*Uche uche* Wil je dat woord niet zo hard zeggen?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:00 schreef NJ het volgende:
Sorry, maar ik ben gewoon allergisch voor -knip-.
hahaha, dat is ook weer waar.quote:
maar klagen over dat anderen lopen te pochenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:59 schreef snakelady het volgende:
En ja, wij hebben gelukkig wel een leuk inkomen, redelijk boven modaal en toch kopen we niet alles extreem duur, maar we hebben geen schulden en lopen niet te pochen met wat we hebben.
Da's dan wel weer jammer dat je dat er toch nog even bij moest vermelden.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:59 schreef snakelady het volgende:
En ja, wij hebben gelukkig wel een leuk inkomen, redelijk boven modaal en toch kopen we niet alles extreem duur, maar we hebben geen schulden en lopen niet te pochen met wat we hebben.
Nee, wel gewoond overigens, we wonen nu boven het bedrijf in een bovenwoning (duh).quote:
Nee, dat is niet zo.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:07 schreef Rosbief het volgende:
Het is wel zo, mensen in een rijtjeshuis en kutauto zijn nu eenmaal pauper
Neequote:Op zondag 19 juli 2009 13:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens met klacht, wees blij met wat je hebt.
Het is algemeen bekend dat anders de 1ste 10 reacties waren geweest.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:08 schreef PankPinther het volgende:
Algemeen bekend... mensen kopen dingen die ze niet nodig hebben, met geld wat ze niet hebben om indruk te maken op mensen die ze niet mogen.
[..]
Da's dan wel weer jammer dat je dat er toch nog even bij moest vermelden.
Ach die lui zien we allemaal terug bij RTL4 in Geen cent te makken, een dubbeltje op zijn kant en noem de programma's maar op. Staat ze compleet voor schut voor heel Nederlandquote:Op zondag 19 juli 2009 13:03 schreef devl1nsect het volgende:
Eensch met TS. Wanneer je 21 + bent, hoef je geen competitiedrang meer te tonen. Tenzij je graag je nieuwe auto / kleren / whatever wil tonen aan de buren / anderen op straat waar je uiteindelijk toch geen reet om geeft, laat staan een bak koffie met ze drinkt.
Ik ken ze ook. Heel stoer met de auto, nieuwe kleren en dan bijv. niet op vakantie kunnen of een dag weg.![]()
Competitiedrang / denigrerend geneuzel
En waarom niet? Het zijn btw ook altijd de mensen die zelf in zo'n situatie zitten die dit tegenspreken.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En waarom niet? Het zijn btw ook altijd de mensen die zelf in zo'n situatie zitten die dit tegenspreken.
Nee, niet pochen, dankbaar voor wat je hebt en beseffen dat niet iedereen dat geluk heeft.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:05 schreef pisnicht het volgende:
[..]
maar klagen over dat anderen lopen te pochen
Inderdaad, laatst waren er mensen met een inkomen van bijna 5000 euro per maand, daar konden ze niet mee rondkomen.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach die lui zien we allemaal terug bij RTL4 in Geen cent te makken, een dubbeltje op zijn kant en noem de programma's maar op. Staat ze compleet voor schut voor heel Nederland
Ach hier staan de huizen ook in een rij, er zit alleen een voetbalveld aan ruimte tussenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:13 schreef DeLuna het volgende:
Er is helemaal niks mis met een rijtjeshuis![]()
Terechte klacht
Geld alleen maakt niet niet gelukkig, maar uiteraard is goed in de slappe was zitten prettiger leven voor de meeste.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:13 schreef wapwip het volgende:
Geld maakt trouwens ook helemaal niet gelukkig, aldus de wat dikkige tokkie die dagelijks ruzie heeft met manlief, want zij wil een wasmachine en hij wil een nieuwe auto. En de koelkast is stuk, maar die kunnen we niet laten maken, want het geld is op, dus halen we maar dagelijks patat.
Maar nee, geld maakt niet gelukkig hoor, nergens voor nodig.
kuch, proest
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:15 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ach hier staan de huizen ook in een rij, er zit alleen een voetbalveld aan ruimte tussen
Ik hoef me niet aan jou te verantwoorden waar ik woon.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En waarom niet? Het zijn btw ook altijd de mensen die zelf in zo'n situatie zitten die dit tegenspreken.
Trek je dan ook nix aan van die mensenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, niet pochen, dankbaar voor wat je hebt en beseffen dat niet iedereen dat geluk heeft.
Ik heb ook echt tijden gekend dat we zowat niks hadden, einde van de maand geen fatsoenlijk eten op tafel hebben staan enz.
Dus gewoon dankbaar voor wat we nu hebben maar het niet gaan opmaken aan zaken om mee te showen.
Ik schilder ze absoluut niet af als minderwaardig, dus ga er aub niet meer van maken dan het is.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:21 schreef TeChNo2 het volgende:
Het is natuurlijk pas echt denigrerend als je een topic begint met "mensen die..." en zodoende een bepaalde groep mensen afschildert als minderwaardig...kortom: verbeter de wereld, begin bij je eigen topics
Zal je nog verbazen hoeveel mensen dat doenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:23 schreef Misan het volgende:
mensen die leningen afsluiten omdat ze zich voor willen doen alsof ze wel geld hebben
Niet jaloers, maar kan me er wel aan irriteren.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:23 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Trek je dan ook nix aan van die mensen
Die mensen willen indruk op je maken dmv te pochen over hun situatie.
In werkelijkheid ben jij jaloers als jij hieraan toegeeft.
Ik kan er ook niet tegen als mensen materialistisch proberen te zijn, maar dat gewoonweg niet zijn.
Ik laat me dan niet uit mijn tent lokken.
Ik ken iemand die een lening heeft afgesloten voor een borstvergroting.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:26 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zal je nog verbazen hoeveel mensen dat doen.
Lenen om op vakantie te gaan enzo.
Daar kan ik inkomen, ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet jaloers, maar kan me er wel aan irriteren.
Als ik zou willen zou ik ook zo naar de bank kunnen gaan en een dikke bak kopen, maar dat is niet onze keuze.
Dat mensen daar voor kiezen moeten ze ook zelf weten, maar ga dan niet doen alsof je meer hebt dan een ander.
Zo laatst iemand die ik ken, die parkeerde de auto, hij kwam net aanlopen.
Hmm, ziet er ook niet uit, zo'n gare bak naast mijn prachtauto!
Mijn reactie was dan ook, 'dat kan, maar de mijne is betaald!'
Nou weet ik toevallig dat die van hem betaald is met een lening.
En daar kan ik dus niet tegen, daar kan ik ook echt kwaad om worden, stom, dat weet ik, maar ach, zo heeft iedereen zijn fouten.
Onze hobby is ook auto's, dan wel klassiekers.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:04 schreef emmertwee het volgende:
Helemaal mee eens. Woon ook in een rijtjeshuis. Heb wel hobby's. Rijdt bijv. in een mooie MR2. Schijt aan snobs.
Ze moeten toch ergens mee compenseren.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:23 schreef Misan het volgende:
mensen die leningen afsluiten omdat ze zich voor willen doen alsof ze wel geld hebben
jij lijkt me typisch zo'n geval die ergens in een flatje woont en alles op de fiets moet doenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:17 schreef Rosbief het volgende:
Wat helemaal triest is zijn van die huizen die zelfs geen oprit/garage hebben. Zo'n straat waarbij iedereen z'n Cailbra aan de straat moet parkerenTijdens rijles moest ik vroeger heel vaak door zo'n wijken cruisen
Nee, dat moet niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:56 schreef Daniel1976 het volgende:
En dan moet ik zeker een topique van een sukkeltje zoals jij lezen??
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij lijkt me typisch zo'n geval wat in zo'n huis woont anders hapte je niet. En nee ik gewoon gratis bij m'n ouders in een groot vrijstaand huis in een bosrijke omgeving. En qua wagenpark heb ik ook niets te klagenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:57 schreef bonke het volgende:
[..]
jij lijkt me typisch zo'n geval die ergens in een flatje woont en alles op de fiets moet doen
Eigk ben je heel onzeker. Geef het maar toe, hoor. Je bent heus niet de enige in KLB die zijn onzekerheid toont door te stellen hoe geweldig zijn rl is.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij lijkt me typisch zo'n geval wat in zo'n huis woont anders hapte je niet. En nee ik gewoon gratis bij m'n ouders in een groot vrijstaand huis in een bosrijke omgeving. En qua wagenpark heb ik ook niets te klagen![]()
Tuurlijk....quote:Op zondag 19 juli 2009 12:59 schreef snakelady het volgende:
En het leuke is, de mensen die zo denigrerend doen die hebben 9 van de 10 keer alles gekocht via een lening.![]()
Gut, je woont nog bij moedersquote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij lijkt me typisch zo'n geval wat in zo'n huis woont anders hapte je niet. En nee ik gewoon gratis bij m'n ouders in een groot vrijstaand huis in een bosrijke omgeving. En qua wagenpark heb ik ook niets te klagen![]()
Ja, idd heel vervelend dat ik zelf het huishouden niet hoef te doen en dat het eten altijd klaar staat.quote:
en verwent ook nogquote:Op zondag 19 juli 2009 14:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, idd heel vervelend dat ik zelf het huishouden niet hoef te doen en dat het eten altijd klaar staat.
In mijn omgeving wel tenminste.quote:
Dat zinnetje vind ik fascinerend, het geeft aan hoe er over verliezers gedacht wordt. Niet als verliezer maar als loser .quote:Op zondag 19 juli 2009 13:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, niet pochen, dankbaar voor wat je hebt en beseffen dat niet iedereen dat geluk heeft.
Zijn ook twee totaal verschillende groepen mensen, ik leg het meestal uit met kledingmerken. Hier draagt men behoorlijk dure merken in de buurt, maar denk maar niet dat er een josti rondloopt met een shirt met heeeeel groot d&g/versace of wat dan ook erop. Je ziet er gewoon nergens niks op staan. Je moet echt gaan zoeken wil je ergens een merk vinden. Maar toch betalen we er vrolijk 600euro voor.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
In mijn omgeving wel tenminste.
Ken ook redelijk was mensen die je gewoonweg rijk mag noemen, die zijn dat van geboorte of hebben er heel hard voor moeten werken.
Maar die doen eigenlijk nooit denigrerend naar minder bedeelde.
De mensen die alles op lening hebben daarintegen wel, die pochen ermee en vinden mensen die materialistisch gezien minder hebben dan ook minderwaardig.
oehh die is nog erger dan lenen om een auto te kopenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:26 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zal je nog verbazen hoeveel mensen dat doen.
Lenen om op vakantie te gaan enzo.
In veel gevallen had de loser een rationele keuze kunnen maken, maar nee, hij moest er zonodig bijhoren en wilde ook een dikke 6e hands BMW van Leen. Je hebt weinig talent of i.q. nodig om verantwoorde keuzes te maken hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dat zinnetje vind ik fascinerend, het geeft aan hoe er over verliezers gedacht wordt. Niet als verliezer maar als loser .
Het lijkt wel als of de hedendaagse pechvogel zijn pech verweten wordt. En waarom? We zeggen ook niet haha de dokter zei dat je MS hebt, sukkel, loser!![]()
Maar wel: haha je werkt in de McDonalds/ je carrière faalde/ je woont in een pauperhuis/je bent te dom voor een echte opleiding, pauper, faalhaas!
Niet iedereen heeft het talent en geluk voor 4k per maand.
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:09 schreef DrDentz het volgende:
TS doet nu dus wel erg denigrerend over mensen die denigrerend doen, vind ik eigenlijk ook niet kunnen.
Ik heb het niet over Tokkies.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:07 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
In veel gevallen had de loser een rationele keuze kunnen maken, maar nee, hij moest er zonodig bijhoren en wilde ook een dikke 6e hands BMW van Leen. Je hebt weinig talent of i.q. nodig om verantwoorde keuzes te maken hoor.
Het typische bij deze laag van de bevolking die je benoemd is, dat ze altijd een huis vol huisdieren hebben, vaak drie kinderen terwijl de moeder nog 25 moet worden en meestal roken ze ook nog een pakje per dag. Maar nee, daar is natuurlijk niets verwijtsbaar aan want tsja, ze ontberen het benodigde intelect en daar hebben ze natuurlijk niet voor gekozen.![]()
Altijd mooi hoe de linksdenkers zichelf in stand weten te houden met dergelijke gedachtenkronkels.
Verder, TS, waar zit 'm nou precies de pijn? Kennelijk steekt het je ergens dat de mensen om je heen, al dan niet met geleend geld, spullen hebben die jij niet hebt? Is dit geen vertaling van 'Hmm, als we misschien wat later met kinderen waren begonnen, hadden we nu misschien wat meer te besteden'?Wat zit je nu precies dwars? Jij hebt toch geen last van die mensen? Laat ieder lekker zijn eigen keuzes maken.
Ach gut, ik haal je stelling onderuit. Wordt het te moeilijk voor je om inhoudelijk te reageren en ga je daarom maar lopen trollen?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:24 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
(VMBO!vmbo zwakstroom zeker!
Doe je de groeten aan alle kampers en loverboys!
)
(pallets sjouwen!Voor sommige mensen is dat hun werk!
Moet je nagaan! )
(Haha jij woont in een rijtjeshuis!)
6dehands BMW?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:07 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
In veel gevallen had de loser een rationele keuze kunnen maken, maar nee, hij moest er zonodig bijhoren en wilde ook een dikke 6e hands BMW van Leen.
Open er een eigen topic over.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Het omgekeerde gebeurt ook hoor. Dat mensen die niet erg hoog op de sociale ladder staan neerbuigend gaan doen over mensen die dat wel zijn of iets hoger staan.
"Oh, studeer jij nog steeds? Dan ben jij wel een wijsneus of niet?"
Ik heb Internet op mijn privejet. Terwijl ik dit typ zit ik op cruising altitude, zon 10 KM hoogte.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:59 schreef Muzz_ het volgende:
Fokkers zijn paupers, maar doen zich voor als totaal wat anders.
FOK!:
Iedereen is gigantisch rijk.![]()
Iedereen volgt een universitaire studie in natuurwetenschappen, ruimtevaarttechniek of noem maar op.![]()
Gemiddelde IQ is hier +140.![]()
Iedereen heeft een super geile vriendin.![]()
Met hun uber-succesvolle leven vinden ze nog wel de tijd om hier als halve apen te posten.
Jezus, wat een pauper formulering. Uit welke ranzige volksbuurt kom jij gekropen?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:59 schreef snakelady het volgende:
Die mensen die in rijtjeshuizen wonen te min vinden.
Die mensen die gewone arbeiderds zijn te min vinden.
Die mensen die niet iedere dag duur buiten de duur lunchen te min vinden.
Die mensen die geen dure auto rijden te min vinden.
Die mensen die wat minder financieel toereikend zijn te min vinden.
enz. enz.
Waarom?
En het leuke is, de mensen die zo denigrerend doen die hebben 9 van de 10 keer alles gekocht via een lening.![]()
Ja ik ken ze helaas ook in mijn priveleven, altijd maar stoer doen maar ondertussen ook heel veel schulden hebben.
Klacht: lijkt me duidelijk.
Ik mag zeggen dat de helft van je punten wel klopt in mijn geval.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:59 schreef Muzz_ het volgende:
FOK!:
Iedereen volgt een universitaire studie in natuurwetenschappen, ruimtevaarttechniek of noem maar op.![]()
Met hun uber-succesvolle leven vinden ze nog wel de tijd om hier als halve apen te posten.
Valt me nog tegen, want mijn vader werkt bij de McDonalds.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:07 schreef Muzz_ het volgende:
Ik post dit berichtje vanuit mijn kamer in een zeven sterren hotel in Dubai, 5000$ per nacht.![]()
Morgen vlieg ik naar de Seychellen naar mijn eigen resort (eiland!)
Suck on that!~
Elke dag friettentquote:Op zondag 19 juli 2009 18:46 schreef Bevin het volgende:
Mensen die niet iedere dag duur buiten de deur lunchen te min vinden
Wie vindt dat![]()
?
Stoor jij je nooit zomaar aan iets? gewoon zonder jaloers te zijn?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:07 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Verder, TS, waar zit 'm nou precies de pijn? Kennelijk steekt het je ergens dat de mensen om je heen, al dan niet met geleend geld, spullen hebben die jij niet hebt? Is dit geen vertaling van 'Hmm, als we misschien wat later met kinderen waren begonnen, hadden we nu misschien wat meer te besteden'?Wat zit je nu precies dwars? Jij hebt toch geen last van die mensen? Laat ieder lekker zijn eigen keuzes maken.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, ik heb helaas ook mijn fouten.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:09 schreef DrDentz het volgende:
TS doet nu dus wel erg denigrerend over mensen die denigrerend doen, vind ik eigenlijk ook niet kunnen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:59 schreef Muzz_ het volgende:
FOK!:
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:06 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Valt me nog tegen, want mijn vader werkt bij de McDonalds.
Dat soort mensen heten arrogant.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:59 schreef snakelady het volgende:
Die mensen die in rijtjeshuizen wonen te min vinden.
Die mensen die gewone arbeiderds zijn te min vinden.
Die mensen die niet iedere dag duur buiten de duur lunchen te min vinden.
Die mensen die geen dure auto rijden te min vinden.
Die mensen die wat minder financieel toereikend zijn te min vinden.
Die mijn Superyacht een nu onderwater onderhoudsbeurt geeft. Handig zo' n schoonmaak submarine.quote:
Echt he, dat ze het nog proberen..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:33 schreef snakelady het volgende:
tsss, de vader van SexPistol werkt bij MacDonalds, dus die wint met voorsprong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |