Er is veel leeggekomen, graag wil ik voor de laatste weken (tot 3 februari want dan sluit de kliniek) een overicht wie er nog in zitten en wie niet.
Alvast bedankt
3 februari sluit rehab, wie blijven er over tot die dag? Merel, ik en Justme in ieder geval.
Voor de trouwerij zoeken wij nog:
1 dominee of pastoor
1 getuige (Kozzmic/Fannetje?)
evt bruidsjonkers
Het overzicht met wie er dacht ik nog inzitten (meld ff als je wel weg bent of er juist nog bent)
Iedereen die 3 februari een vraagteken achter zijn naam heeft staan is zowieso uitgesloten als winnaar van rehab
HOOFDGEBOUW (kamers 001 t/m 010 en 101 t/m 110)
001 - Bonzai (?)
002 - (gereserveerd voor 3 en 4 februari door opa en Ayla1)
003 -
004 - Johan (?)
005 - Re
006 -
007 - SunChaser (?)
008 -
009 -
010 - misterDre (?)
101 - CURIO (?)
102 -
103 -
104 -
105 - Rainbow (?)
106 - wisegirl (?)
107 -
108 - Hawkwind (Hij heeft de sleutel weggegooid en zit nu opgesloten)
109 - bolletje & Ludo (?)
110 - Kierewiet (?)
EXTRA VLEUGEL (kamers 011 t/m 020 en 111 t/m 120)
011 - Diesel (?)
012 - Miekje (?)
013 - Naf (?)
014 - juffrouwJannie (?)
015 - Jane (?)
016 - (gereserveerd door mimi voor 3 en 4 februari)
017 - RemCow (?)
018 - tina (?)
019 -
020 -
111 - PLAE@ (?)
112 -
113 - Malou (?)
114 - Babs (?)
115 - Djeez (?)
116 - Tazz & Barbie (aanwezig)
117 - Justme (op TARA's oude stekje)
118 - (gereserveerd door Fannetje voor 3 en 4 februari)
119 - Guus Muisarm (?)
120 - Jesper (?)
LINNENKAMER
Moor (?)
PENTHOUSES
201 - TARAraboemdijee & Merel (nog immer aanwezig)
202 - Phileine & Voyeur (still going strong)
203 - Hunter (deze gaat niet weg)
204 - Otaku-san (Ook hij is er nog)
205 - Kozzmic (he's still here)
206 - MissX / DIGGER (?)
TUIN
kippenhok: Beppie (na een winterslaap weer ontwaakt)
naast kippenhok: Bor (jawel, ook zij huilt weer mee)
tent 01: dEON (?), [eNeRGy] (?)
tent 02: Kangaroo (aanwezig)
størvatt: Ghaven (nog niet zat van badderen), drummergirl (?)
PERSONEELSVILLA
Dr Bogus (still curing), Juul (terug na een drukke verbouwing, maar eigenlijk nooit weggeweest), Schanulleke (is er zeker nog)
SPECIAL REPORTER (buiten de poort)
HiZ (?)
- klik hier voor plattegrond
- klik hier voor cartoon
(met dank aan Eli)
Ik vind mezelf al een morele winnaar omdat ik het zo lang heb uitgehouden!
Denk je ook aan de beveiliging ivm de dreigementen van de RBF?
Ik hoor het nog wel.
Mimi: Sorry, je bent weggeweest, dan reserveren we wel je kamer, maar winnaar kun je niet meer worden.
Ik ben er dus nog steeds (vraagteken kan weg) en zal de komende week iedere dag iets nadrukkelijker van me laten horen.
Groet,
Bor
*HOP* *HOP* *HOP*
De RBF = Radicale Bus Fans (een terroristische organisatie die heeft gedreigd het Big Brother forum op te blazen om plaats te maken hun eigen 'vernieuwende' forum.) Ik denk dat BA daar lid van is
quote:
op 01-28-2000 om 11:31 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
(...)
størvatt: Ghaven(?), drummergirl (?)
(...)
3x kloppen
<edit> nu de villa's eindelijk af zijn kun je van personeelsgebouw wel personeelsvilla's maken <edit>
------------------
If U did'nt come to party,
Don't bother knockin on my door
I got a lion in my pocket,
and baby he's ready to roar.......
[Dit bericht is gewijzigd door Juul (Datum 28 Januari 2000).]
Ex rehabber zoekt met spoed, voor een dag/nacht, onderdak in de kliniek. Wegens bijwonen van huwelijk.
Is enige luxe gewend, dus komt alleen een penthouse in aanmerking.
Zij beloofd zich te gedragen (en snurkt niet)
Dus wie is bereidt een nachtje op de stretcher door te brengen en mij zijn/haar bed te lenen??
Reacties gaarne alhier.
groetjes eli.
Natuurlijk grijp ik dat aanbod met beide handen aan.
Ben blij dat ik al van de badkamer ( ja Phileine, ik ben het niet vergeten ), naar de huiskamer ben gepromoveerd.
Nou tot 3 februari, verheug me er al zeer op.
groetjes eli.
quote:
op 01-28-2000 om 11:31 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
naast kippenhok: Bor (jawel, ook hij huilt weer mee)
Taraboem,
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: BOR IS NOG STEEDS VROUW!
In versie 1 van de Rehab heb ik hier al een sessie met dr. Bogus over gehad. Vroeger ben ik namelijk door de vele tv-manipulaties altijd als man in beeld gebracht. Hoewel ik dit enorme trauma tijdens de therapie grotendeels heb verwerkt heb ik ook geleerd om nu voor mezelf op te komen.
Wil je die zin dus even aanpassen, dan huppelt Bor nu vrolijk huilend (Húúú) verder.
Maar het is aangepast
Een fenomeen dat zijn weerga niet kenden. Iets dat mij tegelijkertijd zoveel plezier als pijn heeft bezorgd, mag inderdaad geen stille dood lijden. Ik ben er tot het eind. En ik hoop ook voor die enkele verloren ziel die nog gelooft in 'the healing powers of the 'hab'
Dr. Bogus.
Nou moet het zeker lukken om op 3 februari allemaal gezond en wel naar de reunie te gaan.
BB-Rehab kliniek: Open for Business!!
Big Brother Rehab-kliniek open for business!! bouw extra vleugel gestart
Penthouse op Big-Brother Rehab-kliniek ?
Big Brother Rehab-kliniek open for business!! Bouw tweede vleugel gestart!
Rehab-kliniek cartoon
Rehab-kliniek overbevolkt, er wordt omgezien naar een ruimere behuizing
Rehab-kliniek overbevolkt deel 2
Rehab-kliniek overbevolkt Deel 3
Rehab-kliniek: "appeltaart, met een hoedje of zonder?"
Rehab-kliniek overbevolkt Deel 4
Rehab-kliniek overbevolkt deel 5
Rehab-kliniek overbevolkt deel 6
Rehab-kliniek overbevolkt deel 7
Rehab kliniek: huisvesting en klachten!
Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab
1e nominaties in Rehab, nu nomineren in DBK
Rehab kliniek: huisvesting en klachten! Deel 2
REHAB topic deel weet-ik-veel
Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab deel II
Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab 2
nominatie's in dbk !!!!!!en opschieten!!
Rehab kliniek : huisvesting en klachten ! Deel 3
Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab deel III
Rehab kliniek : huisvesting en klachten ! Deel 4
Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab deel IV
REHAB THE FINALE
Plus het Rehab FOK-Forum Afmaaklied:
Het Fokking Fok! Rehab-members Forum Lied!!!
Het Fok! Rehab-members Forum lied, deel 2
Het Fok! Rehab members forum lied, deel 3
Het Fok! Rehab Members Forum lied, deel 4
Het Fok! Rehab Members Forum lied, deel 5
31 Rehabtopics, gemiddeld 1 per dag, is dat veel?
quote:
op 01-29-2000 om 10:55 PM schreef Bor het volgende:
Welkom terug Dr. Bogus!!!Nou moet het zeker lukken om op 3 februari allemaal gezond en wel naar de reunie te gaan.
![]()
Thanx Bor. Ik ben nooit echt helemaal afwezig geweest, maar had op een gegeven moment sterk de behoefte om op de achtergrond te treden. Ik ben tevens in onderhandeling met enkele uitgeverijen voor 'Rehab - Dokter's Voorschrift'
Dr. Bogus.
Na al dit geslijm durf ik wel voorzichtig te informeren naar de afsluitende sessie op 3 februari. Die gaat toch wel door hoop ik, ik voorzie namelijk nog een licht probleem betreffende de onthechting die waarschijnlijk zal volgen na mijn ontslag uit de kliniek.
Groet,
uw immer toegewijde Bor.
p.s. Tararaboem, leuk dat je al die oude topics weer naar boven hebt gehaald!
------------------
Húúúú, ik zie door de bomen het enge bos niet meer!
[Dit bericht is gewijzigd door Bor (Datum 30 Januari 2000).]
De bewoners vind ik nu tegenvallen en mis ze dus eigenlijk niet. Ik heb zelfs al over de video's van BB en de finale, andere programma's opgenomen.
Nu ga ik kijken of ik verslaafd kan raken aan de bus. Misschien vind ik die mensen ook leuker als ze opgesloten zijn. Nou ja, opgesloten is niet het goede woord. Achtervolgt door camera's en microfoons. Als dat niet lukt moet ik kijken of BB mij in September weer kan boejen.
Gegroet, en als er nog mensen zijn die moeite hebben eroverheen te komen, wens ik ze bij deze sterkte.
quote:
op 01-30-2000 om 07:29 PM schreef Bor het volgende:
Maar, maar, Dr. Bogus toch. Niet zo bescheiden zijn! Je mag jezelf best op de borst kloppen voor al het goede werk en de fantastische medische begeleiding die de patiënten van de Rehab-kliniek hebben genoten de afgelopen maand.Na al dit geslijm durf ik wel voorzichtig te informeren naar de afsluitende sessie op 3 februari. Die gaat toch wel door hoop ik, ik voorzie namelijk nog een licht probleem betreffende de onthechting die waarschijnlijk zal volgen na mijn ontslag uit de kliniek.
Groet,
uw immer toegewijde Bor.p.s. Tararaboem, leuk dat je al die oude topics weer naar boven hebt gehaald!
Beste Bor,
ik beuk op mijn borstkas in, met als gevolg een deuk in een pakje boter. Mijn dank daarvoor!
Taraboem, ook mijn hartelijke dank voor het samenvatten van alle topics!
De afsluitende sessie gaat zeker door, lieve Bor! En, het woord 'afsluitende' zegt het al, het is ook de bedoeling dat je daarna geen onthechtingsproblemen meer zult ondervinden! Blijkt dat toch het geval, kun je ook na 3 feb. altijd even bij me aan kloppen!
Dr. Bogus
Moge de winnaar winnen.
Dank u wel
Uw voormalig TARAgnost
Het zou zo jammer zijn als hij helemaal in onbruik zou raken.
Dan twijfel ik of ik niet beter nog een tijdje langer hier kan blijven.
* Bor wil ook een ingeburgerde koningin worden.
quote:
op 02-03-2000 om 08:50 AM schreef ayla1 het volgende:
Zo heb kamer 002 alvast betrokken ben benieuwd of Opa nog komt heb al weken niks meer van hem gehoord het was blijkelijk uit het oog uit het hart.
Bogus ik denk dat ik je de komende dagen nog wel eens voor een sessie nodig heb.Is dat mogelijk.
Zo.. eindelijk ben ik dan ook gearriveerd op de reunie, en vind het nu al geweldig. Ayla1, natuurlijk kun je voor een sessie terugkomen. Er is volop nagedacht over nazorg, dat zit wel (Ludo's) snor!
Alleen zal ik vandaag af en aan en af en aanwezig zijn. Modem, you see!
bogus.
Vannacht liep ik mijn allerlaatste ronde door de Kliniek. Iedereen lag vredig te slapen (op Taraboem en Merel na ). Met een brok in mijn keel zoek ik mijn eigen kamertje op, en schenk een dubbele whisky in. Dit is het dan, denk ik. Kan morgen weer een uitkering aanvragen. Het pand wordt overgedragen aan stichting Monumentenzorg, de aandelen zijn teruggekocht, de grote hoeveelheid prozac en kalmeringmiddelen komen mij zelf nog wel eens van pas.
Ik heb veel plezier beleefd aan de kliniek. Wat is er nu leuker dan werken met compleet geschifte mensen, als je zelf ook compleet geschift bent? Serieus mensen, het was een erg satisfierende baan. Ik ben blij dat ik iets heb kunnen betekenen voor degenen die het nodig hadden.
Een persoonlijk bedankje voor HiZ. HiZ heeft constant meegeholpen, is overal ingesprongen waar nodig was, wereldvent! HiZ, jij gaat het wel redden
Hetzelfde geldt voor Juul, alleen is zij geen wereldVENT Thanx!
Verder gaan er thank you’s uit naar ALLE bewoners van de kliniek. Jullie maakten de kliniek tot wat het geworden is. En of je daar nou altijd blij mee moet zijn… het is nou eenmaal zo Mijn dank.
Ik ga nu, voordat mijn zulte tranen jullie beeldscherm vernietigen. Tot ziens op Fok! En bedankt, heel erg bedankt!!!
Dr. Bogus.
Nu het huwelijk van Merel en Tara voltrokken is, verzoeken wij U vriendelijk Uw koffers te pakken en U gereed te maken voor vertrek. Voor degenen die geen eigen vervoer hebben geregeld zal er om 20.00 uur een Bus beschikbaar zijn. Gelieve geen souvenirs mee te nemen uit uw woonruimtes aangezien de inboedel van de kliniek reeds verkocht is aan ons trouwe lezerspubliek. Patiënten die nog niet ontslagen zijn kunnen zicht melden voor een ontslagbrief in het personeelsgebouw kamer a1, alwaar het tijdelijke ontslagbureau door mij bemand zal worden. Wilt U bij het wegrijden denken aan de buren en niet toeteren.
HiZ a.n.i.o.
Ik mag niemand meer in de kliniek binnenlaten. Misschien dat iemand anders weet waar je heen kunt, maar ik ben te druk bezig met afsluiten.
quote:
op 02-03-2000 om 08:48 PM schreef dutchie het volgende:
Héé Booogiee!! Ouwe rrrukker ha,ha,ha!!
Sgoed as Kees (Casey) en ik ff gebruik maken van een kamer *hips*? Oliebol heef onz uit zzze bar geschopt, moesten eest maar sss gaan zzzzzlapen vond zij.
* HiZ fluistert giechelend en met een vreselijke stank uit haar giecheltje: Ik heb nog wel zwee flesjes sjampie mee kunnen zzzmokkeleun. Doe sje mee?.Kom Kees, lekkkeur knufffffln. Ik ben zzzzo blij met jullie ech waar.
I love you guys!!
*kangaroo neemt een hele erge grote aanloop*
*kangaroo JUMPT*
Hoepla over de schutting heen.. weg uit deze plek des onheils!
*hop* *hop* *hop* *hop*
*hop* *hop* *hop*
*hop* *hop*
*hop*
*
Ik dacht dat het de bedoeling was dat iedereen hier nog kon overnachten. Niet dat ik er verder problemen mee heb. Maar mensen die kamers gereserveerd hadden wel, wie weet waar ze nu slapen?
Als winnaar is geworden: Iedereen die er nog was. Tja wat al allemaal niet kan in Rehab.
36 dagen rehab, 31 topics, het was leuk.
Nu is het een museum, en wordt het weer in gebruik genomen na de Bus (als dat nodig is)
Iedereen een fijne week gewenst. Wij zijn weg.
Las Vegas, here we come
Fijne Huwelijksreis, al baal ik nog stteds dat ik het ja-woord gemist heb.
En wat de Rehab kliniek betreft: Ik mag van HiZ niet meer naar binnen.
Zoek maar een bankje in het park, of kruip ver weg in een portiekje, nou ja zie wel.
Bedankt allemaal.
groetjes eli
Heb kamer 002 vanmorgen helemaal spik en span achtergelaten hoop dat dit naar jou goeddunken is.
Waar die ranzige geur vandaan kwam weet ik niet sliep er alleen. Opa bleek naar hogere sferen vertrokken SNIK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |