Ja, maar in sommige auto's hoef je niet persee naar B, maar kun je via C tot en met Z naar B. Omdat het zo lekker rijdt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:41 schreef Maravilla het volgende:
Met een auto ga je toch altijd van A naar B?
Een mooie tweedehands auto die van een leasemaatschappij is geweest van een jaar of 2 a 3 oud.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af, wat kun je voor deze prijs nog meer krijgen?
Voor 28 ruggen? Ongeveer elke middenklasser.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af, wat kun je voor deze prijs nog meer krijgen?
quote:
Onthou dan ook dat die nikkel mijnen daar al 100 jaar zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:47 schreef Robin__ het volgende:
wie post ff die foto's van die nikkel mijnen
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:52 schreef Biogarde het volgende:
Is het zo, althans dat heb ik weleens gehoord, dat hulpdiensten bij een ongeluk met een Prius, 20 minuten niet in de buurt mogen komen van de auto ivm explosiegevaar van de accu's?
Dat zijn een hoop komma's.
Ik denk zelf dat het niet zo'n heel erg gek verhaal is. Mochten ze sluiting maken, dan staan de hulpdiensten te schuimbekken bij je auto terwijl ze je proberen los te knippen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Het zijn normale "NiMH" accu's, die ook nog eens goed verpakt zijn in de auto.
Het kán branden maar de benzinetank is kwetsbaarder.
Hoezo eindelijk een mooie wagen? Hij is bijna hetzelfde als het huidige model hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:39 schreef Geqxon het volgende:
Eindelijk is de prius een mooie wagen, en doet het niet onder aan menig leasebak.
De Prius is er al sinds 1998 en ze zullen vast wel bij ongelukken betrokken geweest zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het niet zo'n heel erg gek verhaal is. Mochten ze sluiting maken, dan staan de hulpdiensten te schuimbekken bij je auto terwijl ze je proberen los te knippen.
We hebben het hier niet over de batterijen in je remote.
M'n verhaal was niet volledig. Ik doel op explosie EN kortsluiting.
Ik ben ook zoekende.. Heb het echt meerdere mensen horen zeggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Prius is er al sinds 1998 en ze zullen vast wel bij ongelukken betrokken geweest zijn.
Ik heb echter nog nooit gelezen over sluiting bij een aanrijding.
Maar ik zoek...
Hmm, naja, de Prius is bij een grote groep mensen niet echt populair en als er dan een gerucht is, wordt dat er als snel bijgehaald als argument.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben ook zoekende.. Heb het echt meerdere mensen horen zeggen.
Zou het dan toch een mythe zijn
True, true..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, naja, de Prius is bij een grote groep mensen niet echt populair en als er dan een gerucht is, wordt dat er als snel bijgehaald als argument.
Als je rekent hoe groot Toyota is en wat ze te verliezen hebben; hun uitstekende reputatie, dan zou ik het verbazingwekkend vinden als ze er gemakkelijk mee om gingen.
Ik zeg niet dat het gerucht niet waar kan zijn maar het zou dan inmiddels toch ook wel Tros Radar gehaald moeten hebben.
Er zijn vier edities, de goedkoopste heeft 15", de andere drie 17".quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:37 schreef twiFight het volgende:
Over het lelijk zijn, ik vind de achterkant erg lelijk opgetrokken en de lijn er naar toe ook. Het lijkt wel alsof ze niet konden kiezen tussen een sedan en station. En vaak hebben ze er hele kleine bandjes onder waardoor het meer een speelgoedautootje lijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |