Ja 'welkom op fok' wat betreft het veroordelen van het vermelden van je IQ dan toch.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welkom op Fok.
Als je met de bus ipv de fiets naar het VMBO gaat, kun je daar op fok wel een topic voor vinden om stoer in te doen.
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welkom op Fok.
Als je met de bus ipv de fiets naar het VMBO gaat, kun je daar op fok wel een topic voor vinden om stoer in te doen.
Doe maar niet zo bijdehand.quote:
Klopt, ik neem je niet serieus als jij de discussie 'opent' met een standaard one-liner die de suggestie wekt dat iedereen die hier zijn IQ post dat doet op basis van een internet IQ-test. Maar dat ligt aan mij.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe maar niet zo bijdehand.
Wel zeuren dat ik ben aan het 'trollen', maar zelf neem je je discussiepartners duidelijk ook niet serieus.
Als je echt zo slim bent dan kan je deze problemen vermijden, een beetje hoog IQ iemand doorziet zijn situatie natuurlijk allang! En doorzie je het niet, dan ben je je hoge IQ niet waard - dus verneuk je jezelf dmv depressies enzovoorts. Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:58 schreef tyheru het volgende:
Ik zat een tijdje terug met een psycholoog te praten, en ik heb wat interessante dingen geleerd. Mensen met een IQ boven de 130 hebben heel vaak andere problemen, vooral sociale problemen en ze hebben ook een lagere testosterone gehalte dan gemiddelt. Mensen met een IQ boven 130 hebben last van depressie, sociale phobie, kunnen slecht vrienden maken, enz. De psycholoog zei dat het samengevat komt omdat ze niet meteen beseffen dat mensen niet zo slim als hun is. Waarom is dit zo denk je? Ken je mensen die abnormaal slim zijn die ook zulke problemen hebben? Hoe gaan ze ermee om?
Wat een inzichtloze reactie.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:41 schreef FerreroNutella het volgende:
Wat een kuttopic. Al die mensen die zogezegd een IQ boven de 130 hebben. 144 ?! Ga dan gvd eens wat nuttigs ermee doen ipv lullen over boodschappen op een forum. Ja jij PPP.
[..]
Als je echt zo slim bent dan kan je deze problemen vermijden, een beetje hoog IQ iemand doorziet zijn situatie natuurlijk allang! En doorzie je het niet, dan ben je je hoge IQ niet waard - dus verneuk je jezelf dmv depressies enzovoorts. Karma is a bitch.
Het is ook behoorlijk veel gedoe om je echte IQ te meten (voor wat het waard is), je moet eerst een proeftestje maken bij Mensa, dan word je beoordeeld, als je IQ hoog genoeg lijkt, moet je een aanvraag doen tot het ontvangen van een officiele IQ-test, die niet normaal lang is.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:38 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Klopt, ik neem je niet serieus als jij de discussie 'opent' met een standaard one-liner die de suggestie wekt dat iedereen die hier zijn IQ post dat doet op basis van een internet IQ-test. Maar dat ligt aan mij.
Je hoeft daarvoor helemaal niet naar mensa. Ik heb een IQ-test afgelegd ivm. een psychologisch onderzoek dat ik doorlopen heb.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is ook behoorlijk veel gedoe om je echte IQ te meten (voor wat het waard is), je moet eerst een proeftestje maken bij Mensa, dan word je beoordeeld, als je IQ hoog genoeg lijkt, moet je een aanvraag doen tot het ontvangen van een officiele IQ-test, die niet normaal lang is.
En dat allemaal om te weten welk kutcijfertje achter je persoon gehangen mag worden, en dan moet je jezelf ook nog vereerd voelen dat je bij die uitslovers mag horen, dankzij een CIJFERTJE. Niet je persoonlijkheid, je leven, je gevoelens, nee, een cijfertje...en dan met zijn allen expres heel moeilijk gaan doen, omdat andere mensen je niet begrijpen.
Advies aan iedereen die dit gedaan heeft: Wegvluchten uit dat wereldje, nu het nog kan, en gewoon met alle mensen proberen te communiceren, die de wereld rijk is, heb je veel meer aan.
IQ heeft niets te maken met de onderwerpen waar je je mee bezig houdt. Ze hebben ook geen verantwoordelijkheid tegenover de maatschappij aangezien ze er niet om gevraagd hebben. Je kunt dus niemand opleggen of vertellen waar ze zich mee bezig moeten houden. (buiten dat het een legio aan redenen kan hebben dat iemand vlucht in bepaalde onderwerpen).quote:
Ach, weet ik veel, dat was de manier heel veel jaren geleden, en als je jong bent vind je het nog wel interessant, daarna kom je er pas achter dat er veel belangrijkere dingen zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:51 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Je hoeft daarvoor helemaal niet naar mensa. Ik heb een IQ-test afgelegd ivm. een psychologisch onderzoek dat ik doorlopen heb.
Wat een volstrekt onduidelijk stukje tekst. Misschien moet je er wat meer 'moeite in steken', zodat het ook voor mensen met een iq van 120 duidelijk wordt.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:54 schreef RRGJL het volgende:
Verder heb je duidelijk geen idee van de problemen waar hoogbegaafden tegenaan lopen. Ik zou wel eens willen zien hoe jij zou reageren als je vaak tot altijd niet begrepen wordt door je omgeving of als vreemd wordt gezien door je andere denkwijze of zienswijze. Natuurlijk is dat niet per definitie het geval, maar de mensen waarbij dit wel het geval is gaan natuurlijk niet hun hele wezen veranderen door die problemen. Je bent ook wie je bent. Dat je dat accepteert wil nog niet zeggen dat je het dus niet moeilijk hebt.
En zo nog wel meer, maar ik heb verder geen zin om er moeite in te steken.
Ik zorg ervoor dat ik in een omgeving vertoef waar mensen mij begrijpen - dus het probleem ken ik niet nee.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:54 schreef RRGJL het volgende:
Verder heb je duidelijk geen idee van de problemen waar hoogbegaafden tegenaan lopen. Ik zou wel eens willen zien hoe jij zou reageren als je vaak tot altijd niet begrepen wordt door je omgeving of als vreemd wordt gezien door je andere denkwijze of zienswijze. Natuurlijk is dat niet per definitie het geval, maar de mensen waarbij dit wel het geval is gaan natuurlijk niet hun hele wezen veranderen door die problemen. Je bent ook wie je bent. Dat je dat accepteert wil nog niet zeggen dat je het dus niet moeilijk hebt.
Nee joh, je zou eens moe worden!quote:En zo nog wel meer, maar ik heb verder geen zin om er moeite in te steken.
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:41 schreef FerreroNutella het volgende:
Wat een kuttopic. Al die mensen die zogezegd een IQ boven de 130 hebben. 144 ?! Ga dan gvd eens wat nuttigs ermee doen ipv lullen over boodschappen op een forum. Ja jij PPP.
[..]
Als je echt zo slim bent dan kan je deze problemen vermijden, een beetje hoog IQ iemand doorziet zijn situatie natuurlijk allang! En doorzie je het niet, dan ben je je hoge IQ niet waard - dus verneuk je jezelf dmv depressies enzovoorts. Karma is a bitch.
Misschien was ik niet duidelijk genoeg, maar je zegt aan de ene kant dat iq > 130 helemaal geen sociale problemen hoeven te hebben - wat ik met je eens ben - en aan de andere kant begrijp je bepaalde reacties op uitsmijters niet of hoe mensen veel salaris kwijt raken aan hun wekelijkse boodschappen boodschappen. En dan stel ik mezelf de vraag, ben je wel dan wel zo slim?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben buiten Fok! normaal gesproken dagelijks bezig met kwantummechanica en met het weerleggen van de relativiteitstheorie. Daarnaast werk ik voor NASA en heb ik regelmatig besprekingen met Nelson Mandela, de Dalai Lama en spreek ik op de G8.
Op Fok! doe ik alsof ik ook maar een normaal mens ben, dat weleens boodschappen doet. Ik vind het leuk me onder de mensen te begeven, ook al is het alleen maar op internet.
Dit is wel een betere reactie idd.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:18 schreef FerreroNutella het volgende:
[..]
Misschien was ik niet duidelijk genoeg, maar je zegt aan de ene kant dat iq > 130 helemaal geen sociale problemen hoeven te hebben - wat ik met je eens ben - en aan de andere kant begrijp je bepaalde reacties op uitsmijters niet of hoe mensen veel salaris kwijt raken aan hun wekelijkse boodschappen boodschappen. En dan stel ik mezelf de vraag, ben je wel dan wel zo slim?
Hmhm, misschien had ik bovenstaande meteen moeten zeggen
Zit die Dalai Lama ook voortdurend ruften te laten wanneer hij bij jou is!? Vorige keer was het zo erg dat ik er de spuitbus bij heb gepaktquote:Op maandag 20 juli 2009 12:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
![]()
Ik ben buiten Fok! normaal gesproken dagelijks bezig met kwantummechanica en met het weerleggen van de relativiteitstheorie. Daarnaast werk ik voor NASA en heb ik regelmatig besprekingen met Nelson Mandela, de Dalai Lama en spreek ik op de G8.
Op Fok! doe ik alsof ik ook maar een normaal mens ben, dat weleens boodschappen doet. Ik vind het leuk me onder de mensen te begeven, ook al is het alleen maar op internet.
Ik zeg niet dat je lui bent; ik zeg dat je een volstrekt onbegrijpelijk standpunt neerzet. Als mensen het dan niet snappen, omdat het toch ver beneden peil is, reageer jij vrij kansloos.quote:
Sarcasme?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een volstrekt onduidelijk stukje tekst. Misschien moet je er wat meer 'moeite in steken', zodat het ook voor mensen met een iq van 120 duidelijk wordt.
Ja, daarom mag hij ook niet meer bij mij thuis komen. Ik wil hem niet meer op mijn bank hebben hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zit die Dalai Lama ook voortdurend ruften te laten wanneer hij bij jou is!? Vorige keer was het zo erg dat ik er de spuitbus bij heb gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |