mod functie werd ontheven omdat ie een user op zn bek wilde timmeren.
Zogenaamd dus allemaal, maar hij was voor de show dus wel ff mod af. Ik was er bijna inhetrapt, tot iemand hoax riep
Ging even over gebande userquote:Op zondag 19 juli 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wat ze allemaal meegenomen heeft
Daar ben ik niets bij!
Dat is wel een beetje inherent aan Fok! , dat er grappen worden gemaakt over brandwonden etc. Ik begrijp wel dat het confronterend is voor een bepaalde groep en die kan dan maar beter daar niet posten. Ik vind het typisch Fok! dat ook daar ruimte voor is en niet aan banden wordt gelegd.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal misschien wel niet zo zwaar bedoeld zijn, maar als er op een bepaalde manier over brandwonden e.d. wordt gesproken kan ik me voorstellen dat dat voor Volendammers heel confronterend is. Om nog maar niet te spreken van de rest van de bagger die er daar geroepen wordt over Volendammers
Dat heb ik niet gezien maar is idd wel heel ziek.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar als er op een bepaalde manier over brandwonden e.d. wordt gesproken
Mathara viel bij mij meteen door de mandquote:Op zondag 19 juli 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort Mathara geval, maar dan anders![]()
Ik heb er nooit over gehoord.
Ben benieuwd of hij er deze keer weer onderuit komt, met of zonder hulp van Yvonne.quote:
Nou zo'n vette straf is het nou ook weer nietquote:Op zondag 19 juli 2009 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij er deze keer weer onderuit komt, met of zonder hulp van Yvonne.
Ik vind het nergens voor nodig dat er een heel subforum wordt aangemaakt om Volendam af te zeiken.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje inherent aan Fok! , dat er grappen worden gemaakt over brandwonden etc. Ik begrijp wel dat het confronterend is voor een bepaalde groep en die kan dan maar beter daar niet posten. Ik vind het typisch Fok! dat ook daar ruimte voor is en niet aan banden wordt gelegd.
Hij heeft zelf om die ban gevraagd, dus waarom zou hij er onder uit willen komenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij er deze keer weer onderuit komt, met of zonder hulp van Yvonne.
Ach, ik zie het als een verlengde van het palingtopic, waarin afzeiken ook centraal staat. Ik zie de humor van dat subforum nog wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het nergens voor nodig dat er een heel subforum wordt aangemaakt om Volendam af te zeiken.
Ik las het ook netquote:Op zondag 19 juli 2009 22:32 schreef Marrije het volgende:
Wat is dit nou weer?
Er ontgaat me van alles, maar ik twitter dan ook niet.
Mij ook maar Vesrabommie is ook een zeikwijf die af en toe met de roede op zijn billen geslagen wenst te wordenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:32 schreef Marrije het volgende:
Wat is dit nou weer?
Er ontgaat me van alles, maar ik twitter dan ook niet.
Ja dat kan.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, ik zie het als een verlengde van het palingtopic, waarin afzeiken ook centraal staat. Ik zie de humor van dat subforum nog wel.
Echt he, hij vroeg er vanmiddag gewoon om alsof ie het lekker vindtquote:Op zondag 19 juli 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mij ook maar Verabommie is ook een zeikwijf die af en toe met de roede op zijn billen geslagen wenst te worden
Gewoon om te laten zien dat hij het kan?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zelf om die ban gevraagd, dus waarom zou hij er onder uit willen komen
Volgens mij wel. Je kan ook een PM ban krijgenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gewoon om te laten zien dat hij het kan?![]()
Kun je eik nog pm-en met een ban?
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kweeniequote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat een gedoe, daarna moet het ook nog eens overgetikt wordenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.![]()
Dat moet apart geblokkeerd worden, meestal wordt dat niet gedaan.
Ik heb een "vermoeden" dat er iemand druk is met pm's schrijven.
Dat is nou weer een lullige post zeg dan niksquote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gedoe, daarna moet het ook nog eens overgetikt worden
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kweenie![]()
Volgens mij wel, want dan moet je sorry zeggen via pm en dan doen ze je ban af, maar sommigen zijn zo stout geweest dat ze niets meer kunnen, maar dat zal wel niet bij Bommie.
Altijd leuk bij de koffie in des morgensquote:Op zondag 19 juli 2009 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai!
Kan ook niet éven weg hè.Breekt gelijk de pleuris uit.
![]()
DAt gaat nog wat worden dan, want ik ga *nu* slapen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou weer een lullige post zeg dan niks
Jammer dat we dat dan weer niet meekrijgen hier.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ik heb dus echt zo'n collegaquote:
Oh jaquote:Op zondag 19 juli 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gert doelde op de persoon die de vraag stelde?
Slaap lekker Buuf!
Twitterenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ach, kunnen ze niet pm'en dan twitteren ze wel
Oe, spannend! Blijf ik nog ff hangen.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai!
Kan ook niet éven weg hè.Breekt gelijk de pleuris uit.
![]()
DAt gaat nog wat worden dan, want ik ga *nu* slapen.
Waar slaat dát nou weer op.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou weer een lullige post zeg dan niks
Reldelquote:Op zondag 19 juli 2009 22:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, spannend! Blijf ik nog ff hangen.![]()
Trusten Buufje.
Ach maak je niet druk .. ben de moeite nietquote:
Ach dat klinkt wel heel sneuquote:Op zondag 19 juli 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach maak je niet druk .. ben de moeite niet
Stokerquote:
Te laat!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach maak je niet druk .. ben de moeite niet
Imagine staat dus dicht bij leven en dood, mijn zoon werd geboren met Imagine op de achtergrond, mooier kon het voor mij niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Das mooi !!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Imagine staat dus dicht bij leven en dood, mijn zoon werd geboren met Imagine op de achtergrond, mooier kon het voor mij niet.
Heb net die clip zitten kijken van John en Yoko. Dat was toch wel magic tussen die twee. Mooiquote:Op zondag 19 juli 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ook geen geloof, ja in mijzelf.
Geloof verbrak mijn relatie jaren geledenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ook geen geloof, ja in mijzelf.
In dat bed in Amsterdam? Zooo erg dat hij op zo'n kloten manier om het leven moest komen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net die clip zitten kijken van John en Yoko. Dat was toch wel magic tussen die twee. Mooi
Nee zat dat clipje te bekijken en dat vond ik al zeer close en liefquote:Op zondag 19 juli 2009 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
In dat bed in Amsterdam? Zooo erg dat hij op zo'n kloten manier om het leven moest komen.
Zet clipje ff hier neer dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zat dat clipje te bekijken en dat vond ik al zeer close en lief
quote:
Geeft niet ik wil ook een Yoko zijnquote:
Niet in verdiept maar ik vond het een pure liefde.. tot het eindquote:Op zondag 19 juli 2009 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vanuit hoe Yoko was of hoe zij was in de relatie tot John....
Denk het wel hoor die twee hoorden bij elkaar. Dat is een zeldzaam gebeuren.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet echt niet of het pure liefde was, hoop het wel , heb nog wel ff genoten van de clip.
yep helemaal geluisterd Coos......quote:Op zondag 19 juli 2009 23:30 schreef Coos het volgende:
Lees het nu net allemaal. Thalita heel veel sterkte de komende tijd.![]()
En bij al die YT-jes mis ik dzez een beetje.
Fann, je moet hem helemaal afluisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |