abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71312509
Buh, ik heb geen zin meer. Net anderhalf wijk gelopen, en nu moet ik nog die verrekte villawijk. M'n voetjes willen niet meer
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_71312579
Stop allesch in de brievenbus

Nah, werkse nog even... Zo klaar!
Noot noot.
pi_71314097
Nou ja, wat ik vandaag heb meegemaakt: Iemand had dus zo'n buiten brievenbus staan, ik open dat ding.... liepen er kakkerlakken in. Ik schrok me een teringjantje zeg.. .

Nu heb ik een brievenbus-fobie

En het weer zat ook niet mee... zon, regen, zon, regen. Jas uit, jas aan, jas uit, jas aan
pi_71314903
Ieeeeh, das toch wel heel vies zeg
Zo, ik ben klaar ^^ Hier was maar één bui, en dat was toevallig toen ik aant middageten was. Limburg <3
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  Redactie Frontpage zaterdag 25 juli 2009 @ 23:21:00 #130
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_71328247
Komende week weer niet ingepland.
pi_71334202
De komende 21 dagen aan stuk ingepland . Niet altijd volle dagen van 10 uur, maar kan wel redelijk uren maken!

Vanacht is het distributiecentrum van UPC in Best afgebrand... 70-80 met pakketten beladen bestelauto's waarschijnlijk verloren gegaan... miljoenenschade wordt verwacht!

http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-ups-in-best.html
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3191
  zondag 26 juli 2009 @ 11:45:48 #132
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_71335023
Ik werk nu ook elke dag. Incl. de zondagen.
Verwacht dan ook werkweken van 50+ uren.

Maar wel klote voor jou, partyanimal. Denk je mss ook te weten waardoor dat komt?
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage zondag 26 juli 2009 @ 12:25:47 #133
J'adore hardcore
pi_71335835
Ja, ze hebben een heel blik vakantiekrachten open getrokken die goedkoper zijn dan zaterdagwerkers. Zoals de teamcoach zei: fulltimers, postbezorgers en vakantiekrachten worden eerst ingepland, de rest wordt opgevuld door zaterdagwerkers. En das praktisch niks. Beetje rare volgorde als je het mij vraagt
pi_71336097
Ja...waarom vakantiekrachten als je zaterdagwerkers hebt die extra willen werken. En zouden vakantiekrachten echt goedkoper zijn dan zaterdagwerkers? Gaat toch vaak via uitzendbureaus, ze moeten een opleiding krijgen, etc...

Ik heb afgelopen week gelukkig elke dag een volledige dienst kunnen draaien en volgende week waarschijnlijk weer. Maar 21 dagen vooruit plannen gebeurt hier niet...
  zondag 26 juli 2009 @ 13:08:11 #135
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_71336863
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:37 schreef Ohrpolster. het volgende:
Ja...waarom vakantiekrachten als je zaterdagwerkers hebt die extra willen werken. En zouden vakantiekrachten echt goedkoper zijn dan zaterdagwerkers? Gaat toch vaak via uitzendbureaus, ze moeten een opleiding krijgen, etc...

Ik heb afgelopen week gelukkig elke dag een volledige dienst kunnen draaien en volgende week waarschijnlijk weer. Maar 21 dagen vooruit plannen gebeurt hier niet...
Hangt er vanaf, vakantiekrachten worden vaak als THK-er in dienst genomen (in dienst bij TNT voor 3 maanden maximaal), en bij ons zijn het allemaal van die jochies van 16. Die hebben een uurloon van EUR 2,50 per uur (of daaromtrent), dus zelfs al zijn ze minstens 2 tot 3x zo traag als ik, dan nog zijn ze goedkoper. Of ze dezelfde kwaliteit leveren betwijfel ik, maar er wordt toch alleen maar op prijs geconcurreerd, en kwaliteit is helaas steeds minder belangrijk.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_71337095
Gisteren had een postbode bij ons een eenling bus geleegd. Bleek dat een krantenbezorger er allemaal kranten in had gestopt. Tja ook een manier om je kranten niet te bezorgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zipportal op 26-07-2009 13:24:40 ]
  zondag 26 juli 2009 @ 13:22:27 #137
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_71337181
Overigens snijdt TNT zich met die vakantiekrachten die het werk van de zaterdagbestellers inpikken enorm in de vingers. Dat hebben ze bij ons al eerder ondervonden, maar kennelijk zijn ze dat weer vergeten. Het extra werken is namelijk juist datgene wat het aantrekkelijk maakt om zdw te zijn, van die lullige 3-uurs contractjes die ze tegenwoordig uitgeven moet je het niet hebben. Ik heb al meerdere collega's zien afhaken omdat er nauwelijks extra werk voor ze was. Vroeger was je er als zdw zeker van dat je veel uren kon maken in de vakanties, nu niet meer. Veel zdw's zoeken dus maar een ander vakantiebaantje, dus op het moment dat de TNT ze ineens wel nodig heeft, zijn ze niet beschikbaar. Maar TNT Post schijnt te denken dat wij, ook als we niet nodig zijn, de hele dag standy, in TNT-outfit, naast de telefoon zitten te wachten zodat we indien nodig binnen een kwartier alsnog ter plaatse kunnen zijn. Verder heb ik gemerkt dat veel van die 16-jarige vakantiekrachten helemaal niet weten dat ze voor zo'n fooi aan de slag gaan, het is ze niet verteld, en tijdens het sollicitatiegesprek hebben ze er zelf ook niet naar durven vragen. Dus als ze er op een gegeven moment toch achter komen, zijn ze vaak op stel en sprong vertrokken. En ze melden zich niet af of zo, ze komen gewoon niet meer opdagen. Want laten we wel wezen, als iemand van 16 moet het toch beter kunnen dan EUR 2,50 per uur. Ga kranten lopen, folders, desnoods bij Sandd werken, dan zit je omgerekend al snel op EUR 5 per uur.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage zondag 26 juli 2009 @ 13:40:22 #138
J'adore hardcore
pi_71337582
quote:
Maar TNT Post schijnt te denken dat wij, ook als we niet nodig zijn, de hele dag standy, in TNT-outfit, naast de telefoon zitten te wachten zodat we indien nodig binnen een kwartier alsnog ter plaatse kunnen zijn.
Vooral dat dus. Laatst belde mijn TC op, iemand wilde wat later beginnen. Of ik dan van 6.15 tot 8.00 wilde komen
  zondag 26 juli 2009 @ 13:54:39 #139
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_71337931
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Overigens snijdt TNT zich met die vakantiekrachten die het werk van de zaterdagbestellers inpikken enorm in de vingers. Dat hebben ze bij ons al eerder ondervonden, maar kennelijk zijn ze dat weer vergeten. Het extra werken is namelijk juist datgene wat het aantrekkelijk maakt om zdw te zijn, van die lullige 3-uurs contractjes die ze tegenwoordig uitgeven moet je het niet hebben. Ik heb al meerdere collega's zien afhaken omdat er nauwelijks extra werk voor ze was. Vroeger was je er als zdw zeker van dat je veel uren kon maken in de vakanties, nu niet meer. Veel zdw's zoeken dus maar een ander vakantiebaantje, dus op het moment dat de TNT ze ineens wel nodig heeft, zijn ze niet beschikbaar. Maar TNT Post schijnt te denken dat wij, ook als we niet nodig zijn, de hele dag standy, in TNT-outfit, naast de telefoon zitten te wachten zodat we indien nodig binnen een kwartier alsnog ter plaatse kunnen zijn. Verder heb ik gemerkt dat veel van die 16-jarige vakantiekrachten helemaal niet weten dat ze voor zo'n fooi aan de slag gaan, het is ze niet verteld, en tijdens het sollicitatiegesprek hebben ze er zelf ook niet naar durven vragen. Dus als ze er op een gegeven moment toch achter komen, zijn ze vaak op stel en sprong vertrokken. En ze melden zich niet af of zo, ze komen gewoon niet meer opdagen. Want laten we wel wezen, als iemand van 16 moet het toch beter kunnen dan EUR 2,50 per uur. Ga kranten lopen, folders, desnoods bij Sandd werken, dan zit je omgerekend al snel op EUR 5 per uur.
Haha, zo waar! En herkenbaar.

Ik heb zelf nog een vrij groot contract (6 uur en 55 minuten) voor een zdw, maar het verloop is echt enorm door bovengenoemde redenen.
pi_71343470
Ik werk sinds kort bij de TNT als zaterdagmedewerker, alleen bezorgen, niet sorteren, omdat ze de zaterdagmedewerkers meer buiten wilden hebben ! Maar goed ik heb lekker wel een contract als zaterdagbesteller van 2,5u/w met een salaris van 5,55 euro/u! Wat ik nu wilde vragen is hoe je doorzendpost herkent?
pi_71343610
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:40 schreef rien91 het volgende:
Wat ik nu wilde vragen is hoe je doorzendpost herkent?
Dan is er een sticker over het oude adres geplakt.
pi_71343866
quote:
Ik werk sinds kort bij de TNT als zaterdagmedewerker, alleen bezorgen, niet sorteren, omdat ze de zaterdagmedewerkers meer buiten wilden hebben ! Maar goed ik heb lekker wel een contract als zaterdagbesteller van 2,5u/w met een salaris van 5,55 euro/u! Wat ik nu wilde vragen is hoe je doorzendpost herkent?
Weet je zeker dat je geen postbezorger bent?
Doorzendpost herken je aan een sticker of aan de *21 code die erop gedrukt is.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Sport zondag 26 juli 2009 @ 21:48:13 #143
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_71349856
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:19 schreef Zipportal het volgende:
Gisteren had een postbode bij ons een eenling bus geleegd. Bleek dat een krantenbezorger er allemaal kranten in had gestopt. Tja ook een manier om je kranten niet te bezorgen.
Gebeurt wel vaker zoiets. Heb er ook wel eens reclamefolders in gevonden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_71378359
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:37 schreef greatchampion het volgende:
Nou ja, wat ik vandaag heb meegemaakt: Iemand had dus zo'n buiten brievenbus staan, ik open dat ding.... liepen er kakkerlakken in. Ik schrok me een teringjantje zeg.. .

Nu heb ik een brievenbus-fobie

En het weer zat ook niet mee... zon, regen, zon, regen. Jas uit, jas aan, jas uit, jas aan
Zo lag er bij mij een keer een dode mol in... ik sprong een gat in de lucht met een gilletje er bij

Vandaag ook makkie dagje, moest mn eigen wijk doen en nog een extra die ik niet kende. Uur eerder klaar dan normaal, totaal niks

Morgen trouwens geloof ik maar 1 soort huis aan huis hier!
pi_71378484
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef Rebby87 het volgende:

[..]

Zo lag er bij mij een keer een dode mol in... ik sprong een gat in de lucht met een gilletje er bij

Vandaag ook makkie dagje, moest mn eigen wijk doen en nog een extra die ik niet kende. Uur eerder klaar dan normaal, totaal niks
Tja, maandag he
Noot noot.
pi_71378517
quote:
Wat ik nu wilde vragen is hoe je doorzendpost herkent?
Aan de sticker of aan de *21. Die laatste is de code die rechtsonderin gedrukt staat (wordt door de machine gedaan). Bij doorzendpost wordt daar de straatnaam voluit gedrukt (bij normale brieven staat er alleen postcode en huisnummer).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71378518
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:58 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Tja, maandag he
Uur eerder klaar dan normaal gesproken op maandag;) Dus zelfs voor een maandag flink rustig.
pi_71378587
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:59 schreef Rebby87 het volgende:

[..]

Uur eerder klaar dan normaal gesproken op maandag;) Dus zelfs voor een maandag flink rustig.
Oh hehe, dacht al..
Noot noot.
pi_71378679
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Gebeurt wel vaker zoiets. Heb er ook wel eens reclamefolders in gevonden.
snoeppapiertjes, wikkels van ijsjes, reclame, boombladeren, vuurwerk (met verkoolde brieven, natuurlijk). Onwaarschijnlijk hoeveel troep er in de brievenbussen gedouwd wordt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71378872
Wij hebben morgen drie soorten HAH (Gamma, AH, en Dela dacht ik). Maar gelukkig niet meer van die H&M boeken erbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')