quote:Op zondag 19 juli 2009 03:35 schreef Jawzz het volgende:
Mijn marokkaanse buren zijn dus op vakantie, en hebben dus hun 16 jarige zoon thuis achtergelaten. Nu is dat opzich geen probleem, maar hij heeft dus vandaag blijkbaar tot diep in de nacht een feestje gepland met al zijn vrienden. Nu zit zijn kamer naast de mijne (Met een muur ertussen) en hoor ik om half 4 s'nachts als ik lig te slapen (LEKKER WoW ZIT TE SPELEN) allemaal dronken marokkaanse jongens playbacken op fluitmuziek en trommels met arabisch gejengel erin verwerkt.![]()
Klacht 1: Kankerburen die feestje houden
Klacht 2: Kunnen ze dan geen normale muziek draaien inplaats van die marokkaanse kankerherrie![]()
quote:
Is toch handig? Altijd back-up als je een keer iemand moet omleggen.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:45 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Ik word dus even mooi geen vrienden met zo'n GANGSTA THUG R&B straatcrimineel.
Daar heb ik al mijn metal-maten toch voor!quote:Op zondag 19 juli 2009 03:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is toch handig? Altijd back-up als je een keer iemand moet omleggen.
Nou, daar had je me hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 04:01 schreef krickkk het volgende:
TS is jaloers dat buurjongen wel een leuke zaterdag nacht heeft en met zijn vrienden lol kan maken en hij niet
En hij speelt WoW
Hoax.quote:Op zondag 19 juli 2009 04:01 schreef Stopdekonijnen het volgende:
Niet zeiken jij. Marokkanen zijn ook gewoon mensen hoor.
Misschien komt die man wel net thuis van een avond hevig stappen? Weet jij veel?quote:Op zondag 19 juli 2009 04:02 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Nou, daar had je me hoor.
Je hebt door dat je zelf ook om 4 uur s'nachts op FOK zit?
Omdat het allemaal gekke hiphop gangsters zijn die luisteren naar arabische geitenklanken?quote:Op zondag 19 juli 2009 04:01 schreef remlof het volgende:
Waarom ga je er niet langs en drink je een biertje mee?
Post eens EEN foto van een knap marokkaans meisje.quote:Op zondag 19 juli 2009 04:08 schreef Sapstengel het volgende:
Helemaal niet. Alle Marokkaanse chikies die ik zie zijn erg nice.
quote:Op zondag 19 juli 2009 04:10 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Post eens EEN foto van een knap marokkaans meisje.
*Wacht geduldig op fap-voer*
Ik chill 'm gewoon even voordat ik ga slapen. Ik ga niet huilen op fok omdat mijn buren een beetje lawaai maken. Het enige wat je hoeft te doen is aan te bellen en te vragen of ze wat rustiger aan willen doen. Of je maakt je mama wakker en vraagt aan haar of ze dat wilt doen, omdat je bang bent voor buitenlanders o.i.d.quote:Op zondag 19 juli 2009 04:02 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Nou, daar had je me hoor.
Je hebt door dat je zelf ook om 4 uur s'nachts op FOK zit?
Ja, aanbellen bij een bende dronken rifapen om half 4 en vragen of ze het wat zachter aan willen doen. Ik wil geen steen door mijn ruit, ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 04:19 schreef krickkk het volgende:
[..]
Ik chill 'm gewoon even voordat ik ga slapen. Ik ga niet huilen op fok omdat mijn buren een beetje lawaai maken. Het enige wat je hoeft te doen is aan te bellen en te vragen of ze wat rustiger aan willen doen. Of je maakt je mama wakker en vraagt aan haar of ze dat wilt doen, omdat je bang bent voor buitenlanders o.i.d.![]()
[ afbeelding ]
TS faalde al vanaf het begin.
Welke konijnen wil je stoppenquote:Op zondag 19 juli 2009 04:01 schreef Stopdekonijnen het volgende:
Niet zeiken jij. Marokkanen zijn ook gewoon mensen hoor.
Alle?quote:Op zondag 19 juli 2009 04:08 schreef Sapstengel het volgende:
Helemaal niet. Alle Marokkaanse chikies die ik zie zijn erg nice.
Je vader en moeder zullen vast niet bang zijn voor dat 16 jarige mocro onderdeurtje. Vraag het aan hen. Misschien mag je na afloop wel bij ze in bed slapen.quote:Op zondag 19 juli 2009 04:29 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Ja, aanbellen bij een bende dronken rifapen om half 4 en vragen of ze het wat zachter aan willen doen. Ik wil geen steen door mijn ruit, ja.
HET IS DE RUIT VAN JE OUDERS!!1!11einzz11!!quote:Op zondag 19 juli 2009 04:29 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Ja, aanbellen bij een bende dronken rifapen om half 4 en vragen of ze het wat zachter aan willen doen. Ik wil geen steen door mijn ruit, ja.
Aangezien ze ook al dronken zijn, zullen ze wel blij zijn met die pizza's.quote:Op zondag 19 juli 2009 04:03 schreef mirved het volgende:
Bel een pizzabezorger en bestel een pizza met extra veel Bacon (varkensvlees) voor hun adres
Mensen die WoW spelen moeten niet zeiken, die hebben toch al geen leven.quote:Op zondag 19 juli 2009 04:01 schreef krickkk het volgende:
TS is jaloers dat buurjongen wel een leuke zaterdag nacht heeft en met zijn vrienden lol kan maken en hij niet
En hij speelt WoW
quote:Op zondag 19 juli 2009 04:10 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Post eens EEN foto van een knap marokkaans meisje.
*Wacht geduldig op fap-voer*
Dan had hij tokkieburen of pauper buurjongen gepost. Hij omschrijft gewoon de buren, maar o jee, het gaat om een Marokkaan en dan mag hij het niet zeggen. Moraalridderquote:Op zondag 19 juli 2009 10:50 schreef PeZu het volgende:
wat nu als het Nederlanders waren geweest die Jan Smit op vol vermogen op hadden staan en uit volle borst meezongen had je dan ook: Nederlandse buurjongen houdt feestje, gepost?
waar zeg ik dat? ik vraag hem alleen iets....quote:Op zondag 19 juli 2009 10:56 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Dan had hij tokkieburen of pauper buurjongen gepost. Hij omschrijft gewoon de buren, maar o jee, het gaat om een Marokkaan en dan mag hij het niet zeggen. Moraalridder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |