Een jongen sprak me aan met het feit dat Sparta 1-1 speelde tegen AA Gent en dat Feyenoord met 2-1 wist te winnen van Sporting Lissabon.
Ziehier het msn-gesprek:
quote:
o.us. zegt:
*ben je zo blij met de overwinning?
Sporting lisabon 1-2 FEYENOORD !!!!! persoon met te hoog eigendunk(L)Sylvana. Wie mij wilt zijn is slim als einstein!(*) zegt:
*ja vriend
*sparta zou 6-0 ervan verlieze
o.us. zegt:
*uhm nee
Sporting lisabon 1-2 FEYENOORD !!!!! persoon met te hoog eigendunk(L)Sylvana. Wie mij wilt zijn is slim als einstein!(*) zegt:
*ownee meer
o.us. zegt:
*dat weet je niet omdat ze nog niet tegen elkaar hebben gespeeld
*haha nee maar dat weet ik nu al
o.us. zegt:
*heb je het live gezien?
*noh man
*hij deed et niet bij kenissen op laptop
o.us. zegt:
*haha
*heb je vertrouwen voor het volgende seizoen?
*ja best wel eerlijk gezegd
o.us. zegt:
*nou vertel eens waarom je dat hebt
*haha gewoon
o.us. zegt:
*gewoon?
Het is nu al 10 minuten en hij heeft nog niks terug gezegd, die gast.
He got pwned.Maar buiten het voetbal heb je ook gewoon te veel mensen met een te hoog eigendunk.
Algemene klacht: Mensen die denken dat ze koeeeeel zijn oftewel een te hoog eigendunk.
Persoonlijke klacht: FR-supporters die elk seizoen denken dat het goed komt op basis van 1 wedstrijd.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 19-07-2009 01:07:01 ]