Het is gewoon zonde dat we elk jaar wel een echte topper hebben maar dat het met Ajax niks wordt en dus ook geen champions league halen. Zo gaan die spelers ook nooit twijfelen om misschien een seizoen langer te blijven.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:04 schreef BigKahuna het volgende:
Suarez heeft altijd gezegd dat hij goed zit bij Ajax. Ik denk dat hij alleen weg gaat als er een absolute topclub komt, en niet als een club als Villarreal of Tottenham aanklopt. Ik geloof dat hij dat zelf ook al eens heeft aangegeven.
Toch niet zo gek als zelfs Jol iets zegt over zijn fitheid..... en dat terwijl hij net uit een landentoernooi komt.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niets, maar iedereen zat hier te'en en boehoe'en over Sulejmani.
Ja, die was in dezelfde wedstrijd ook geblesseerd geraakt door een botsing met Farfan of wat?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben blij dat Ajax Boulahrouz niet heeft gehaald iig. Die ligt er nu weer 6 weken uit.
Waag het niet Jol. Optyfen.quote:Boro weet nog altijd niet waar Mido uithangt
Geschreven op maandag, 20 juli om 13:19
Ahmed ‘Mido’ Hossam moet haast wel het bloed onder de nagels van de technische staf van Middlesbrough vandaan halen. De Egyptische aanvaller heeft zich nog altijd niet gemeld voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen, en wordt zolang ook niet betaald.
Twee weken geleden ontbrak de voormalig Ajacied op de eerste training van de Engelsen. Hij ontbreekt nog altijd. “Het is heel simpel”, laat trainer Gareth Southgate weten in de Engelse media. “Mido moet zichzelf melden bij ons en weer beginnen met trainen. De club betaalt geen geld aan iemand die niet meetraint. Wat daarna gebeurt, zien we dan wel weer.”
Afonso Alves was ook niet tijdig aanwezig voor de eerste training, maar meldde zich twee dagen later alsnog schoorvoetend. De Braziliaan, die in 2008 voor veertien miljoen euro werd aangekocht, staat echter op de nominatie om te vertrekken. Boro heeft inmiddels een eerste bod binnen. “Het was echter een onacceptabel bod”, zegt Southgate maandag.
“Om eerlijk te zijn, kwam het zelfs niet eens in de buurt van het bedrag dat we voor hem willen ontvangen.” Voor een andere aanvaller, Tuncay Sanli, heeft de club nog geen bod ontvangen. “We wachten af wat er in die situatie gebeurt”, aldus Southgate.
Laat hem inderdaad lekker voor goed zoek raken. Eng mannetje.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef Tvduijn het volgende:
Hmm als hij zo bezig is laat dan maar zitten....
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
Laat hem inderdaad lekker voor goed zoek raken. Eng mannetje.
En moet ik nu ook zoquote:Op maandag 20 juli 2009 14:07 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
![]()
Mido zou werkelijk fantastisch zijn voor Ajax.
Mido
Mido een eng mannetje noemen omdat hij eventjes kwijt is bij zijn club is vreemd. Tsja, je mag dat doen. Ieder zijn mening idd.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
En moet ik nu ook zoreageren omdat jij een andere mening hebt dan ik?
Het feit dat ik Mido een eng mannetje vind ligt echt niet aan het feit dat hij nu 'eventjes kwijt' is hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 14:31 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Mido een eng mannetje noemen omdat hij eventjes kwijt is bij zijn club is vreemd. Tsja, je mag dat doen. Ieder zijn mening idd.![]()
Vat het niet zo zwaar op dat icoontje.
Als Ajax hem koopt moet Jol hem in ieder geval niet wisselen.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:46 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het feit dat ik Mido een eng mannetje vind ligt echt niet aan het feit dat hij nu 'eventjes kwijt' is hoor
Dat ligt meer aan dit soort gedrag:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |