Siemieboy.quote:
Corner van Rommedahl, weggekopt door Southampton en dan in het net gehengst door Siem.quote:
Nee, Zeegelaar met de 4-1.quote:
euh?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef M0NTANA het volgende:
Hoeveel blessuretijd is er eigenlijk bij PSV. Zit nu in de 46ste minuut.
Zijn ze zo ver afgezakt?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:53 schreef koningdavid het volgende:
Toch weer een nette uitslag voor Ajax. Southampton is wel derde divisie, maar toch.
52ste minuut nu.quote:
Ze zijn toch allang gestopt?quote:
Nou ja, heb geen zin meer om te kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over 7min begint de tweede helft.
Ho ho ho, dit is veel te kort door de bocht Kerol! Had ik niet achter je gezocht!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:56 schreef Kerol het volgende:
T zijn ook altijd die Turken he, no offense maar het is wel zo
Zutphen editquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Zutphen edit
Geem links naar sites met streams.
Wij hebben besloten het in VBL niet meer toe te laten en voor alle duidelijkheid alle streamlinkjes via PM te laten gebeuren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ga 's fietsen bliksem met je eigen beleid. Al 10x hier eerder besproken dat we WEL streams mogen posten naar alle NIET-eredivisielive wedstrijden door diverse mods/Fa's.
quote:Het oefenduel NEC-Germinal Beerschot is zaterdagavond beeindigd nog voor het begonnen was. Rellen tussen supporters en spelers van beide clubs voorkwamen de aftrap.
De ellende begon al buiten het sportpark van De Treffers, waar het oefenduel zou worden gespeeld. Met name honderden Belgische fans zorgden voor een opgefokte sfeer.
Een kwartier voor aanvang van het duel ging het rond en op het veld van de hoofdklasser echt mis. Volgens een Trouwe Hond zou Baart z'n kindje geraakt zijn door een voorwerp. Toen Baart daar wat van zei kreeg hij vervolgens klappen. Vleminckx zou de boel hebben willen sussen en kreeg daarna ook klappen van z'n landgenoten.
Daarna sloeg de vlam in de pan en waren vechtende fans daarna overal bezig. Ook NEC-spelers werden aangevallen, alsmede een fotograaf. Het duurde zeker een kwartier voor de orde enigzins hersteld was.
Volgens geruchten zouden de Belgische supporters zo massaal zijn afgereisd omdat ze met fans van FC Groningen hadden afgesproken.
Netjes. Slavia - AEK Athene is afgelast wegens zware regenval in Oostenrijk waar de wedstrijd gehouden zou worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:56 schreef Paaskonijn het volgende:
ASSE 1-0 voor in de rust tegen Dinamo Boekarest
Goh Gba... En dan roepen ze wat als wij de grens over gaanquote:
quote:
Aldus een NEC supporter die het zag gebeuren.quote:was er net zit nu in de auto die belgen hadden een stoeltje tegen het hoofd van het dochtertje van rein baart gegooid rein kwam verhaal halen hij liep weer weg en toen kwamen er 30belgen vol op hem af de hele selectie kwam rein te hulp wie anders als jonny sloeg er een paar redelijk hard toen kwam politie ps:heb jonny nog nooit zo hard zien rennen
Dat zijn vriendjes, nee dus. Hoogstens samen met groningen tegen NEC (zoals ze hier ook al een x gedaan hebben)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:45 schreef Kerol het volgende:
Klopt het dat de Beerschot fans wouden knokken met Groningers?
edit; o dat staat al in dat bericht![]()
atdhe punt net, en dan naar beneden scrollenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
link iemand??
Ja, het was wel link, naar het schijnt.quote:
van de Beukeringquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
Aldus een NEC supporter die het zag gebeuren.
Thnxquote:
Hangt er vanaf vanuit welk perspectief je kijkt. Ik zeg 1-0 voor!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:18 schreef Freudie het volgende:
rust, 1-0 achter.
Echt enorm triest.quote:KK AJAX HITLER STUURDE JODEN OP KAMP KK JODEN PICORNIE IN ZE GRAF EN IOKK WIN LIEVER HIER ALS IN VENLO JODEN HEBBEN KK KK KK KK ALLEMAAL KK en btw wrom wisselen gaat nu goed en btw KK JOOD
Ik pleit voor verplichte sterilisatie van Tokkies.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:53 schreef koningdavid het volgende:
Wat een stakkers zitten er toch in die chatrooms bij die streams.
[..]
Echt enorm triest.
Schandalig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:53 schreef koningdavid het volgende:
Wat een stakkers zitten er toch in die chatrooms bij die streams.
[..]
Echt enorm triest.
Als je nog enig vertrouwen in de mensheid wilt behouden moet je niet in dergelijke chatrooms kijken i.i.g.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik pleit voor verplichte sterilisatie van Tokkies.
KAMPIOENEN!quote:FT Saint-Etienne [2 - 0] Dinamo Bucuresti
27' [1 - 0] K. Mirallas
81' [2 - 0] D. Payet
Knappe prestatie.quote:
bedankt maar dat mag je eigenljik niet posten hequote:
Eens, maar het heeft waarschijnlijk iets te maken met het ontbreken van Hamlap en Dembele.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Taktische blunder van Koeman om De Zeeuw rechtshalf te maken.![]()
De Zeeuw in de punt naar achter is dé sleutel van het kampioenschap geweest.
Inderdaad jaquote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef NoizEkick het volgende:
Niet al te best gekeept van Didulica.
Ach, die oefenpotjes zijn ervoor om ook een beetje te experimenteren.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Taktische blunder van Koeman om De Zeeuw rechtshalf te maken.![]()
De Zeeuw in de punt naar achter is dé sleutel van het kampioenschap geweest.
Mwah, hij heeft gewoon van positie gewisseld met Mendes...quote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Eens, maar het heeft waarschijnlijk iets te maken met het ontbreken van Hamlap en Dembele.
edit: Kut kut kut!
Die vaste, ik weet z'n naam alleen nietquote:
Leo Driessen dus ook? RTV NH = ELquote:Op zondag 19 juli 2009 18:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die vaste, ik weet z'n naam alleen niet
Leo Driessen.bequote:Op zondag 19 juli 2009 18:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die vaste, ik weet z'n naam alleen niet
Ik probeer er ook maar gewoon een diepere taktische betekenis achter te zoeken.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft gewoon van positie gewisseld met Mendes...
Nee, het is niet LD, die ken ik welquote:Op zondag 19 juli 2009 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leo Driessen dus ook? RTV NH = EL.
Lekker relaxed, op een open stream.
Westerman?quote:
Dit is echt Koert Westerman nietquote:
Je bent niet overtuigd zeg je, maar daarmee insinueer je dat dat wel had gekund. Je baseert je mening op een paar oefenpotjes?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:40 schreef Adelante het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd door het AZ onder Koeman.
Ik baseer mijn mening op het spel dat ze nu laten zien. Het laatste deel van vorig jaar was ook al weinig inspirerend (meer berekenend) en met Koeman aan het roer denk ik dat ze niet meer gaan stunten dit jaar. Maar he, da's slechts mijn kijk er op.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je bent niet overtuigd zeg je, maar daarmee insinueer je dat dat wel had gekund. Je baseert je mening op een paar oefenpotjes?
Dan laat Berg even zien waarom hij voor HSV gekozen heeft.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:50 schreef NoizEkick het volgende:
Als AZ woensdag tegen HSV zo speelt als vandaag, wordt dat echt een afstraffing.
Geld.dequote:Op zondag 19 juli 2009 18:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan laat Berg even zien waarom hij voor HSV gekozen heeft.
Terecht, ook gewoon een smerige overtreding.quote:
Maar goed dat het station in Brugge een pokke eind van het stadion ligt.. anders komt er nog vooor het seizoen een trein langsquote:Op zondag 19 juli 2009 19:07 schreef M0NTANA het volgende:
Ronald Koeman maakt van AZ weer een subtopper.
De ex-vriendin van De Zeeuw?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Donk had daar iets heel moois in gedachten..
De Zeeuw is toch gay?quote:
Hij kan zich beter druk maken om z'n eigen spelersquote:Op zondag 19 juli 2009 19:56 schreef Adelante het volgende:
Koeman lult echt een slag in de rondte
Hij zeikt Mendez wel even lekker af
Bij Ajax deed hij dat ook altijd en het lag nooit aan hemzelf. Bij hoeveel voebalclubs die hij getraind heeft, is hij nu populair geworden bij de supporters?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:56 schreef Adelante het volgende:
Koeman lult echt een slag in de rondte
Hij zeikt Mendez wel even lekker af
Hoelaat is dat, en wordt het ergens uitgezonden?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:02 schreef NoizEkick het volgende:
Vanavond debuut van Ronaldo bij Real. Ze spelen tegen het Ierse Shamrock Rovers. Ben benieuwd.
21:00. En ja het wordt wel uitgezonden, maar naar mijn weten niet in Nederland.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoelaat is dat, en wordt het ergens uitgezonden?
21:00quote:Op maandag 20 juli 2009 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoelaat is dat, en wordt het ergens uitgezonden?
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:08 schreef WeebI het volgende:
[..]
21:00. En ja het wordt wel uitgezonden, maar naar mijn weten niet in Nederland.
Thanksquote:Op maandag 20 juli 2009 18:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
21:00
Staat op de bekende stream sites (mag geen link plaatsen hier, PM maar).
Ronaldo had daar bijna een blessure te pakkenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:16 schreef NoizEkick het volgende:
Zijn nog aardig goed die Shamrock Rovers.
Dat zou jammer zijn geweest zeg!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Ronaldo had daar bijna een blessure te pakken
quote:Opstelling PSV tegen KRC Genk:
Isaksson, Kromkamp, Simons, Koevermans, Amrabat, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer en Marcellis.
Op Roja: "The links will be shown later"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens de OP is nu PSV of Heracles te zien. Alleen ik zie hier niks
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:19 schreef Wopper1 het volgende:
Na 9 minuten al rood voor Genk en PSV... Gezellig die oefenpotjes.
Ik volg de wedstrijd niet maar ik had de info uit het PSV topic.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:30 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe volgen jullie de wedstrijd?
Kan iemand mij een link PM'en?
Directe rode kaarten idd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dergelijke rode kaarten worden toch meegenomen naar de competitie?
Wat is dat nou weer voor crap?quote:
Prima regel, je hoort je gewoon te gedragen, zeker in een "vriendschappelijke" wedstrijdquote:
Scheelt weerquote:
Keep on dreaming....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Scheelt weer![]()
PSV' beste man mist de eerste wedstrijd(en) van het seizoen
Grappig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:12 schreef WeebI het volgende:
Vanavond ook Benfica-Atlético omdat Ajax in hun eigen toernooi zonodig tegen allebei wilde spelen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!11quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef Flappekz het volgende:
0-1 Toivonen, 87ste minuut, assist Mendez...
EDIT -FT
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!11
Zo ging het andere jaren ook hoor.quote:
Stelletje Duitsers.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef Flappekz het volgende:
0-1 Toivonen, 87ste minuut, assist Mendez...
EDIT -FT
Dude? Wanneer ? Kan me geen enkele keer herinneren dat Afellay een rode kaart kreeg in vriendschappelijk duelquote:
Tegen Championship ploegen mag dat ook wel... Dan hecht ik toch meer waarde aan een overwinning in Lissabon van Feyenoord, maar goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:09 schreef FireFox1 het volgende:
Enige ploeg die tot nu overtuigend heeft gespeeld is Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |