abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71122054
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik zat bij jou meer aan wat gezellige Duitse schlagers te denken!
Junge, komm bald wieder, bald wieder zu mir. [ afbeelding ]
Ich mach mich sorgen, sorgen um dir [ afbeelding ]
Oe waar is die mongolensmiley van VOL.. ah! [ afbeelding ]
Ik moet opeens hieraan denken:

Jeugdsentiment.
Een éénlingweg voert door mijn land
  zondag 19 juli 2009 @ 16:40:30 #2
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71122095
was te laat ... maar ...
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik zat bij jou meer aan wat gezellige Duitse schlagers te denken!
Junge, komm bald wieder, bald wieder zu mir. [ afbeelding ]
Ich mach mich sorgen, sorgen um dir [ afbeelding ]
Oe waar is die mongolensmiley van VOL.. ah! [ afbeelding ]
Krijg er onderhand zelf zin in
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 19 juli 2009 @ 16:45:33 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71122248
oh ik had de lp zie ik nu
pi_71122314
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:45 schreef Marrije het volgende:
oh ik had de lp zie ik nu

jah en ik zat te wachten....

nieuwe kutregel......
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 16:48:48 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71122357
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef versabommie het volgende:

was te laat ... maar ...
[..]

Krijg er onderhand zelf zin in
Ja sorry maar ik óók, met dat liedje van Talitha!
Lekker meegalmen, met een een schuimsnor.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_71122378
quote:
voor de heikneuters hier die niet weten wat een pikketanissie is

Moderator zondag 19 juli 2009 @ 16:50:29 #8
184769 crew  Deisyy
pi_71122410
Jeetje Talitha gecondoleerd

De wereld staat een tijdje stil als 1 van je ouders dood gaan.

Het is wel heel snel gegaan zeg, maar het lijkt me vreselijk om je moeder zo te moeten zien lijden. Mijn moeder piepte er gewoon heel onverwacht tussenuit een paar jaar nadat mijn vader er ineens tussenuit gepiept was.

Sterkte met alles de komende tijd
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 19 juli 2009 @ 16:52:50 #9
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71122503
quote:
Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord! Geen grap dit keer!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 16:54:54 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71122583
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord! Geen grap dit keer!
Je reinste grafschennis zou dat zijn. Wij draaien dat wel als heel amsterdam dood is aan een enge ziekte, die sneue provincialen die ooit uit de modder naar 020 zijn gekropen en zich nu wereldburger wanen als eerste.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 16:55:35 #11
184769 crew  Deisyy
pi_71122609
quote:

[..]

Wat zit jij stoer te dreigen dit weekend
  zondag 19 juli 2009 @ 16:56:02 #12
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71122634
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
Zestienkwadraat bom, zie TT
Toppie Remlof! Jij bent een gouwe pik en een dikke vette aanwinst voor die admin crew!
  zondag 19 juli 2009 @ 16:56:41 #13
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71122669
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat zit jij stoer te dreigen dit weekend
Zie antwoord Gert!

Er zijn grenzen aan het fatsoenlijek
  zondag 19 juli 2009 @ 17:00:45 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71122855
Dit was een hit in 2006. Toen mijn middelste mannetje er bijna tussenuit piepte. Dat kan ik echt niet draaien zonder héél hard te huilen Het is denk ik bedoeld om te gaan over een verloren gegane relatie maar het kwam zo hard binnen toen (en nu weer.. Blijkbaar ben je in je hoofd stiekem al wel een paar passen verder... Maar wel moooooooooooi
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:00:47 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_71122937
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef FANN het volgende:

[..]

jah en ik zat te wachten....

nieuwe kutregel......
Owh, last post! Ik vroeg me al af waarom je over een langspeelplaat begon Marrije.

Sorry voor het kapen van je topic.
pi_71122958
quote:

[..]

mijn moeder wil serieus deze erbij als het ooit zover is omdat haar vader dat altijd zong

en voor de rest wil ze liedjes uit haar jeugd want ze is in tjok jakarta geboren..

dus allemaal indonesische liedjes waar ik effe geen toepje van kan vinden nu omdat ik niet precies weet hoe
je het spelt...

haar vader, dus mijn opa was ingenieur en fie hebben overal gewoond, todat ze in Amsterdam
kwamen en toen had mijn Pa d'r meteen in zijn kladden....

Ze is trouwens zelf gewoon Hollands hoor, zowel mijn opa als mijn oma, maar wel bereist enzo

ik had een leuke Opa, voor zover ik me kan herinneren dan. met grote sigaren

en uit de verhalen die ik ken was het wel een feeststnummer geloof ik......
pi_71123030
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Talitha gecondoleerd

De wereld staat een tijdje stil als 1 van je ouders dood gaan.

Het is wel heel snel gegaan zeg, maar het lijkt me vreselijk om je moeder zo te moeten zien lijden. Mijn moeder piepte er gewoon heel onverwacht tussenuit een paar jaar nadat mijn vader er ineens tussenuit gepiept was.

Sterkte met alles de komende tijd
Thanks Deis. Ik heb wel afscheid kunnen nemen (soort van) en dat kan niet als het zo opeens is hè. Lijkt me ook heftig.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:04:23 #19
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71123038
Misschien doe ik wel Freddy Fender.. Freddy Fender is de ultieme held!
pi_71123063
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit was een hit in 2006. Toen mijn middelste mannetje er bijna tussenuit piepte. Dat kan ik echt niet draaien zonder héél hard te huilen Het is denk ik bedoeld om te gaan over een verloren gegane relatie maar het kwam zo hard binnen toen (en nu weer.. Blijkbaar ben je in je hoofd stiekem al wel een paar passen verder... Maar wel moooooooooooi

die ga ik dus effe niet aanklikken met dit weetje in mijn achterhoofd......
  zondag 19 juli 2009 @ 17:06:49 #21
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71123126
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:04 schreef Talitha het volgende:

[..]

Thanks Deis. Ik heb wel afscheid kunnen nemen (soort van) en dat kan niet als het zo opeens is hè. Lijkt me ook heftig.
Same here.. Was bizar.. heb mijn pa naar bed gestuurd, en met zo'n thuiszorghulpvrouwtje de nacht over haar gewaakt. Hele nacht Obama zijn verkiezingswinst kunnen zien Thuiszorg ging smorgens weg dus ik mijn pa wakker maken,.. toen die beneden kwam deed mijn ma ondanks alle inslaaphouders haar ogen open, knuffelde mijn pa en mij en klaar was het.. ineens! Zo onwezenlijk!
pi_71123128
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Je reinste grafschennis zou dat zijn. Wij draaien dat wel als heel amsterdam dood is aan een enge ziekte, die sneue provincialen die ooit uit de modder naar 020 zijn gekropen en zich nu wereldburger wanen als eerste.
krijg ''de griep''
pi_71123147
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:06 schreef FANN het volgende:

[..]

krijg ''de griep''
verkapte doodsverwensing tegenwoordig.......
pi_71123169
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:02 schreef FANN het volgende:

[..]

mijn moeder wil serieus deze erbij als het ooit zover is omdat haar vader dat altijd zong

en voor de rest wil ze liedjes uit haar jeugd want ze is in tjok jakarta geboren..

dus allemaal indonesische liedjes waar ik effe geen toepje van kan vinden nu omdat ik niet precies weet hoe
je het spelt...

haar vader, dus mijn opa was ingenieur en fie hebben overal gewoond, todat ze in Amsterdam
kwamen en toen had mijn Pa d'r meteen in zijn kladden....

Ze is trouwens zelf gewoon Hollands hoor, zowel mijn opa als mijn oma, maar wel bereist enzo

ik had een leuke Opa, voor zover ik me kan herinneren dan. met grote sigaren

en uit de verhalen die ik ken was het wel een feeststnummer geloof ik......
En je hebt niet toevallig indonesische liedjes op cd staan? Want die heb ik gezocht, maar kan niks vinden. Mijn moeder heeft als kind in Indonesië gewoond.
pi_71123257
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:08 schreef Talitha het volgende:

[..]

En je hebt niet toevallig indonesische liedjes op cd staan? Want die heb ik gezocht, maar kan niks vinden. Mijn moeder heeft als kind in Indonesië gewoond.
ik kan even een mailtje naar mijn oudste broer sturen, die heeft toen voor ''de familiedag''
ook een cd gemaakt met liedjes voor mijn moeder die weet dat wel,

kom ik op terug
  zondag 19 juli 2009 @ 17:10:21 #26
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71123262
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:07 schreef FANN het volgende:

[..]

verkapte doodsverwensing tegenwoordig.......
Verkapt?

Al is de kans een half procent om te komen overlijden door de griep. (op dit moment is een half procent van de mensen die het kregen overleden, dat is beter geformuleerd... )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 17:12:44 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71123355
quote:

Dat je dat nog kan aanhoren dan joh! Je kind bijna weg. Word al misselijk letterlijk ik er aan denk. Meteen weer blokkeren!
pi_71123507
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:10 schreef FANN het volgende:

[..]

ik kan even een mailtje naar mijn oudste broer sturen, die heeft toen voor ''de familiedag''
ook een cd gemaakt met liedjes voor mijn moeder die weet dat wel,

kom ik op terug
Talitha ik heb een mailtje gestuurd, eerst gebeld maar die gosert is nooit thuis...
zal wel weer zeilen zijn... zodra ik wat heb doe ik het in je PM box
pi_71123525
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:06 schreef versabommie het volgende:

[..]

Same here.. Was bizar.. heb mijn pa naar bed gestuurd, en met zo'n thuiszorghulpvrouwtje de nacht over haar gewaakt. Hele nacht Obama zijn verkiezingswinst kunnen zien Thuiszorg ging smorgens weg dus ik mijn pa wakker maken,.. toen die beneden kwam deed mijn ma ondanks alle inslaaphouders haar ogen open, knuffelde mijn pa en mij en klaar was het.. ineens! Zo onwezenlijk!
Maar ook zo mooi dat ze jullie nog geknuffeld heeft. Laatste wat mijn mam zei tegen mij en m'n zus was 'dag meiden, ik hou van jullie'.

Het wordt hier wel een Dela-hoekje zo hè.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:18:06 #30
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71123573
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat je dat nog kan aanhoren dan joh! Je kind bijna weg. Word al misselijk als ik er aan denk!
Nou, is wel lekker voor de verwerking salle we maar segge. Het verbaast me alleen heel erg dat je eenerzijds denkt van "dit gebeurt niet, en alles komt goed"maar dat een ander spoor in je denkt"oh, da's wel geschikt op zijn begrafenis" Zó absurd! En dat terwijl ik dacht dat ik zulke gedachten niet had. en best heel relaxed was.(binnen de gegeven omstandigheden.) Nou ja je bent dus gewoom numb.

En ik had het ook niet meer gehoord. Tot ik er nu weer aan moest denken. En ik wist niet meer hoe en wat dus zoeken en toen vind ik het en dacht ik zou het misschien Anouk geweest zijn. Nou ja dus.

En dan nu weer wat anders hoor.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:19:19 #31
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71123628
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Talitha het volgende:

[..]

Maar ook zo mooi dat ze jullie nog geknuffeld heeft. Laatste wat mijn mam zei tegen mij en m'n zus was 'dag meiden, ik hou van jullie'.

Da's ook echt heel prachtig. Toch?
En ja, ook Dela hoort bij het leven.
pi_71123681
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:16 schreef FANN het volgende:

[..]

Talitha ik heb een mailtje gestuurd, eerst gebeld maar die gosert is nooit thuis...
zal wel weer zeilen zijn... zodra ik wat heb doe ik het in je PM box
Oe, dat zou wel super zijn als hij iets heeft. Al is het maar 1 liedje als WMA- of mp3-bestand. Was het enige wat mijn moeder nog heeft gezegd voor ze overleed. En precies dat lukt me nu niet.

Maar ik moet het morgen voor 12 uur al aanleveren. Dus als het niet lukt dan is het jammer maar helaas.
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 17:21:19 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71123708
quote:

[..]

Moderator zondag 19 juli 2009 @ 17:24:26 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71123820
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

zondag 19 juli 2009 @ 17:24:59 #35
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71123844
quote:

[..]

Nouja het mooiste wat ik ervan vond eigenlijk was dat ze echt de hele nacht ook heeft liggen wachten tot mijn vader beneden was. Ik bedoel ze moest echt vechten om adem te halen ( longkanker) en toch nog blijven ademen tot mijn Pa er ook was...

En ach Dela... praten is verwerken zeggen ze wel eens, en daarnaast is dit gelijk mijn enige keer per jaar serieus posten
pi_71123881
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Da's ook echt heel prachtig. Toch?
En ja, ook Dela hoort bij het leven.
Dat was echt super ja.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:26:37 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71123914
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:24 schreef Gert het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

En ook deze heb ik live gezien. Goed ook! Ik zoek alleen poltergeist in the pantry op youtube En die is er maar steeds niet.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:26:41 #38
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71123918
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef Talitha het volgende:

[..]

Oe, dat zou wel super zijn als hij iets heeft. Al is het maar 1 liedje als WMA- of mp3-bestand. Was het enige wat mijn moeder nog heeft gezegd voor ze overleed. En precies dat lukt me nu niet.

Maar ik moet het morgen voor 12 uur al aanleveren. Dus als het niet lukt dan is het jammer maar helaas.
Ben je mal, je kunt het ook nog een uur van tevoren aanleveren. Als je maar zorgt dat iemand het doet die ook ff de boel daar ter plekke naar gaat luisteren. Ik heb dat 3 uur voor de uitvaart gedaan.. ook zo'n kutbeslissing, zelf aanleveren en luisteren
pi_71124011
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nouja het mooiste wat ik ervan vond eigenlijk was dat ze echt de hele nacht ook heeft liggen wachten tot mijn vader beneden was. Ik bedoel ze moest echt vechten om adem te halen ( longkanker) en toch nog blijven ademen tot mijn Pa er ook was...

En ach Dela... praten is verwerken zeggen ze wel eens, en daarnaast is dit gelijk mijn enige keer per jaar serieus posten
Omdat ze hem nog wilde zien.

Maar ik gooi nog ff Mario erin, want Gert begint al te huilen zag ik net.

Moderator zondag 19 juli 2009 @ 17:30:44 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71124087
quote:

[..]

Staat er niets op YT dan?
Ik heb wel een tooltje waarmee je YT-audio kan rippen naar mp3.
pi_71124106
Jeetje .. p.s. Ennio Morricone (once upon a time in the west) had ik uitgezocht voor mijn vader. Die was leip van spaggetie westerns. ikke ook.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 17:33:48 #42
135305 beequeen
Lost.
pi_71124211
Talitha, misschien kun je iets vinden op deze site onder het kopje "muziek". Succes.

http://indonesie.startpagina.nl/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_71124322
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Staat er niets op YT dan?
Ik heb wel een tooltje waarmee je YT-audio kan rippen naar mp3.
Ik dacht eik dat de geluidskwaliteit dan niet echt geweldig was. Heb wel een tooltje om er flv bestanden van te maken, geen mp3. Welke gebruik jij?
  zondag 19 juli 2009 @ 17:38:15 #44
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71124402
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:31 schreef Soury het volgende:
Jeetje .. p.s. Ennio Morricone (once upon a time in the west) had ik uitgezocht voor mijn vader. Die was leip van spaggetie westerns. ikke ook.
Denk dat ik voor deze ga:

Dan Whiskey in the jarr metallica, en definitly voor mijn liefie als laatste Vide cor meum om nog 1 keer duidelijk te maken dat mijn hart bij haar ligt !
  zondag 19 juli 2009 @ 17:40:11 #45
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71124480
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ik dacht eik dat de geluidskwaliteit dan niet echt geweldig was. Heb wel een tooltje om er flv bestanden van te maken, geen mp3. Welke gebruik jij?
Zoek maar een nummer uit, doe ik het wel downloaden
pi_71124492
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
Talitha, misschien kun je iets vinden op deze site onder het kopje "muziek". Succes.

Thanks BQ, ik ga ff kijken.
pi_71124558
quote:

[..]

vóór morgen 12 uur.. oe ik hoop dat dat gaat lukken voor hetzelfde geld zit ie weer ergens
in het buitenland ofzo ik hou dat allemaal niet meer bij, dan weer in België dan weer in Portugal
voor een paar dagen, die heeft ook overal gewoond en dan gaat ie ''effe'' bij vrienden langs...

nou ik hou me mail in de gaten en ik ga effe op you toep snuffelen ik kan dat niet waar hunnie het over
hebben maar er is er vast wel eentje die hiero die dat wel kan
pi_71124599
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:

ow..... ga ik ook eens even kijken of ik iets bekends tegenkom.......
  zondag 19 juli 2009 @ 17:43:32 #49
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71124629
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:41 schreef FANN het volgende:

[..]

vóór morgen 12 uur.. oe ik hoop dat dat gaat lukken voor hetzelfde geld zit ie weer ergens
in het buitenland ofzo ik hou dat allemaal niet meer bij, dan weer in België dan weer in Portugal
voor een paar dagen, die heeft ook overal gewoond en dan gaat ie ''effe'' bij vrienden langs...

nou ik hou me mail in de gaten en ik ga effe op you toep snuffelen ik kan dat niet waar hunnie het over
Roep het nummer maar en ik zorg voor een nette mp3..
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 17:46:11 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71124727
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef Talitha het volgende:

[..]

Deze is prima, gratis en converteert naar MP3: http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htm
pi_71124789
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:43 schreef versabommie het volgende:

[..]

p.s. het was deze
Kan er nog steeds niet droog naar luisteren
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 19 juli 2009 @ 17:47:51 #52
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71124801
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 17:48:09 #53
184769 crew  Deisyy
pi_71124814
quote:

[..]

ik heb 10 x geslikt, maar hier moet ik van huilen
pi_71124852
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:43 schreef versabommie het volgende:

[..]

ik zit op you toep te zoeken nu.....

ik kan ook mijn moeder bellen, maar dat gaat me een beetje te ver........

ik zoek....
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 17:49:41 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_71124875
quote:
Jemig buuv, wat heftig. Ik word helemaal emo van al die verhalen hier.

Mijn ma kon helaas niks meer zeggen in haar laatste uren. Platgespoten met morfine tegen de pijn. Kut, als ik daar aan terug denk. Vandaar dat ik blij was toen ze haar laatste adem uitblies.

Ze heeft nog wel aan kunnen geven wat ze aan muziek wilde horen tijdens de crematie. Dit was een van haar favo nummers.

Ik heb La mama voor haar gezongen, dat dan wel weer met dank aan de Oxazepam.
― Mark Twain
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 17:51:23 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71124938
Nou dan knallen we de actuele uitvaartmuziek top-10 van Dela er ook maar even in.

1. Time to Say Goodbye | Andrea Boccelli & Sarah Brightman

2. Het water | Marco Borsato

3. Tears in Heaven | Eric Clapton

4. Afscheid nemen bestaat niet | Marco Borsato

5. Angels | Robby Williams

6. De steen | Paul de Leeuw

7. Goodbye my lover | James Blunt

8. The rose | Bette Midler

9. Old and wise | Alan Parsons Project

10. De weg | Guus Meeuwis
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 17:53:31 #57
184769 crew  Deisyy
pi_71125008
Bij mijn moeder's crematie.

pi_71125027
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Echt waar wat knap !! Ik heb wel gesproken, mijn zus ook (broer trok het niet) en zus en ik hadden bijna de zelfde woorden geschreven. Dat was heel byzar.
pi_71125046
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:41 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik ga youtube inderdaad ook eens checken. Had ik zelf nog niet serieus aan gedacht. Mijn concentratievermogen is waardeloos de laatste weken.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:54:58 #60
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71125066
quote:

[..]

Mijn ma kon helaas niks meer zeggen in haar laatste uren. Platgespoten met morfine tegen de pijn. Kut, als ik daar aan terug denk. Vandaar dat ik blij was toen ze haar laatste adem uitblies.
Ze heeft nog wel aan kunnen geven wat ze aan muziek wilde horen tijdens de crematie. Dit was een van haar favo nummers.

Terecht..tis nie nix Ik wilde persé niet spreken, al had ik het haar beloofd. Een twee weken ervoor gaf ze nog een etentje, heb daar voor een overvol restaurant gesproken naar haar en mijn vader, omdat ik wist dat ik mijn belofte om op de uitvaart te spreken niet zou na kunnen komen... uiteindelijk kwam ik die wel na. Heb gesproken tegen haar en niet tegen de mensen in de zaal, heb haar beloofd voor mijn pa te zorgen en voor de rest is het hier blank . Ik heb geen flauw idee wie er allemaal waren ...
pi_71125100
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Deze is prima, gratis en converteert naar MP3: http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htm
Thanks Gert! Doe ik het nu ff via Bommie, maar kan ik het later zelf ook nog.
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 17:56:42 #62
184769 crew  Deisyy
pi_71125139
quote:

[..]

Ik vind het knap, dan moet je aardig wat mg. geslikt hebben.
pi_71125166
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:54 schreef versabommie het volgende:

[..]

Terecht..tis nie nix Ik wilde persé niet spreken, al had ik het haar beloofd. Een twee weken ervoor gaf ze nog een etentje, heb daar voor een overvol restaurant gesproken naar haar en mijn vader, omdat ik wist dat ik mijn belofte om op de uitvaart te spreken niet zou na kunnen komen... uiteindelijk kwam ik die wel na. Heb gesproken tegen haar en niet tegen de mensen in de zaal, heb haar beloofd voor mijn pa te zorgen en voor de rest is het hier blank . Ik heb geen flauw idee wie er allemaal waren ...
Ik weet er ook geen donder meer van. Als ik er aan terug denk denk ik dat zou ik never nooit kunnen doen.
pi_71125174
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Mijn moeder was net als die van Bommert. Maakte zich meer druk over anderen dan over zichzelf.
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 17:58:05 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71125191
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat een gedoe. Ik was alleen in de kamer dus ik kon gewoon effe.

Zo, en nu effe uitwaaien. Tering wat een ellende hier.
pi_71125254
quote:

[..]

Dat vind ik knap van je, zingen als je zo emotioneel bent. De jongste van mijn zus (12 jaar) wil ook een liedje zingen. Ik hoop dat het haar lukt voor zo'n grote groep.
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 18:00:25 #67
184769 crew  Deisyy
pi_71125292
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:57 schreef Talitha het volgende:

[..]

Mijn moeder was net als die van Bommert. Maakte zich meer druk over anderen dan over zichzelf.
En zo zal je haar altijd blijven herinneren. Zo was mijn pa ook.

Op zijn crematie hebben we hiervoor gekozen

Omdat hij bijna zijn hele leven gevaren heeft.
pi_71125298
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:58 schreef Gert het volgende:

[..]

En dan met zo'n TT
Maar dat geeft toch niet.. Iemand een hart onder de riem steken en ook de nare dingen van het leven kunnen bespreken is best mooi
  zondag 19 juli 2009 @ 18:00:39 #69
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71125300
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:57 schreef Talitha het volgende:

[..]

Vond ik nog het meest verrotte eraan.. 54 jaar en dan dat na ook nog een aneurysma.. en dan ook nog die scheiding en shit.. Ik heb zelf sinds mijn toespraak nog niet 1 keer gerouwd..
  zondag 19 juli 2009 @ 18:01:55 #70
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71125352
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef Soury het volgende:

[..]

En dan met zo'n TT
Maar dat geeft toch niet.. Iemand een hart onder de riem steken en ook de nare dingen van het leven kunnen bespreken is best mooi
en tis voor anderen ook lekker om erover te lullen, kan ik je mededelen
pi_71125373
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:47 schreef Soury het volgende:

[..]

p.s. het was deze
Kan er nog steeds niet droog naar luisteren
mooi,,,,,,,,,

ik wil deze er wel bij op de mijnese.......

ze moeten niet alléén maar janken heur.... jah.... wel effe natuurlijk

maar daarna moet er een feessie komen

enne......... ja ben nog steeds op you toep aan het zoeken..... maar nog niets bekends
gevonden.......

pi_71125427
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Slimme jongen!

En thanks nog hè Gert.
pi_71125493
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En zo zal je haar altijd blijven herinneren. Zo was mijn pa ook.

Op zijn crematie hebben we hiervoor gekozen

Omdat hij bijna zijn hele leven gevaren heeft.
Dat is wat het zo persoonlijk maakt hè. En meteen ook een echte tranentrekker dan dus.
pi_71125547
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Al is het 19 jaar geleden. Mijn vader overleed op 2 januari. We hebben altijd de indruk gehad dat hij het een dagje uistelde ivm oud en nieuw. Ik moet zeggen dat ik nog steeds een pest pleuris hekel heb aan oud en nieuw. We zaten naast zijn bed toen er vuurpijlen werden afgeschoten in zo'n vissekom ziekenhuis (glazen dak)..
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 18:08:25 #75
184769 crew  Deisyy
pi_71125563
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:05 schreef Talitha het volgende:

[..]

Dat is wat het zo persoonlijk maakt hè. En meteen ook een echte tranentrekker dan dus.
En inmiddels toch een mooie herinnering

Maar dat is voor jou misschien moeilijk voor te stellen, omdat je er nu middenin zit
pi_71125587
ow.... wacht effe er was ooit eens zo een duo vroeger van twee indonesche broers die zongen ook een bekend
liedje waar mijn moeder wild van was......

weet iemand nof hoe dat duo heette.. waren twee broers......
  zondag 19 juli 2009 @ 18:09:39 #77
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71125603
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Al is het 19 jaar geleden. Mijn vader overleed op 2 januari. We hebben altijd de indruk gehad dat hij het een dagje uistelde ivm oud en nieuw. Ik moet zeggen dat ik nog steeds een pest pleuris hekel heb aan oud en nieuw. We zaten naast zijn bed toen er vuurpijlen werden afgeschoten in zo'n vissekom ziekenhuis (glazen dak)..
Ik heb de verkiezing van Obama als herinnering .. zit je ook niet echt op te wachten.. a change... ja die is er wel geweest
pi_71125617
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef FANN het volgende:
ow.... wacht effe er was ooit eens zo een duo vroeger van twee indonesche broers die zongen ook een bekend

Ligt op het puntje van me tong.. Ik zie zwart/wit beelden voor me
pi_71125660
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Das mooi, want ik begon me al bezwaard te voelen.
pi_71125687
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Ligt op het puntje van me tong.. Ik zie zwart/wit beelden voor me
jah.. klopt........

irritant is dat..... the.... huppelepup brothers.....

pi_71125721
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En inmiddels toch een mooie herinnering

Maar dat is voor jou misschien moeilijk voor te stellen, omdat je er nu middenin zit
Yup, op dit moment wil ik het gewoon allemaal achter de rug hebben.
  zondag 19 juli 2009 @ 18:13:17 #82
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71125727
quote:

Diamond brothers schat ...

godverdegodver... ik weet nu welk indonesisch nummer je wil.. kutkutkut de titel!
pi_71125732
quote:

The Blue Diamonds met Ramona?
pi_71125747
Gecondoleerd Talitha en sterkte met verlies van je moeder.
Binnen 7 weken, hoe snel....
pi_71125779
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef FANN het volgende:

[..]

jah.. klopt........

irritant is dat..... the.... huppelepup brothers.....

Waren ze nederlands of de everly brothers ?
pi_71125786
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef versabommie het volgende:

[..]

Diamond brothers schat ...

godverdegodver... ik weet nu welk indonesisch nummer je wil.. kutkutkut de titel!

nee was een nederland duo..... maar wel twee indonesche broers.....
pi_71125827
was toch the Blue Diamonds , of vergis ik me nu.......
pi_71125860
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef FANN het volgende:

[..]

nee was een nederland duo..... maar wel twee indonesche broers.....
Ja sjesus !! Bleu Diamonds
pi_71125870
pi_71125941
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef Talitha het volgende:

[..]

The Blue Diamonds met Ramona?
verrek Bommert heeft gelijk ja waren dus The Bleu Diamonds

maar ze hebben ook Indonische liedjes gezongen, tenminste was een keer in een programma
en toen werd mijn moeder helemaal wild die kende ze van vroeger, maar of daar plaatjes
van zijn gemaakt weet ik niet

effe zoeken......
pi_71125964
jajajaja

ik was het vergeten.....
  zondag 19 juli 2009 @ 18:20:24 #92
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71125970
zit ik fout met deze? :
  zondag 19 juli 2009 @ 18:21:54 #93
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71126016
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 18:22:30 #94
135305 beequeen
Lost.
pi_71126038

En nu ga ik in de pannen roeren. Smakelijk voor strals allemaal.
― Mark Twain
  zondag 19 juli 2009 @ 18:23:29 #95
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71126072
En uiteraard sukiyaki nog maar dat is japans fucked up

pi_71126087
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:

En nu ga ik in de pannen roeren. Smakelijk voor strals allemaal.
Je lalt dus ga maar snel eten
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 18:25:27 #97
135305 beequeen
Lost.
pi_71126130
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:23 schreef Soury het volgende:

Je lalt dus ga maar snel eten
Kut, die borrels hakken er dus aardig in.
― Mark Twain
pi_71126135
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:23 schreef versabommie het volgende:
En uiteraard sukiyaki nog maar dat is japans fucked up

Sjesus dat is zo'n goedkoop chinees restaurant deuntje
  zondag 19 juli 2009 @ 18:26:48 #99
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71126167
Overigens heb ik voor adjossie mijn tante wakker gebelt
pi_71126213
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:21 schreef versabommie het volgende:
en anders dittuh:
nee die ken ik niet....

dit is trouwens wel passend.... Mieke Telkamp maar dan in Indonesisch,
gezien het persoonlijke tintje best mooi eigenlijk...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')