Ik moet vanavond wat ophalen bij een vriendin van me, die hier niet ver vandaan woont. Ik probeer het zo uit te kienen dat ik het rondje af heb als ik bij haar ben. Vervolgens start ik de les opnieuw en loop ik terug (via de snelste weg).quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:02 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wat in. Morgen loop ik gewoon weer hetzelfde rondje, dan maar gewoon inderdaad wat extra meters maken.
dat werkt niet als je op de 2e helft meer hard moet lopenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
Gewoon op de helft van de tijd omkeren.
daarom loop ik ook niet met zo'n stom dingquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:11 schreef zesje het volgende:
Zojuist les 23 gelopen: 10-12-12 en dit was het resultaat op mijn polar:
[ afbeelding ]
Ben helemaal niet blij met deze grafiek. Ik wil verdorie tijd op de x-as, hartslag en snelheid op de y-as zien! Ik heb bij de settings ownzone gewijzigd in basic maar ook dat is niet wat ik wil zien. Ook errug irritant is dat ie nu dus zelf bepaald heeft dat mijn hartslag ergens tussen de 140-150 moet zitten en als ik daarboven kom (dus bijna constant) gaat ie als een waanzinnige piepen. Ik loop dus compleet voor schut omdat iedereen denkt dat mijn pacemaker het begeeftIk weet dat het een duur ding is maar ik ben er vooralsnog niet blij mee
Ja, dat is waar, soms moet je het een beetje uitkienen. Eerst even kijken hoeveel minuten het hardlopen totaal is en dan op de helft van dat aantal minuten omkeren, werkte prima bij mij. Inmiddels loop ik rond de 5km en kan nu een leuk rondje rennen, dus is omkeren niet meer nodig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat werkt niet als je op de 2e helft meer hard moet lopen
Ik loop gewoon een leuk rondje en zonodig wandel ik de rest of zolang ik me goed voel loop ik door. Kan niet slecht zijn..quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, soms moet je het een beetje uitkienen. Eerst even kijken hoeveel minuten het hardlopen totaal is en dan op de helft van dat aantal minuten omkeren, werkte prima bij mij. Inmiddels loop ik rond de 5km en kan nu een leuk rondje rennen, dus is omkeren niet meer nodig.
wat later gaan lopen. Lekkerste is richting of na zonsondergang. maar goed, dat vind niet iedereen fijn, ligt een beetje waar je woont natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Astronomies het volgende:
Hardlopen is onwijs fijn en top maar met dit weer (de warmte) heb ik het lastig. Normaal 5 tot 8 km hardlopen gaat prima maar met dit weer mag ik blij zijn de 3 km te halen. Wat doen jullie daar tegen?
Leuk dat je ons gevonden hebt. En je bent goed bezig zo te lezen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef Together-Alone het volgende:
Oeh! Ik kreeg net de briljante ingeving dat er vast wel een hardloop-topic moest bestaan op Fok en dat is er gewoon!Hallo mede-hardlopers!
![]()
Ik ben nu (aangestoken door een collega) bezig met de 8ste week van Start To Run 1-5 km. Heb gister les 22 gedaan (2x 15 min) en ga morgen of overmorgen les 23 doen.
Ik had nooooit gedacht dat ik rennen zo lekker zou kunnen vinden! Ik ben heel lang en vond altijd dat ik geen goede bouw had voor hardlopen.Nu ben ik dus bijna 8 weken bezig en heb nog geen enkele les gesmokkeld of overgeslagen.
goed hoor! Ik hoop dat me dat ook gaat lukkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef Together-Alone het volgende:
Oeh! Ik kreeg net de briljante ingeving dat er vast wel een hardloop-topic moest bestaan op Fok en dat is er gewoon!Hallo mede-hardlopers!
![]()
Ik ben nu (aangestoken door een collega) bezig met de 8ste week van Start To Run 1-5 km. Heb gister les 22 gedaan (2x 15 min) en ga morgen of overmorgen les 23 doen.
Ik had nooooit gedacht dat ik rennen zo lekker zou kunnen vinden! Ik ben heel lang en vond altijd dat ik geen goede bouw had voor hardlopen.Nu ben ik dus bijna 8 weken bezig en heb nog geen enkele les gesmokkeld of overgeslagen.
Wow Ceehaa, well donequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:23 schreef Ceehaa het volgende:
Vanochtend voor het eerst 30 minuten non stop gelopen!! Het was sneller voorbij dan ik vreesde en ik had eindelijk m'n eigen muziek op m'n hoofd. Wel was het volgens afstandmeten.nl maar 4 km, dus dat moet nog even omhoog naar 5 km. Ach ja, ik ben van verstokte roker met een conditie van 0,0 toch naar matige roker met een stuk betere conditie gegaan, dus toch
![]()
Zijn er hier trouwens vrouwen die wel eens de Garmin Forerunner 405 omgehad hebben? Ik wil dit sporthorloge met gps graag online bestellen, maar ben bang dat 'ie te groot is voor mijn dunne polsen. Ik kan maar geen winkel vinden waar ze hem verkopen, dus kan 'm ook niet passen. Of heeft iemand dit horloge ergens in een winkel gezien? (Utrecht)
Mequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:23 schreef Ceehaa het volgende:
Zijn er hier trouwens vrouwen die wel eens de Garmin Forerunner 405 omgehad hebben?
Klopt! Daar heb je gelijk in. Ik vind dat inderdaad niet zo prettig. Ik woon in een omgeving met redelijk wat bossen. Daar loop ik niet graag laat in de avond nog vroeg in de ochtend door.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat later gaan lopen. Lekkerste is richting of na zonsondergang. maar goed, dat vind niet iedereen fijn, ligt een beetje waar je woont natuurlijk.
Dan denk ik dat het een kwestie is om gewoon met die warmte te lopen en te accepteren dat het dan wat minder is. Wellicht kan je ook je 'hitte'-conditite dan wat opbouwenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:21 schreef Astronomies het volgende:
[..]
Klopt! Daar heb je gelijk in. Ik vind dat inderdaad niet zo prettig. Ik woon in een omgeving met redelijk wat bossen. Daar loop ik niet graag laat in de avond nog vroeg in de ochtend door.
Het ging hartstikke lekker, ik had nog wel kracht over. dus ga de volgende keer wat harder proberen te rennen. 10-20 is een heftige les, maar als je die eenmaal gehad hebt, en het ging goed, dan ben je zeker klaar voor de 30 minuten. Ik heb zelf die les een paar keer herhaald, omdat ik er nog te veel moeite mee had.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:55 schreef zesje het volgende:
[..]
Wow Ceehaa, well done![]()
![]()
Ging het lekker of was je half dood? Ik ga deze week 10-20 doen
![]()
Bij het runningwinkeltje op de Mariaplaats hebben ze dacht ik alleen Polars.
Bedankt voor die link! Leuke blog om te lezen. Mja, Polar is wat kleiner waarschijnlijk, maar ik heb nu helemaal mijn zinnen gezet op een geïntegreerde gps. Hij ziet er op de foto wel groot uit, maar niet te groot voor haar arm. Ik ga nog wel even verder zoeken naar een verkooppunt, maar heb voor mijn gevoel zo'n beetje elke sportzaak in de buurt gehad..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
MeHij is redelijk groot, echt groter dan de Polar.
Hier een plaatje van de weblog van een andere hardloopster, de 305 en 405 naast elkaar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |