abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 januari 2000 @ 11:31:00 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244682
De afsluitende topic. Toen op 30 december de eerste topic over rehab ontstond had niemand in kunnen denken dat het zo'n rage werd. Nu is alles een beetje wegge-ebt, in rehab is het stil. Dus alle rehabbers nog aanwezig. Kom op laat eens wat van je horen, denk je 3 februari genezen te zijn?

Er is veel leeggekomen, graag wil ik voor de laatste weken (tot 3 februari want dan sluit de kliniek) een overicht wie er nog in zitten en wie niet.
Alvast bedankt

3 februari sluit rehab, wie blijven er over tot die dag? Merel, ik en Justme in ieder geval.

Voor de trouwerij zoeken wij nog:
1 dominee of pastoor
1 getuige (Kozzmic/Fannetje?)
evt bruidsjonkers

Het overzicht met wie er dacht ik nog inzitten (meld ff als je wel weg bent of er juist nog bent)
Iedereen die 3 februari een vraagteken achter zijn naam heeft staan is zowieso uitgesloten als winnaar van rehab

HOOFDGEBOUW (kamers 001 t/m 010 en 101 t/m 110)
001 - Bonzai (?)
002 - (gereserveerd voor 3 en 4 februari door opa en Ayla1)
003 -
004 - Johan (?)
005 - Re
006 -
007 - SunChaser (?)
008 -
009 -
010 - misterDre (?)
101 - CURIO (?)
102 -
103 -
104 -
105 - Rainbow (?)
106 - wisegirl (?)
107 -
108 - Hawkwind (Hij heeft de sleutel weggegooid en zit nu opgesloten)
109 - bolletje & Ludo (?)
110 - Kierewiet (?)

EXTRA VLEUGEL (kamers 011 t/m 020 en 111 t/m 120)
011 - Diesel (?)
012 - Miekje (?)
013 - Naf (?)
014 - juffrouwJannie (?)
015 - Jane (?)
016 - (gereserveerd door mimi voor 3 en 4 februari)
017 - RemCow (?)
018 - tina (?)
019 -
020 -
111 - PLAE@ (?)
112 -
113 - Malou (?)
114 - Babs (?)
115 - Djeez (?)
116 - Tazz & Barbie (aanwezig)
117 - Justme (op TARA's oude stekje)
118 - (gereserveerd door Fannetje voor 3 en 4 februari)
119 - Guus Muisarm (?)
120 - Jesper (?)

LINNENKAMER
Moor (?)

PENTHOUSES
201 - TARAraboemdijee & Merel (nog immer aanwezig)
202 - Phileine & Voyeur (still going strong)
203 - Hunter (deze gaat niet weg)
204 - Otaku-san (Ook hij is er nog)
205 - Kozzmic (he's still here)
206 - MissX / DIGGER (?)

TUIN
kippenhok: Beppie (na een winterslaap weer ontwaakt)
naast kippenhok: Bor (jawel, ook zij huilt weer mee)
tent 01: dEON (?), [eNeRGy] (?)
tent 02: Kangaroo (aanwezig)
størvatt: Ghaven (nog niet zat van badderen), drummergirl (?)

PERSONEELSVILLA
Dr Bogus (still curing), Juul (terug na een drukke verbouwing, maar eigenlijk nooit weggeweest), Schanulleke (is er zeker nog)

SPECIAL REPORTER (buiten de poort)
HiZ (?)

- klik hier voor plattegrond
- klik hier voor cartoon
(met dank aan Eli)

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_244683
Winnaar, winnaar? Ik wist niet dat er iets te winnen viel.

Ik vind mezelf al een morele winnaar omdat ik het zo lang heb uitgehouden!

Denk je ook aan de beveiliging ivm de dreigementen van de RBF?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_244684
Ik ben al enige tijd volledig afgekickt, dus ik meld me bij deze officieel af!
Ik kom natuurlijk wel terug voor de bruiloft en de reunie, maar heb mezelf wel genezen verklaard!
  vrijdag 28 januari 2000 @ 12:53:00 #4
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244685
Ik had mezelf een tijdje geleden al ritueel verhangen, maar voor de bruiloft en de reuinie wil ik graag even re-incarneren.
Weet niet of ik daarvoor nou mijn kamer nog moet aanhouden.

Ik hoor het nog wel.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 januari 2000 @ 13:18:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244686
Hunter: Ja, winnaar, zie je 3 feb ofzo wel. Je zit er dus nog in? dan haal ik de vraagteken weg. En wat is de RBF?

Mimi: Sorry, je bent weggeweest, dan reserveren we wel je kamer, maar winnaar kun je niet meer worden.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 28 januari 2000 @ 13:27:00 #6
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_244687
Taraboem,
Ik behoor nog tot de zeer trouwe volgelingen van dr. Bogus en a.i.o. Hiz. Vandaar dat ik me strikt aan hun methode heb gehouden en deze weken in absolute stilte heb doorgebracht. Zo huilde ik 'snachts (húúú) zeer zachtjes tegen de maan en heb met niemand gesproken. Deze stilte-therapie heeft mij zeer goed gedaan, mijn ernstige BB-neurose is grotendeels verdwenen. Ik kies er nu voor om rustigaan weer onder de mensen te komen zodat ik op 3 februari weer echt in de grote boze buitenwereld kan komen.

Ik ben er dus nog steeds (vraagteken kan weg) en zal de komende week iedere dag iets nadrukkelijker van me laten horen.

Groet,
Bor

Terug uit het enge bos
  vrijdag 28 januari 2000 @ 15:20:00 #7
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_244688
Het is toch wel gek hoor, ik ben nog steeds lekker in de tuin bezig, maar geen hond, en zelfs geen wolf bemoeit zich met mij. Heerlijk, daar niet van, maar als Kangaroo hoppend door de tuin wil je toch wat meer van het leven. Ik hoop dan ook dat ik op 3 februari over het muurtje mag springen om ver, heel ver weg te gaan van deze plek des onheils. Ik hoef geen winnaar te zijn, tenzij ik een mooie grote prairie krijg om op rond te hoppen. Misschien wil mijn buurvrouw, Bor wel samen met mij een grote prairie annex Eng Bos betrekken.

*HOP* *HOP* *HOP*

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_244689
Ja, ik ben er nog. zal na de reunie met stille(?) trom vertrekken.

De RBF = Radicale Bus Fans (een terroristische organisatie die heeft gedreigd het Big Brother forum op te blazen om plaats te maken hun eigen 'vernieuwende' forum.) Ik denk dat BA daar lid van is

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 28 januari 2000 @ 15:26:00 #9
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_244690
quote:
op 01-28-2000 om 11:31 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
(...)
størvatt: Ghaven(?), drummergirl (?)
(...)

Ja en ik ga hier nooit meer weg.

Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 28 januari 2000 @ 16:26:00 #10
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244691
Hartstikke goed dat mijn kamer ook voor 4 feb. gereserveerd is, kan ik tenminste lekker uitslapen.
Ik hoop alleen niet dat er iemand al 's morgens vroeg met het nepmielerolding in de weer gaat.
  vrijdag 28 januari 2000 @ 17:20:00 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_244692
Erg leuk te weten dat ik in kamer 005 zit... was dit een gedwongen opname? want ik zou er nooit vrijwillig ingaan alhoewel ik ben altijd wel in voor een goed gedwongen gesprek

3x kloppen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 28 januari 2000 @ 17:38:00 #12
568 Juul
Is gewoon lief
pi_244693
Hoezo 'waarschijnlijk weg' ?
Kan me niet herinneren dat ik ooit ontslag genomen heb ?
Ben gewoon druk bezig geweest met het inrichten van mijn villa. Valt niet mee hoor zo'n nieuw onderkomen helemaal naar je zin te maken....

<edit> nu de villa's eindelijk af zijn kun je van personeelsgebouw wel personeelsvilla's maken <edit>
------------------
If U did'nt come to party,
Don't bother knockin on my door
I got a lion in my pocket,
and baby he's ready to roar.......

[Dit bericht is gewijzigd door Juul (Datum 28 Januari 2000).]

The Bitch is Back!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2000 @ 18:40:00 #13
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_244694
Otaku-san is er ook nog, stilletjes en wil de penthouse ook nog op 4 februari want dan is otaku-san jarig.
The future is after you
pi_244695
Onderdak gezocht (just for the night)!!!!

Ex rehabber zoekt met spoed, voor een dag/nacht, onderdak in de kliniek. Wegens bijwonen van huwelijk.
Is enige luxe gewend, dus komt alleen een penthouse in aanmerking.
Zij beloofd zich te gedragen (en snurkt niet)

Dus wie is bereidt een nachtje op de stretcher door te brengen en mij zijn/haar bed te lenen??

Reacties gaarne alhier.

groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zaterdag 29 januari 2000 @ 03:09:00 #15
798 voyeur
bemoeit zich
pi_244696
Eli, zoals je wel weet, zijn we je nog wat verschuldigd, dus je mag een nachtje komen logeren 3 feb. We hebben een waanzinnig grote woonkamer en gebruiken die eigenlijk het minst Be our guest!
Here we are now, entertain us.
pi_244697
veel succes jongens (meisjes)...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 januari 2000 @ 03:47:00 #17
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244698
Hierbij deel ik mede dat ik zodra ik het ja-woord geef, uit rehab vertrek etc. Mijn functie als TARAgnost neer zal leggen
pi_244699
Lieve Voyeur en Phileine,

Natuurlijk grijp ik dat aanbod met beide handen aan.
Ben blij dat ik al van de badkamer ( ja Phileine, ik ben het niet vergeten ), naar de huiskamer ben gepromoveerd.

Nou tot 3 februari, verheug me er al zeer op.

groetjes eli.

zaterdag 29 januari 2000 @ 11:55:00 #19
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_244700
quote:
op 01-28-2000 om 11:31 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:

naast kippenhok: Bor (jawel, ook hij huilt weer mee)

Taraboem,
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: BOR IS NOG STEEDS VROUW!

In versie 1 van de Rehab heb ik hier al een sessie met dr. Bogus over gehad. Vroeger ben ik namelijk door de vele tv-manipulaties altijd als man in beeld gebracht. Hoewel ik dit enorme trauma tijdens de therapie grotendeels heb verwerkt heb ik ook geleerd om nu voor mezelf op te komen.

Wil je die zin dus even aanpassen, dan huppelt Bor nu vrolijk huilend (Húúú) verder.

Terug uit het enge bos
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 januari 2000 @ 12:40:00 #20
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244701
Sorry Bor, maar eigenlijk wist ik dit ook wel (ergens vaag in mijn achterhoofd)
Of ik het nu ff vergeten was, of dat het door de wijn kwam, misschien wel door het tijdstip dat ik het veranderde, Het Spijt Me Enorm!!

Maar het is aangepast

zaterdag 29 januari 2000 @ 14:33:00 #21
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_244702
Geachte Mensen,

Een fenomeen dat zijn weerga niet kenden. Iets dat mij tegelijkertijd zoveel plezier als pijn heeft bezorgd, mag inderdaad geen stille dood lijden. Ik ben er tot het eind. En ik hoop ook voor die enkele verloren ziel die nog gelooft in 'the healing powers of the 'hab'

Dr. Bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  zaterdag 29 januari 2000 @ 22:55:00 #22
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_244703
Welkom terug Dr. Bogus!!!

Nou moet het zeker lukken om op 3 februari allemaal gezond en wel naar de reunie te gaan.

Terug uit het enge bos
pi_244704
* Fannetje vraagt zich af of het misschien mogelijk is dat ze nog voor één nachtje haar oude vertrouwde kamertje 118 mag gebruiken?.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 januari 2000 @ 14:43:00 #24
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244705
Hier volgt een duidelijk overzicht van een maand rehab (vandaag precies 31 dagen geleden is rehab geopend). Leuk om terug te lezen

BB-Rehab kliniek: Open for Business!!
Big Brother Rehab-kliniek open for business!! bouw extra vleugel gestart
Penthouse op Big-Brother Rehab-kliniek ?
Big Brother Rehab-kliniek open for business!! Bouw tweede vleugel gestart!
Rehab-kliniek cartoon
Rehab-kliniek overbevolkt, er wordt omgezien naar een ruimere behuizing
Rehab-kliniek overbevolkt deel 2
Rehab-kliniek overbevolkt Deel 3
Rehab-kliniek: "appeltaart, met een hoedje of zonder?"
Rehab-kliniek overbevolkt Deel 4
Rehab-kliniek overbevolkt deel 5
Rehab-kliniek overbevolkt deel 6
Rehab-kliniek overbevolkt deel 7
Rehab kliniek: huisvesting en klachten!
Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab
1e nominaties in Rehab, nu nomineren in DBK
Rehab kliniek: huisvesting en klachten! Deel 2
REHAB topic deel weet-ik-veel
Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab deel II
Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab 2
nominatie's in dbk !!!!!!en opschieten!!
Rehab kliniek : huisvesting en klachten ! Deel 3
Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab deel III
Rehab kliniek : huisvesting en klachten ! Deel 4
Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab deel IV
REHAB THE FINALE

Plus het Rehab FOK-Forum Afmaaklied:
Het Fokking Fok! Rehab-members Forum Lied!!!
Het Fok! Rehab-members Forum lied, deel 2
Het Fok! Rehab members forum lied, deel 3
Het Fok! Rehab Members Forum lied, deel 4
Het Fok! Rehab Members Forum lied, deel 5

31 Rehabtopics, gemiddeld 1 per dag, is dat veel?

zondag 30 januari 2000 @ 16:39:00 #25
1658 bogus
pi_244706
quote:
op 01-29-2000 om 10:55 PM schreef Bor het volgende:
Welkom terug Dr. Bogus!!!

Nou moet het zeker lukken om op 3 februari allemaal gezond en wel naar de reunie te gaan.

Thanx Bor. Ik ben nooit echt helemaal afwezig geweest, maar had op een gegeven moment sterk de behoefte om op de achtergrond te treden. Ik ben tevens in onderhandeling met enkele uitgeverijen voor 'Rehab - Dokter's Voorschrift'

Dr. Bogus.

zondag 30 januari 2000 @ 19:29:00 #26
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_244707
Maar, maar, Dr. Bogus toch. Niet zo bescheiden zijn! Je mag jezelf best op de borst kloppen voor al het goede werk en de fantastische medische begeleiding die de patiënten van de Rehab-kliniek hebben genoten de afgelopen maand.

Na al dit geslijm durf ik wel voorzichtig te informeren naar de afsluitende sessie op 3 februari. Die gaat toch wel door hoop ik, ik voorzie namelijk nog een licht probleem betreffende de onthechting die waarschijnlijk zal volgen na mijn ontslag uit de kliniek.

Groet,
uw immer toegewijde Bor.

p.s. Tararaboem, leuk dat je al die oude topics weer naar boven hebt gehaald!
------------------
Húúúú, ik zie door de bomen het enge bos niet meer!

[Dit bericht is gewijzigd door Bor (Datum 30 Januari 2000).]

Terug uit het enge bos
  maandag 31 januari 2000 @ 01:32:00 #27
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_244708
Ik maak nu ook maar officieel bekend dat ik het voor gezien houd. Ik pak mijn koffers en sluit de deur deffinitief achter mij dicht. Ik check me dus bij deze uit van de rehab kliniek. Ik ben erover heen. Eigenlijk al 2 weken.

De bewoners vind ik nu tegenvallen en mis ze dus eigenlijk niet. Ik heb zelfs al over de video's van BB en de finale, andere programma's opgenomen.

Nu ga ik kijken of ik verslaafd kan raken aan de bus. Misschien vind ik die mensen ook leuker als ze opgesloten zijn. Nou ja, opgesloten is niet het goede woord. Achtervolgt door camera's en microfoons. Als dat niet lukt moet ik kijken of BB mij in September weer kan boejen.

Gegroet, en als er nog mensen zijn die moeite hebben eroverheen te komen, wens ik ze bij deze sterkte.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

maandag 31 januari 2000 @ 10:31:00 #28
1658 bogus
pi_244709
quote:
op 01-30-2000 om 07:29 PM schreef Bor het volgende:
Maar, maar, Dr. Bogus toch. Niet zo bescheiden zijn! Je mag jezelf best op de borst kloppen voor al het goede werk en de fantastische medische begeleiding die de patiënten van de Rehab-kliniek hebben genoten de afgelopen maand.

Na al dit geslijm durf ik wel voorzichtig te informeren naar de afsluitende sessie op 3 februari. Die gaat toch wel door hoop ik, ik voorzie namelijk nog een licht probleem betreffende de onthechting die waarschijnlijk zal volgen na mijn ontslag uit de kliniek.

Groet,
uw immer toegewijde Bor.

p.s. Tararaboem, leuk dat je al die oude topics weer naar boven hebt gehaald!

Beste Bor,

ik beuk op mijn borstkas in, met als gevolg een deuk in een pakje boter. Mijn dank daarvoor!

Taraboem, ook mijn hartelijke dank voor het samenvatten van alle topics!

De afsluitende sessie gaat zeker door, lieve Bor! En, het woord 'afsluitende' zegt het al, het is ook de bedoeling dat je daarna geen onthechtingsproblemen meer zult ondervinden! Blijkt dat toch het geval, kun je ook na 3 feb. altijd even bij me aan kloppen!

Dr. Bogus

pi_244710
* Beppie zit nog stilletjes in haar kippenhok.

ik heb een soort van winterslaap gehouden, om niet de feiten niet onder ogen te hoeven zien, zodoende heb ik deze laatste dagen nog wel nodig om weer in de realiteit te komen. Het echte afkicken gaat voor mij dus pas na 3 februari beginnen
  maandag 31 januari 2000 @ 15:10:00 #30
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_244711
Ik heb lekker de sleutel weggegooit van kamer
108 en blijf lekker zitten
Ik ben online
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 februari 2000 @ 02:48:00 #31
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244712
De finaledag is aangebroken.
Wil iedereen die niet in het huis zit stemmen? dan besluiten we de volgende nacht wie de winnaar is.
Iedereen met een vraagteken is dus niet aanwezig en telt dus niet mee. Zij mogen echter wel stemmen.

Moge de winnaar winnen.

pi_244713
Vanaf de oprit van de Rehab-kliniek is te zien dat de voorbereidingen voor de sluiting in volle gang zijn. Waar de afgelopen weken alleen maar donkere ramen en doodse stilte, af en toe doorbroken door de mega-verhuiswagens die naar achterin het bos reden, heerstten is het nu onmiskenbaar druk. Lichten branden in verschillende kamers, in de penthouses kunnen we de schaduwen van Voyeur en Phileine tot diep in de nacht zien bewegen. Het is duidelijk beste kijkers, de BB finale dag is aangebroken. Vanuit het hele land verzamelen zich Fok!kers voor de reünie en het gerucht gaat dat vandaag de kliniek ontruimd en gesloten zal worden. Er is sprake van dat de gebouwen zullen worden omgebouwd tot een inburgeringsschool voor onze toekomstige koningin Maxima Zorreguieta. Die toevallig ook vandaag officiëel de vriendin is geworden van Prins Willem Alexander. Ik vraag me trouwens af waar schanulleke is gebleven want het vuil ligt ongesorteerd op hoopjes rond de kliniek. De wagen van dokter Bogus is ondertussen ook al gesignaleerd. Indien mogelijk zullen wij later op de dag een interview houden met dokter bogus over zijn behandelmethode. Het is wel duidelijk beste lezers het Gesprek Van de Dag vandaag is de reünie op het Big Brotherforum van Fok!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 februari 2000 @ 07:42:00 #33
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244714
Ik leg nu mijn functie als TARAgnost neer, het was een eer om deze titel te mogen dragen. En ik heb het dan ook met plezier gedaan.
Vandaag leek mij een mooie dag om dit te doen. TARAlogen en TARAisten, ik verwijs u naar de nieuwe TARA-topic om nog eenmaal uit te leven.

Dank u wel
Uw voormalig TARAgnost

donderdag 3 februari 2000 @ 08:50:00 #34
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_244715
Zo heb kamer 002 alvast betrokken ben benieuwd of Opa nog komt heb al weken niks meer van hem gehoord het was blijkelijk uit het oog uit het hart.
Bogus ik denk dat ik je de komende dagen nog wel eens voor een sessie nodig heb.Is dat mogelijk.
  donderdag 3 februari 2000 @ 09:38:00 #35
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_244716
Ik heb hier een eenzame bookmark bij me zitten waar ik helaas niet meer voor zal kunnen zorgen. Ik weet dat het hier geen tehuis is, maar iedereen zorgt zo goed voor elkaar. Zou iemand hem misschien kunnen adopteren?

Het zou zo jammer zijn als hij helemaal in onbruik zou raken.

donderdag 3 februari 2000 @ 10:06:00 #36
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_244717
De Rehab wordt een inburgeringsschool voor onze toekomstige koningin Maxima Zorreguieta?

Dan twijfel ik of ik niet beter nog een tijdje langer hier kan blijven.

* Bor wil ook een ingeburgerde koningin worden.

Terug uit het enge bos
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 februari 2000 @ 13:14:00 #37
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244718
De trouwerij zal in deze topic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum2/HTML/000405.html
en op de chat plaatsvinden
  donderdag 3 februari 2000 @ 14:43:00 #38
1658 bogus
pi_244719
quote:
op 02-03-2000 om 08:50 AM schreef ayla1 het volgende:
Zo heb kamer 002 alvast betrokken ben benieuwd of Opa nog komt heb al weken niks meer van hem gehoord het was blijkelijk uit het oog uit het hart.
Bogus ik denk dat ik je de komende dagen nog wel eens voor een sessie nodig heb.Is dat mogelijk.

Zo.. eindelijk ben ik dan ook gearriveerd op de reunie, en vind het nu al geweldig. Ayla1, natuurlijk kun je voor een sessie terugkomen. Er is volop nagedacht over nazorg, dat zit wel (Ludo's) snor!

Alleen zal ik vandaag af en aan en af en aanwezig zijn. Modem, you see!

bogus.

donderdag 3 februari 2000 @ 18:08:00 #39
1658 bogus
pi_244720
Ik wilde van deze gelegenheid even gebruik maken om enkele woorden tot jullie te richten.

Vannacht liep ik mijn allerlaatste ronde door de Kliniek. Iedereen lag vredig te slapen (op Taraboem en Merel na ). Met een brok in mijn keel zoek ik mijn eigen kamertje op, en schenk een dubbele whisky in. Dit is het dan, denk ik. Kan morgen weer een uitkering aanvragen. Het pand wordt overgedragen aan stichting Monumentenzorg, de aandelen zijn teruggekocht, de grote hoeveelheid prozac en kalmeringmiddelen komen mij zelf nog wel eens van pas.

Ik heb veel plezier beleefd aan de kliniek. Wat is er nu leuker dan werken met compleet geschifte mensen, als je zelf ook compleet geschift bent? Serieus mensen, het was een erg satisfierende baan. Ik ben blij dat ik iets heb kunnen betekenen voor degenen die het nodig hadden.

Een persoonlijk bedankje voor HiZ. HiZ heeft constant meegeholpen, is overal ingesprongen waar nodig was, wereldvent! HiZ, jij gaat het wel redden
Hetzelfde geldt voor Juul, alleen is zij geen wereldVENT Thanx!

Verder gaan er thank you’s uit naar ALLE bewoners van de kliniek. Jullie maakten de kliniek tot wat het geworden is. En of je daar nou altijd blij mee moet zijn… het is nou eenmaal zo Mijn dank.

Ik ga nu, voordat mijn zulte tranen jullie beeldscherm vernietigen. Tot ziens op Fok! En bedankt, heel erg bedankt!!!

Dr. Bogus.

pi_244721
Mededeling voor alle patiënten van de Rehabkliniek

Nu het huwelijk van Merel en Tara voltrokken is, verzoeken wij U vriendelijk Uw koffers te pakken en U gereed te maken voor vertrek. Voor degenen die geen eigen vervoer hebben geregeld zal er om 20.00 uur een Bus beschikbaar zijn. Gelieve geen souvenirs mee te nemen uit uw woonruimtes aangezien de inboedel van de kliniek reeds verkocht is aan ons trouwe lezerspubliek. Patiënten die nog niet ontslagen zijn kunnen zicht melden voor een ontslagbrief in het personeelsgebouw kamer a1, alwaar het tijdelijke ontslagbureau door mij bemand zal worden. Wilt U bij het wegrijden denken aan de buren en niet toeteren.

HiZ a.n.i.o.

pi_244722
Oei !!

Heb ik nu de bus gemist. ? O nee, ik zie dat ie pas op 13 februari rijdt

Blijft zich verbazen
  donderdag 3 februari 2000 @ 20:16:00 #42
910 Barbie
Graduated Fool
pi_244723
Bij deze is het dus voorbij. Ik vertrek uit de rehab. Moet zeggen dat het samenwonen met Tazz niet zo lekker liep en ik wil ook niet meer bij hem wonen.Hij was vannacht zo hyper da'k er niet van kon slapen. Ik weet dat het de juiste beslissing is, probeer me niet om te praten. Het is goed zo. Tazz, het ga je goed, maar dan wel zonder mij.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 februari 2000 @ 20:23:00 #43
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244724
Wie heeft er nu gewonnen dan??
  donderdag 3 februari 2000 @ 20:48:00 #44
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_244725
Héé Booogiee!! Ouwe rrrukker ha,ha,ha!!
Sgoed as Kees (Casey) en ik ff gebruik maken van een kamer *hips*? Oliebol heef onz uit zzze bar geschopt, moesten eest maar sss gaan zzzzzlapen vond zij.
* dutchie fluistert giechelend en met een vreselijke stank uit haar giecheltje: Ik heb nog wel zwee flesjes sjampie mee kunnen zzzmokkeleun. Doe sje mee?.

Kom Kees, lekkkeur knufffffln. Ik ben zzzzo blij met jullie ech waar. I love you guys!!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_244726
sorry dutchy en casey,

Ik mag niemand meer in de kliniek binnenlaten. Misschien dat iemand anders weet waar je heen kunt, maar ik ben te druk bezig met afsluiten.

quote:
op 02-03-2000 om 08:48 PM schreef dutchie het volgende:
Héé Booogiee!! Ouwe rrrukker ha,ha,ha!!
Sgoed as Kees (Casey) en ik ff gebruik maken van een kamer *hips*? Oliebol heef onz uit zzze bar geschopt, moesten eest maar sss gaan zzzzzlapen vond zij.
* HiZ fluistert giechelend en met een vreselijke stank uit haar giecheltje: Ik heb nog wel zwee flesjes sjampie mee kunnen zzzmokkeleun. Doe sje mee?.

Kom Kees, lekkkeur knufffffln. Ik ben zzzzo blij met jullie ech waar. I love you guys!!

vrijdag 4 februari 2000 @ 01:40:00 #46
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_244727
Hmm het is een mooie nacht. Even uit mijn tentje kijken.. HEE, het is hier leeg en stil. Ach, ik was ook al stil... Hop Hop even bij het Storvatt kijken.. ook al leeg.... hop hop.. het kippenhok.. geen Bor meer te zien..
hmm zou ik het redden???

*kangaroo neemt een hele erge grote aanloop*
*kangaroo JUMPT*

Hoepla over de schutting heen.. weg uit deze plek des onheils!

*hop* *hop* *hop* *hop*

*hop* *hop* *hop*

*hop* *hop*

*hop*

*

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 februari 2000 @ 03:36:00 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244728
Nadat ik vanmiddag de kliniek uitging in mijn beste pak, op weg naar de trouwerij ben ik hier niet meer geweest. De gouden koets heeft ons naar een mooi hotel met een mooie bruidssuite gebracht. Vanaf daar zullen wij morgen vertrekken naar Las Vegas.

Ik dacht dat het de bedoeling was dat iedereen hier nog kon overnachten. Niet dat ik er verder problemen mee heb. Maar mensen die kamers gereserveerd hadden wel, wie weet waar ze nu slapen?

Als winnaar is geworden: Iedereen die er nog was. Tja wat al allemaal niet kan in Rehab.
36 dagen rehab, 31 topics, het was leuk.

Nu is het een museum, en wordt het weer in gebruik genomen na de Bus (als dat nodig is)

Iedereen een fijne week gewenst. Wij zijn weg.
Las Vegas, here we come

pi_244729
Tararaboemdijee.

Fijne Huwelijksreis, al baal ik nog stteds dat ik het ja-woord gemist heb.

En wat de Rehab kliniek betreft: Ik mag van HiZ niet meer naar binnen.

Zoek maar een bankje in het park, of kruip ver weg in een portiekje, nou ja zie wel.
Bedankt allemaal.
groetjes eli

pi_244730
Het geeft een wat leeg gevoel nu ik mijn laatste ronde door de kliniek maak. De verlaten kamers, nu al wat kil nu de verwarming uit is. Een druppende kraan in de badkamer van een van de penthouses. Iemand is vergeten het licht uit te doen. Het ruikt een beetje ranzig in kamer 002. En op het Storvatt is een vetrandje te zien. Ik doe het licht uit en trek de deur van de kliniek dicht.
  vrijdag 4 februari 2000 @ 13:10:00 #50
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_244731
lieve hiz.

Heb kamer 002 vanmorgen helemaal spik en span achtergelaten hoop dat dit naar jou goeddunken is.
Waar die ranzige geur vandaan kwam weet ik niet sliep er alleen. Opa bleek naar hogere sferen vertrokken SNIK.

pi_244732
Hmmm Ayla,

Heb je een concrete verdachte ? misschien kunnen we de schoonmaakkosten verhalen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')