Het zou ook kunnen dat het gewoon een groot complot is en dat iemand er misschien van door is met al het geld?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:00 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Dat mensen hier nog intrappen zeg
Waar intrappen? Het is gewoon een goed doel, je geeft ze geld en je krijgt gemiddeld 97% ervan terug, maar toch help je ze. Ik ga zelf geen geld overmaken, alleen als ik er winst uit zou kunnen halen maar tochquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:00 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Dat mensen hier nog intrappen zeg
En het is weer eens wat anders dan waterpompen en muskieten-netten, hoewel die natuurlijk ook erg nuttig zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:01 schreef Sanderrrr het volgende:
Het is gewoon een goed doel, je geeft ze geld en je krijgt gemiddeld 97% ervan terug, maar toch help je ze.
Dit soort initiatieven zijn natuurlijk een stuk duurzamer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En het is weer eens wat anders dan waterpompen en muskieten-netten, hoewel die natuurlijk ook erg nuttig zijn.
Ja, het is iets van een andere orde denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:22 schreef Nobu het volgende:
Dit soort initiatieven zijn natuurlijk een stuk duurzamer.
Gelijk heb je, eigenlijk is het gewoon een wereldwijde scam, die ons geld teruggeeft nadat we wat uitgeleend hebben en duizenden berichtjes per dag over tienduizenden fictieve personen naar inboxen stuurt, om uitgebreid te vertellen wat er met onze leningen, die we teruggekregen hebben allemaal is gedaan, door deze personen.quote:
nee, gewoon een lening.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:43 schreef Salvad0R het volgende:
In feite is het slavernij.
Afrika?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:43 schreef Salvad0R het volgende:
Yep, dit is diep crimineel.
Stel dat het geld werkelijk bij armen in Afrika terecht komt. Die krijgen dat op krediet, dus ze moeten het terug betalen. In feite is het slavernij.
Investeer 100 dollar en dan zullen we kijken wat er mogelijk is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wacht nog steeds op de naakfoto's ...
Precies, het zou niet de eerste keer zijn dat je als Fokker wordt belazerdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wacht nog steeds op de naakfoto's ...
Lees het topic nou gewoon even door en dan vooral de openingspost.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Precies, het zou niet de eerste keer zijn dat je als Fokker wordt belazerd
http://www.kiva.org/about/facts/#Statsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:04 schreef Lamon het volgende:
Iedereen kan in eerst instantie zijn of haar vraagtekens zetten, maar Kiva heeft zich allang bewezen als meer dan betrouwbaar.
'k Deed in het eerste topic eigenlijk gewoon maar een simpele spot van iets wat ik interessant vondquote:En dit is geen officieel FOK!-initiatief, dit is een initiatief van DennisMoore en degenen die zich verdiept hebben in zijn idee, en er serieus over nagedacht en naar gekeken hebben.
Bij "others" dan he? Maar zo slecht staan we ook niet bij alle teams qua aantal leningen..quote:
Ze heeft nog 50 dollar nodig, dan staat haar lening op 100%.quote:
Duyến Lê Thị (1012060354) is a 40-year-old female living in the town of Nghi Lộc. She is married and has three school-aged children. To make a living, Duyến owns and operates a business venture in the agriculture sector raising livestock. While not the only means for generating revenue, the main source of income for the business comes from raising chickens for sale. Duyến has been engaged in this business for over six years and earns approximately 2,500,000 VND a month from these activities.
In 2003, Duyến joined Kiva partner, TYM Fund, to gain access to financial services to help improve her living situation and ability to engage in business activities. Duyến has successfully repaid a previous loan of 7,000,000 VND from TYM Fund. This loan was used to purchase breeding livestock. Duyến is now requesting a new loan of 15,000,000 VND, which will be used to purchase baby livestock to raise and sell in future. The loan will be her seventh from TYM Fund. Duyến plans to use the additional revenue generated to improve and expand her business.
Correctie: we zitten nu op +375 dollarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
En sinds de FP-vermelding hebben we er bijna 10 leden en 200 dollar bij.
Nee, goedkoop. Bij Kiva blijft niets aan de strijkstrok hangen en gaat je uitgeleende bedrag 100% naar de ondernemer die je hebt uitgekozenquote:
En dan vergeet je nog alle geheime diensten, centrale banken en de Bilderbergconferentie die hier heimelijk achter zitten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:43 schreef Salvad0R het volgende:
Yep, dit is diep crimineel.
Stel dat het geld werkelijk bij armen in Afrika terecht komt. Die krijgen dat op krediet, dus ze moeten het terug betalen. In feite is het slavernij.
'k Denk niet dat een marktkoopvrouwtje uit Togo een microkrediet kan krijgen via ASN Bankquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:15 schreef Tim2005 het volgende:
ASN Bank doet ook aan microkredieten en daar krijg je er nog rente op ook!
Je bent op rij 't vijfde team-lid.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:23 schreef Biancavia het volgende:
Oh ja, ik had me toen ook aangemeld, maar nooit verder in verdiept.
Dit is dus een tvp.
Doe je ook meequote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Geweldige actie! Jullie zijn goed bezig
Meer dan 1000 dollar erbij in nog geen dag tijdquote:Op zondag 19 juli 2009 06:41 schreef Jamiroquai het volgende:
FOK!kers steken 3000 dollar in microkredieten!
FOK!kers steken 4000 dollar in microkredieten!
Gelukkig voor jou kun je ook 25 dollar uitlenen aan ondernemers in Azië, Zuid-Amerika, Oost-Europa etcquote:Op zondag 19 juli 2009 10:38 schreef the_undertaker het volgende:
Afrika, investeren in een bodemloze put
Het is toch altijd verbazingwekkend dat er nooit geld is voor een waterput maar wapens hebben ze in overvloed
Goed punt! Ook nog even een ASN bank rekening openen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:15 schreef Tim2005 het volgende:
ASN Bank doet ook aan microkredieten en daar krijg je er nog rente op ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |