Bedankt mayn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:53 schreef Adelante het volgende:
Kijk we proberen het gewoon nog eens.
Voorspelbare reacties is note +1, en ik heb de tijd vandaag!
"veel leuker" is blijkbaar ook subjectiefquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:59 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind de leuke (matige) grap, alberto die de park checkt of kees kankerkachel eigenlijk veel leuker dan dingen zo kakker mogelijk schrijven
Met dingen zo kakker mogelijk schrijven bedoelde ik dus dat heaumeaux enzo geneuzelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
"veel leuker" is blijkbaar ook subjectief
Een klacht bijzetten door een goede paint of gewoon een leuk verhaaltje met onverwachte wending maken voor mij de topics in KLB het best.
Anders help je even je eigen topic om seaup.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:03 schreef BigKahuna het volgende:
Gooi er anders maar en slotje op, als je 28 van de 30 reacties moet verwijderen schiet het ook niet op.
Gaan we Geenstijl nadoen met wegjorissen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:13 schreef PatatFriet het volgende:
-edit-
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:16 schreef Ritmo het volgende:
100 % terechte klacht. Het zijn vaak dezelfde mensen die zo lopen te zeiken op 'kuddevolk' en 'meelopers', maar intussen zelf allemaal elkaar stoer napraten met hun internet-taaltje.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Anders help je even je eigen topic om seaup.
Wat is eigenlijk het nut van notes? Zodat jullie lekker achter de rug om van de user kunnen roddelen onderling met jullie inlik moderaterclubje?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:53 schreef Adelante het volgende:
Kijk we proberen het gewoon nog eens.
Voorspelbare reacties is note +1, en ik heb de tijd vandaag!
Ja, de hardwerkende Nederlander! Die weet het vast wel! Hij werkt ergens achteraf in de haven van Rotterdam, staat daar wat staal te borstelen. Haven 5, dok 13, afdeling B, nachtdienst. Als je daar komt kennen ze hem vast wel.quote:
elke note erbij levert ze een gratis biertje op bij de maandelijkse fok crew zuipavond.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van notes? Zodat jullie lekker achter de rug om van de user kunnen roddelen onderling met jullie inlik moderaterclubje?
Dit, vuige geenstijlflikkers die alles overnemen en langzaam maar zeker Nederland kapot maken.quote:
ik las kapodtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit, vuige geenstijlflikkers die alles overnemen en langzaam maar zeker Nederland kapot maken.
Als dat zo zou zijn dan hadden bepaalde baggerusers allang ervoor gezorgd dat alle mod's zich een coma hadden gezopen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:26 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
elke note erbij levert ze een gratis biertje op bij de maandelijkse fok crew zuipavond.
Alsof de mensen die dat zeggen die keuze hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat ook zo iets is: Zou je haar gevenKom op moet dat 'leuk' zijn, 'haar geven'. Vind het eigenlijk helemaal niks...
Inderdaad.. waarom zou je een lekkere chick weg-geven... Wat is er mis met 'Haar doen'quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat ook zo iets is: Zou je haar gevenKom op moet dat 'leuk' zijn, 'haar geven'. Vind het eigenlijk helemaal niks...
De meerderheid vindt het ook niets hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:36 schreef geelkuikentje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |