Ja ik kwam er via de frontpage!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kwam je hier via het fp-bericht?
Even kijken of het mísschien al vruchten afwerpt.
Woewie,quote:Op zondag 19 juli 2009 12:36 schreef TripleQ het volgende:
[..]
Ja ik kwam er via de frontpage!
Zoveel ben ik niet op het forum te vinden...Maar wilde hiervoor een uitzondering maken;)
Hij's wel dik.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Het resultaat van de allereerste asiel actie, toen 7 jaar oud en verzopen door de vorige eigenaar. Nu (9 jaar oud) een kat op stand met een gebruiksaanwijzing maar ik heb nog nooit zo'n lieve kat gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opzich best een goed idee, denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:44 schreef dddour het volgende:
kunnen jullie geen paypal rekening openen?
Als daar animo voor is, wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:44 schreef dddour het volgende:
We hebben er 3 jaar terug al een speciale rekening voor geopend waar we ook voor betaald hebben.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:44 schreef dddour het volgende:
Maar paypal, is gratis. En kan gewoon gekoppeld worden aan de rekening.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben er 3 jaar terug al een speciale rekening voor geopend waar we ook voor betaald hebben.
Dus deze blijven we ook maar gebruiken![]()
Maar met internetbankieren gaat het ook makkelijk en snel hoor
Ik vind het prima...ik snap er alleen niet zoveel vanquote:Op zondag 19 juli 2009 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar paypal, is gratis. En kan gewoon gekoppeld worden aan de rekening.
Volgens MM is dat handiger omdat als er mensen vanuit het buitenland willen storten, dan is paypal handiger.
En het kan een stukje meer vertrouwen geven.
Ik vind het geen slecht idee. ElisaB had het met haar voetenactie ook
Je bedoelt een linkje in je sig?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:50 schreef draculettetje het volgende:
Ha hier zijn jullie!
en jullie zijn gewoon groen!
dat staat leuk!
en wil iemand me nog eens uitleggen hoe ik
A zo'n linkje onderaan maak
B zo'n user icon ook al weer doe
Onderstaande link kopieeren in je profiel bij webicon.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:50 schreef draculettetje het volgende:
Ha hier zijn jullie!
en jullie zijn gewoon groen!
dat staat leuk!
en wil iemand me nog eens uitleggen hoe ik
A zo'n linkje onderaan maak
B zo'n user icon ook al weer doe
ah okequote:Op zondag 19 juli 2009 12:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je bedoelt een linkje in je sig?
[url= *link* ] *tekst* [/url]
En dan allemaal aan elkaar.
Ja, als er een nieuw topic is.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah oke
en dan steeds aanpassen toch?!
Idd, en paypal is binnen 5 min aagemaaktquote:Op zondag 19 juli 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Hmmzzzz...dat Paypallgedoe is mss nog niet eens zo'n gek idee idd.
Vanaaf ff met Greys overleggen, aangezien het rekeningnummer gekoppeld is aan haar prive-rekening.
Mooi op tijdquote:
ja elisa!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi op tijd![]()
Elisa, hebben ze al teruggebeld?
Nee, nog niet (if so, dan zijn jullie de eersten om het te vernemen). Ik wacht nog even af; ze hebben het vást drukquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:06 schreef styliste het volgende:
Ik wil wel een pakket B doen!
Bedankt names de dieren en ons!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:06 schreef styliste het volgende:
Ik wil wel een pakket B doen!
Da's vast waar....quote:Op zondag 19 juli 2009 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, nog niet (if so, dan zijn jullie de eersten om het te vernemen). Ik wacht nog even af; ze hebben het vást druk
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:14 schreef danielluh het volgende:
Ik wil graag pakket B doneren
Werk zelf bij de dierenambulance en weet hoe belangrijkj dit is voor de dieren, maar ook voor de medewerkers.
Zelf heb ik 3 oudere katten van het asiel, liefst neem ik ze allemaal mee, maar de oudere zullen minder snel geplaatst worden.
Super aktie
Psssst, ik ga er maar van uit dat je de centjes echiewaar hebt overgemaakt, dus tagjes zijn aangevraagdquote:Op zondag 19 juli 2009 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh men, ik moet niet teveel verhalen van de dieren in dat tehuis lezen...
Jij ben snel!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mooi werk doe jij![]()
Wil je mail of PM?
Ze heeft inmiddels ook al mailquote:
Spannuuuuuuuund! Ja hoor, zijn gisteren overgemaakt. Ik weet niet hoe lang dat duurt van Rabo naar post, maar het is 2009, dus ik ga eik uit van morgen?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Psssst, ik ga er maar van uit dat je de centjes echiewaar hebt overgemaakt, dus tagjes zijn aangevraagd
Ooooh, dat doen we zekerquote:Op zondag 19 juli 2009 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Spannuuuuuuuund! Ja hoor, zijn gisteren overgemaakt. Ik weet niet hoe lang dat duurt van Rabo naar post, maar het is 2009, dus ik ga eik uit van morgen?
Hou me vooral op de hoogte als het niet binnen komt!
pm is goedquote:Op zondag 19 juli 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mooi werk doe jij![]()
Wil je mail of PM?
quote:
graag gedaan, dan eet ik maar een boterham minder, maar dieren gaan bij mij echt voor.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:25 schreef danielluh het volgende:
[..]
graag gedaan, dan eet ik maar een boterham minder, maar dieren gaan bij mij echt voor.
gaat al genoeg naar de 3de wereld en naar mensen doelen om zo maar te zeggen.
en vooral oudere dieren moeten een mooie en waardig einde krijgen. net zoals die 3 rotzakke van mij.
ze krijgen duurder voer dan ik .
Same herequote:Op zondag 19 juli 2009 13:25 schreef danielluh het volgende:
[..]
graag gedaan, dan eet ik maar een boterham minder, maar dieren gaan bij mij echt voor.
gaat al genoeg naar de 3de wereld en naar mensen doelen om zo maar te zeggen.
en vooral oudere dieren moeten een mooie en waardig einde krijgen. net zoals die 3 rotzakke van mij.
ze krijgen duurder voer dan ik .
Coming up via PM!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:26 schreef nokwanda het volgende:
Doe mij dat rekeningnummer ook even.
Nok heeft PM!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:26 schreef nokwanda het volgende:
Doe mij dat rekeningnummer ook even.
Yes! En die zijn van harte welkomquote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef danielluh het volgende:
maar even een vraagje
er worden bij ons in heerlen regelmatig kattenbakken afgegeven maar kunnen wij niks mee doen, ze worden vaak weggegooit, het asiel heeft er ook meer dan genoeg.
nu zie ik dat ze ook kattenbakken nodig hebben
Bewaren!!!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef danielluh het volgende:
maar even een vraagje
er worden bij ons in heerlen regelmatig kattenbakken afgegeven maar kunnen wij niks mee doen, ze worden vaak weggegooit, het asiel heeft er ook meer dan genoeg.
nu zie ik dat ze ook kattenbakken nodig hebben
Zo lijkt het net op die kattenbak 10 euro waard is,quote:Divers blikvoer, buffelhuid, kattenbak zonder deksel ter waarde van 10 euro.
dan ga ik ze nu eens verzamelen, schoonmaken met dettol en in mijn kelder leggen als ik dan een berg heb rij ik wel naar dat tehuis.quote:
Euw,quote:Op zondag 19 juli 2009 13:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Heel klein beetje mierenneukerig van mij hoor,maar,
[..]
Zo lijkt het net op die kattenbak 10 euro waard is,.
Bij Pakket A staat dit overigens wel goed.Viel me toevallig op.
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:30 schreef danielluh het volgende:
[..]
dan ga ik ze nu eens verzamelen, schoonmaken met dettol en in mijn kelder leggen als ik dan een berg heb rij ik wel naar dat tehuis.
Tis zonde om zoiets weg te gooien als andere het nog kunnen gebruiken
op dit moment heb ik nog niks, zal morgen even kijken bij het asiel of ze nog wat hebben staan.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bewaren!!!!!![]()
Ik zal ff in de OP kijken welke rijder/opslagpunt het dichts bij Heerlen in de buurt zit.
ook zonde om het weg te gooienquote:Op zondag 19 juli 2009 13:32 schreef danielluh het volgende:
[..]
op dit moment heb ik nog niks, zal morgen even kijken bij het asiel of ze nog wat hebben staan.
zoals ik al zeg, ze gooien het weg, dus zal eerst ff wat moete verzamelen
Ja sorry...m'n enthousiastmodus staat aan vandaag geloof ikquote:Op zondag 19 juli 2009 13:32 schreef danielluh het volgende:
[..]
op dit moment heb ik nog niks, zal morgen even kijken bij het asiel of ze nog wat hebben staan.
zoals ik al zeg, ze gooien het weg, dus zal eerst ff wat moete verzamelen
Pm ff je rek nr naar greys. En zet er ff bij dat je je naam vergeten bent te vermeldenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:33 schreef danielluh het volgende:
oops zie nou dat ik vergeten ben mijn naam te vermelden, ach die tag maak me ook niks uit.
Komt wel goed heur...Naam en Nick zijn bekend, dus jij wordt ook groenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:33 schreef danielluh het volgende:
oops zie nou dat ik vergeten ben mijn naam te vermelden, ach die tag maak me ook niks uit.
U heeft PMquote:Op zondag 19 juli 2009 13:38 schreef TheZapster het volgende:
Doe mij ook maar een pmmetje, zal ik vanavond als ik thuis ben het geld overmaken.
Je hebt pmquote:Op zondag 19 juli 2009 13:38 schreef TheZapster het volgende:
Doe mij ook maar een pmmetje, zal ik vanavond als ik thuis ben het geld overmaken.
ik had nog niet op verzenden gedruktquote:
Gelukkig maarquote:
ik vind het net zo grappigquote:Op zondag 19 juli 2009 13:40 schreef styliste het volgende:
[..]
misschien moeten jullie afspreken om om-en-om te gaan beantwoorden?
De volgende PM is voor jou, ik moet zo toch es ff huishoudelijk gaan doenquote:
Dat heb ik al gedaanquote:Op zondag 19 juli 2009 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De volgende PM is voor jou, ik moet zo toch es ff huishoudelijk gaan doen
U heeft een PMquote:Op zondag 19 juli 2009 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
Lucky heeft ook een boodschap:
[ afbeelding ]
En ik wil ook wel het rekeningnummer.
Nu welquote:Op zondag 19 juli 2009 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Niet.
Nogmaals bedankt!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:47 schreef WTF2009 het volgende:
Gevonden, leuk om te volgen.
Hopelijk komt het goed op gang.
Mensen lijken enthousiast genoeg.
Heel heel veel succes met de actie.
Ik ben op de site wezen kijken en vind het geweldig wat jullie doen.
Hey! Dank je welquote:Op zondag 19 juli 2009 13:47 schreef WTF2009 het volgende:
Gevonden, leuk om te volgen.
Hopelijk komt het goed op gang.
Mensen lijken enthousiast genoeg.
Heel heel veel succes met de actie.
Ik ben op de site wezen kijken en vind het geweldig wat jullie doen.
PMquote:Op zondag 19 juli 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Doe maar om te beginnen maar 2x A, 1xB
En nummertje 63 met rijst, 25 met extra kroepoek en 73 zonder rode saus
En sambal graag ja
Merciquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |