abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:16:00 #76
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_71218683
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef RTB het volgende:
Volgens mij is het die internet-shop HAH die al vaker langs is geweest, ben de precieze naam even kwijt.

Is maar een dun blaadje in ieder geval.
Yes, hoorde net van een collega dat het niet zoveel voorstelde. Dat het minder was dan de gamma van afgelopen Dinsdag.
pi_71218800
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:16 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

Yes, hoorde net van een collega dat het niet zoveel voorstelde. Dat het minder was dan de gamma van afgelopen Dins
dag.
Ging je werkdag beter vandaag?
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:21:11 #78
256787 CHEVHB
pi_71218932
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ging je werkdag beter vandaag?
Yap, ik kwam aangereden en die gast had alles al klaar gezet en gemaakt. Dus hij zei ik wil als eerste even sorry zeggen van gisteren, blabla heel verhaal over iets waar hij mee zat. En hij gaf ook toe dat het echt een kut werkdag was om iemand in te werken maar dat het niet aan mij lag.

Daarna belde mijn collega nog op en die wou ook zeggen dat het echt stom was dat ze me gisteren ingewerkt hadden, omdat zo'n zware dag nauwelijks voorkomt maar dat ze dat niet wisten. Onderweg kwamen we hem nog tegen in een bussie.. en toen klopte die op mijn schouder met de woorden: Alles komt goed meske..

Verder wel lol gehad met die gast.. dus vandaag ging het toppie, dat zei die gast die mij opleid zelf ook!
pi_71219100
Mooi zo! Opluchting of niet?
Noot noot.
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:30:54 #80
256787 CHEVHB
pi_71219318
Ja zeker een opluchting. Had vandaag wel gezeik van klanten.. stond ik bij de brievenbus had ik perongeluk inplaats van 16A 16B erin gegooid.. dan is het van ja, dat staat erop het dat het geen 16B is.. dan is het enigste wat ik zeg, Ja, sorry ik ga er de volgende keer op letten.

Geen zin in discussie's
pi_71220219
Mja, dat overkomt iedereen wel eens.
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:40:39 #82
256787 CHEVHB
pi_71221742
btw.. krijg je de dagen dat je in opleiding bent niet uitbetaald? Heb wel me uren ingevuld namelijk.. en vandaag alles zelf gedaan onder toezicht van een collega.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 juli 2009 @ 17:42:26 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_71221790
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:40 schreef CHEVHB het volgende:
btw.. krijg je de dagen dat je in opleiding bent niet uitbetaald? Heb wel me uren ingevuld namelijk.. en vandaag alles zelf gedaan onder toezicht van een collega.
Die krijg je zeker uitbetaald. Je bent immers aan het werk. Het gaat als opleiding de boeken in.

Maandag ga ik zelf even een autodienstje draaien. Lekker heen en weer vliegen
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:46:21 #84
256787 CHEVHB
pi_71221898
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Die krijg je zeker uitbetaald. Je bent immers aan het werk. Het gaat als opleiding de boeken in.

Maandag ga ik zelf even een autodienstje draaien. Lekker heen en weer vliegen
Ah, dat is mooi. Dat het als opleiding de boeken in gaat maakt me geen fuck uit, als het geld maar deze kant in gaat..
pi_71224719
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:46 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

Ah, dat is mooi. Dat het als opleiding de boeken in gaat maakt me geen fuck uit, als het geld maar deze kant in gaat..
Er gaat hoe dan ook nog geld vanaf richting de overheid, maar het is toch logisch dat als je werkt, dat je betaald krijgt? Binnenkort moet ik ook iemand opleiden, maar dan zal ik er wel voor zorgen dat diegene een betere eerste dag heeft dan dat jij hebt gehad. Trouwens wel apart iemand, voor een buitenwijk opleiden. Er is maar 1 scooter voor en daar kan je niet allebei op zitten. Als iemand nog tips heeft voor het geven van een opleiding, ik sta open voor suggesties.

[ Bericht 0% gewijzigd door TokenW op 22-07-2009 19:40:14 ]
pi_71227299
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef TokenW het volgende:

[..]

Er gaat hoe dan ook nog geld vanaf richting de overheid, maar het is toch logisch dat als je werkt, dat je betaald krijgt? Binnenkort moet ik ook iemand opleiden, maar dan zal ik er wel voor zorgen dat diegene een betere eerste dag heeft dan dat jij hebt gehad. Trouwens wel apart iemand, voor een buitenwijk opleiden. Er is maar 1 scooter voor en daar kan je niet allebei op zitten. Als iemand nog tips heeft voor het geven van een opleiding, ik sta open voor suggesties.
Auto regelen?
pi_71232299
Ik ben vanaf nu ook weer van de partij in dit topic. Inmiddels ben ik ongeveer een maand aan het werk bij TNT en het bevalt heel goed. Een paar dagen geleden zijn de "boco scores" opgehangen, de collega`s hier die ook autodiensten rijden weten wel wat ik bedoel waarschijnlijk (dit is een systeem dat registreert hoe je rijstijl is).
Tot mijn verbazing zit ik ruim in het groene gedeelte met een 9,6 (schaal 1 tot 10) terwijl ik er niet speciaal moeite voor gedaan heb. Er zijn overigens wel meer mensen die een 9 of hoger hebben dus je kan toch lekker scheuren zonder meteen in het rode gebied terecht te komen.

Nu ben ik ook 9 van de 10 keer op tijd terug van de brievenbussen lichting. Afgelopen maandag ben ik wel voor het eerst een brievenbus vergeten te scannen dus dat betekende dat ik gewoon terug moest rijden. Nu vink ik elke brievenbus af op de lijst zodat ik 100% zeker weet dat ik dat ding gescand heb.
Tok.
pi_71232898
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:33 schreef CihV het volgende:

[..]

Auto regelen?
Dat gaat bij deze wijk niet werken helaas. Dan moet je om de 4 meter stoppen op sommige stukken, daarbij is het een wijk in aanbouw, wat het erg lastig manouvreren maakt tussen de hijskranen en dergelijke.
  donderdag 23 juli 2009 @ 05:44:53 #89
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_71239238
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:42 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik ben vanaf nu ook weer van de partij in dit topic. Inmiddels ben ik ongeveer een maand aan het werk bij TNT en het bevalt heel goed. Een paar dagen geleden zijn de "boco scores" opgehangen, de collega`s hier die ook autodiensten rijden weten wel wat ik bedoel waarschijnlijk (dit is een systeem dat registreert hoe je rijstijl is).
Tot mijn verbazing zit ik ruim in het groene gedeelte met een 9,6 (schaal 1 tot 10) terwijl ik er niet speciaal moeite voor gedaan heb. Er zijn overigens wel meer mensen die een 9 of hoger hebben dus je kan toch lekker scheuren zonder meteen in het rode gebied terecht te komen.

Nu ben ik ook 9 van de 10 keer op tijd terug van de brievenbussen lichting. Afgelopen maandag ben ik wel voor het eerst een brievenbus vergeten te scannen dus dat betekende dat ik gewoon terug moest rijden. Nu vink ik elke brievenbus af op de lijst zodat ik 100% zeker weet dat ik dat ding gescand heb.
Gister was ik er ook een vergeten te scannen, wat sporadisch voorkomt, en dan schrijf ik als reden van verstoring op iets in de trant van : brievenbus wel gelicht, vergeten te scannen. Als ik helemaal terug moet rijden om alleen een vergeten barcode te scannen kom ik in de problemen met de tijd.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 juli 2009 @ 09:45:28 #90
Maffe Fries
pi_71241215
idd, zo zwaar wordt er niet aan getild als je het er netjes bij zet.
pi_71247074
Een systeem dat registreert wat je rijstijl is? Nice!
Iemand van jullie wel eens te horen gekregen dat je slecht rijdt? Of iemand wel eens een bekeuring gekregen?
Noot noot.
pi_71247206
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand van jullie wel eens te horen gekregen dat je slecht rijdt? Of iemand wel eens een bekeuring gekregen?
Ja en ja.
Ik heb tegenwoordig geen autodienst meer
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_71247217
!!!
Noot noot.
pi_71247271
Mijn enige aanrijding was natuurlijk ook in een postauto
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 juli 2009 @ 13:19:48 #95
Maffe Fries
pi_71248270
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand van jullie wel eens te horen gekregen dat je slecht rijdt?
Ik accelereerde te snel
quote:
Of iemand wel eens een bekeuring gekregen?
Niet in een postauto in ieder geval
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:34:27 #96
256787 CHEVHB
pi_71256935
Tering, ik was doorweekt vandaag..
pi_71258397
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
Ik accelereerde te snel
Noot noot.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:31:14 #98
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_71262094
Nee, nooit wat te horen gekregen over dat ik slecht rijd ofzo. Ik zit meestal rond de 90-95 punten.
Het vreemde is dat mijn rijstijl daarentegen best pittig te noemen is. Haha.
Maar ja, als je rustig optrekt en afremt, niet kilometers lang 150 rijd en de auto niet te lang stationair laat draaien is er in feite niet snel iets aan de hand. Je kunt met dit systeem bochten best snel nemen, want op het moment dat je een bocht neemt, zonder af te remmen zoals zondagsrijders vaak doen, kost je dat geen punten op je boco - lijstje.

Ik heb echter wel 3 schadeformulieren moeten invullen in mijn 2 jarige TNT - "carriere".
Nothing is what it seems
pi_71262150
Ik schakel altijd terug bij het remmen en rem op de motor. Slecht voor je boco.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71263490
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 05:44 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Gister was ik er ook een vergeten te scannen, wat sporadisch voorkomt, en dan schrijf ik als reden van verstoring op iets in de trant van : brievenbus wel gelicht, vergeten te scannen. Als ik helemaal terug moet rijden om alleen een vergeten barcode te scannen kom ik in de problemen met de tijd.
Bij ons krijg je pas na afloop van je dienst op de vestiging een checklist die je moet ondertekenen. Op dat moment is precies te zien of je een brievenbus/klant bent vergeten te scannen. In het geval dat je een brievenbus bent vergeten te scannen moet je dus terug rijden om alsnog te scannen. Volgens mij wordt je hier ook niet extra voor betaald hoewel je uiteraard wel gewoon met het TNT busje terug mag rijden. Vorige keer was ik dus een halfuur later klaar dankzij dit geintje. Ik hoop niet dat het nog eens gebeurt (zal vast wel) maar dan zal ik wel vertellen dat ik die brievenbus toch echt gelicht heb, misschien dat ik dan niet terug hoef.

Overigens ben ik ongeveer een week iedere dag langs een flitspaal gereden die op de route staat terwijl ik niet wist dat die er stond. Gelukkig staan er stoplichten vlak voor de flitspaal die 9 van de 10 keer op rood staan en rijd ik nooit ver boven de maximum snelheid op kruispunten. Toch zal het me niks verbazen als ik een (of meerdere ) boete(s) krijg voor 10km/u overschrijding of in die buurt.

Vandaag heb ik ook ontdekt dat je er nooit vanuit moet gaan dat een adres weinig of geen post heeft, ook al was dit wel iedere dag het geval tot en met gisteren. Vandaag had een adres doodleuk 20 grote dozen voor me in de aanbieding. Gelukkig hielpen er 3 mannen met sjouwen maar het busje zat bomvol voor de eerste keer.

Ik ben wel benieuwd naar de schades die jullie gereden hebben bij TNT trouwens.
Tok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')