quote:
Met papiertjes, gidsen en al die toestanden?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:55 schreef Neleos het volgende:
Oke. Dat was allemaal net iets voor mijn tijd, ik begon de tour pas te volgen vanaf 91 met Indurain als de man...
Ja maar Garringha is mijn favo voetballer allertijd.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:55 schreef Neleos het volgende:
Oke. Dat was allemaal net iets voor mijn tijd, ik begon de tour pas te volgen vanaf 91 met Indurain als de man...
Wie over welke band en uit welke film?quote:It's a pity you didn't sign the Smiths, but you were right about Mick Hucknell. His music's rubbish, and he's a ginger.
Precies en wegstrepen als er een renner was uitgevallen.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met papiertjes, gidsen en al die toestanden?
Hmm uiteraard, dat is ook een grootheid, maar als ik het zelf heb meegemaakt maakt het toch iets meer indruk denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar Garringha is mijn favo voetballer allertijd.
Ik was -4 toen ie op zijn best was.
Vroeger ging ik er nog met een typex overheen, later wegstrepen.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Precies en wegstrepen als er een renner was uitgevallen.
Dat is een quote uit een film. De hoofdpersoon uit de film wordt aan het eind van de film toegesproken door iemand over een band. Het is een muziekfilm over de scene van een bekende Engelse stad.quote:
Simply Red inderdaad.quote:
Tegenwoordig hou ik het niet meer zo strak bij... volg het veel minder fanatiek als vroeger. Ik ken ook veel meer wielrenners uit de jaren '90 dan van de laatste tijd.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger ging ik er nog met een typex overheen, later wegstrepen.
Tegenwoordig maak ik een extra kolom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |