quote:Op zondag 19 juli 2009 00:10 schreef Talitha het volgende:
En die andere was dicht Remlof. Dat je er niet wakker van gaat liggen.
Een goeie start is het halve werk.... topickillerquote:Op zondag 19 juli 2009 00:09 schreef Talitha het volgende:
Ben benieuwd wie er dan nog hier kan posten.
Slettebakkenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn al die sletjes trouwens
Geef eens wat namen? Dan kan ik het je misschien zeggen.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn al die sletjes trouwens
Fann bijvoorbeeld, die telt alleen al voor tien. En dan natuurlijk Liesje, ook zo'n slettebakquote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef eens wat namen? Dan kan ik het je misschien zeggen.
Als je nou Gert had gezegd of Bommie, dan had ik het wel geweten.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fann bijvoorbeeld, die telt alleen al voor tien. En dan natuurlijk Liesje, ook zo'n slettebak
Xaviera Hollander.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef eens wat namen? Dan kan ik het je misschien zeggen.
Noem je me nou onfatsoenlijk?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soury is eigenlijk de enige fatsoenlijke vaste inwoner hier, de rest zit allemaal tegen één of meerdere te hijgen.
Gert en Pietje willen hier een fucking Viva of Margriet forum van makenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je nou Gert had gezegd of Bommie, dan had ik het wel geweten.
Oh is ze nog steeds in bedrijf?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
http://www.xavierahollander.com/
Hoezo? Heb je plannen?
Zeg Eend, als ik nu straks veertien dagen op vakantie ben, hou jij het dan een beetje in de gaten hier?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh is ze nog steeds in bedrijf?![]()
Wat een ouwehoer
Ze heeft een bed&breakfast lees ik. En ze geeft workshops. Fatsoenlijke vrouw.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh is ze nog steeds in bedrijf?![]()
Wat een geouwehoer
In de gaten geloof ik best, als je maar niet bedoeld in het gareelquote:Op zondag 19 juli 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Eend, als ik nu straks veertien dagen op vakantie ben, hou jij het dan een beetje in de gaten hier?
Kan je gerust aan mij overlatenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Eend, als ik nu straks veertien dagen op vakantie ben, hou jij het dan een beetje in de gaten hier?
Jaja, sluit me maar weer buiten van je kliekje postsletten en snollen!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een dagelijks terugkerend "fenomeen"
We zouden er een fokmeet moeten houdenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze heeft een bed&breakfast lees ik. En ze geeft workshops. Fatsoenlijke vrouw.
Natuurlijk mag jij hier niet posten slijmbalquote:Op zondag 19 juli 2009 00:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik mag hier geloof ik niet posten?Of wel
![]()
Ik snap er geen fuck meer van zo.
![]()
En is het weer 2008? Ik zie PC Eend![/groupiemodus]
Tis heel simpel. Ben je een slet of ben je een snol?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:32 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
En is het weer 2008? Ik zie PC Eend![/groupiemodus]
Hoezo dan, ben jij geen dagelijks terugkerend fenomeenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, sluit me maar weer buiten van je kliekje postsletten en snollen!
In welk gat had je het gehad willen hebbenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In de gaten geloof ik best, als je maar niet bedoeld in het gareel
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
In welk gat had je het gehad willen hebben
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij hier niet posten slijmbal
Ik ben er nog niet uit.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis heel simpel. Ben je een slet of ben je een snol?
Ze doet alleen de oneven dagenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo dan, ben jij geen dagelijks terugkerend fenomeen
Cloacaquote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon eens voorstellen in dat fokmeettopic hier om de hoek.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zouden er een fokmeet moeten houden
Maar ik ben niet voor 1 gat te vangenquote:
Nee ik organiseer altijd mijn eigen alternatieve meetsquote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon eens voorstellen in dat fokmeettopic hier om de hoek.
Ik heb mezelf nog nooit als een fenomeen gezien nee.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo dan, ben jij geen dagelijks terugkerend fenomeen
Misschien kan iemand er even een poll voor maken?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit.Kiezen jullie maar!
![]()
Wat is er skattie?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fann bijvoorbeeld, die telt alleen al voor tien. En dan natuurlijk Liesje, ook zo'n slettebak
ow..... jij had hetzelfde in gedachte..quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Offtopicquote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is er skattie?
Waar wil je hem hebben??
doe eens???quote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kan iemand er even een poll voor maken?
Dus jij gaat 5 september gezellig met Xaviera workshoppen?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik organiseer altijd mijn eigen alternatieve meets
Jawel hoor, maar alleen als je een abonnement op de Viva hebtquote:Op zondag 19 juli 2009 00:32 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Maar dan anders, want volgens mij stap jij hier vol goeie moed heel vrolijk met je strap-on dit topic binnen?quote:
Schraap jij net als Fann en Liesje 's avonds iemand van de bank? Dan ben je een slet, anders een snolquote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben er nog niet uit.Kiezen jullie maar!
![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Tot die tijd ben ik ff pitten. Het is potvolblommen al ver voorbij Libelle-bedtijd!
Trusten buufje.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Tot die tijd ben ik ff pitten. Het is potvolblommen al ver voorbij Libelle-bedtijd!
ik wil NMNS best een plezier doen heurquote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan anders, want volgens mij stap jij hier vol goeie moed heel vrolijk met je strap-on dit topic binnen?
Ik weet zeker dat als er iemand is die de slettebak in mij naar boven kan halen dat zij het isquote:Op zondag 19 juli 2009 00:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus jij gaat 5 september gezellig met Xaviera workshoppen?
Ze draag hem andersom, als strap-inquote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan anders, want volgens mij stap jij hier vol goeie moed heel vrolijk met je strap-on dit topic binnen?
Ja, kun je het weer eens niet alleen?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:56 schreef FANN het volgende:![]()
zitten hier alléén maar hitsige kerels??
waar is Muis
MUIS !!!!!!!!!!!
help is effe.........
Een echte slet láát zich betalen toch?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als er iemand is die de slettebak in mij naar boven kan halen dat zij het is![]()
En misschien heeft ze nog handige tips qua afrekenen, want dat vergeet ik nog wel es
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon hier het gras komen maaien en voor de rest je muil dichthouden![]()
Oi!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:56 schreef FANN het volgende:![]()
zitten hier alléén maar hitsige kerels??
waar is Muis
MUIS !!!!!!!!!!!
help is effe.........
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een echte slet láát zich betalen toch?
Dat zeg ik, ik moet het wat professioneler aan gaan pakken, want ik loop een boel geld mis zoquote:Op zondag 19 juli 2009 00:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die schreef net elders het volgendequote:Op zondag 19 juli 2009 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet mijn eigen tuintje bijhouden
![]()
hoe gaat het met die van jouw
waar hangt dat mokkel nu weer uit
quote:wat mij zo fijn zou lijken: dat ik als ik savonds laat uit mijn werk kom: de kaarsen branden en een glas wijn voor mij ingeschonken wordt en nog ff gezellig kletsen.
Een echte slet heb je binnen twee dagen zover dat jou gaat betalenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens ga kijken hoe jij je alleen redt met die hitsige kerels.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar dan zijn we met zijn tweetjes...
kenne we ze aan denk je ???![]()
ja toch?
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die schreef net elders het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens ga kijken hoe jij je alleen redt met die hitsige kerels.
Ooooh, ik dacht dat je zèlf vergat te betalen. Vroeg me al af hoe bekend je was bij Madame Xaviera.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik moet het wat professioneler aan gaan pakken, want ik loop een boel geld mis zo
Dat heb je persoonlijk uitgetest?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een echte slet heb je binnen twee dagen zover dat jou gaat betalen![]()
Gokje? Piet zit ergen op een meet en Remmy is op zoek naar bier en nog meer bier in de stad (ook as usual)quote:Op zondag 19 juli 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
da's gemeen !
die TT gaat wel een hoop tuig aantrekken natuurlijk hé.........
waar is Remmy trouwens?
en vuige Pukkepiet?
Dat is toch dat mens die dat boek heeft geschreven van de happy Hooker ofzoietsquote:Op zondag 19 juli 2009 01:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ooooh, ik dacht dat je zèlf vergat te betalen. Vroeg me al af hoe bekend je was bij Madame Xaviera.
Ja, alleen was ik nogal onervaren en duurde het drie maanden voordat de geldstroom een beetje op gang kwamquote:
Je moet hier je eigen pleuris meenemen, anders wordt het niks.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:06 schreef PC eend het volgende:
Nou ik vind het hier geen zak meer aan zonder buuf
Denk dat ik ook maar ga
Ik check misschien later nog wel ff of er misschien toch nog een klein pleurisje uitbreekt
Lees maar terug homo.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch dat mens die dat boek heeft geschreven van de happy Hooker ofzoiets
hier op Fok is ook iemand die een boek wil schrijven over het mannelijke orgasme![]()
dan mag je je melden in het topic of per PM![]()
ik gaat effe voor jullie zoeken
Dus de sletten en snollen worden nu vervangen door pooiers?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alleen was ik nogal onervaren en duurde het drie maanden voordat de geldstroom een beetje op gang kwam
Onderzoek voor een boek..quote:Op zondag 19 juli 2009 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch dat mens die dat boek heeft geschreven van de happy Hooker ofzoiets
hier op Fok is ook iemand die een boek wil schrijven over het mannelijke orgasme![]()
dan mag je je melden in het topic of per PM![]()
ik gaat effe voor jullie zoeken
Ach vroeger ja..quote:Op zondag 19 juli 2009 01:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Opscheppert!![]()
Vroegah was ik heel goed in kwartetten.
Heb je je gemeld in die topics???quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus de sletten en snollen worden nu vervangen door pooiers?
Hoe zat het dan wel? Vertel eens?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nah, dat vul je wel erg gemakkelijk zo in
![]()
Zo zat het dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |