Dat dus! Dat gelul allemaal. Komt best goed met Mikki!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol zei juist vandaag dat Sulejmani gevaarlijker wordt en steeds fitter oogt.
Tjezus zegquote:
Volste vertrouwen in die jongenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat dus! Dat gelul allemaal. Komt best goed met Mikki!
Laat die gast lullen joh. Komt weinig zinnigs uit.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tjezus zeg.
De trainer van Ajax die dagelijks met hem bezig is, die zegt zoiets in de krant. Zou ie dat nou echt voor jan joker doen?
Oh, nu is Luque ineens weer een 'quote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws. Samen met Luque en Suarez kan het een fantastische aanval worden.
Ook van die onzin inderdaad!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh, nu is Luque ineens weer een '' waard?
Hij schiet er 1 mooi in. met nog wel beetje geluk waarschijnlijk ookquote:Op zondag 19 juli 2009 19:33 schreef hayder het volgende:
is deze speler niet iets voor ajax?
op het middenveld ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reclame erbijquote:Op zondag 19 juli 2009 22:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd![]()
http://www.fcupdate.nl/fotos/31174/
Het enige wat ie nog echt moet leren is zijn rechtervoet gebruiken. Die jongen doet bijna meer met de buitenkant van zijn linker dan de binnenkantquote:Op zondag 19 juli 2009 22:08 schreef F1Bas het volgende:
Vertrouwen in Mikki heb ik altijd gehad, nu hopen dat het eruit komt.
het Johan Derksen effectquote:Op zondag 19 juli 2009 22:55 schreef RayMania het volgende:
Maar, maar,..Mikki was vorige week toch nog moddervet?! En nu ziet hij er afgetraind uit. Hoe kan dat nou?
Zie advertentiequote:Op zondag 19 juli 2009 22:55 schreef RayMania het volgende:
Maar, maar,..Mikki was vorige week toch nog moddervet?! En nu ziet hij er afgetraind uit. Hoe kan dat nou?
hij heeft nog steeds een plofkopquote:Op zondag 19 juli 2009 22:55 schreef RayMania het volgende:
Het is vaak veelal extra vocht wat vastgehouden wordt. En met wat flinke trainingsarbeid en fatsoenlijk voeding kun je zo een paar kilo vocht verliezen in een paar dagen tijd.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:55 schreef RayMania het volgende:
Het is allemaal ook niet serieus te nemen. De ene week is het een dikke FEBOboy en de volgende week heeft ie een strak buikje want hij ziet er op de foto goed uitquote:Op zondag 19 juli 2009 22:55 schreef RayMania het volgende:
Nee, dat kwam van Feyenoorders die zo nodig moesten bitchen.quote:
Komt misschien bitcherig over, maar ze hebben wel gewoon gelijk.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat kwam van Feyenoorders die zo nodig moesten bitchen.
Dus we zien Verhoeven de komende tijd in een winterjas trainen?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:58 schreef fathank het volgende:
Vechtsporters die boven hun gewicht zitten een dag voor de weging gaan nog ff een paar uurtjes trainen met isolerende kleding zodat ze extra veel gaan zweten waardoor ze in een paar uur tijd een paar kilo kwijt zijn. Vervolgens nog ff flink zweten in de sauna en tadaa, weer 2 kilo weg.
Heeft iemand een fotoquote:Op zondag 19 juli 2009 23:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop niet dat hij een ziekte heeft ofzo, dan zou dat uitlachen best lullig zijn.
Yep.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:06 schreef toma het volgende:
Nam Zeegelaar nou die corner bij de goal van de Jong tegen Southhampton?
de ziekte van simpsons?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop niet dat hij een ziekte heeft ofzo, dan zou dat uitlachen best lullig zijn.
Check die samenvatting.quote:
Geelzuchtquote:Op zondag 19 juli 2009 23:56 schreef koningdavid het volgende:
quote:Categorieën oorzaken
1. pre-hepatisch: ('voor de lever'): met de lever is niets mis maar er is een zodanig verhoogde afbraak van hemoglobine dat er veel aanbod is waardoor de patiënt (meestal niet erg) geel ziet. Bij bepaalde vormen van bloedarmoede door versterkte bloedafbraak, bij bepaalde erfelijk bepaalde condities waarbij de verwerkingscapaciteit van de lever verminderd is (syndroom van Gilbert, ziekte van Crigler-Najjar)
2. hepatisch ('door de lever'): de lever is zelf door ziekte aangetast (b.v. hepatitis, cirrose) en kan minder aanbod aan en/of laat verwerkte producten teruglekken naar het bloed in plaats van naar de gal.
3. post-hepatisch ('na de lever'): de gal-afvoerwegen (waaronder de ductus choledochus) zijn in of na de lever verstopt, meestal door een galsteen, soms door een tumor, waardoor er veel oplosbare bilirubine zijn weg terug vindt naar het bloed. De ontlasting zal dan licht tot wit zijn, de urine juist zeer donker, bruin.
4. andere oorzaken: b.v. het eten door de patiënt van ongewoon veel gele kleurstoffen b.v. caroteen in wortelen of bruiningstabletten.
Of goedkope zelf bruiningscreme is een optiequote:
Die van Ajax.tv? Heb ik gekeken, maar zag geen gele eigenaar hoorquote:
Liever een lekkere boii als ik en geen Liebherrquote:Op maandag 20 juli 2009 01:10 schreef Prosac het volgende:
Het zal hem trouwens worst zijn dat hij zo geel is, hij is immers een lid van de Liebherr familie.
Dan nog kiezen de meeste vrouwtjes voor hem, want hij is eigenaar van een voetbalclub en incasseert jaarlijks vele miljoenen dankzij zijn bouwmachine concern.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Liever een lekkere boii als ik en geen Liebherr.
Ik hoef geen vrouwen, ik wil meisjesquote:Op maandag 20 juli 2009 01:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan nog kiezen de meeste vrouwtjes voor hem, want hij is eigenaar van een voetbalclub en incasseert jaarlijks vele miljoenen dankzij zijn bouwmachine concern.
Wordt er zelfs al gesproken over een overgang?quote:Op maandag 20 juli 2009 08:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag duidelijkheid voor Luque, volgens Spaanse media gaat hij naar Malaga.
Blijf het jammer vinden dat hij nooit echt zijn niveau heeft gehaald/ heeft kunnen halen, maar ik was ook fan van Roger, dus tjaquote:'Luque wil alweer vertrekken bij Ajax'
maandag 20 juli, door SV, Amsterdam, 07:55u, LOdM
Albert Luque schijnt het volgens de Spaanse media niet naar zijn zin te hebben onder Martin Jol en wil toch een beroep doen op Ajax om transfervrij naar Malaga te vertrekken. Hij zou dit Ajax maandag kenbaar gaan maken.
Dat meldt La Opinion de Malaga maandagochtend. Luque speelde de eerste wedstrijd tegen Bristol City, maar zat tegen Southampton op de bank. Dat heeft alweer aan hem geknaagd volgens het medium.
Verhoeven doet er al alles aan om niet nog zwaarder te worden...itt Miki..quote:Op zondag 19 juli 2009 23:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dus we zien Verhoeven de komende tijd in een winterjas trainen?
1 wedstrijdje op de bank en huppa, hij wil wegquote:Op maandag 20 juli 2009 08:52 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wordt er zelfs al gesproken over een overgang?
Las alleen dit:
[..]
Blijf het jammer vinden dat hij nooit echt zijn niveau heeft gehaald/ heeft kunnen halen, maar ik was ook fan van Roger, dus tja
Precies. Heb je niks aan.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
1 wedstrijdje op de bank en huppa, hij wil weg![]()
Roger, was dat niet die man die zo enorm hapte in de UEFA cup tegen Werder?quote:Op maandag 20 juli 2009 08:52 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wordt er zelfs al gesproken over een overgang?
Las alleen dit:
[..]
Blijf het jammer vinden dat hij nooit echt zijn niveau heeft gehaald/ heeft kunnen halen, maar ik was ook fan van Roger, dus tja
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Roger, was dat niet die man die zo enorm hapte in de UEFA cup tegen Werder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |