abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70884336
Sinds kort ben ik een boek aan het schrijven. Ik schrijf het boek vanuit het oogpunt van een man.
Gisteren liep ik tegen een probleem aan. Want hoe beschrijf je als vrouw het gevoel van een mannelijk orgasme?

Ik hoop dus dat de heren me hier een beetje serieus mee kunnen helpen..

Hier volgen dus een aantal vragen... als het te persoonlijk is kun je ook anoniem een mailtje versturen natuurlijk.

- Hoe voel je het opbouwen?

- Hoe voelt het in je hoofd als je klaarkomt?

- Hoe voelt het in je lijf?

-Hoe voelt het in afzonderlijke delen?
- Hoe voelt het in je buik, ballen en penis..?
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_70884404
Hoe voelt het vrouwelijke
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:09:20 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70884587
- Niet
- Niet
- Niet
- Niet
- Vlak ervoor: alsof ik moet plassen
- Tijdens: spasmen door de edele delen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:10:37 #4
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70884620
Keertje proberen?
She might forget you, her pussy wont.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:13:31 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_70884718
Beschrijf jij het hier eerst maar eens voor de vrouw. Dan wil ik er wel over denken om te antwoorden
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:20:36 #6
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70884900
*Grunt.. Ghhh Grunt.... Aaah*
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:23:52 #7
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_70884990
- Hoe voel je het opbouwen? Boh, alsof alle prikkels zich vanuit je hele lichaam naar 1 punt toetrekken. Om vervolgens triomfantelijk het kanon af te vuren

- Hoe voelt het in je hoofd als je klaarkomt? Kan niet denken op dat moment

- Hoe voelt het in je lijf? Voel alleen mijn PO (pik en omstreken)

-Hoe voelt het in afzonderlijke delen? nothing

- Hoe voelt het in je buik, ballen en penis..? Tja,,, buik ballen en penis... buikspieren spannen zich aan, vanuit mn ballen voel ik het aankomen... het zaad door de leidingen komen ofzo. En voel het goedje door mijn penis gaan... soort tinteling door je pisbuis, en eikel. Ene keer voel je het beter aankomen dan de andere keer.

Zéér variabel dus, alles wat hier staat, kan een volgende keer compleet anders zijn. Maar ik denk dat dit wel ongeveer een ''goed'' orgasme betreft
Ja... echt!
pi_70884994
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Beschrijf jij het hier eerst maar eens voor de vrouw. Dan wil ik er wel over denken om te antwoorden
Bij deze dan...

Langzaam stroomt de spanning door m'n hele lijf. Het bloed stroomt naar de gevoelige delen. Dit zorgt voor een tinteling.
Door de opwinding gaat m'n onderlijf trillen. Dat word steeds heftiger. Langzaam voel ik dat al m'n spieren gaan samentrekken. Op het moment dat ik echt kom staan alle spieren strak. En dan volgt de onlading door dat alles opeens weer ontspant. En bij een goed orgasme ben je compleet van de wereld.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_70898784
Moeilijke vragen, denk dat ieder orgasme wel anders is. Ligt ook aan je stemming en de duur van de sex. Je voelt het opbouwen door meer druk in je pik en sneller hijgen etc... Volgens mij staan mijn hersenen dan even uitgeschakeld want kan me niet herinneren dat ik ergens aan moest denken tijdens mijn orgasme. Volgens mij duren de mannelijke orgasmes ook korter dan de vrouwelijke toch?
In je lijf voel je gewoon spieren samentrekken, tintelingen en na het orgasme ontspant alles weer, waardoor je lekker uitgeput ff kan relaxen, zoals jij het vrouwelijke orgasme beschrijft dus.
De ene keer voel ik het meer in mijn ballen en pik dan de andere keer. Heeft ook met teasen te maken, als je even bezig bent dan wordt het orgasme ook intenser.

Krijgen wij nu een eervolle vermelding in je boek?
pi_70899057
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:27 schreef ik.ben.hier het volgende:
Moeilijke vragen, denk dat ieder orgasme wel anders is. Ligt ook aan je stemming en de duur van de sex. Je voelt het opbouwen door meer druk in je pik en sneller hijgen etc... Volgens mij staan mijn hersenen dan even uitgeschakeld want kan me niet herinneren dat ik ergens aan moest denken tijdens mijn orgasme. Volgens mij duren de mannelijke orgasmes ook korter dan de vrouwelijke toch?
In je lijf voel je gewoon spieren samentrekken, tintelingen en na het orgasme ontspant alles weer, waardoor je lekker uitgeput ff kan relaxen, zoals jij het vrouwelijke orgasme beschrijft dus.
De ene keer voel ik het meer in mijn ballen en pik dan de andere keer. Heeft ook met teasen te maken, als je even bezig bent dan wordt het orgasme ook intenser.

Krijgen wij nu een eervolle vermelding in je boek?
Oh ja dat was ik even vergeten te melden. De meest zinnige beschrijving (hier op fok) krijgt een eervolle vermelding.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:47:47 #11
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_70899382
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Oh ja dat was ik even vergeten te melden. De meest zinnige beschrijving (hier op fok) krijgt een eervolle vermelding.
Ik wil ook een vermelding
Ja... echt!
pi_70899447
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:47 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Ik wil ook een vermelding
Tot nu toe maak je een hele grote kans... je echte naam of moet ik je nick vermelden?
pi_70902568
Je voelt gewoon de hele tijd dat je een erectie hebt, Weinig speciaals aan. Je moet steeds sneller stoten om meer gestimuleerd te worden.
Als een drug. Je hebt nauwelijks controle over je spieren. Voelt als een ontlading. Je bent erna ook totaal niet meer opgewonden.
Het orgasme voel ik alleen in mijn geslachtsdeel. Je voelt het kort van te voren opkomen vanuit je schacht van je penis. En je voelt het zaad ook snel erdoor spuiten (dit voel je heel goed als het een tijd geleden is dat je bent gekomen) en je voelt het uit je eikel spuiten. In mijn ballen voel ik verder niets.
  zondag 12 juli 2009 @ 15:35:34 #14
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70902689
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:34 schreef mistermysterion het volgende:
Je voelt gewoon de hele tijd dat je een erectie hebt, Weinig speciaals aan. Je moet steeds sneller stoten om meer gestimuleerd te worden.
Als een drug. Je hebt nauwelijks controle over je spieren. Voelt als een ontlading. Je bent erna ook totaal niet meer opgewonden.
Het orgasme voel ik alleen in mijn geslachtsdeel. Je voelt het kort van te voren opkomen vanuit je schacht van je penis. En je voelt het zaad ook snel erdoor spuiten (dit voel je heel goed als het een tijd geleden is dat je bent gekomen) en je voelt het uit je eikel spuiten. In mijn ballen voel ik verder niets.
Wat ik dus ben vergeten in mijn vraagstelling... Hoe voelt het met een vrouw eromheen?
  zondag 12 juli 2009 @ 15:39:08 #16
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_70902759
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:37 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Wat ik dus ben vergeten in mijn vraagstelling... Hoe voelt het met een vrouw eromheen?
Wat? om je orgasme?
Ja... echt!
pi_70902836
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:39 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Wat? om je orgasme?
Ja duh.

Dat voelt wel lekker instinctief .
  zondag 12 juli 2009 @ 15:43:01 #18
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_70902909
En vergeet niet het lome gevoel dat je er naderhand aan overhoudt, je wilt dan gelijk ff een half uurtje pitten. Komt door hormonen ofzo die dan vrijkomen.
How can I make this topic about me?
  zondag 12 juli 2009 @ 15:52:14 #19
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_70903301
Ik ben idd altijd fucking moe naar een orgamse, ik hijg alsof ik een trap ben opgerent ofzo... wel ontspannen gevoel.
Ja... echt!
  zondag 12 juli 2009 @ 16:11:55 #20
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_70903964
Hoe voel je het opbouwen?
Je voelt je penis harder worden en je gaat steeds harder stoten en net voor het orgasme krijg je het gevoel alsof het sperma zich klaar maakt voor lancering.
Hoe voelt het in je hoofd als je klaarkomt?
Niet echt iets volgens mij
Hoe voelt het in je lijf?
Verschillende spieren in je lichaam die zich gaan aan spannen, buikspieren, beenspieren
Hoe voelt het in afzonderlijke delen?
Alsof je even "vast zit"
Hoe voelt het in je buik, ballen en penis..?
Je voelt het sperma naar je penis komen en naar buiten schieten, het echte gevoel van een orgmase vind ik moeilijk te beschrijven.Als ik klaarkom op de buik oid, dus niet binnen in haar geeft het nog een extra visueel stimulerend gevoel. Moeilijk uit te leggen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt
Ja, behalve soms.
pi_70904356
Edit, verkeerd topic.

[ Bericht 82% gewijzigd door Richel op 12-07-2009 19:10:33 ]
  zondag 12 juli 2009 @ 17:24:55 #22
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70906566
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:11 schreef Grimbert het volgende:

Je voelt je penis harder worden
Hoe voel je een penis stijf worden? Komen er dan golven van bloed door waardoor deze steeds een beetje harder wordt? Dit is iig wat ik voel als een lul in mij stijf wordt (nadat die net is gekomen). Of gaat het heel geleidelijk? (Als ik even vragen mag)
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 12 juli 2009 @ 17:52:58 #23
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_70907487
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:24 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hoe voel je een penis stijf worden? Komen er dan golven van bloed door waardoor deze steeds een beetje harder wordt? Dit is iig wat ik voel als een lul in mij stijf wordt (nadat die net is gekomen). Of gaat het heel geleidelijk? (Als ik even vragen mag)
Net voor het orgasme, zo'n 10-15 seconden ervoor voel ik dat ie harder/stijver wordt. Ik voel niet echt golven bloed ofzo, maar ik voel hoe hard m'n penis is, volgens mij voel je het met je bekkenbodemspier...
Als een orgasme nardert en ik voldoende opgewonden ben trek ik die spier aan en dan voel ik goed dat m'n penis dan dus stijver is.
Ik weet niet of het duidelijk is zo.. maar weet het niet beter te verwoorden
Ja, behalve soms.
pi_70907540
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:23 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Bij deze dan...
Bij dezen, beste schrijfster.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:07:02 #25
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70907938
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:52 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Net voor het orgasme, zo'n 10-15 seconden ervoor voel ik dat ie harder/stijver wordt. Ik voel niet echt golven bloed ofzo, maar ik voel hoe hard m'n penis is, volgens mij voel je het met je bekkenbodemspier...
Als een orgasme nardert en ik voldoende opgewonden ben trek ik die spier aan en dan voel ik goed dat m'n penis dan dus stijver is.
Ik weet niet of het duidelijk is zo.. maar weet het niet beter te verwoorden
Ik bedoel meer als die van slap naar stijf gaat
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')