Was idd redelijk druk vanwege die boekjes en de mailing van de SVBquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:56 schreef Zipportal het volgende:
Drukje dagje vandaag. Althans het voorbereiden van de andere wijken ging best wel wat tijd inzitten. Heel veel SVB mailing, de Markro en de VI Seizoengids. Voor mij eigen wijk viel het wel mee.Had er welgeteld één VI seizoensgids tussen zitten.
Morgen weer C1000 HAH.
Bij ons heeft alles en iedereen die bon gehad, ongeacht of die op zaterdag nou werkt of niet..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was idd redelijk druk vanwege die boekjes en de mailing van de SVB
Vond bij thuiskomst een brief van de post op de mat met een cadeaubon van ¤15 omdat ik op 11 april zowel folders van de C1000 als de AH had bezorgd. Heeft de OR voor ons geregeldBon is te besteden bij de TNT Cadeaushop
Ik heb niksquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Vond bij thuiskomst een brief van de post op de mat met een cadeaubon van ¤15 omdat ik op 11 april zowel folders van de C1000 als de AH had bezorgd. Heeft de OR voor ons geregeldBon is te besteden bij de TNT Cadeaushop
Ook geen bon gezien hoor!quote:
Gewoon eruit halen, verkeerd bezorgd erop zetten en mee terug nemen voor in de retourbak naar sanddquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Sandd![]()
Poststukken die via dat bedrijf hier bezorgd waren hingen half uit de brievenbussen. Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me
Vakantie afgelopen? Nu al?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Morgen weer werken, vakantie is afgelopen helaas![]()
Gelukkig is er volgens mij niet veel post. Wel c1000 gewoon morgen?
Jep, maar denk erom dat we net in een nieuwe maand zitten, dus het zou wel eens een pietsie drukker kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Morgen weer werken, vakantie is afgelopen helaas![]()
Gelukkig is er volgens mij niet veel post. Wel c1000 gewoon morgen?
Ja ben twee weekjes naar Limburg geweestquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Vakantie afgelopen? Nu al?
Ik heb nog een paar weken te gaan op het werk, de helft van de werknemers op onze vestiging is nu weer terug en de andere helft gaat nu op vakantie.
\quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jep, maar denk erom dat we net in een nieuwe maand zitten, dus het zou wel eens een pietsie drukker kunnen zijn.
Ik vertrek met 3 als t heel rustig is en met 14 met kerst.. Dus minder is prima hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:22 schreef TokenW het volgende:
[..]
\
Mooi zo, hoe meer hoe beter, om nou met twee half lege tassen te vertrekken is ook niks.
Doe dan 1 vollequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:22 schreef TokenW het volgende:
[..]
\
Mooi zo, hoe meer hoe beter, om nou met twee half lege tassen te vertrekken is ook niks.
Dat gaat niet echt, dan valt je fiets omquote:
Vreemd, wij hebben hier nog steeds C 1000 hah. Ook hier heel weinig post, maar omdat je toch vrijwel alle deuren langsmoet (vanwege 't hah) was ik met lopen nauwelijks sneller dan anders.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:25 schreef MissSpooky het volgende:
Al 3x achter elkaar geen C1000 op de zaterdagQua post was 't ook echt niks.
En ze gaan er nu tijd vanaf halen als je geen hah hebt.Klotezooi zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |