Neem dan de bestanden van 10-15 gb, die zijn kwalitatief goed genoegquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef Danbol het volgende:
[..]
Blu-Ray (20-40GB)
Ik download met ongeveer 2300kb/s
Blu-Rayquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef Danbol het volgende:
[..]
Blu-Ray (20-40GB)
neehoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Nero22 het volgende:
WTF! De Fok!klok loopt bijna een kwartier voor!
Als je bestanden van 40GB download zonder dat je weet wat het is, verdien je het gewoon om genaaid te worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef Danbol het volgende:
[..]
Blu-Ray (20-40GB)
Mijn pc kan niet eens een blu-ray film normaal afspelenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Blu-Ray
DVD-kwaliteit is genoeg, man.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:16 schreef Devvie het volgende:
Ik kan newsleecher niet meer cracken, hij geeft een error
De mijne ook niet, de PS3 hier in huis gelukkig wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Mijn pc kan niet eens een blu-ray film normaal afspelen
Nou en? Alleen mongolen downloaden dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:14 schreef Danbol het volgende:
Ook staat het vol met kleine .zip bestanden waar gewoon virussen inzitten.
Vroeger, tot een jaar of 4 a 5 terug, was usenet redelijk ingewikkeld, tegenwoordig is het bijna hetzelfde als downloaden via torrents. Kortom: jij bent een mongool.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:34 schreef Eddy. het volgende:
Ik had enkele malen geprobeerd om te downloaden met Usenet maar telkens weer afgehaakt... Wtf man dit gaat gewoon te ver hoe ingewikkeld dit wel niet is... Voorlopig blijf ik dus gewoon met torrents downloaden maar, misschien ooit als ik het eindelijk begrijp ga ik met Usenet downloaden...
Het is in principe hetzelfde. Voor torrents download je een .torrent bestandje waarna de torrentclient aan de slag gaat. En bij usenet download je gewoon een .nzb bestandje waarna ook alles vanzelf gebeurt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:34 schreef Eddy. het volgende:
Ik had enkele malen geprobeerd om te downloaden met Usenet maar telkens weer afgehaakt... Wtf man dit gaat gewoon te ver hoe ingewikkeld dit wel niet is... Voorlopig blijf ik dus gewoon met torrents downloaden maar, misschien ooit als ik het eindelijk begrijp ga ik met Usenet downloaden...
[internetpik +4]quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Caesu het volgende:
ik download sneller dan alle posters in dit topic bijelkaar opgeteld.
Je hebt zelf ook gepost. Dus je downloadt sneller dan jezelf?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Caesu het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook gepost. Dus je downloadt sneller dan jezelf?
Ook als ik meepost?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Caesu het volgende:
grootste faal reply die ik heb gezien deze week, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Caesu het volgende:
je dacht serieus dat ik serieus was.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:16 schreef Koskesh het volgende:
[..]
grootste faal reply die ik heb gezien deze week, gefeliciteerd!
Binsearch is de reden van mijn klacht. Heb je trouwens ook Ziggo?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:19 schreef Goofisch het volgende:
http://nzbmatrix.com/index.php
altijd goed. nooit gezeik... Heb nog nooit een verkeerd bestand of virus binnen gekregen.
bestanden die ouder zijn dan 20 dagen, ff naam copy en paste in www.binsearch.net.
nooit geen problemen..
En ik gebruik Sabnzbd om te downloaden. lekker web based ideaal
Daarnaast eweka.
En ik download .mkv bestanden. zo,n 8 tot 12GB groot op 1080p die ik afspeel via mijn videokaart in mediaplayer classic.
perfecte kwaliteit.
ik download met 2400kb/s. Moet voor eind van deze maand zo,n 5800kb/s worden![]()
Ja, en dan duikt iedereen erop en dan is je voordeel ook gelijk weer wegquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:53 schreef Danbol het volgende:
Torrent is veel makkelijker als je de gene pakt met de meeste seeders dan weet je dat je goed zit
comments en op demonoid/mininova staat zelden troepquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:02 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, en dan duikt iedereen erop en dan is je voordeel ook gelijk weer weg.
Ja tuurlijk...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is in principe hetzelfde. Voor torrents download je een .torrent bestandje waarna de torrentclient aan de slag gaat. En bij usenet download je gewoon een .nzb bestandje waarna ook alles vanzelf gebeurt.
HAHAAHA! DAT DOE IK ALTIJD! LEKKER VOOR JE!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:14 schreef Danbol het volgende:
Dan kom je er naar 3 uur achter dat de film Duits nagesynchroniseerd is of turks ondertiteld wat je niet kan uitzetten. Ook staat het vol met kleine .zip bestanden waar gewoon virussen inzitten.
juist met sabnzbd is het, na eenmaal te zijn ingesteld uiteraard, enorm simpel. Dan hoef je zelfs alleen maar het nzb bestand te downloaden. sabnzbd pikt dat vanzelf op en gaat het op de achtergrond downloaden, eventueel repareren, en uitpakken. Even later staat het bestand volledig klaar voor gebruik in de map met voltooide bestandenquote:
Maar dit is nou niet bepaald simpel te noemen. En daarna ook niet trouwens in vergelijking met torrents, je kunt het wel ontkennen maar heel diep van binnenw eet je dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
juist met sabnzbd is het, na eenmaal te zijn ingesteld uiteraard, enorm simpel. Dan hoef je zelfs alleen maar het nzb bestand te downloaden. sabnzbd pikt dat vanzelf op en gaat het op de achtergrond downloaden, eventueel repareren, en uitpakken. Even later staat het bestand volledig klaar voor gebruik in de map met voltooide bestanden
Het is simpeler dan simpelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:14 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Maar dit is nou niet bepaald simpel te noemen. En daarna ook niet trouwens in vergelijking met torrents, je kunt het wel ontkennen maar heel diep van binnenw eet je dat ik gelijk heb.
Gast hoe the voc moet ik weten wat mijn nieuwsserver is, en wat mijn gebruikersnaam is en of ik die uberhaupt wel (nodig) heb en wat mijn wachtwoord is en of ik ie uberhaupt heb...quote:
Oké... Maar hoe kan ik die ¤7,50 per maand dan betalen? Want ik ben pas 14 weet je...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:35 schreef ufopiloot het volgende:
Kijken bij je provider. Vaak is het gewoon je e-mail en je e-mail wachtwoord. En je server kan je ook aanvragen via je provider.
Maar dan zijn de downloads vaak maximaal een paar dagen 'houdbaar' (daarna verdwijnen ze van usenet). Daarvoor zou je een payserver moeten nemen voor 7,50 per maand, dan worden de downloads 300+ dagen houdbaar. Bijvoorbeeld via www.eweka.nl
Dan krijg je een nieuwe username, wachtwoord en nieuwsserver waar je veel sneller mee kan downloaden en veel meer mee kan downloaden.
Klopt. Dus waarom praat iedereen anderen over om usenet te gaan gebruiken?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:48 schreef TheCoon het volgende:
2 jaar geleden stond er nog bijna geen troep op, maar toen het mainstream gebruikt ging worden kwam al die zooi erop.
1000000000000xquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef Danbol het volgende:
[..]
Blu-Ray (20-40GB)
Ik heb ziggo USENETquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:02 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, en dan duikt iedereen erop en dan is je voordeel ook gelijk weer weg.
Niet te vroeg juichen, XS News is nog goedkoper en loopt tot 400 dagen retentie.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:32 schreef Trollface. het volgende:
http://www.hitnews.eu
Beste en goedkoopste imo, ik zit altijd aan mijn maxsnelheid.(¤7,- per maand voor 30Mb/s)
!
Argumenten?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:53 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
Mensen die Usenet blíjven verdedigen, terwijl ze weten dat ze fout zitten.
Ze groeien naar de 400, nu zitten ze op 212.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:10 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, XS News is nog goedkoper en loopt tot 400 dagen retentie.
120 Mbit -> ¤98,40 per jaar
En bij Hitnews: 120 Mbit -> ¤ 189,95 per jaar
Failquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Blu-Ray
DVD-kwaliteit is genoeg, man.
Wat is het verschil tussen een torrent of een nzb downloaden?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:29 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Torrents/P2P is gewoon makkelijker dan Usenet.
Ik begin met de eerste! Wat dacht je van een NFO bestand?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een torrent of een nzb downloaden?
Geef je groot gelijkquote:
Niet eens 30 cent per dag kwijt kunnen om een paar films te kunnen downloaden met altijd fullspeedquote:Op zondag 19 juli 2009 21:32 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk
Mensen die gaan betalen om illigale zooi te kunnen downloaden
Megafaal![]()
![]()
![]()
Als het ECHT illigaal is,is het GRATIS
ja want je internet verbinding is ook geheel gratisquote:Op zondag 19 juli 2009 21:32 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk
Mensen die gaan betalen om illigale zooi te kunnen downloaden
Megafaal![]()
![]()
![]()
Als het ECHT illigaal is,is het GRATIS
Ik download sinds kort 20gb per uurquote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso hoor ej keihard gepwnd te worden als je Blurays van 40 gig download
Ja daarom, dus waarom zou je dan in godsnaam een bluray van 40 gig download, dan spoor je gewoon niet, en misbruik je bandbreedtequote:Op zondag 19 juli 2009 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik download sinds kort 20gb per uurMja idd je ziet weinig verschil tussen Bluray van 40gb en MKV van 10-15gb...
Duits nasynchroniseren zou sowieso verboden moeten worden. Behalve voor Terence Hill en Bud Spencer films.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:14 schreef Danbol het volgende:
Ik vind usenet een fantastisch iets vooral de download snelheden die men kan behalen maar ik heb een grote klacht: ER STAAT GODVERDOMME ZOVEEL ROTZOOI OP. Je zoekt bijvoorbeeld een film en je vind een bestand waar geen tags opstaan of een .nfo bestand. Dan kom je er naar 3 uur achter dat de film Duits nagesynchroniseerd is of turks ondertiteld wat je niet kan uitzetten. Ook staat het vol met kleine .zip bestanden waar gewoon virussen inzitten.
Of mensen die tig bestanden uploaden en dat allemaal in aparte posts doen en niet gewoon in een grote post
Op usenet staan geen nfo's? Misschien moet je eens beter gaan kijken. Of zoeken via een van de 100'en communities..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:06 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
[..]
Ik begin met de eerste! Wat dacht je van een NFO bestand?
Ga in dat geval maar weer buitenspelen.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:30 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Oké... Maar hoe kan ik die ¤7,50 per maand dan betalen? Want ik ben pas 14 weet je....
Ik zat van die leeftijd nog achter een 286. Met rode oortjes probeerde ik een plaatje van een meid in lingerie van een bbs te halen met een 1200 baud modem. Bang voor 10 cent telefoonkosten.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga in dat geval maar weer buitenspelen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik zat van die leeftijd nog achter een 286. Met rode oortjes probeerde ik een plaatje van een meid in lingerie van een bbs te halen met een 1200 baud modem. Bang voor 10 cent telefoonkosten.
Meneertje van 14 wil nu al het hele Usenet leechen voor 7,50.
LOLZquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:34 schreef Eddy. het volgende:
Ja en na twee weken is er niets meer te vindenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:03 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Begin maar gewoon met de server van je provider. Die is gratis.
Niks hoorquote:
Dat is zijn probleem.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en na twee weken is er niets meer te vinden
Kan wel, maar ik wil weten HOE ik het kan betalen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:08 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem.
Gozer is 14, hij kan 7,50 per maand niet eens betalen.
Ben je er tevreden over? Is ie betrouwbaar genoeg?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:32 schreef Trollface. het volgende:
http://www.hitnews.eu
Beste en goedkoopste imo, ik zit altijd aan mijn maxsnelheid.(¤7,- per maand voor 30Mb/s)
!
IDEAL, PAYPAL, Creditcard.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:08 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik wil weten HOE ik het kan betalen.
Ja en ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben je er tevreden over? Is ie betrouwbaar genoeg?
Ik had altijd Eweka, maar aangezien ik zelden met een hoge snelheid download en ik toch niet veel snelheid nodig heb ga ik hitnews eens proberen. Die is drie keer zo goedkoop als de mijne.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja en ja.
Ik heb hem nu al een tijdje, prima retentie, prima snelheid (1.20MB/s op een 1.25MB/s-lijntje), SSL en direct verbinding na betaling.
Soms een paar seconden snelheidsdrop (naar 1MB/s ofzo), maar dat duurt niet lang en komt misschien 1x per halfuur voor.
Goede keuzequote:Op zondag 19 juli 2009 23:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had altijd Eweka, maar aangezien ik zelden met een hoge snelheid download en ik toch niet veel snelheid nodig heb ga ik hitnews eens proberen. Die is drie keer zo goedkoop als de mijne.
Dit soort reacties bedoel ik dus. Je moet beter kijken, beter zoeken, en vooral niet zeuren!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Op usenet staan geen nfo's? Misschien moet je eens beter gaan kijken. Of zoeken via een van de 100'en communities..
Heb je aandelen Hitnews ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:28 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Goede keuze
Nu ik mijn post teruglees, lijk ik eigenlijk net een verkoper.
Beter kijken bedoelde ik sarcastischquote:Op maandag 20 juli 2009 00:01 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
[..]
Dit soort reacties bedoel ik dus. Je moet beter kijken, beter zoeken, en vooral niet zeuren!
Geef gewoon toe dat het niet zo makkelijk is! Ik weet dat het went, maar het is net zo makkelijk als het vinden van Wally.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:23 schreef Asgard het volgende:
[..]
Als je bestanden van 40GB download zonder dat je weet wat het is, verdien je het gewoon om genaaid te worden.
zo herkenbaarquote:Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik zat van die leeftijd nog achter een 286. Met rode oortjes probeerde ik een plaatje van een meid in lingerie van een bbs te halen met een 1200 baud modem. Bang voor 10 cent telefoonkosten.
Meneertje van 14 wil nu al het hele Usenet leechen voor 7,50.
Die reactie had ik verwacht.quote:
En voor de rest wat ook al niet op Usenet staat.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef boskameel het volgende:
Mensen die 1080p films via torrentsites downloaden.
Mensen die zeggen dat usenet niet voor grote bestanden is.
Torrents zijn alleen handig voor de niet zo bekende albums.
Iddquote:Op maandag 20 juli 2009 12:23 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
[..]
En voor de rest wat ook al niet op Usenet staat.
Daar was toch ook een topic over?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:33 schreef kikoooooo het volgende:
Usenet kan ook gratis men, via IPv6. Ik gebruik dat nu een week of 3 en dat werkt prima. Eerst had ik altijd Hitnews, maar nu kan het zelfs gratis
Holy shit, via Torrents 2 meter per seconde halen ????quote:Op zondag 19 juli 2009 13:40 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Ik heb ziggo USENET
*na 4 dagen 1080p shit zit ik op me 50Gig limiet*
Verder zijn torrents prima te doen, na 2 dagen kun je 2 meter/s prima halen, zijn genoeg aardige volk welke blijft seeden.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Holy shit, via Torrents 2 meter per seconde halen ????
"Nou, ik heb dus een torrent-download programma geinstalleerd maar ik zie in dat programma nergens films om te downloaden !"quote:Op maandag 20 juli 2009 00:01 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
[..]
Dit soort reacties bedoel ik dus. Je moet beter kijken, beter zoeken, en vooral niet zeuren!
Geef gewoon toe dat het niet zo makkelijk is! Ik weet dat het went, maar het is net zo makkelijk als het vinden van Wally.
"Maar op usenet hebben ze geen nfo bestandenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Nou, ik heb dus een torrent-download programma geinstalleerd maar ik zie in dat programma nergens films om te downloaden !"
Oftewel, je doet voor je torrents ook moeite om naar een site te gaan en de juiste torrents te zoeken,
waarom wil je dat voor usenet-downloads dan niet doen ?
Download Altbinz, stel 'm in op je usenetserver, download FTD en de 'NZB knop' patch, zoek een film uit en download 'm
Altbinz pakt 'm automatisch voor je uit.
Het is echt niet moeilijker dan een torrent downloaden hoor.
En met FTD zoeken is nog fijner dan ThePirateBay o.i.d.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Nou, ik heb dus een torrent-download programma geinstalleerd maar ik zie in dat programma nergens films om te downloaden !"
Oftewel, je doet voor je torrents ook moeite om naar een site te gaan en de juiste torrents te zoeken,
waarom wil je dat voor usenet-downloads dan niet doen ?
Download Altbinz, stel 'm in op je usenetserver, download FTD en de 'NZB knop' patch, zoek een film uit en download 'm
Altbinz pakt 'm automatisch voor je uit.
Het is echt niet moeilijker dan een torrent downloaden hoor.
Niet waar!quote:
"en torrents supporten geen RAR compressie !"quote:Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
"Maar op usenet hebben ze geen nfo bestanden![]()
![]()
"
Met usenet wordt meer dan 7 TB per dag gepost en je bent niet afhankelijk van seeders. En bij veel torrentportals moet je een gelijke ratio hebben (dus verplicht uploaden), anders krijg je nog een ban ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
"Maar op usenet hebben ze geen nfo bestanden![]()
![]()
"
Die heb ik nog nooit gehoord, maar dat zal aan mij liggen denk ikquote:Op maandag 20 juli 2009 13:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"en torrents supporten geen RAR compressie !"
Dat laatste is onzin.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef TweeBallenZak het volgende:
De voordelen van usenet ten opzichte van Peer-to-peer:
• Je haalt je maximale download snelheid,
• Ruimer aanbod, er wordt meer aangeboden,
• Je bent niet afhankelijk van andere gebruikers,
• Geen virussen of nep bestanden. Soms noemen mensen bepaalde bestanden anders om zo meer download status te krijgen.
true that.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:23 schreef MilaNL het volgende:
Aan de usenet-verdedigers:
Laat die mensen lekker met torrentjes klooien als ze dat graag willen
Doordat usenet zo mainstream wordt, wordt het alleen maar slechter. Dus laat ze lekker bij de torrentjes zodat we usenet schoon houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |