quote:
Ik heb 't aangepast!quote:Kan iemand even het volgende in de op vervangen voor het daaropvolgende?
Merci!![]()
Nee, ik zou het wel willen. Nooit aan gedacht eigenlijk.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef _aurum_ het volgende:
Slapen jullie nou ook allemaal op een satijnen kussensloop?
nee, waarom zou dat goed zijn voor je haar dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef _aurum_ het volgende:
Neuh, mij te koud en te glad. En ik donder ook gewoon zo mijn nest in, zonder het omhoog te steken of de puntjes in te smeren. Hoort wel, maar ik blijf niet bezigquote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef _aurum_ het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Weet ik niet, ik ken niet de achterkant van alle flessen uit de drogist uit mijn hoofd.. Typ het over en je weet het zeker..
Precies hetzelfde als KCKTquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals beloofd hier de ingredients van KC's conditioner!
Ja hoor, die kanquote:
het is toch ook KCKT wat hij laat zien ?quote:
Welke van de 2 geurtjes raad je me aan, Island Fantasy of Citrus Lavender?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, hij zei dat hij de conditioner heeft? KT is een leave-in... En mijn KT heeft alleen directions achterop, niet directions voor verschillende krultypes.
Ik gebruik nu jessicurl awe inspiraling spray en taliah waajid natural hair & lock styling lotion voor 2nd day hair, maar ik ben nog steeds op zoek naar een goede creme..
Als je redelijk wat dingen besteld kom je nog goedkoper uit dan je het besteld bij die import shop, dus ik vind het wel normaalquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Lekker redelijk normaal..
En ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT lavendel met een passie, dus doe maar de Island Fantasy.
Ik denk erover een voorraadje KC shampoo in te kopen, omdat ze die nergens anders meer op voorraad hebben. En dan ook maar gelijk die jessicurl spray en wellicht dat ze ook nog een speciale kussensloop hebben, dan hoef ik helemaal niks meer bij m-import te bestellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Daar heb je gelijk in. Ga je bestellen dan? Mag ik meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |