Neem dan de bestanden van 10-15 gb, die zijn kwalitatief goed genoegquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef Danbol het volgende:
[..]
Blu-Ray (20-40GB)
Ik download met ongeveer 2300kb/s
Blu-Rayquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef Danbol het volgende:
[..]
Blu-Ray (20-40GB)
neehoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Nero22 het volgende:
WTF! De Fok!klok loopt bijna een kwartier voor!
Als je bestanden van 40GB download zonder dat je weet wat het is, verdien je het gewoon om genaaid te worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef Danbol het volgende:
[..]
Blu-Ray (20-40GB)
Mijn pc kan niet eens een blu-ray film normaal afspelenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Blu-Ray
DVD-kwaliteit is genoeg, man.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:16 schreef Devvie het volgende:
Ik kan newsleecher niet meer cracken, hij geeft een error
De mijne ook niet, de PS3 hier in huis gelukkig wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Mijn pc kan niet eens een blu-ray film normaal afspelen
Nou en? Alleen mongolen downloaden dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:14 schreef Danbol het volgende:
Ook staat het vol met kleine .zip bestanden waar gewoon virussen inzitten.
Vroeger, tot een jaar of 4 a 5 terug, was usenet redelijk ingewikkeld, tegenwoordig is het bijna hetzelfde als downloaden via torrents. Kortom: jij bent een mongool.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:34 schreef Eddy. het volgende:
Ik had enkele malen geprobeerd om te downloaden met Usenet maar telkens weer afgehaakt... Wtf man dit gaat gewoon te ver hoe ingewikkeld dit wel niet is... Voorlopig blijf ik dus gewoon met torrents downloaden maar, misschien ooit als ik het eindelijk begrijp ga ik met Usenet downloaden...
Het is in principe hetzelfde. Voor torrents download je een .torrent bestandje waarna de torrentclient aan de slag gaat. En bij usenet download je gewoon een .nzb bestandje waarna ook alles vanzelf gebeurt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:34 schreef Eddy. het volgende:
Ik had enkele malen geprobeerd om te downloaden met Usenet maar telkens weer afgehaakt... Wtf man dit gaat gewoon te ver hoe ingewikkeld dit wel niet is... Voorlopig blijf ik dus gewoon met torrents downloaden maar, misschien ooit als ik het eindelijk begrijp ga ik met Usenet downloaden...
[internetpik +4]quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Caesu het volgende:
ik download sneller dan alle posters in dit topic bijelkaar opgeteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |