Nee, maar ik luister zeker geen hiphop, r&b, rap en dat soort onzin.quote:
Jij had serieus meer verwacht van een veroordeelde straat-aap?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:29 schreef Danbol het volgende:
Ik had serieus meer verwacht, Die hele mixtape is verkankerd door allemaal mixeffecten
Desbetreffende Mixtape: http://www.top-notch.nl/K(...))-TOP_NOTCH.2009.zip
Meeste jongeren luisteren nou eenmaal naar Hiphop. Diezelfde jongeren hebben vaak ook veel vrienden en gaan regelmatig uit. Mensen die naar metal luisteren hebben vaak autistische trekjesquote:Op zondag 19 juli 2009 00:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar is kritisch kijken naar je eigen muzikale voorkeur.
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar is kritisch kijken naar je eigen muzikale voorkeur.
Sukkel. Ik denk dat dat nog behoorlijk meevalt. Met je hokjesdenken lijk jij meer op een autist. Die kunnen namelijk geen nuances maken, net zoals jij dat niet kan.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef Danbol het volgende:
[..]
Meeste jongeren luisteren nou eenmaal naar Hiphop. Diezelfde jongeren hebben vaak ook veel vrienden en gaan regelmatig uit. Mensen die naar metal luisteren hebben vaak autistische trekjes
quote:
Lijkt me niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef Danbol het volgende:
[..]
Meeste jongeren luisteren nou eenmaal naar Hiphop. Diezelfde jongeren hebben vaak ook veel vrienden en gaan regelmatig uit. Mensen die naar metal luisteren hebben vaak autistische trekjes
Ik denk het ook niet. Hip-hop is zeker wel populair, maar dance en rock/pop zijn populairder. Veel mensen zullen Opgezwolle heel goed kunnen waarderen, maar die hebben waarschijnlijk toch een ander genre als 'eerste' keuze.quote:
Welnee. Gewoon pure verveling.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij maakt je op zaterdagavond druk om de spelvaut van een ander? Zielig.
Ja, maar die hebben geen vrienden. Hip-hop liefhebbers wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Hip-hop is zeker wel populair, maar dance en rock/pop zijn populairder.
Jouw Last.fmquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |