120 euro alquote:Op zondag 19 juli 2009 15:51 schreef WTF2009 het volgende:
Volgens mij gaat het prima he?
Ben even van de computer weggeweest en zie er al heel wat reacties.
Nee, nog niet...quote:Op zondag 19 juli 2009 15:48 schreef draculettetje het volgende:
kwam even vragen of mn bijdrage er wel bij jullie op staat
Ooh ja! Die vergeet ik altijd weer aan te zettenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:55 schreef DABAMaster het volgende:
Qwea, doe eens op msn komen!
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
de (kleine) lasten zijn van mijn bankrekening afgeschreven
Ik zie het jaquote:Op zondag 19 juli 2009 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
MI![]()
Volgens mij hebben ze eigenlijk geen herplaatsers, het zijn allemaal dieren met bagage die moeilijk tot niet te plaatsen zijn.
In Dierenthuis hebben ze de rust, aandacht en verzorging die ze nodig hebben
hmm heb abn als het er morgen nog niet klopt er iets niet!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, nog niet...
Heb je Postbank/ING?
Zo nee, dan wordt het vast morgen bijgeschreven.
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:28 schreef Ml-etje het volgende:
Overgemaakt!
Zachtjes begonnen misschien nog eens, de einddatum is?
[ afbeelding ]
Met n pootje van Whoopertje!
ahhhhquote:Op zondag 19 juli 2009 16:28 schreef Ml-etje het volgende:
Overgemaakt!
Zachtjes begonnen misschien nog eens, de einddatum is?
[ afbeelding ]
Met n pootje van Whoopertje!
Zal eens zien of er nog wat overschiet, madameke heet eigenlijk Whoopie en bij braaf gedrag dus Whoopertje.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Officiele einddatum is 1 september met een uitloop tot de overdracht op 12 september![]()
Wat is Whoopertje leuk![]()
Alleen de naam al!
Het kan bijvoorbeeld te maken hebben met het aandeel ruwe as in het voer; met name gevoelige katten kunnen daar gezondheidstechnisch problemen mee krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef sander-3 het volgende:
Gekke vraag misschien, maar waarom dit: geen supermarktmerk of tom poes? Als je toch niet zoveel geld hebt zou je toch verwachten dat alles welkom is?
Gaan we zeker doenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef sander-3 het volgende:
Gekke vraag misschien, maar waarom dit: geen supermarktmerk of tom poes? Als je toch niet zoveel geld hebt zou je toch verwachten dat alles welkom is?
En kunnen jullie niet eens aan een groothandel/fabrikant/bedrijf vragen of ze niet wat schoonmaakspullen of katten- en hondenvoer over hebben?
Zijn er al bedrijven benaderd? Zo ja; welke al?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen![]()
Mochten jullie nog suggesties hebben van bedrijven die we kunnen benaderen, schroom niet en gil het hier heeeeel hard!![]()
Sorbo, voor allesreiniger en afwasborstels.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zijn er al bedrijven benaderd? Zo ja; welke al?
Ik meende ergens gelezen te hebben dat de Ikea bijv. al gemailed was.
Link?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Unilever heeft alle producten die we kunnen gebruiken op schoonmaakgebied, maar die hebben een strict sponsorbeleid en zo'n akelig aanvraagformulier...niet mijn specialiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |