Het is altijd door ' toedoen van anderen' als iemand schulden heeft.
Of ' het kwam door mijn ex'. Ook een heel populaire.
Wie legt het nu aan met een flatscreen-verslaafde Tokkie die schulden heeft?

En houdt daarna ook zijn eigen boekhouding zo slecht bij dat ze pas in de gaten hebben wat er gebeurt, als die Tokkie weer met de noorderzon vertrokken is?
Het zijn ook altijd dezelfden die mensen tegen komen die ze ' zomaar' in de schulden werken.
En de schuldhulpverlening, daar betalen alle belastingbetalers aan mee. Dat je het even weet.
Klacht: mensen die in de schulden zitten en doen alsof het je ' zomaar ' kan overkomen en het nul komma niks met je eigen stomme kop maken heeft.
Een voorbeeldje van zulke triestheid :
Partner blijkt flinke schulden te hebben :-(quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:34 schreef Zaandam1978 het volgende:Ik bevind mij in een erg moeilijke situatie. 3,5 jaar geleden heb ik een prachtvrouw ontmoet nadat ik zelf door een diep dal was gegaan. Ik heb (door toedoen van anderen) veel schulden gehad en was zo blij toen ik er eindelijk na hard werken (en op een houtje bijten in de schuldsanering) vanaf was.
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:34 schreef Zaandam1978 het volgende:Toen leerde ik haar kennen en heb haar ook altijd verteld van mijn situatie. Niets aan de hand dus tot.... 2 weken geleden. Toen kwam dus naar voren dat ze heel veel schulden heeft (50.000 euro en daarboven zou nog 40000 euro komen als ze haar huis nu zou verkopen). Ik schrok hier enorm van.... Uiteraard kreeg ik te horen dat ze ze zich hiervoor schaamde en dat ze het daarom in die 3,5 jaar nooit verteld.