quote:o.us. zegt:
*ben je zo blij met de overwinning?![]()
Sporting lisabon 1-2 FEYENOORD !!!!! persoon met te hoog eigendunk(L)Sylvana. Wie mij wilt zijn is slim als einstein!(*) zegt:
*ja vriend
*sparta zou 6-0 ervan verlieze![]()
o.us. zegt:
*uhm nee
Sporting lisabon 1-2 FEYENOORD !!!!! persoon met te hoog eigendunk(L)Sylvana. Wie mij wilt zijn is slim als einstein!(*) zegt:
*ownee meer![]()
o.us. zegt:
*dat weet je niet omdat ze nog niet tegen elkaar hebben gespeeld![]()
*haha nee maar dat weet ik nu al
o.us. zegt:
*heb je het live gezien?
*noh man
*hij deed et niet bij kenissen op laptop
o.us. zegt:
*haha
*heb je vertrouwen voor het volgende seizoen?
*ja best wel eerlijk gezegd
o.us. zegt:
*nou vertel eens waarom je dat hebt
*haha gewoon
o.us. zegt:
*gewoon?![]()
* o.us leest of zijn signature wel goed geschreven isquote:Op zondag 19 juli 2009 01:09 schreef Mchelle het volgende:
Nee maar even serieus, je bent niet echt voor Sparta toch?
Ohja. Dan is het goedquote:Op zondag 19 juli 2009 01:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
En ik neem het nog wel op voor de Feyenoorder.
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:44 schreef Mchelle het volgende:
Omdat ik kankerlelijk ben.
Daar zit hij. Hij is namelijk aan het klagen. Ditmaal toevallig over een Feyenoordsupporter.quote:
Maar het onderwerp heeft een apart subforum.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Daar zit hij. Hij is namelijk aan het klagen. Ditmaal toevallig over een Feyenoordsupporter.
Leert Neerlandsch, jij!quote:Op zondag 19 juli 2009 03:14 schreef GSbrder het volgende:
een te hoog eigendunk?
wtf is dat![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wilkommen zum die Welt!quote:Op zondag 19 juli 2009 03:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onzettende proleet, "mensen met een te hoog eigendunk." is fout.
Eigendunk is mannelijk en het is dan ook:
"mensen met een te hoge eigendunk" (denk erachteraan: van zichzelf)
Halfanalfabetische medeburger
Arbeit macht freiquote:
Inderdaad typische Bijlmeruitspraken.quote:
Ik vond het niet zo'n sterke terugkomer o.us. Probeer het nog eens.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:26 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Jajaja, Ritmo. Een beetje de waarheid achterhouden.
Dad is nit best.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |