Ik moet opeens hieraan denken:quote:Op zondag 19 juli 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat bij jou meer aan wat gezellige Duitse schlagers te denken!
Junge, komm bald wieder, bald wieder zu mir. [ afbeelding ]
Ich mach mich sorgen, sorgen um dir [ afbeelding ]
Oe waar is die mongolensmiley van VOL.. ah![ afbeelding ]
Krijg er onderhand zelf zin inquote:Op zondag 19 juli 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat bij jou meer aan wat gezellige Duitse schlagers te denken!
Junge, komm bald wieder, bald wieder zu mir. [ afbeelding ]
Ich mach mich sorgen, sorgen um dir [ afbeelding ]
Oe waar is die mongolensmiley van VOL.. ah![ afbeelding ]
Ja sorry maar ik óók, met dat liedje van Talitha!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef versabommie het volgende:
was te laat ... maar ...
[..]
Krijg er onderhand zelf zin in
Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord!quote:
Je reinste grafschennis zou dat zijn. Wij draaien dat wel als heel amsterdam dood is aan een enge ziekte, die sneue provincialen die ooit uit de modder naar 020 zijn gekropen en zich nu wereldburger wanen als eerste.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord!Geen grap dit keer!
Wat zit jij stoer te dreigen dit weekendquote:Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord!Geen grap dit keer!
Toppie Remlof! Jij bent een gouwe pik en een dikke vette aanwinst voor die admin crew!quote:
Zie antwoord Gert!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zit jij stoer te dreigen dit weekend
Owh, last post! Ik vroeg me al af waarom je over een langspeelplaat begon Marrije.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jah en ik zat te wachten....
nieuwe kutregel......
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Thanks Deis.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Talitha gecondoleerd![]()
De wereld staat een tijdje stil als 1 van je ouders dood gaan.
Het is wel heel snel gegaan zeg, maar het lijkt me vreselijk om je moeder zo te moeten zien lijden. Mijn moeder piepte er gewoon heel onverwacht tussenuit een paar jaar nadat mijn vader er ineens tussenuit gepiept was.
Sterkte met alles de komende tijd
die ga ik dus effe niet aanklikken met dit weetje in mijn achterhoofd......quote:Op zondag 19 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit was een hit in 2006. Toen mijn middelste mannetje er bijna tussenuit piepte. Dat kan ik echt niet draaien zonder héél hard te huilenHet is denk ik bedoeld om te gaan over een verloren gegane relatie maar het kwam zo hard binnen toen (en nu weer..
![]()
Blijkbaar ben je in je hoofd stiekem al wel een paar passen verder...
Maar wel moooooooooooi
Same here.. Was bizar.. heb mijn pa naar bed gestuurd, en met zo'n thuiszorghulpvrouwtje de nacht over haar gewaakt. Hele nacht Obama zijn verkiezingswinst kunnen zien Thuiszorg ging smorgens weg dus ik mijn pa wakker maken,.. toen die beneden kwam deed mijn ma ondanks alle inslaaphouders haar ogen open, knuffelde mijn pa en mij en klaar was het.. ineens! Zo onwezenlijk!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thanks Deis.Ik heb wel afscheid kunnen nemen (soort van) en dat kan niet als het zo opeens is hè. Lijkt me ook heftig.
krijg ''de griep''quote:Op zondag 19 juli 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je reinste grafschennis zou dat zijn. Wij draaien dat wel als heel amsterdam dood is aan een enge ziekte, die sneue provincialen die ooit uit de modder naar 020 zijn gekropen en zich nu wereldburger wanen als eerste.
En je hebt niet toevallig indonesische liedjes op cd staan?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn moeder wil serieus deze erbij als het ooit zover is omdat haar vader dat altijd zong
![]()
en voor de rest wil ze liedjes uit haar jeugd want ze is in tjok jakarta geboren..
dus allemaal indonesische liedjes waar ik effe geen toepje van kan vinden nu omdat ik niet precies weet hoe
je het spelt...
haar vader, dus mijn opa was ingenieur en fie hebben overal gewoond, todat ze in Amsterdam
kwamen en toen had mijn Pa d'r meteen in zijn kladden....![]()
Ze is trouwens zelf gewoon Hollands hoor, zowel mijn opa als mijn oma, maar wel bereist enzo![]()
ik had een leuke Opa, voor zover ik me kan herinneren dan. met grote sigaren![]()
![]()
en uit de verhalen die ik ken was het wel een feeststnummer geloof ik......
ik kan even een mailtje naar mijn oudste broer sturen, die heeft toen voor ''de familiedag''quote:Op zondag 19 juli 2009 17:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
En je hebt niet toevallig indonesische liedjes op cd staan?Want die heb ik gezocht, maar kan niks vinden. Mijn moeder heeft als kind in Indonesië gewoond.
Verkapt?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing tegenwoordig.......![]()
![]()
Dat je dat nog kan aanhoren dan joh! Je kind bijna weg. Word al misselijk letterlijk ik er aan denk. Meteen weer blokkeren!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit was een hit in 2006. Toen mijn middelste mannetje er bijna tussenuit piepte. Dat kan ik echt niet draaien zonder héél hard te huilenHet is denk ik bedoeld om te gaan over een verloren gegane relatie maar het kwam zo hard binnen toen (en nu weer..
![]()
Maar wel moooooooooooi
Talitha ik heb een mailtje gestuurd, eerst gebeld maar die gosert is nooit thuis...quote:Op zondag 19 juli 2009 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan even een mailtje naar mijn oudste broer sturen, die heeft toen voor ''de familiedag''
ook een cd gemaakt met liedjes voor mijn moeder die weet dat wel,
kom ik op terug
Maar ook zo mooi dat ze jullie nog geknuffeld heeft.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here.. Was bizar.. heb mijn pa naar bed gestuurd, en met zo'n thuiszorghulpvrouwtje de nacht over haar gewaakt. Hele nacht Obama zijn verkiezingswinst kunnen zien Thuiszorg ging smorgens weg dus ik mijn pa wakker maken,.. toen die beneden kwam deed mijn ma ondanks alle inslaaphouders haar ogen open, knuffelde mijn pa en mij en klaar was het.. ineens! Zo onwezenlijk!
Nou, is wel lekker voor de verwerking salle we maar segge.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je dat nog kan aanhoren dan joh! Je kind bijna weg. Word al misselijk als ik er aan denk!
Da's ook echt heel prachtig.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ook zo mooi dat ze jullie nog geknuffeld heeft.Laatste wat mijn mam zei tegen mij en m'n zus was 'dag meiden, ik hou van jullie'.
![]()
Het wordt hier wel een Dela-hoekje zo hè.![]()
Oe, dat zou wel super zijn als hij iets heeft. Al is het maar 1 liedje als WMA- of mp3-bestand. Was het enige wat mijn moeder nog heeft gezegd voor ze overleed. En precies dat lukt me nu niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Talitha ik heb een mailtje gestuurd, eerst gebeld maar die gosert is nooit thuis...
zal wel weer zeilen zijn... zodra ik wat heb doe ik het in je PM box
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ook zo mooi dat ze jullie nog geknuffeld heeft.Laatste wat mijn mam zei tegen mij en m'n zus was 'dag meiden, ik hou van jullie'.
![]()
Nouja het mooiste wat ik ervan vond eigenlijk was dat ze echt de hele nacht ook heeft liggen wachten tot mijn vader beneden was. Ik bedoel ze moest echt vechten om adem te halen ( longkanker) en toch nog blijven ademen tot mijn Pa er ook was...quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Het wordt hier wel een Dela-hoekje zo hè.![]()
Dat was echt super ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's ook echt heel prachtig.Toch?
En ja, ook Dela hoort bij het leven.
quote:
Ben je mal, je kunt het ook nog een uur van tevoren aanleveren. Als je maar zorgt dat iemand het doet die ook ff de boel daar ter plekke naar gaat luisteren. Ik heb dat 3 uur voor de uitvaart gedaan.. ook zo'n kutbeslissing, zelf aanleveren en luisterenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, dat zou wel super zijn als hij iets heeft. Al is het maar 1 liedje als WMA- of mp3-bestand. Was het enige wat mijn moeder nog heeft gezegd voor ze overleed. En precies dat lukt me nu niet.
Maar ik moet het morgen voor 12 uur al aanleveren. Dus als het niet lukt dan is het jammer maar helaas.
Omdat ze hem nog wilde zien.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja het mooiste wat ik ervan vond eigenlijk was dat ze echt de hele nacht ook heeft liggen wachten tot mijn vader beneden was. Ik bedoel ze moest echt vechten om adem te halen ( longkanker) en toch nog blijven ademen tot mijn Pa er ook was...
En ach Dela... praten is verwerken zeggen ze wel eens, en daarnaast is dit gelijk mijn enige keer per jaar serieus posten
Staat er niets op YT dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, dat zou wel super zijn als hij iets heeft. Al is het maar 1 liedje als WMA- of mp3-bestand. Was het enige wat mijn moeder nog heeft gezegd voor ze overleed. En precies dat lukt me nu niet.
Maar ik moet het morgen voor 12 uur al aanleveren. Dus als het niet lukt dan is het jammer maar helaas.
Ik dacht eik dat de geluidskwaliteit dan niet echt geweldig was. Heb wel een tooltje om er flv bestanden van te maken, geen mp3. Welke gebruik jij?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat er niets op YT dan?
Ik heb wel een tooltje waarmee je YT-audio kan rippen naar mp3.
Denk dat ik voor deze ga:quote:Op zondag 19 juli 2009 17:31 schreef Soury het volgende:
Jeetje .. p.s. Ennio Morricone (once upon a time in the west) had ik uitgezocht voor mijn vader. Die was leip van spaggetie westerns. ikke ook.
Zoek maar een nummer uit, doe ik het wel downloadenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht eik dat de geluidskwaliteit dan niet echt geweldig was. Heb wel een tooltje om er flv bestanden van te maken, geen mp3. Welke gebruik jij?
Thanks BQ, ik ga ff kijken.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
Talitha, misschien kun je iets vinden op deze site onder het kopje "muziek". Succes.
http://indonesie.startpagina.nl/
vóór morgen 12 uur..quote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
ow..... ga ik ook eens even kijken of ik iets bekends tegenkom.......quote:Op zondag 19 juli 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
Talitha, misschien kun je iets vinden op deze site onder het kopje "muziek". Succes.
http://indonesie.startpagina.nl/
Roep het nummer maar en ik zorg voor een nette mp3..quote:Op zondag 19 juli 2009 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
vóór morgen 12 uur..oe ik hoop dat dat gaat lukken voor hetzelfde geld zit ie weer ergens
in het buitenland ofzoik hou dat allemaal niet meer bij, dan weer in België dan weer in Portugal
voor een paar dagen, die heeft ook overal gewoond en dan gaat ie ''effe'' bij vrienden langs...
nou ik hou me mail in de gaten en ik ga effe op you toep snuffelen ik kan dat niet waar hunnie het over
hebben maar er is er vast wel eentje die hiero die dat wel kan
Deze is prima, gratis en converteert naar MP3: http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htmquote:Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht eik dat de geluidskwaliteit dan niet echt geweldig was. Heb wel een tooltje om er flv bestanden van te maken, geen mp3. Welke gebruik jij?
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roep het nummer maar en ik zorg voor een nette mp3..
ik heb 10 x geslikt, maar hier moet ik van huilenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
ik zit op you toep te zoeken nu.....quote:Op zondag 19 juli 2009 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roep het nummer maar en ik zorg voor een nette mp3..
Jemig buuv, wat heftig. Ik word helemaal emo van al die verhalen hier.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Maar wel moooooooooooi
Echt waar wat knapquote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb La mama voor haar gezongen, dat dan wel weer met dank aan de Oxazepam.
Ik ga youtube inderdaad ook eens checken. Had ik zelf nog niet serieus aan gedacht. Mijn concentratievermogen is waardeloos de laatste weken.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
vóór morgen 12 uur..oe ik hoop dat dat gaat lukken voor hetzelfde geld zit ie weer ergens
in het buitenland ofzoik hou dat allemaal niet meer bij, dan weer in België dan weer in Portugal
voor een paar dagen, die heeft ook overal gewoond en dan gaat ie ''effe'' bij vrienden langs...
nou ik hou me mail in de gaten en ik ga effe op you toep snuffelen ik kan dat niet waar hunnie het over
hebben maar er is er vast wel eentje die hiero die dat wel kan
Terecht..tis nie nixquote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig buuv, wat heftig. Ik word helemaal emo van al die verhalen hier.![]()
Mijn ma kon helaas niks meer zeggen in haar laatste uren. Platgespoten met morfine tegen de pijn. Kut, als ik daar aan terug denk. Vandaar dat ik blij was toen ze haar laatste adem uitblies.
Ze heeft nog wel aan kunnen geven wat ze aan muziek wilde horen tijdens de crematie. Dit was een van haar favo nummers.
![]()
Thanks Gert! Doe ik het nu ff via Bommie, maar kan ik het later zelf ook nog.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze is prima, gratis en converteert naar MP3: http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htm
Ik vind het knap, dan moet je aardig wat mg. geslikt hebben.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig buuv, wat heftig. Ik word helemaal emo van al die verhalen hier.![]()
Mijn ma kon helaas niks meer zeggen in haar laatste uren. Platgespoten met morfine tegen de pijn. Kut, als ik daar aan terug denk. Vandaar dat ik blij was toen ze haar laatste adem uitblies.
Ze heeft nog wel aan kunnen geven wat ze aan muziek wilde horen tijdens de crematie. Dit was een van haar favo nummers.
![]()
Ik weet er ook geen donder meer van. Als ik er aan terug denk denk ik dat zou ik never nooit kunnen doen.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terecht..tis nie nixIk wilde persé niet spreken, al had ik het haar beloofd. Een twee weken ervoor gaf ze nog een etentje, heb daar voor een overvol restaurant gesproken naar haar en mijn vader, omdat ik wist dat ik mijn belofte om op de uitvaart te spreken niet zou na kunnen komen... uiteindelijk kwam ik die wel na. Heb gesproken tegen haar en niet tegen de mensen in de zaal, heb haar beloofd voor mijn pa te zorgen en voor de rest is het hier blank . Ik heb geen flauw idee wie er allemaal waren ...
Mijn moeder was net als die van Bommert. Maakte zich meer druk over anderen dan over zichzelf.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb 10 x geslikt, maar hier moet ik van huilen
Wat een gedoe. Ik was alleen in de kamer dus ik kon gewoon effe.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb 10 x geslikt, maar hier moet ik van huilen
Dat vind ik knap van je, zingen als je zo emotioneel bent.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zo zal je haar altijd blijven herinneren. Zo was mijn pa ook.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn moeder was net als die van Bommert. Maakte zich meer druk over anderen dan over zichzelf.
En dan met zo'n TTquote:Op zondag 19 juli 2009 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik was alleen in de kamer dus ik kon gewoon effe.![]()
Zo, en nu effe uitwaaien. Tering wat een ellende hier.![]()
![]()
Vond ik nog het meest verrotte eraan.. 54 jaar en dan dat na ook nog een aneurysma.. en dan ook nog die scheiding en shit.. Ik heb zelf sinds mijn toespraak nog niet 1 keer gerouwd..quote:Op zondag 19 juli 2009 17:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn moeder was net als die van Bommert. Maakte zich meer druk over anderen dan over zichzelf.
en tis voor anderen ook lekker om erover te lullen, kan ik je mededelenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan met zo'n TT![]()
Maar dat geeft toch niet.. Iemand een hart onder de riem steken en ook de nare dingen van het leven kunnen bespreken is best mooi
mooi,,,,,,,,,quote:Op zondag 19 juli 2009 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
p.s. het was deze
Kan er nog steeds niet droog naar luisteren
Slimme jongen!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik was alleen in de kamer dus ik kon gewoon effe.![]()
Zo, en nu effe uitwaaien. Tering wat een ellende hier.![]()
![]()
Dat is wat het zo persoonlijk maakt hè. En meteen ook een echte tranentrekker dan dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo zal je haar altijd blijven herinneren. Zo was mijn pa ook.
Op zijn crematie hebben we hiervoor gekozen![]()
Omdat hij bijna zijn hele leven gevaren heeft.
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
en tis voor anderen ook lekker om erover te lullen, kan ik je mededelen
En inmiddels toch een mooie herinneringquote:Op zondag 19 juli 2009 18:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is wat het zo persoonlijk maakt hè. En meteen ook een echte tranentrekker dan dus.
Ik heb de verkiezing van Obama als herinnering .. zit je ook niet echt op te wachten.. a change... ja die is er wel geweestquote:Op zondag 19 juli 2009 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Al is het 19 jaar geleden. Mijn vader overleed op 2 januari. We hebben altijd de indruk gehad dat hij het een dagje uistelde ivm oud en nieuw. Ik moet zeggen dat ik nog steeds een pest pleuris hekel heb aan oud en nieuw. We zaten naast zijn bed toen er vuurpijlen werden afgeschoten in zo'n vissekom ziekenhuis (glazen dak)..
Ligt op het puntje van me tong.. Ik zie zwart/wit beelden voor mequote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef FANN het volgende:
ow.... wacht effe er was ooit eens zo een duo vroeger van twee indonesche broers die zongen ook een bekend
liedje waar mijn moeder wild van was......
weet iemand nof hoe dat duo heette.. waren twee broers......
Das mooi, want ik begon me al bezwaard te voelen.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
en tis voor anderen ook lekker om erover te lullen, kan ik je mededelen
jah.. klopt........quote:Op zondag 19 juli 2009 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ligt op het puntje van me tong.. Ik zie zwart/wit beelden voor me
Yup, op dit moment wil ik het gewoon allemaal achter de rug hebben.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En inmiddels toch een mooie herinnering![]()
Maar dat is voor jou misschien moeilijk voor te stellen, omdat je er nu middenin zit
Diamond brothers schat ...quote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef FANN het volgende:
ow.... wacht effe er was ooit eens zo een duo vroeger van twee indonesche broers die zongen ook een bekend
The Blue Diamonds met Ramona?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef FANN het volgende:
Waren ze nederlands of de everly brothers ?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.. klopt........
irritant is dat..... the.... huppelepup brothers.....
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Diamond brothers schat ...
godverdegodver... ik weet nu welk indonesisch nummer je wil.. kutkutkut de titel!
Ja sjesus !! Bleu Diamondsquote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nee was een nederland duo..... maar wel twee indonesche broers.....
verrek Bommert heeft gelijk ja waren dus The Bleu Diamondsquote:
Je lalt dus ga maar snel etenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:
En nu ga ik in de pannen roeren. Smakelijk voor strals allemaal.
Kut, die borrels hakken er dus aardig in.quote:
Sjesus dat is zo'n goedkoop chinees restaurant deuntjequote:Op zondag 19 juli 2009 18:23 schreef versabommie het volgende:
En uiteraard sukiyaki nog maar dat is japans fucked up![]()
nee die ken ik niet....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |