Met mijn lijf is het prima en met mijn leven gaat het ook welquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met mijn lijf is het prima en met mijn leven gaat het ook wel.
ow jeetje ik ben al lang voorbij de 21...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die aftakeling begint al na je 21e hoor.
Dan beginnen je rimpels minder goed terug te plooien, je haren wat minder pigment te maken, en je tepels langzaam een interesse in de grond te ontwikelen.
Don't deny it.
owkej en wanneer weet ik of ik het nodig heb?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee! Hoe langer je het kunt uitstellen, hoe beter! Je moet geen anti-rimpelcreme gebruiken als je het nog niet echt nodig hebt hoor...
Als de rek uit je huid begint te raken (dus pas als je rimpels krijgtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owkej en wanneer weet ik of ik het nodig heb?
Ik ontken nietsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:31 schreef Burdie het volgende:
Die aftakeling begint al na je 21e hoor.
Dan beginnen je rimpels minder goed terug te plooien, je haren wat minder pigment te maken, en je tepels langzaam een interesse in de grond te ontwikelen.
Don't deny it.
ow ik dacht dat je vooraf moest smeren als preventief gebeurenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als de rek uit je huid begint te raken (dus pas als je rimpels krijgt)
maak je druk om een paar rimpelsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:46 schreef liefie_ het volgende:
ow ik dacht dat je vooraf moest smeren als preventief gebeuren
ik denk dat ik nog geen rimpels heb
straks maar even in de spiegel staren
Bij zo'n uiterlijk horen toch juist rimpels, die grotendeels het gevolg zijn van 40 jaar 2 pakjes sigaretten per dag roken, en zwaar geblondeerd haar?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
maak je druk om een paar rimpelsZolang je niet zonnebankbruin bent en het niet van die viezige kwabjes zijn, hoef je je nergens voor te schamen
en bovengenoemde strings en te diep uitgesneden mouwloze topjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
Bij zo'n uiterlijk horen toch juist rimpels, die grotendeels het gevolg zijn van 40 jaar 2 pakjes sigaretten per dag roken, en zwaar geblondeerd haar?
Op het strand laten dat soort types die topjes helaas maar wat graag uitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
en bovengenoemde strings en te diep uitgesneden mouwloze topjes
Zo'n kalkoen kwab onder je nekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
maak je druk om een paar rimpelsZolang je niet zonnebankbruin bent en het niet van die viezige kwabjes zijn, hoef je je nergens voor te schamen
Gelukkig stoppen ze hun tepels wel in hun bikinibroekje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
Op het strand laten dat soort types die topjes helaas maar wat graag uit.
Wel onbewust vrees ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gelukkig stoppen ze hun tepels wel in hun bikinibroekje.
Je hoeft er dan in ieder geval niet tegenaan te kijkenquote:
Dat weet ik eigenlijk niet. Wat ik wel weet is dat als wij het niet doen, niemand het doet. Zijn enige broer, mijn oom wilde niet eens afscheid nemen... Ik vind het niet erg om te regelen, alleen het wordt wel een onpersoonlijke ceremonie, en niemand die vertelt wat een goede man hij wel niet was enzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag he... Het is waarschijnlijk niet voor niks dat je je vader heel lang niet hebt gezien. In hoeverre ben je dan als kind verplicht om alles te regelen? Of zie je het meer als een morele verplichting?
Wat is jouw motivatie dan om het wel te doen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:11 schreef Tegan het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet. Wat ik wel weet is dat als wij het niet doen, niemand het doet. Zijn enige broer, mijn oom wilde niet eens afscheid nemen... Ik vind het niet erg om te regelen, alleen het wordt wel een onpersoonlijke ceremonie, en niemand die vertelt wat een goede man hij wel niet was enzo.
Ik weet het niet. Ik vind het eigenlijk wel vanzelfsprekend ofzo. Nooit bij stilgestaan, Wij drie zijn zijn enige erfgenamen, dus wij regelen dan maar alles. Het is nooit in me opgekomen om te zeggen dat de staat ofzo hem maar in een standaard graf moet leggen oid. Toen duidelijk was dat als wij het niet deden niemand het deed, is het allemaal gewoon vanzelf gegaan. Gewoon kort, goed afsluiten, en dan achter me laten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is jouw motivatie dan om het wel te doen als ik vragen mag?
Het siert je / jullie dat jullie het doen. Gezien de voorgeschiedenis kan ik mij ook voorstellen dat je zoiets hebt van 'laat maar, niet mijn verantwoordelijkheid'. Nogmaals sterkte!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
Ik weet het niet. Ik vind het eigenlijk wel vanzelfsprekend ofzo. Nooit bij stilgestaan, Wij drie zijn zijn enige erfgenamen, dus wij regelen dan maar alles. Het is nooit in me opgekomen om te zeggen dat de staat ofzo hem maar in een standaard graf moet leggen oid. Toen duidelijk was dat als wij het niet deden niemand het deed, is het allemaal gewoon vanzelf gegaan. Gewoon kort, goed afsluiten, en dan achter me laten.
Ja want in Heerlen zeggen ze altijd kutwijfquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:19 schreef liefie_ het volgende:
Bij puberruil zo'n meisje die gaat hockeyen en toen zei ze: ze zijn hier allemaal zo netjes! net zei er een trut tegen mij! dat vind ik best netjes
Vooral diequote:
Zullen we naar huis gaan?quote:
Graag!quote:
Hier, drie mormels! Gratis af te halen!quote:
Zo'n 1300 kilometer gok ik!quote:
Het gaat wel ok. Net iets met mijn beste vriendin gaan drinken om het te vertellen, was toch best emotioneel, ookal had ik dat niet gedacht. Het hakt er gewoon in, er constant over praten, nu besef ik het steeds meer ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:19 schreef liefie_ het volgende:
Hoe gaat het met je T'tje?
Of vind je het juist irritant dat mensen dat vragen?
Dan skip dat deel van mijn post maar een ga maar door naar het luchtige deel
Het luchtige deel:
Bij puberruil zo'n meisje die gaat hockeyen en toen zei ze: ze zijn hier allemaal zo netjes! net zei er een trut tegen mij! dat vind ik best netjes
Nu jij er zo over begint vind ik het eigenlijk raar dat die gedachte nooit in mij opgekomen is, het zou de logische keuze zijn geweest gezien de geschiedenis en gezien we helemaal niets meer over zijn huidige leven weten. Maar ik vind dat we het nu op een goede manier doen, en meer wil ik niet doen en minder ook niet. En thanks.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je / jullie dat jullie het doen. Gezien de voorgeschiedenis kan ik mij ook voorstellen dat je zoiets hebt van 'laat maar, niet mijn verantwoordelijkheid'. Nogmaals sterkte!
Het lijkt wel of jij iedere dag eerder opstaat.quote:
Elke dag dezelfde tijdquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij iedere dag eerder opstaat.
Dan begin je steeds eerder met posten op FOK!quote:
Ik was vandaag iets eerder omdat ik thuis werk, maar dat verandert het posttijdstip van Godt niet natuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:01 schreef Pheno het volgende:
Misschien leest Plato het elke dag vroeger?
Het kan een uurtje verschillen. Het ligt er aan of de pc aan is en of ik tijd/zin heb om te posten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan begin je steeds eerder met posten op FOK!
Mijn batterij is na 3 jaar gaar aan het doen. Ik laat het maar zo. Er komt vanzelf wel weer een nieuw macbookje in huis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
Macbook Pro wordt gratis gerepareerd door Apple. Het ding heeft te maken met het NVidia probleem en dus wordt alles op kosten van Apple vervangen. Een nieuw logic board dus.
Voor de kleine Pharualquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn batterij is na 3 jaar gaar aan het doen. Ik laat het maar zo. Er komt vanzelf wel weer een nieuw macbookje in huis.
Die heeft al een iTouchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |