Eens. Heel wat interessanter dan dat geneuzel over Jan Smit.quote:
OM HET PRINCIPE, GODVERDOMME! OM HET PRINCIPE!!quote:Op zondag 19 juli 2009 11:01 schreef murp het volgende:
waar gaat het dan wel om? dat je te beroerd ben om het subforum te verbergen?
Dat er zoveel tokkies zijn dat er animo voor een Volendam forum is.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:01 schreef murp het volgende:
Mag ik ook mijn eigen subforum, "TNA"? Met alleen toffe users. Wie ben jij om dat te verbieden, ben je soms te beroerd om het subforum te verbergen?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:01 schreef murp het volgende:
ZWA?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik hoop dat het collectief verbaggerd wordt en sneller sluit dan ZWA.
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik hoop dat het collectief verbaggerd wordt
Halve nachtquote:Op zondag 19 juli 2009 11:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Subforum binnen ONZ met zwarte humor. Hield het een dag vol
*banknop afstoft.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, kansloos subforum met kansloze topics over een kansloos ow is een resultaat voor baggeraars om het over te nemen. Dat het maar snel dicht mag!quote:Op zondag 19 juli 2009 11:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Op fok zitten geen paupers die van palingpop houden.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, kansloos subforum met kansloze topics over een kansloos ow is een resultaat voor baggeraars om het over te nemen. Dat het maar snel dicht mag!
Precies, alleen een dergelijk subforum openen "omdat het kan" is een beetje triest. Commentaar van de mods is dan ook altijd "Je kan het toch verwijderen uit je AT", alsof ik zin heb in die handelingenquote:Op zondag 19 juli 2009 11:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Mag ik ook mijn eigen subforum, "TNA"? Met alleen toffe users. Wie ben jij om dat te verbieden, ben je soms te beroerd om het subforum te verbergen?
Net ook gedaan er kwamen 10 topics per minuut over dit tokkie gebeurenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En weer een subforum uit de index en AT geflikkerd
Jipsingboertange.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan hier nog maar eens de vraag: Welk dorp wordt als volgende genomineerd voor een eigen subforum?
En ja: In Nederland. (Dat dit kan in...)
020 wordt het nieuwe subforum.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan hier nog maar eens de vraag: Welk dorp wordt als volgende genomineerd voor een eigen subforum?
En ja: In Nederland. (Dat dit kan in...)
Dat dus...quote:Op zondag 19 juli 2009 11:54 schreef Schunckelstar het volgende:
een volendam subforum kan wel, maar een jaarlijks terugkerend carnaval-subforum dat zit er nooit in...beetje vreemd
Wat heeft hij hier nou weer mee te maken?quote:
Alles, aangezien Grote Kale Baas.quote:
Door dit topic valt het me pas op maar idd, wat godvergeten kansloos zeg.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:00 schreef wakajawaka het volgende:
Het is toch treurig ook dat er zoveel tokkies zijn dat er nu zelfs een tijdelijk sub forum over Volendam isJa ik weet dat ik het forum kan verbergen maar daar gaat het niet om.
Alles opperbaas gaat hij er toch uiteindelijk over.quote:
Maar hij bepaalt geen tot nauwelijks beleid op het forum. Gaat niet over mods of over te openen fora. Dus ik vraag me af waarom je hem in de discussie betrekt.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Alles opperbaas gaat hij er toch uiteindelijk over.
Zullen we wedden dat hij in het volgende item over de dijk loopt terwijl hij aan volendammers de gewaagde vraag "gebruik jij wel eens coke" voorlegt?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb liever dat die pinda eens wat langer nadenkt over items voor FOK!tv.
Kan niet. De Afsluitdijk ligt gruwelijk in de weg.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:21 schreef CasB het volgende:
Volendam moet gewoon afgestoken worden en dan lekker laten afdrijven richting de oceaan.
Dan haal je die ook weg en heb je gelijk minder last van importfriezen.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan niet. De Afsluitdijk ligt gruwelijk in de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |