waarom ga je zo iemand geld geven?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:24 schreef Kaneel het volgende:
Joegoslaaf/v. Hij zei telefonisch dat hij me zou doodschieten als ik door zou gaan met het terugvragen van m'n geld. Klootzak.
Iemand tips?
Hoe noem jij een vest waar geen kogels inzitten?quote:
Een goed kogelwerend vest is ook kogelvrij. Als er kogels in zitten is het niet goed kogelwerend immers.quote:
Je hebt exact dezelfde redenatie als die joegoslaaf/v.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een goed kogelwerend vest is ook kogelvrij. Als er kogels in zitten is het niet goed kogelwerend immers.
Slimme gozer dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:32 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Je hebt exact dezelfde redenatie als die joegoslaaf/v.
Dacht er ook al aan hahah kwam niet op de naam.quote:
Ik heb hem al genaait, op een hardere manier, maar ik weet niet of het gelukt is.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:33 schreef Kevincy het volgende:
Echte goeie terugpak acties zijn er natuurlijk.
Misschien dat je naar je geld kan fluiten maar naai hem dan terug...
Bestel diverse dingen onder rembours bij internet winkels op zijn adres, en bestel diverse proefpakketten op zijn adres en vraag een pabo (sexcatalogus) etc op zijn naam.
Ik zou mijn voldoening eruit halen!
Maar als je echt je geld wilt echte vrienden komen je helpen om het terug te halen als het in je eentje niet helpt.
Succes!
Een vestquote:Op zondag 19 juli 2009 16:29 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Hoe noem jij een vest waar geen kogels inzitten?
Blijkbaar ben je niet zo bang voor een Yugo die jou met een pistool bedreigt? Waarom vraag je dan hulp op een forum Rambo?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:34 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Ik heb hem al genaait, op een hardere manier, maar ik weet niet of het gelukt is.
Maar bedankt.
Ik ga hem niet fysiek bedreigen, hij is vuurwapengevaarlijk naar eigen zeggen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:35 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet zo bang voor een Yugo die jou met een pistool bedreigt? Waarom vraag je dan hulp op een forum Rambo?
Waar vraagt hij hulp? Hij KLAAGT in KLB!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:35 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet zo bang voor een Yugo die jou met een pistool bedreigt? Waarom vraag je dan hulp op een forum Rambo?
En wat weerhoud je ervan de politie te waarschuwen?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:36 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Ik ga hem niet fysiek bedreigen, hij is vuurwapengevaarlijk naar eigen zeggen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waar vraagt hij hulp? Hij KLAAGT in KLB!
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:24 schreef Kaneel het volgende:
Joegoslaaf/v. Hij zei telefonisch dat hij me zou doodschieten als ik door zou gaan met het terugvragen van m'n geld. Klootzak.
Iemand tips?
Dan ben ik dat ook naar eigen zeggen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:36 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Ik had het gelezen maar was het vergeten. Ik checkte de OP nog omdat er volgens mij geen vraag stondquote:Op zondag 19 juli 2009 16:39 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
[..]
Hier dus, kun je niet zo goed lezen of verwerken jouw hersenen gewoon erg slecht?
De politie wilde niets doen met mijn melding om dat ze mijn anonimiteit - en dus veiligheid niet kunnen waarborgen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:38 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
En wat weerhoud je ervan de politie te waarschuwen?
Het is niet in Den Haag, maar hulp is welkom.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:41 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Dan ben ik dat ook naar eigen zeggen.
Hoe harder mensen schreeuwen dat ze iets zijn hoe groter de kans is dat ze het niet zijn.
Zie het als een blufpoker.
Aanpakken die knakker!
Mocht je in Den Haag wonen wil ik wel met je meegaan..
hahah man moet kracht achter zijn mening zetten door fucking in zijn zin te zetten.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Mr.Talisker het volgende:
Wat een fucking toetsenbordhelden hier zeg!
Die vent kan zoveel zeggen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:36 schreef Kaneel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |