Neem dan de bestanden van 10-15 gb, die zijn kwalitatief goed genoegquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef Danbol het volgende:
[..]
Blu-Ray (20-40GB)
Ik download met ongeveer 2300kb/s
Blu-Rayquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef Danbol het volgende:
[..]
Blu-Ray (20-40GB)
neehoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Nero22 het volgende:
WTF! De Fok!klok loopt bijna een kwartier voor!
Als je bestanden van 40GB download zonder dat je weet wat het is, verdien je het gewoon om genaaid te worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef Danbol het volgende:
[..]
Blu-Ray (20-40GB)
Mijn pc kan niet eens een blu-ray film normaal afspelenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Blu-Ray
DVD-kwaliteit is genoeg, man.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:16 schreef Devvie het volgende:
Ik kan newsleecher niet meer cracken, hij geeft een error
De mijne ook niet, de PS3 hier in huis gelukkig wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Mijn pc kan niet eens een blu-ray film normaal afspelen
Nou en? Alleen mongolen downloaden dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:14 schreef Danbol het volgende:
Ook staat het vol met kleine .zip bestanden waar gewoon virussen inzitten.
Vroeger, tot een jaar of 4 a 5 terug, was usenet redelijk ingewikkeld, tegenwoordig is het bijna hetzelfde als downloaden via torrents. Kortom: jij bent een mongool.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:34 schreef Eddy. het volgende:
Ik had enkele malen geprobeerd om te downloaden met Usenet maar telkens weer afgehaakt... Wtf man dit gaat gewoon te ver hoe ingewikkeld dit wel niet is... Voorlopig blijf ik dus gewoon met torrents downloaden maar, misschien ooit als ik het eindelijk begrijp ga ik met Usenet downloaden...
Het is in principe hetzelfde. Voor torrents download je een .torrent bestandje waarna de torrentclient aan de slag gaat. En bij usenet download je gewoon een .nzb bestandje waarna ook alles vanzelf gebeurt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:34 schreef Eddy. het volgende:
Ik had enkele malen geprobeerd om te downloaden met Usenet maar telkens weer afgehaakt... Wtf man dit gaat gewoon te ver hoe ingewikkeld dit wel niet is... Voorlopig blijf ik dus gewoon met torrents downloaden maar, misschien ooit als ik het eindelijk begrijp ga ik met Usenet downloaden...
[internetpik +4]quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Caesu het volgende:
ik download sneller dan alle posters in dit topic bijelkaar opgeteld.
Je hebt zelf ook gepost. Dus je downloadt sneller dan jezelf?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Caesu het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook gepost. Dus je downloadt sneller dan jezelf?
Ook als ik meepost?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Caesu het volgende:
grootste faal reply die ik heb gezien deze week, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Caesu het volgende:
je dacht serieus dat ik serieus was.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:16 schreef Koskesh het volgende:
[..]
grootste faal reply die ik heb gezien deze week, gefeliciteerd!
Binsearch is de reden van mijn klacht. Heb je trouwens ook Ziggo?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:19 schreef Goofisch het volgende:
http://nzbmatrix.com/index.php
altijd goed. nooit gezeik... Heb nog nooit een verkeerd bestand of virus binnen gekregen.
bestanden die ouder zijn dan 20 dagen, ff naam copy en paste in www.binsearch.net.
nooit geen problemen..
En ik gebruik Sabnzbd om te downloaden. lekker web based ideaal
Daarnaast eweka.
En ik download .mkv bestanden. zo,n 8 tot 12GB groot op 1080p die ik afspeel via mijn videokaart in mediaplayer classic.
perfecte kwaliteit.
ik download met 2400kb/s. Moet voor eind van deze maand zo,n 5800kb/s worden![]()
Ja, en dan duikt iedereen erop en dan is je voordeel ook gelijk weer wegquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:53 schreef Danbol het volgende:
Torrent is veel makkelijker als je de gene pakt met de meeste seeders dan weet je dat je goed zit
comments en op demonoid/mininova staat zelden troepquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:02 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, en dan duikt iedereen erop en dan is je voordeel ook gelijk weer weg.
Ja tuurlijk...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is in principe hetzelfde. Voor torrents download je een .torrent bestandje waarna de torrentclient aan de slag gaat. En bij usenet download je gewoon een .nzb bestandje waarna ook alles vanzelf gebeurt.
HAHAAHA! DAT DOE IK ALTIJD! LEKKER VOOR JE!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:14 schreef Danbol het volgende:
Dan kom je er naar 3 uur achter dat de film Duits nagesynchroniseerd is of turks ondertiteld wat je niet kan uitzetten. Ook staat het vol met kleine .zip bestanden waar gewoon virussen inzitten.
juist met sabnzbd is het, na eenmaal te zijn ingesteld uiteraard, enorm simpel. Dan hoef je zelfs alleen maar het nzb bestand te downloaden. sabnzbd pikt dat vanzelf op en gaat het op de achtergrond downloaden, eventueel repareren, en uitpakken. Even later staat het bestand volledig klaar voor gebruik in de map met voltooide bestandenquote:
Maar dit is nou niet bepaald simpel te noemen. En daarna ook niet trouwens in vergelijking met torrents, je kunt het wel ontkennen maar heel diep van binnenw eet je dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
juist met sabnzbd is het, na eenmaal te zijn ingesteld uiteraard, enorm simpel. Dan hoef je zelfs alleen maar het nzb bestand te downloaden. sabnzbd pikt dat vanzelf op en gaat het op de achtergrond downloaden, eventueel repareren, en uitpakken. Even later staat het bestand volledig klaar voor gebruik in de map met voltooide bestanden
Het is simpeler dan simpelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:14 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Maar dit is nou niet bepaald simpel te noemen. En daarna ook niet trouwens in vergelijking met torrents, je kunt het wel ontkennen maar heel diep van binnenw eet je dat ik gelijk heb.
Gast hoe the voc moet ik weten wat mijn nieuwsserver is, en wat mijn gebruikersnaam is en of ik die uberhaupt wel (nodig) heb en wat mijn wachtwoord is en of ik ie uberhaupt heb...quote:
Oké... Maar hoe kan ik die ¤7,50 per maand dan betalen? Want ik ben pas 14 weet je...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:35 schreef ufopiloot het volgende:
Kijken bij je provider. Vaak is het gewoon je e-mail en je e-mail wachtwoord. En je server kan je ook aanvragen via je provider.
Maar dan zijn de downloads vaak maximaal een paar dagen 'houdbaar' (daarna verdwijnen ze van usenet). Daarvoor zou je een payserver moeten nemen voor 7,50 per maand, dan worden de downloads 300+ dagen houdbaar. Bijvoorbeeld via www.eweka.nl
Dan krijg je een nieuwe username, wachtwoord en nieuwsserver waar je veel sneller mee kan downloaden en veel meer mee kan downloaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |