Ja, want Feyenoord, dat externe financiers nodig heeft om een oostblokker te huren, kan een bod van 3 miljoen makkelijk weigerenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:47 schreef M.Melandri het volgende:
Guzman valt iig zeer sterk in. Ik zou hem alleen verkopen als er een bod van +6 miljoen komt...anders lekker houden.
Graag gedaan!quote:
Met de guzman ga je veek meer punten halen. Blokland en co willen ook wel prestaties zien. En in een goed draaiend elftal gaat een cisse ook veel beter renderen. Bod lager dan 6mil zou ik em gewoon houden. Voor 3miljoen kun je wel andere kostenposten wegsnijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord, dat externe financiers nodig heeft om een oostblokker te huren, kan een bod van 3 miljoen makkelijk weigeren
Zij hebben idd de taal en het klimaat ook mee. Zuid-Amerikanen hoeven zich nauwelijks aan te passen daar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens, wat de uitslag van deze wedstrijd, of die van vorig jaar met PSV, of de komende met Twente ook is, de top van de portugese competitie is écht wel sterker dan de Nederlandse hoor. Moet je eens in de gaten houden hoeveel, vooral Zuid-amerikaanse toptalenten er voor 5-10 miljoen soms zelfs meer naar Portugal gaan. ik denk dat als Ajax, Feyenoord, PSV, en AZ gezamenlijk over zouden stappen naar de portugese competietie, dat ze om de plaatsen 3-8 zouden spelen.
Leek dat hij wou stappen maar te laat was en daardoor al veel te laat was. Dat icm met zijn snelheid is dodelijk met zo'n spits.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
Was dat overigens Ignjatovic bij die 1-0 die zo'n lekkere startsnelheid had? Erg mooie goal, maar ongelooflijk slecht ingrijpen...
De vraag is of de Guzman een garantie is voor meer punten. Hij heeft er een jaar uitgestaan, dat hij nu ff lekker balt wil niet zeggen dat dat de komende tijd ook zo is.Daarbij heeft hij in het verleden ook genoeg over zich heen laten lopen. Verder kunnen Wijnaldum, Tomasson en Bruins z'n vertrek wel opvangen hoor. Eventueel hadden ze zelfs Hofs nog kunnen houden om de Guzman te kunnen lozen. Hij moet gewoon bijtekenen of wegwezen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Met de guzman ga je veek meer punten halen. Blokland en co willen ook wel prestaties zien. En in een goed draaiend elftal gaat een cisse ook veel beter renderen. Bod lager dan 6mil zou ik em gewoon houden. Voor 3miljoen kun je wel andere kostenposten wegsnijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |