quote:Op zondag 19 juli 2009 00:10 schreef Talitha het volgende:
En die andere was dicht Remlof. Dat je er niet wakker van gaat liggen.
Een goeie start is het halve werk.... topickillerquote:Op zondag 19 juli 2009 00:09 schreef Talitha het volgende:
Ben benieuwd wie er dan nog hier kan posten.
Slettebakkenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn al die sletjes trouwens
Geef eens wat namen? Dan kan ik het je misschien zeggen.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn al die sletjes trouwens
Fann bijvoorbeeld, die telt alleen al voor tien. En dan natuurlijk Liesje, ook zo'n slettebakquote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef eens wat namen? Dan kan ik het je misschien zeggen.
Als je nou Gert had gezegd of Bommie, dan had ik het wel geweten.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fann bijvoorbeeld, die telt alleen al voor tien. En dan natuurlijk Liesje, ook zo'n slettebak
Xaviera Hollander.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef eens wat namen? Dan kan ik het je misschien zeggen.
Noem je me nou onfatsoenlijk?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury is eigenlijk de enige fatsoenlijke vaste inwoner hier, de rest zit allemaal tegen één of meerdere te hijgen.
Gert en Pietje willen hier een fucking Viva of Margriet forum van makenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je nou Gert had gezegd of Bommie, dan had ik het wel geweten.
Oh is ze nog steeds in bedrijf?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
http://www.xavierahollander.com/
Hoezo? Heb je plannen?
Zeg Eend, als ik nu straks veertien dagen op vakantie ben, hou jij het dan een beetje in de gaten hier?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh is ze nog steeds in bedrijf?![]()
Wat een ouwehoer
Ze heeft een bed&breakfast lees ik. En ze geeft workshops. Fatsoenlijke vrouw.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh is ze nog steeds in bedrijf?![]()
Wat een geouwehoer
In de gaten geloof ik best, als je maar niet bedoeld in het gareelquote:Op zondag 19 juli 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Eend, als ik nu straks veertien dagen op vakantie ben, hou jij het dan een beetje in de gaten hier?
Kan je gerust aan mij overlatenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Eend, als ik nu straks veertien dagen op vakantie ben, hou jij het dan een beetje in de gaten hier?
Jaja, sluit me maar weer buiten van je kliekje postsletten en snollen!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een dagelijks terugkerend "fenomeen"
We zouden er een fokmeet moeten houdenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze heeft een bed&breakfast lees ik. En ze geeft workshops. Fatsoenlijke vrouw.
Natuurlijk mag jij hier niet posten slijmbalquote:Op zondag 19 juli 2009 00:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik mag hier geloof ik niet posten?Of wel
![]()
Ik snap er geen fuck meer van zo.
![]()
En is het weer 2008? Ik zie PC Eend![/groupiemodus]
Tis heel simpel. Ben je een slet of ben je een snol?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:32 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
En is het weer 2008? Ik zie PC Eend![/groupiemodus]
Hoezo dan, ben jij geen dagelijks terugkerend fenomeenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, sluit me maar weer buiten van je kliekje postsletten en snollen!
In welk gat had je het gehad willen hebbenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In de gaten geloof ik best, als je maar niet bedoeld in het gareel
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
In welk gat had je het gehad willen hebben
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij hier niet posten slijmbal
Ik ben er nog niet uit.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis heel simpel. Ben je een slet of ben je een snol?
Ze doet alleen de oneven dagenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo dan, ben jij geen dagelijks terugkerend fenomeen
Cloacaquote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon eens voorstellen in dat fokmeettopic hier om de hoek.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zouden er een fokmeet moeten houden
Maar ik ben niet voor 1 gat te vangenquote:
Nee ik organiseer altijd mijn eigen alternatieve meetsquote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon eens voorstellen in dat fokmeettopic hier om de hoek.
Ik heb mezelf nog nooit als een fenomeen gezien nee.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo dan, ben jij geen dagelijks terugkerend fenomeen
Misschien kan iemand er even een poll voor maken?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit.Kiezen jullie maar!
![]()
Wat is er skattie?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fann bijvoorbeeld, die telt alleen al voor tien. En dan natuurlijk Liesje, ook zo'n slettebak
ow..... jij had hetzelfde in gedachte..quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Offtopicquote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is er skattie?
Waar wil je hem hebben??
doe eens???quote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kan iemand er even een poll voor maken?
Dus jij gaat 5 september gezellig met Xaviera workshoppen?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik organiseer altijd mijn eigen alternatieve meets
Jawel hoor, maar alleen als je een abonnement op de Viva hebtquote:Op zondag 19 juli 2009 00:32 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Maar dan anders, want volgens mij stap jij hier vol goeie moed heel vrolijk met je strap-on dit topic binnen?quote:
Schraap jij net als Fann en Liesje 's avonds iemand van de bank? Dan ben je een slet, anders een snolquote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben er nog niet uit.Kiezen jullie maar!
![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Tot die tijd ben ik ff pitten. Het is potvolblommen al ver voorbij Libelle-bedtijd!
Trusten buufje.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Tot die tijd ben ik ff pitten. Het is potvolblommen al ver voorbij Libelle-bedtijd!
ik wil NMNS best een plezier doen heurquote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan anders, want volgens mij stap jij hier vol goeie moed heel vrolijk met je strap-on dit topic binnen?
Ik weet zeker dat als er iemand is die de slettebak in mij naar boven kan halen dat zij het isquote:Op zondag 19 juli 2009 00:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus jij gaat 5 september gezellig met Xaviera workshoppen?
Ze draag hem andersom, als strap-inquote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan anders, want volgens mij stap jij hier vol goeie moed heel vrolijk met je strap-on dit topic binnen?
Ja, kun je het weer eens niet alleen?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:56 schreef FANN het volgende:![]()
zitten hier alléén maar hitsige kerels??
waar is Muis
MUIS !!!!!!!!!!!
help is effe.........
Een echte slet láát zich betalen toch?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als er iemand is die de slettebak in mij naar boven kan halen dat zij het is![]()
En misschien heeft ze nog handige tips qua afrekenen, want dat vergeet ik nog wel es
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon hier het gras komen maaien en voor de rest je muil dichthouden![]()
Oi!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:56 schreef FANN het volgende:![]()
zitten hier alléén maar hitsige kerels??
waar is Muis
MUIS !!!!!!!!!!!
help is effe.........
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een echte slet láát zich betalen toch?
Dat zeg ik, ik moet het wat professioneler aan gaan pakken, want ik loop een boel geld mis zoquote:Op zondag 19 juli 2009 00:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die schreef net elders het volgendequote:Op zondag 19 juli 2009 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet mijn eigen tuintje bijhouden
![]()
hoe gaat het met die van jouw
waar hangt dat mokkel nu weer uit
quote:wat mij zo fijn zou lijken: dat ik als ik savonds laat uit mijn werk kom: de kaarsen branden en een glas wijn voor mij ingeschonken wordt en nog ff gezellig kletsen.
Een echte slet heb je binnen twee dagen zover dat jou gaat betalenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens ga kijken hoe jij je alleen redt met die hitsige kerels.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar dan zijn we met zijn tweetjes...
kenne we ze aan denk je ???![]()
ja toch?
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die schreef net elders het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens ga kijken hoe jij je alleen redt met die hitsige kerels.
Ooooh, ik dacht dat je zèlf vergat te betalen. Vroeg me al af hoe bekend je was bij Madame Xaviera.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik moet het wat professioneler aan gaan pakken, want ik loop een boel geld mis zo
Dat heb je persoonlijk uitgetest?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een echte slet heb je binnen twee dagen zover dat jou gaat betalen![]()
Gokje? Piet zit ergen op een meet en Remmy is op zoek naar bier en nog meer bier in de stad (ook as usual)quote:Op zondag 19 juli 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
da's gemeen !
die TT gaat wel een hoop tuig aantrekken natuurlijk hé.........
waar is Remmy trouwens?
en vuige Pukkepiet?
Dat is toch dat mens die dat boek heeft geschreven van de happy Hooker ofzoietsquote:Op zondag 19 juli 2009 01:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ooooh, ik dacht dat je zèlf vergat te betalen. Vroeg me al af hoe bekend je was bij Madame Xaviera.
Ja, alleen was ik nogal onervaren en duurde het drie maanden voordat de geldstroom een beetje op gang kwamquote:
Je moet hier je eigen pleuris meenemen, anders wordt het niks.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:06 schreef PC eend het volgende:
Nou ik vind het hier geen zak meer aan zonder buuf
Denk dat ik ook maar ga
Ik check misschien later nog wel ff of er misschien toch nog een klein pleurisje uitbreekt
Lees maar terug homo.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch dat mens die dat boek heeft geschreven van de happy Hooker ofzoiets
hier op Fok is ook iemand die een boek wil schrijven over het mannelijke orgasme![]()
dan mag je je melden in het topic of per PM![]()
ik gaat effe voor jullie zoeken
Dus de sletten en snollen worden nu vervangen door pooiers?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alleen was ik nogal onervaren en duurde het drie maanden voordat de geldstroom een beetje op gang kwam
Onderzoek voor een boek..quote:Op zondag 19 juli 2009 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch dat mens die dat boek heeft geschreven van de happy Hooker ofzoiets
hier op Fok is ook iemand die een boek wil schrijven over het mannelijke orgasme![]()
dan mag je je melden in het topic of per PM![]()
ik gaat effe voor jullie zoeken
Ach vroeger ja..quote:Op zondag 19 juli 2009 01:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Opscheppert!![]()
Vroegah was ik heel goed in kwartetten.
Heb je je gemeld in die topics???quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus de sletten en snollen worden nu vervangen door pooiers?
Hoe zat het dan wel? Vertel eens?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nah, dat vul je wel erg gemakkelijk zo in
![]()
Zo zat het dus niet
Welke topics? welke dame?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je je gemeld in die topics???
of heb je de dame een PM gestuurd?
ik ben benieuw hoeveel PM's die heeft gekregen![]()
die Pm box moet wel letterlijk ''overstromen'' als je zoiets vraagt.......
toch??
Dat komt doordat wij vrouwen zoveel kleppen. Tis net real life hè.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:19 schreef FANN het volgende:
Ik vind de heren een bietje stil vanavond...
vindt je niet Talitha?
toch?
true!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert en Pietje willen hier een fucking Viva of Margriet forum van maken
vorige topic?quote:
dezequote:Op zondag 19 juli 2009 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Onderzoek voor een boek..
Het mannelijke orgasme..
nah..... gaan jullie het daar maar eens haarfijn uit de doeken doen
hier mag ook natuurlijk
De meest zinvolle beschrijving krijgt een eervolle vermelding!quote:Op zondag 19 juli 2009 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je gereageerd in het topic of een PM gestuurd?
ja ook dat nog......quote:Op zondag 19 juli 2009 01:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
De meest zinvolle beschrijving krijgt een eervolle vermelding!![]()
Neuh, geen zin an... platvloerse gelul over sex altijdquote:Op zondag 19 juli 2009 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je gereageerd in het topic of een PM gestuurd?
En handige linkjes ook: http://www.extremelysmart.com/diversions/orgasm.phpquote:Op zondag 19 juli 2009 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ook dat nog......![]()
ik zou bijna een kloon aan willen maken om daar in dat topic te reageren
maar ik denk dat ik door de mand ga vallen
jah.......quote:Op zondag 19 juli 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, geen zin an... platvloerse gelul over sex altijd
Niet iedereen is zo fatsoenlijk als jij hè.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, geen zin an... platvloerse gelul over sex altijd
Shit ik dacht dat mijn laptoppie ging craschen ik kliktequote:Op zondag 19 juli 2009 01:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
En handige linkjes ook: http://www.extremelysmart.com/diversions/orgasm.php
Jammer genoeg niet. Zedelijkheid moet weer in de mode komen!quote:Op zondag 19 juli 2009 01:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo fatsoenlijk als jij hè.
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.......![]()
hoest met de palingsoap......?
valt dat effe tegenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:39 schreef FANN het volgende:
nu ga ik effe bij male klikken kijken wat er dan gebeurd......
ik ook niet meer......... mijn belangstelling is alweer weg...quote:Op zondag 19 juli 2009 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Weinig nieuws aan het front denk ik.. nog niet gekeken
Als jij nou eens het goede voorbeeld geeft de komende weken.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Zedelijkheid moet weer in de mode komen!
Ik doe al tijden niet anders!quote:Op zondag 19 juli 2009 01:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij nou eens het goede voorbeeld geeft de komende weken.![]()
Die van de vrouwen vond ik ook niet geweldig anders.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
valt dat effe tegen
zijn wij toch beter af......
![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die van de vrouwen vond ik ook niet geweldig anders.
nah het gaat een beetje langs me heen geloof ikquote:Op zondag 19 juli 2009 01:44 schreef FANN het volgende:
volgens mij zijn wij nog de enige die hier lol hebben talitha
dat komt omdat je een vent bent.....quote:Op zondag 19 juli 2009 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah het gaat een beetje langs me heen geloof ik
Zo te lezen zijn wij ook de enigen die hier echt aanwezig zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:44 schreef FANN het volgende:
volgens mij zijn wij nog de enige die hier lol hebben talitha
dat zal het zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
dat komt omdat je een vent bent.....
![]()
die snappen dat allemaal niet zo goed
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn wij ook de enigen die hier echt aanwezig zijn.
ik lig in Comaquote:Op zondag 19 juli 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zal het zijn![]()
Hebben jullie vrouwen het ook dat je na de sex zo over-relaxed enzo ben?
En je was zo goed bezig...quote:Op zondag 19 juli 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zal het zijn![]()
Hebben jullie vrouwen het ook dat je na de sex zo over-relaxed enzo ben?
ja dat ja!quote:
ja duf zooitje hier....... ik gaat effe zappen en dan ben ik ook weg......quote:Op zondag 19 juli 2009 01:47 schreef Talitha het volgende:
En eigenlijk zou ik hier helemaal niet aanwezig moeten zijn. Ik moet naar m'n nest.
Ik rook mijn peuk op en ga ook weer trugquote:Op zondag 19 juli 2009 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ja duf zooitje hier....... ik gaat effe zappen en dan ben ik ook weg......
![]()
trusten voor jou alvast
wordt niks hier vanavond
maar niemand durft zich nu te vertonen natuurlijkquote:Op zondag 19 juli 2009 01:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, daar heb ik goed over nagedacht.
Eerst ben ik een hitsige man en nu weer een duf zooitje. Bedankt hoor FANN.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ja duf zooitje hier....... ik gaat effe zappen en dan ben ik ook weg......
![]()
trusten voor jou alvast
wordt niks hier vanavond
trug naar wat?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik rook mijn peuk op en ga ook weer trug
Vraag het anders hem ff : [TBO SC #118] Vlees in de aanbieding!quote:Op zondag 19 juli 2009 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
maar niemand durft zich nu te vertonen natuurlijk
da's dan wel weer jammer..... of ze snappen die TT niet
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerst ben ik een hitsige man en nu weer een duf zooitje. Bedankt hoor FANN.![]()
Zapse en truste. Ik ga ook zo.![]()
Ik dacht dat je wegging?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
maar niemand durft zich nu te vertonen natuurlijk
da's dan wel weer jammer..... of ze snappen die TT niet
Moest ff naar het toilet en dacht ik ga ff een peuk roken .. en ben zo loom als de netenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
trug naar wat?
lag je al in bed?
en toen kwam je er weer uit......?
waarom???
ik post daar nooitquote:Op zondag 19 juli 2009 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vraag het anders hem ff : [TBO SC #118] Vlees in de aanbieding!
mag best hoor .. zitten sommige van hier ookquote:
Slaap lekker allebeiquote:
Trusten Bommert en FANN.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slaap lekker allebeiff luciano nog wat porren geven ben ik ook weg
Misschien heb jij nog iets voor luciano ?quote:
Ik mis van alles Bommie, jeweetz, ik ben druk aan het puzzelen. En het lukt langzaam maar zekerquote:Op zondag 19 juli 2009 02:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien heb jij nog iets voor luciano ?
Legpuzzel?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis van alles Bommie, jeweetz, ik ben druk aan het puzzelen. En het lukt langzaam maar zeker
denk dat luusje vandaag over het randje pleurtquote:Op zondag 19 juli 2009 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis van alles Bommie, jeweetz, ik ben druk aan het puzzelen. En het lukt langzaam maar zeker
Lekker dat je afleiding zoektquote:
Wat is er met hem danquote:Op zondag 19 juli 2009 02:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat luusje vandaag over het randje pleurt
Meervoud ook nog! Mag ik vragen wat voor websites?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het pielen met wat websites
Maakt niet uit, rust heb je toch ff nietquote:
PMquote:Op zondag 19 juli 2009 02:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meervoud ook nog! Mag ik vragen wat voor websites?
Nope, maar moet nog veel regelen. Morgen maar weer dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, rust heb je toch ff niet
Puzzelse!quote:Op zondag 19 juli 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, slaap lekker straks, ik ben d'r even weg van hier![]()
lekker over je heen laten komen en je gevoel laten spreken ... daarna pak je rust..quote:Op zondag 19 juli 2009 02:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, maar moet nog veel regelen. Morgen maar weer dan.
Als je maar een fijne avond hebt gehad!quote:Op zondag 19 juli 2009 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mij vanavond prima vermaakt met alle afleveringen van het sbs6 programma "probleemwijken"
Eindelijk snap ik kankerkachelkees
Ja!quote:Op zondag 19 juli 2009 02:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je maar een fijne avond hebt gehad!
Ik lees regelmatig ff mee daar.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekker over je heen laten komen en je gevoel laten spreken ... daarna pak je rust..
Kom je kijken hoe luciano zich weer voor schut gaat zetten ?
Heerlijke avond! Geen kinderen, niets te doen, dus wat bank/bed hangen beetje eten, drinken, vrijen family guy kijken eten drinken vrijen slapen .. en ben nu zo loom als de neten. Kwam eik een peuk roken maar zag luciano in ander topic , die was weer onzin aan het spuien dus peuk duurd wat langer nuquote:
Truste lieverd!quote:Op zondag 19 juli 2009 02:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig ff mee daar.![]()
Maar ik ga wat slaap pakken nu. Trusten.![]()
Als je je verveelt weet ik anders nog wel waar je even een bommetje kan leggenquote:Op zondag 19 juli 2009 02:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heerlijke avond! Geen kinderen, niets te doen, dus wat bank/bed hangen beetje eten, drinken, vrijen family guy kijken eten drinken vrijen slapen .. en ben nu zo loom als de neten. Kwam eik een peuk roken maar zag luciano in ander topic , die was weer onzin aan het spuien dus peuk duurd wat langer nu
Waar dan ? al ga ik zo wel er tegenaan kruipenquote:Op zondag 19 juli 2009 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je je verveelt weet ik anders nog wel waar je even een bommetje kan leggen
geen bitch gezien gisterenquote:Op zondag 19 juli 2009 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
family guy![]()
Ik zocht een plaatje en kwam deze tegen, in de geest van gisteravond was hij te toepasselijk om niet te posten.
[ afbeelding ]
Ik krijg ook nog steeds dreigmailsquote:voetbal is niet voor homos dats waren ongeluken dus wat homo voetbal kk gay pc1d
wheheheh ken dat ... je had het moeten zien op voetbalonline toen ik claimde dat picornie een slechte vader wasquote:Op zondag 19 juli 2009 03:14 schreef PC eend het volgende:
Nou ja ach, iedereen is welkom
Tijd geleden een youtubje upgeload
Check sommige van de comments![]()
Juweeltjes als:
[..]
Ik krijg ook nog steeds dreigmails
Dat zal het vast beter gedaan hebben jaquote:Op zondag 19 juli 2009 03:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
wheheheh ken dat ... je had het moeten zien op voetbalonline toen ik claimde dat picornie een slechte vader was
HOMOquote:Op zondag 19 juli 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks!
Gaan we het over voetbal hebben?
Nee ik heb het ook niet allemaal teruggelezenquote:
Ah daar isch iequote:Op zondag 19 juli 2009 04:10 schreef Tessio het volgende:
hey mag ik ook hier vreemd gaan?
Of is dat weer niet geoorloofd?
Goh, voelde mij tog zo aangesproken door TS...duhhhhhhh
Het is absuluut ongeoorloofd om hier om 04:10 iets te postenquote:Op zondag 19 juli 2009 04:10 schreef Tessio het volgende:
hey mag ik ook hier vreemd gaan?
Of is dat weer niet geoorloofd?
Goh, voelde mij tog zo aangesproken door TS...duhhhhhhh
Kut is dat he ontmaskerd wordenquote:Op zondag 19 juli 2009 04:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
ie?
Nou zeg , is het zo besloten hier dat ik hier dus niet welkom ben?
Niet zo rough he?quote:Op zondag 19 juli 2009 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is absuluut ongeoorloofd om hier om 04:10 iets te posten![]()
Dus ik zou het maar snel editten
WTF?quote:Op zondag 19 juli 2009 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kut is dat he ontmaskerd worden![]()
Geef nou maar toe
Jij bent zeker nieuw hier en weet niet dat we hier elke nacht om 04:10 1 minuut stilte houden voor alle gesneuvelde snollen over de hele wereld?quote:
Hier hebben ze het uitgevondenquote:Op zondag 19 juli 2009 04:24 schreef Tessio het volgende:
[..]
WTF?
doe es niet zo para...ik d8 op Fok! een nice forum te vinden dus not!ik pas niet in een paraplaatje a la NL of whatever...
Zeker nieuw hier??quote:Op zondag 19 juli 2009 04:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent zeker nieuw hier en weet niet dat we hier elke nacht om 04:10 1 minuut stilte houden voor alle gesneuvelde snollen over de hele wereld?
Ah, ge zijt belg?quote:Op zondag 19 juli 2009 04:34 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zeker nieuw hier??
Hey...why like this?
*denkt aan Hollanders...whahahha
Was ff vergeten dat je kloon wasquote:Op zondag 19 juli 2009 04:34 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zeker nieuw hier??
Hey...why like this?
*denkt aan Hollanders...whahahha
Nee hoor, je bent welkomquote:Op zondag 19 juli 2009 04:43 schreef Tessio het volgende:
[..]
Not! en geen kloon ook, trek maar na, maar waarom so onvriendelijk hier?
Omdat ik van TBO kom?
Je moet eerst door de ballotage, dat is om alle belgen eruit te filterenquote:Op zondag 19 juli 2009 04:43 schreef Tessio het volgende:
[..]
Not! en geen kloon ook, trek maar na, maar waarom so onvriendelijk hier?
Omdat ik van TBO kom?
Ik begin je steeds leuker te vindenquote:Op zondag 19 juli 2009 04:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Ik ben geen kloon, wat is dat tog hier?
Ik kom van TBO...is dat so errug dan?
Okey, maar omdat mijn NL soms wat pijnlijk is don't means shit , are we talking ?quote:Op zondag 19 juli 2009 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet eerst door de ballotage, dat is om alle belgen eruit te filteren
Nou maak je me weer helemaal paraquote:Op zondag 19 juli 2009 04:52 schreef Tessio het volgende:
[..]
Okey, maar omdat mijn NL soms wat pijnlijk is don't means shit , are we talking ?
Ik ben lang weg geweest uit NL, is that such a shame?
Waar heb je zoal uitgehangen?quote:Op zondag 19 juli 2009 04:52 schreef Tessio het volgende:
[..]
Okey, maar omdat mijn NL soms wat pijnlijk is don't means shit , are we talking ?
Ik ben lang weg geweest uit NL, is that such a shame?
Hier donder en bliksem...in midden van het land..quote:Op zondag 19 juli 2009 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemogen!
Wat een heerlijk weertje lijkt het, zou het strandweer zijn?
Hier niet, blauwe lucht met wat witte wolken. Ik ben alleen bang dat het door de wind te koud zal zjn.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hier donder en bliksem...in midden van het land..
Moggûhquote:Op zondag 19 juli 2009 10:32 schreef hondjes het volgende:
Hier donder en bliksem...in midden van het land..
Moggels hier allenquote:Op zondag 19 juli 2009 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemogen!
Wat een heerlijk weertje lijkt het, zou het strandweer zijn?
Whahaha typisch arnhem... zon schijnt altijd iets harder, storm altijd net iets erger...quote:
doet maar egmond aan zee en ja het was niet het allerbeste weer maar even snel duiken is heerlijk!quote:Op zondag 19 juli 2009 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar je waait toch uit je hemd op het strand?
http://www.scheveningenlive.nl/beach1.html
Echt? Hagelbui? Hier zonnetje!quote:Op zondag 19 juli 2009 11:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whahaha typisch arnhem... zon schijnt altijd iets harder, storm altijd net iets erger...
Dikke vette hagel nu al ...
Hop en de zon schijnt weer keihardquote:
Rare stad dat Arnhem, doet mij Alkmaar maar.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hop en de zon schijnt weer keihardEcht ik neem je niet in de maling.. Het weer in Arnhem
![]()
Mwah als het warm in nederland is, is het hier altijd net iets warmer... let maar eens op tijdens weerberichtenquote:Op zondag 19 juli 2009 11:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Rare stad dat Arnhem, doet mij Alkmaar maar.
Oh jemig, een zeurende kat om mij heen momenteel, brokkenaanval.
Geef mij maar de frisse zeewind!quote:Op zondag 19 juli 2009 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah als het warm in nederland is, is het hier altijd net iets warmer... let maar eens op tijdens weerberichtenMaar noodweer is ook altijd net iets erger
daar kan je ook héél oud mee wordenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:18 schreef Gert het volgende:
Mogge.
O nee, middag.![]()
Gadver wat laat naar bed en dus laat weer op.![]()
Even lekker naar het strand zo maar, voor een herstella artois.
Wel fijn dat je de krant voor ons voorleest.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef FANN het volgende:
o nee herstel het is een ''Brit''
ik ben ook net wakker ... sorry heur.......
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wel fijn dat je de krant voor ons voorleest.
Dan wil ik dit eigenlijk wel met jullie delen.quote:
effe kijken ik was aan het zappenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan wil ik dit eigenlijk wel met jullie delen.![]()
Gedeelde smart is halve smart.
Talitha ik heb gelijk koppijnquote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan wil ik dit eigenlijk wel met jullie delen.![]()
Gedeelde smart is halve smart.
Ik dacht al dat je in een hoekje aan het kotsen was.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Talitha ik heb gelijk koppijn![]()
da's te veel herrie zo vroeg
doe maar effe deze dan
ow........ voor een crematie kan het welquote:Op zondag 19 juli 2009 14:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je in een hoekje aan het kotsen was.![]()
Het is voor een crematie en ik vind het prachtig. Echte bler-muziek.![]()
En dan maakt iemand 2 tikfoutjes en wordt het Goor.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ voor een crematie kan het wel![]()
zolang het maar niet op de mijne is![]()
Ik wil Geer
dan kom ik die kist uit.....quote:Op zondag 19 juli 2009 14:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan maakt iemand 2 tikfoutjes en wordt het Goor.
Doe nog eens ja. Misschien hebben we niet iedereen weggejaagd met onze muziek.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:18 schreef FANN het volgende:gezellie zo op de vroege morgen.....
even in de herhaling.....
![]()
die zet ik hier eerst nog effe neer op Fok voordat ik mijn laatste adem uitblaasquote:
nah..... die moet ik wel eerst effe gehoord hebbenquote:
Jij denkt ook overal aan.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
die zet ik hier eerst nog effe neer op Fok voordat ik mijn laatste adem uitblaas
hebben jullie meteen een leuke meet
Is het al zover?!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wij hadden voor mijn Moeder een eerste stuk die ik vergeten ben omdat dat was voordat ik ging spreken ( totaal fucked up, spreken op je moeders uitvaart!!!) , tweede was stil in mij vdikhout, derde OMD maild of orleans, en derde was een stuk van Ennio Morricone...quote:Op zondag 19 juli 2009 14:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdagavond. Minder dan 7 weken nadat ze het te horen kreeg. Echt heel snel gegaan allemaal.quote:
Mooie muziek.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wij hadden voor mijn Moeder een eerste stuk die ik vergeten ben omdat dat was voordat ik ging spreken ( totaal fucked up, spreken op je moeders uitvaart!!!) , tweede was stil in mij vdikhout, derde OMD maild of orleans, en derde was een stuk van Ennio Morricone...
Ohw geloof me, dat zit je ook wel! Heb zelden zoiets onwezenlijks gevoeld.. En dan komt daarna de hele stoet je nog de hand schudden, net of je daar iets van meekrijgtquote:Op zondag 19 juli 2009 15:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mooie muziek.Bij ons is het wat klassieker. Ik heb me aangepast aan m'n zus en oom en tante. Voor mij hoeft het allemaal eik niet. Ik zou liever aan de andere kant van de wereld zitten.
Mijn hemel!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdagavond. Minder dan 7 weken nadat ze het te horen kreeg. Echt heel snel gegaan allemaal.
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:38 schreef FANN het volgende:net een topic over gevonden
er is écht overal een topic over![]()
![]()
![]()
Geer vs Goor: Rel rond nummer van Toppers
Once upon a time in the west zeker.. da's gewoon sadistisch! Zelfs bj de begrafenis van de 107-jarige tante Greet uit Schiermonnikoog zou je dan nog moeten janken.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wij hadden voor mijn Moeder een eerste stuk die ik vergeten ben omdat dat was voordat ik ging spreken ( totaal fucked up, spreken op je moeders uitvaart!!!) , tweede was stil in mij vdikhout, derde OMD maild of orleans, en derde was een stuk van Ennio Morricone...
Ik ken alleen stil in mij en die vind ik wel mooi.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n Ipod en een tijdschriftje meeneem.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw geloof me, dat zit je ook wel! Heb zelden zoiets onwezenlijks gevoeld.. En dan komt daarna de hele stoet je nog de hand schudden, net of je daar iets van meekrijgt
Nee nog niet eens.. ben de titel ff kwijt.. ben wel meer kwijt van die dagquote:Op zondag 19 juli 2009 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Once upon a time in the west zeker.. da's gewoon sadistisch! Zelfs bj de begrafenis van de 107-jarige tante Greet uit Schiermonnikoog zou je dan nog moeten janken.
Dat was de vrijdag voor die dinsdag. En thanks Buufje.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn hemel!Da's wel héél snel. Het klonk ook al niet zo goed dinsdag, dat je zo ineens weg moest...
Of was dat niet dinsdag?
![]()
Gecondoleerd. Heel veel sterkte, kracht en warmte gewenst.En als je even lekker wilt afreageren weet je me te vinden toch?
![]()
That's the spirit, liefiequote:Op zondag 19 juli 2009 16:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n Ipod en een tijdschriftje meeneem.
Ik las net ook dat er een tijdelijk Volendamsubforum komt.quote:
Dat is er al.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:13 schreef Talitha het volgende:
Ik las net ook dat er een tijdelijk Volendamsubforum komt.
dat had ik dus weer effe niet door met mijn domme kopquote:Op zondag 19 juli 2009 15:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdagavond. Minder dan 7 weken nadat ze het te horen kreeg. Echt heel snel gegaan allemaal.
Grapje zeker!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik las net ook dat er een tijdelijk Volendamsubforum komt.
Dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:18 schreef Marrije het volgende:
Grapje zeker!
En ben je nog niet uitgelachen en heb je de rijbewijsreeks van Fusionfreak ook op de voet gevolgd, dan mag je deze zeker niet missen.
Vaag is dat he... Mijne had het, werd genezen verklaard na weet ik hoeveel chemo, maand later was het zogezegd terug en binnen 8 weken was het over..quote:Op zondag 19 juli 2009 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is er al.
Volendam
Gecondoleerd en strekte. Ik stond stijf van de Oxazepam toen mijn moeder werd gecremeerd. Geen aanrader.
Mijn moeder overleed 9 weken nadat ze te horen kreeg dat ze kanker had. Ik weet wat je doormaakt.
*noteert: geen Oxazepamquote:Op zondag 19 juli 2009 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is er al.
Volendam
Gecondoleerd en strekte. Ik stond stijf van de Oxazepam toen mijn moeder werd gecremeerd. Geen aanrader.
Mijn moeder overleed 9 weken nadat ze te horen kreeg dat ze kanker had. Ik weet wat je doormaakt.
Je kon het ook niet weten, want ik had het niet gezegd. Tenzij je helderziend bent natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
dat had ik dus weer effe niet door met mijn domme kop![]()
![]()
sterkte inderdaad...
Das helemaal bizar. Ik moet wel zeggen dat ik opgelucht was toen ze overleed. Wat een kutziekte is het toch ook. Mijn ma was pas 72. Gelukkig heb ik mijn pa nog, maar die is ook door een hel gegaan na haar overlijden. Ze waren bijna 50 jaar samen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:24 schreef versabommie het volgende:
Vaag is dat he... Mijne had het, werd genezen verklaard na weet ik hoeveel chemo, maand later was het zogezegd terug en binnen 8 weken was het over..
ik had tussen de regels wel iets door hoor.. maar vanochtend had ik mijn glazen bolletje nogquote:Op zondag 19 juli 2009 16:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kon het ook niet weten, want ik had het niet gezegd. Tenzij je helderziend bent natuurlijk.![]()
![]()
Zoveel topics, zo weinig tijd.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Grapje zeker!
En ben je nog niet uitgelachen en heb je de rijbewijsreeks van Fusionfreak ook op de voet gevolgd, dan mag je deze zeker niet missen.
Ik zat bij jou meer aan wat gezellige Duitse schlagers te denken!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee nog niet eens.. ben de titel ff kwijt.. ben wel meer kwijt van die dag![]()
Maar dat was degene die draaide toen de zaal leeg was en wij er als naasten nog bij de kist konden zijn om afscheid te nemen.. Eerlijk gezegd ben ik behoorlijke vlagen kwijt van die dag.
Overigens doe op de mijne maar de theme van once upon a time in americaEn daarna veel bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |