quote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof mij dat uitmaakt DS4, geld zat hierMaar het zou natuurlijk een enorme publiekstrekker zijn als erook nog rente bij kwam.
Number of Team Members: 124quote:Some news for you:Coen has left a message for the FOK! team. Remon has joined the FOK! team. Coen has joined the FOK! team. Sjoerd has joined the FOK! team. Tijmen has joined the FOK! team.
Weet ik niet. Lijkt mij ook niet een reden om hier aan mee te doen. Beleggen doe ik altijd met de blik op "rendement". Ik heb echt een strikte scheiding tussen liefdadigheid en geld verdienen. Ander mindset.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef Scorpie het volgende:
Maar het zou natuurlijk een enorme publiekstrekker zijn als erook nog rente bij kwam.
hmm dat is wel jammer. Ik heb bij Paypal niet echt een gevoel van veiligheid, een creditcard heb ik sowieso niet.quote:
Paypal is van eBay toch? Da's echt wel veiligquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef PV het volgende:
hmm dat is wel jammer. Ik heb bij Paypal niet echt een gevoel van veiligheid, een creditcard heb ik sowieso niet.
Betalen wel inderdaad, ontvangen zeker nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef Erasmo het volgende:
Paypal is juist een van de veiligste manieren van betalen op internet.
Of als we over een paar dagen (?) op de 10.000 zittenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:13 schreef RHCPeter het volgende:
Ik zal er vandaag ff een berichtje over posten!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn moeder is volgende week jarig. Ik denk dat ik haar maar een investering cadeau geef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |