Bij deze dan...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Beschrijf jij het hier eerst maar eens voor de vrouw. Dan wil ik er wel over denken om te antwoorden
Oh ja dat was ik even vergeten te melden. De meest zinnige beschrijving (hier op fok) krijgt een eervolle vermelding.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:27 schreef ik.ben.hier het volgende:
Moeilijke vragen, denk dat ieder orgasme wel anders is. Ligt ook aan je stemming en de duur van de sex. Je voelt het opbouwen door meer druk in je pik en sneller hijgen etc... Volgens mij staan mijn hersenen dan even uitgeschakeld want kan me niet herinneren dat ik ergens aan moest denken tijdens mijn orgasme. Volgens mij duren de mannelijke orgasmes ook korter dan de vrouwelijke toch?
In je lijf voel je gewoon spieren samentrekken, tintelingen en na het orgasme ontspant alles weer, waardoor je lekker uitgeput ff kan relaxen, zoals jij het vrouwelijke orgasme beschrijft dus.
De ene keer voel ik het meer in mijn ballen en pik dan de andere keer. Heeft ook met teasen te maken, als je even bezig bent dan wordt het orgasme ook intenser.
Krijgen wij nu een eervolle vermelding in je boek?
Ik wil ook een vermeldingquote:Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik even vergeten te melden. De meest zinnige beschrijving (hier op fok) krijgt een eervolle vermelding.
Tot nu toe maak je een hele grote kans... je echte naam of moet ik je nick vermelden?quote:
Wat ik dus ben vergeten in mijn vraagstelling... Hoe voelt het met een vrouw eromheen?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:34 schreef mistermysterion het volgende:
- Hoe voel je het opbouwen?
Je voelt gewoon de hele tijd dat je een erectie hebt, Weinig speciaals aan. Je moet steeds sneller stoten om meer gestimuleerd te worden.
- Hoe voelt het in je hoofd als je klaarkomt?
Als een drug. Je hebt nauwelijks controle over je spieren. Voelt als een ontlading. Je bent erna ook totaal niet meer opgewonden.
- Hoe voelt het in je lijf?
-Hoe voelt het in afzonderlijke delen?
- Hoe voelt het in je buik, ballen en penis..?
Het orgasme voel ik alleen in mijn geslachtsdeel. Je voelt het kort van te voren opkomen vanuit je schacht van je penis. En je voelt het zaad ook snel erdoor spuiten (dit voel je heel goed als het een tijd geleden is dat je bent gekomen) en je voelt het uit je eikel spuiten. In mijn ballen voel ik verder niets.
Wat? om je orgasme?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:37 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Wat ik dus ben vergeten in mijn vraagstelling... Hoe voelt het met een vrouw eromheen?
Hoe voel je een penis stijf worden? Komen er dan golven van bloed door waardoor deze steeds een beetje harder wordt? Dit is iig wat ik voel als een lul in mij stijf wordt (nadat die net is gekomen). Of gaat het heel geleidelijk? (Als ik even vragen mag)quote:
Net voor het orgasme, zo'n 10-15 seconden ervoor voel ik dat ie harder/stijver wordt. Ik voel niet echt golven bloed ofzo, maar ik voel hoe hard m'n penis is, volgens mij voel je het met je bekkenbodemspier...quote:Op zondag 12 juli 2009 17:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe voel je een penis stijf worden? Komen er dan golven van bloed door waardoor deze steeds een beetje harder wordt? Dit is iig wat ik voel als een lul in mij stijf wordt (nadat die net is gekomen). Of gaat het heel geleidelijk? (Als ik even vragen mag)
Ik bedoel meer als die van slap naar stijf gaatquote:Op zondag 12 juli 2009 17:52 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Net voor het orgasme, zo'n 10-15 seconden ervoor voel ik dat ie harder/stijver wordt. Ik voel niet echt golven bloed ofzo, maar ik voel hoe hard m'n penis is, volgens mij voel je het met je bekkenbodemspier...
Als een orgasme nardert en ik voldoende opgewonden ben trek ik die spier aan en dan voel ik goed dat m'n penis dan dus stijver is.
Ik weet niet of het duidelijk is zo.. maar weet het niet beter te verwoorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |