Yes, hoorde net van een collega dat het niet zoveel voorstelde. Dat het minder was dan de gamma van afgelopen Dinsdag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef RTB het volgende:
Volgens mij is het die internet-shop HAH die al vaker langs is geweest, ben de precieze naam even kwijt.
Is maar een dun blaadje in ieder geval.
Ging je werkdag beter vandaag?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:16 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Yes, hoorde net van een collega dat het niet zoveel voorstelde. Dat het minder was dan de gamma van afgelopen Dins
dag.
Yap, ik kwam aangereden en die gast had alles al klaar gezet en gemaakt. Dus hij zei ik wil als eerste even sorry zeggen van gisteren, blabla heel verhaal over iets waar hij mee zat. En hij gaf ook toe dat het echt een kut werkdag was om iemand in te werken maar dat het niet aan mij lag.quote:
Die krijg je zeker uitbetaald. Je bent immers aan het werk. Het gaat als opleiding de boeken in.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:40 schreef CHEVHB het volgende:
btw.. krijg je de dagen dat je in opleiding bent niet uitbetaald? Heb wel me uren ingevuld namelijk.. en vandaag alles zelf gedaan onder toezicht van een collega.
Ah, dat is mooi. Dat het als opleiding de boeken in gaat maakt me geen fuck uit, als het geld maar deze kant in gaat..quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die krijg je zeker uitbetaald. Je bent immers aan het werk. Het gaat als opleiding de boeken in.
Maandag ga ik zelf even een autodienstje draaien. Lekker heen en weer vliegen
Er gaat hoe dan ook nog geld vanaf richting de overheid, maar het is toch logisch dat als je werkt, dat je betaald krijgt? Binnenkort moet ik ook iemand opleiden, maar dan zal ik er wel voor zorgen dat diegene een betere eerste dag heeft dan dat jij hebt gehad. Trouwens wel apart iemand, voor een buitenwijk opleiden. Er is maar 1 scooter voor en daar kan je niet allebei op zitten. Als iemand nog tips heeft voor het geven van een opleiding, ik sta open voor suggesties.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:46 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi. Dat het als opleiding de boeken in gaat maakt me geen fuck uit, als het geld maar deze kant in gaat..
Auto regelen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef TokenW het volgende:
[..]
Er gaat hoe dan ook nog geld vanaf richting de overheid, maar het is toch logisch dat als je werkt, dat je betaald krijgt? Binnenkort moet ik ook iemand opleiden, maar dan zal ik er wel voor zorgen dat diegene een betere eerste dag heeft dan dat jij hebt gehad. Trouwens wel apart iemand, voor een buitenwijk opleiden. Er is maar 1 scooter voor en daar kan je niet allebei op zitten. Als iemand nog tips heeft voor het geven van een opleiding, ik sta open voor suggesties.
Dat gaat bij deze wijk niet werken helaas. Dan moet je om de 4 meter stoppen op sommige stukken, daarbij is het een wijk in aanbouw, wat het erg lastig manouvreren maakt tussen de hijskranen en dergelijke.quote:
Gister was ik er ook een vergeten te scannen, wat sporadisch voorkomt, en dan schrijf ik als reden van verstoring op iets in de trant van : brievenbus wel gelicht, vergeten te scannen. Als ik helemaal terug moet rijden om alleen een vergeten barcode te scannen kom ik in de problemen met de tijd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:42 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik ben vanaf nu ook weer van de partij in dit topic. Inmiddels ben ik ongeveer een maand aan het werk bij TNT en het bevalt heel goed. Een paar dagen geleden zijn de "boco scores" opgehangen, de collega`s hier die ook autodiensten rijden weten wel wat ik bedoel waarschijnlijk (dit is een systeem dat registreert hoe je rijstijl is).
Tot mijn verbazing zit ik ruim in het groene gedeelte met een 9,6 (schaal 1 tot 10) terwijl ik er niet speciaal moeite voor gedaan heb. Er zijn overigens wel meer mensen die een 9 of hoger hebben dus je kan toch lekker scheuren zonder meteen in het rode gebied terecht te komen.![]()
Nu ben ik ook 9 van de 10 keer op tijd terug van de brievenbussen lichting. Afgelopen maandag ben ik wel voor het eerst een brievenbus vergeten te scannen dus dat betekende dat ik gewoon terug moest rijden.Nu vink ik elke brievenbus af op de lijst zodat ik 100% zeker weet dat ik dat ding gescand heb.
Ja en ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
Een systeem dat registreert wat je rijstijl is? Nice!
Iemand van jullie wel eens te horen gekregen dat je slecht rijdt? Of iemand wel eens een bekeuring gekregen?
Ik accelereerde te snelquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
Een systeem dat registreert wat je rijstijl is? Nice!
Iemand van jullie wel eens te horen gekregen dat je slecht rijdt?
Niet in een postauto in ieder gevalquote:Of iemand wel eens een bekeuring gekregen?
Bij ons krijg je pas na afloop van je dienst op de vestiging een checklist die je moet ondertekenen. Op dat moment is precies te zien of je een brievenbus/klant bent vergeten te scannen. In het geval dat je een brievenbus bent vergeten te scannen moet je dus terug rijden om alsnog te scannen. Volgens mij wordt je hier ook niet extra voor betaald hoewel je uiteraard wel gewoon met het TNT busje terug mag rijden. Vorige keer was ik dus een halfuur later klaar dankzij dit geintje. Ik hoop niet dat het nog eens gebeurt (zal vast wel) maar dan zal ik wel vertellen dat ik die brievenbus toch echt gelicht heb, misschien dat ik dan niet terug hoef.quote:Op donderdag 23 juli 2009 05:44 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Gister was ik er ook een vergeten te scannen, wat sporadisch voorkomt, en dan schrijf ik als reden van verstoring op iets in de trant van : brievenbus wel gelicht, vergeten te scannen. Als ik helemaal terug moet rijden om alleen een vergeten barcode te scannen kom ik in de problemen met de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |