OMFG, en ik denken dat drentz lollig wasquote:Everyone, I know we are all concerned about our friends during these terrible days. If there is someone you have not seen online for awhile and are concerned about, post the names here. Then if they see it, they can check in. Or maybe a friend knows if they are ok and can ease your mind?
So if you are searching for someone, post the name here, and the last time you communicated with him/her.
Hang in there, and thanks.
Victoria
Girlygirl - ( Is now Back with us )
Choas - Hasn't been on the forum since June 19th someone made a thread concerned about him. Again if anyone has had any contact with him to let us know.
Posted in the thread asking about Chaos.
Quote:
Originally Posted by L.J View Post
Chaos has recently moved to another country and might not have access to the internet at this stage.
Roxanne - Hasn't been on the forum since June 28th. I think someone said they had spoken to her early on but she hasn't been on in a while. So if anyone has spoken to her can you let us know.
MichaelsGuardianAngel - Hasn't been on the forum since 29th June someone voiced concern over her, If any of you have had contact with her please let us know.
Nee maar dat klopt dan toch niet? Want volgens ettelijke Robijnhuppelepup-posts ben ik een Michael-hater die hem zo ongeveer persoonlijk ten gronde heeft gericht door alle insinuwaatsies.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, van het begeleid wonen huis waar (blijkbaar volgens majo) shitney, robijn e.a inzitten.
Verdomme, lees je in ofzo![]()
That, I agreequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef majo76 het volgende:
heb totaal geen problemen met fans die rouwen of treuren om zijn dood
maar als je snachts niet slaapt,zelfmoord wil plegen,of iemand de strot door wil bijten omdat ze iets zeggen over m.j
is er iets goeds mis met je
Nou idd!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef majo76 het volgende:
heb totaal geen problemen met fans die rouwen of treuren om zijn dood
maar als je snachts niet slaapt,zelfmoord wil plegen,of iemand de strot door wil bijten omdat ze iets zeggen over m.j
is er iets goeds mis met je
Ooh ja! Ben je jezelf al tegen gekomen eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee maar dat klopt dan toch niet? want volgens ettelijke Robijnhuppelepup-posts ben ik een Micheal-hater die hem zo ongeveer [persoonlijk ten gronde heeft gericht door alle insinuwaatsies.
Die robijn enz. die zijn wel into michael jackson he?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! Ben je jezelf al tegen gekomen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
die zijn te in,zo erg dat ze eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten wordenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef Treezz het volgende:
[..]
Die robijn enz. die zijn wel into michael jackson he?
Das wel een beetje zacht uitgedrukt eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef Treezz het volgende:
[..]
Die robijn enz. die zijn wel into michael jackson he?
O ja, die was er ook nog.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Jackson Guardianship Hearing Delayed
Posted Jul 17th 2009 6:01PM by TMZ Staff
The guardianship hearing in the Michael Jackson case has been postponed ... and our sources say the delay is because Katherine Jackson and Debbie Rowe are close to a settlement.
The hearing was set for Monday, but is now delayed to August 3.
As we reported, lawyers for Katherine Jackson and Debbie Rowe have been hashing out a settlement and we're told an agreement is on the horizon. The discussions, we're told, is amicable and it involves the children -- not money.
Sources say it looks like Debbie Rowe will not object to Katherine getting custody. As for Rowe, she had an agreement with Jackson that was signed several years ago that gave her an undisclosed sum of money spread out over a period of years. That agreement survived Jackson's death and is unaffected by custody issues.
The court ruled Katherine will continue on as legal guardian until the hearing on August 3.
Ik ook! Ik liep net langs de spiegel, en toen dacht ik nog " Godverdomme, kom ik mezelf weer eens tegen, en dan zie ik er ook nog zo lekker uit! Damn!"quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja, die was er ook nog.![]()
Zeer vaak. en toen vond ik mijzelf een enorm lekker wijf.
Waar ze gaan liggen en met vuisten zo stampen op de grond..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:31 schreef Rosalyne het volgende:
Dit filmpje is deze avond nog niet gepost
Wat hebben hun dan ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:34 schreef majo76 het volgende:
maar zoals robijn gisteren al zei ,we zijn gewoon jaloers op wat hun hebben
Toch zou je stiekem eens wat aan je grammatica moeten doen. Dan werden je posts echt een stuk leuker.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:34 schreef majo76 het volgende:
maar zoals robijn gisteren al zei ,we zijn gewoon jaloers op wat hun hebben
god mag het weten,ik ben er nog niet achterquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook! Ik liep net langs de spiegel, en toen dacht ik nog " Godverdomme, kom ik mezelf weer eens tegen, en dan zie ik er ook nog zo lekker uit! Damn!"
ok zal me best doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Toch zou je stiekem eens wat aan je grammatica moeten doen. Dan werden je posts echt een stuk leuker.
Vanuit de hemel..quote:
Robijn heeft met maaaikul of school gezeten.quote:
" They see dead people!"quote:
of hij leeft nog,en robijn is michaelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Robijn heeft met maaaikul of school gezeten.
Als ik zo dr posts leesof was ze stiekem misschien zn maîtresse?
ik ook..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
" They see dead people!"
ik ga slapente flauw dit
![]()
Ik denk dat Robijn Maikul ís! Maar dat Maikul dat nooit wist! Maar Robijn wel! En ze heeft ook al zijn kinderen gebaard! En is zijn moeder. En Latoya. Hence the nose.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Robijn heeft met maaaikul of school gezeten.
Als ik zo dr posts leesof was ze stiekem misschien zn maîtresse?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat Robijn Maikul ís! Maar dat Maikul dat nooit wist! Maar robijn wel! En ze heeft ook al zijn kinderen gebaard! En is zijn moeder. En Latoya.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja, die was er ook nog.![]()
Zeer vaak. en toen vond ik mijzelf een enorm lekker wijf.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:29 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Nou...ehh ik moet dan ook nog even wat vermelden, op de avond dat onze Mike overleed wer mijn zoontje ineens wakker wat echt helemaal nooit gebeurd...als of hij het wist,hij stond ineens in de kamer en ik zat voor de tv en aan de telefoon en hij zag blijkbaar aan mijngezicht dat er wat was..hij zei heel zachtjes Michael?..en ik knikte...ja ....drama natuurlijk, tot half 5 voor de tv gezeten.
Maar nou komt het..ik was bezig de lichten uit te doen en hij maakte nog even een "move"van Michael en even daarna toen ik de allerlaatste lamp uit wilde doen kijkt hij mij heel verbaast aan en zegt: mam ik zie zojuist toen ik in de hal keek iemand staan en die maakte een dansbeweging en hij zag er net zo uit als Michael....eh ja, wat moet je daar nou mee, en daarna zegt hij ik zag ook een lichtflits....tja en dat is daarna nog meerder keren gebeurd in die week, dus ik heb maar gezegd dat hij niet bang hoefde te zijn en dat hij gewoon Michael zag...nou ja gewoon...ik heb in ieder geval niks gezien
ik denk dat jij maar een klein beetje moet gaan slapen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef majo76 het volgende:
en dan hebben ze het over respect
als ik het goed zag ,wilden ze laatste keer dat ik keek joe jackson afmaken
robijn en haar clan
Huh??quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Treezz het volgende:
[..]
Waar ze gaan liggen en met vuisten zo stampen op de grond..
Dat hebben die 2 lui van de x-factor ook gedaan!
Dat is niet gezond.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:47 schreef DrDentz het volgende:Robijn heeft geen lijntje met MJ. De zoon van mmetje41 daarentegen wel.
[..]
Damn, dat vind ik echt zielig zeg.... en ziek.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:47 schreef DrDentz het volgende:Robijn heeft geen lijntje met MJ. De zoon van mmetje41 daarentegen wel.
[..]
waarom?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
ik denk dat jij maar een klein beetje moet gaan slapen.
nou wil ik niet lullig doen,maar ik had ong. hetzelfde die nachtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:47 schreef DrDentz het volgende:Robijn heeft geen lijntje met MJ. De zoon van mmetje41 daarentegen wel.
[..]
Oh good god.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:47 schreef DrDentz het volgende:Robijn heeft geen lijntje met MJ. De zoon van mmetje41 daarentegen wel.
[..]
quote:
Nou misschien dan maar daarom.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:51 schreef majo76 het volgende:
[..]
nou wil ik niet lullig doen,maar ik had ong. hetzelfde die nacht
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
Nou misschien dan maar daarom.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:34 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Hahha maar die van mij heeft nog nooit eerder "dingen"gezien...staat wel met zijn beide beentjes op de grond
Zoontje, beentjes...quote:knikte...ja ....drama natuurlijk, tot half 5 voor de tv gezeten.
Maar nou komt het..ik was bezig de lichten uit te doen en hij maakte nog even een "move
Nou die zoon van mmetje neem ik ook niet al te serieus hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:53 schreef majo76 het volgende:
[..]
![]()
waarom de zoon van mmetje wel en ik niet
en als ik ga slapen krijg ik dat weer
dat kan wel kloppen,eerst is die bij mmetje geweest,toen bij mij,en vanmorgen bij jouquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:55 schreef wapwip het volgende:
Ik zag ook iemand in de gang dansen vanmorgen, heb hem toen gevraagd buiten even verder te gaan, want het begon een beetje fris te worden met die voordeur open.
je ben jaloers op wat wij hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou die zoon van mmetje neem ik ook niet al te serieus hoor.
Had jij hem ook al buiten gezet? hij klonk wat verkoudenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:56 schreef majo76 het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen,eerst is die bij mmetje geweest,toen bij mij,en vanmorgen bij jou
ik heb hem een strepsil mee gegeven en buiten gezetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef wapwip het volgende:
[..]
Had jij hem ook al buiten gezet? hij klonk wat verkouden
Ben geen fan.Volg dit forum puur uit intresse, wat de uitkomst ook zal zijn.Vind dat jij wel de laatste bent die het woord respect!!!!!! in de mond mag nemen.Je komt hier denk maar met een idee en dat is om naar mijn mening lekker de boel op te hitsen om een persoon plus haar clan, zoals je het zegt een ban te ontlokken.Meer heb ik je niet te melden.Knap triestquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef majo76 het volgende:
en dan hebben ze het over respect
als ik het goed zag ,wilden ze laatste keer dat ik keek joe jackson afmaken
robijn en haar clan
wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Ben geen fan.Volg dit forum puur uit intresse, wat de uitkomst ook zal zijn.Vind dat jij wel de laatste bent die het woord respect!!!!!! in de mond mag nemen.Je komt hier denk maar met een idee en dat is om naar mijn mening lekker de boel op te hitsen om een persoon plus haar clan, zoals je het zegt een ban te ontlokken.Meer heb ik je niet te melden.Knap triest
Waarom zou hij willen dat Robijn een ban krijgtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Ben geen fan.Volg dit forum puur uit intresse, wat de uitkomst ook zal zijn.Vind dat jij wel de laatste bent die het woord respect!!!!!! in de mond mag nemen.Je komt hier denk maar met een idee en dat is om naar mijn mening lekker de boel op te hitsen om een persoon plus haar clan, zoals je het zegt een ban te ontlokken.Meer heb ik je niet te melden.Knap triest
precies!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:04 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Waarom zou hij willen dat Robijn een ban krijgt
hij komt op visite bij een paar van ons,krijgen we ineens ditquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:07 schreef Loedertje het volgende:
Pssst, deze thread gaat over MJ en zijn geesten.
hij is te verkouden nu,hij komt later hoor ik netquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:08 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Bij mij is MJ in ieder geval niet langs geweest
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:09 schreef majo76 het volgende:
[..]
hij is te verkouden nu,hij komt later hoor ik net
Zuigen zuigen zuigen tot je een reactie krijgtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:08 schreef majo76 het volgende:
hoe kan ik er nou voor zorgen dat zij een ban krijgt
dan zal ze haarzelf moeten misdragen,dat heb ik niet in de hand
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:10 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]![]()
Zal je gebeuren.
Levend had ik het al eng gevonden, laat staan als geest.
voor zuigen hebben we hier toch een palingtopic?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:12 schreef bamby het volgende:
[..]
Zuigen zuigen zuigen tot je een reactie krijgt
ahhh je ben er zo een.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:12 schreef bamby het volgende:
[..]
Zuigen zuigen zuigen tot je een reactie krijgt
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
voor zuigen hebben we hier toch een palingtopic?
Ook leuk om te volgenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
voor zuigen hebben we hier toch een palingtopic?
weerstand en relletjes,ik weet niet ofdat onder zuigen valt ,dan heb je bamby op je nekquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Spam nou niet het hele topic deze avond al vol, ik wil ook dat er een beetje weerstand en relletjes komen enzo.
Relletjes zijn leukquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:15 schreef majo76 het volgende:
[..]
weerstand en relletjes,ik weet niet ofdat onder zuigen valt ,dan heb je bamby op je nek
stiekem vind je mij ook wel aardig hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:18 schreef bamby het volgende:
[..]
Relletjes zijn leuken bamby krijg je niet gauw op je nek.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Spam nou niet het hele topic deze avond al vol, ik wil ook dat er een beetje weerstand en relletjes komen enzo.
dan is hij wel druk bezigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Nah denk het niet. Hij is ook al vaak in Amerika gespot.
The night before last, I was angry that God took him. I started staring at the sky, yelling and cursing, demanding answers as to why he chose him.... Why he took Michael away. My eyes watered, and soon my face was cascading with uncontrollable tears, as I whispered and pleaded for me to wake up....
"Sshhhhh..."
I instantly became silent. My eyes were wide. I scanned my room as I heard more muffled whispers.
"M-Michael?" I stuttered, new tears now watered my face.
"Shhh.... I'm here...."
I was both terrified and calmed. The mixed emotion gave me butterflies. I shut my eyes tight, and whispered, "I'm sorry."
I heard him laugh softly. But it wasn't clear, it was muffled, far away, and it echoed.
After the experience.... I became so tired and relaxed, knowing he was alright.
Am I the only one who... has had an experience like this?
Nou ja, er zijn ook foto's van mij, als klein meisje, in de trouwjurk van mijn moeder (met een riem om de rok op te houdenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
MJ liet ze zelfs als kersvers getrouwd stel fotograferen (ik vind dat nog altijd vrij ziek. Vond die foto's best schokkend eigenlijk. Wat is daar de lol van?)
Neequote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:21 schreef APK het volgende:
Ja, sorry dat ik hier weer binnen kom vallen...
Maar is dit live?![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:21 schreef APK het volgende:
Ja, sorry dat ik hier weer binnen kom vallen...
Maar is dit live?![]()
als je moeder die hele jurk heb gemaakt voor die paar foto`squote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn ook foto's van mij, als klein meisje, in de trouwjurk van mijn moeder (met een riem om de rok op te houden) en in een witte prinsessenjurk die mn moeder zelfgemaakt heeft, die best wel model trouwjurk had... Is dat ook ziek?
Daar valt ook nog over te discussiëren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef Treezz het volgende:
Het was artiest die toevalllig verdomd goeie muziek had gemaakt![]()
*aait*quote:
Ja, dank .quote:
genezende krachten?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Deze is wel live vanaf minuut 7 ongeveer
Hier heeft hij genezende krachten
Wat denk je?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 01:25 schreef majo76 het volgende:
[..]
als je moeder die hele jurk heb gemaakt voor die paar foto`s
is dat niet ziek ,maar wel zonde van de tijd
Heb niet gauw een hekel aan iemandquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:20 schreef majo76 het volgende:
[..]
stiekem vind je mij ook wel aardig he
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:32 schreef DrDentz het volgende:
Dat was omdat zijn spin de spuit er verkeerd ingezet had ofzo
Het was omdat ik een prinsessenjurk wilde. En die andere foto's waren dus omdat ik als bruid op de foto wilde (ja, ik was 5 ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 01:34 schreef majo76 het volgende:
[..]
was een geintje![]()
maar als het zo is was het wel zonde
Vastquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:32 schreef DrDentz het volgende:
Dat was omdat zijn spin de spuit er verkeerd ingezet had ofzo
ok danquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:33 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb niet gauw een hekel aan iemandof iets
Oeps vergeet er eentje dat was de rat die ik had (Toen dat liedje van michael, voor de film Ben grijs gedraaid werd)in mijn tengels beet hij hete ook nog wel ben
Hoeft dus bij mij niet te komen spoken dus
nee hoor als je 5 ben is dat niet zo gek,als je 20 was geweest dan weer welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was omdat ik een prinsessenjurk wilde. En die andere foto's waren dus omdat ik als bruid op de foto wilde (ja, ik was 5 ofzo)
Dus mja, als dat kennelijk ziek is
een ingegroeide haar dat veroorzaken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vast
Welke idioot prikt er in zijn scheenbeen? Niemand..
Zal eerder een gevolg van stoten of een valpartij zijn geweest met een zeer slecht genezende wond (of een infectie door een ingegroeide haar o.i.d.)
Met zijn drugsgebruik kan dat flink uit de hand lopen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:37 schreef Loedertje het volgende:
Zal eerder een gevolg van stoten of een valpartij zijn geweest met een zeer slecht genezende wond
hij nam veel he,dus dat formaat breinaald is zo gek nog nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:41 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Scheen is inderdaad wel een hele vreemde plek om te spuiten.
Kan me ook niet voorstellen dat je zo'n plek krijgt van een naald, tenzij het er één formaat breinaald was.
Brrrrrrr, het wordt dan ook echt eng daar vanaf die 7 minuten. Hij gedraagt zich echt alsof ie Jezus is en 'laat de kinderen tot mij komen' speelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Deze is wel live vanaf minuut 7 ongeveer
Hier heeft hij genezende krachten
Je draaft wat door volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef majo76 het volgende:
[..]
hij nam veel he,dus dat formaat breinaald is zo gek nog niet
hij gebruikte volgens mij echt alles wat hij kon krijgenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef DrDentz het volgende:
JACKSON'S 'SPIDER BITE' WAS CAUSED BY HEROIN INJECTION - REPORT
Ik denk dat ze die naald met drie man in hebben moeten brengen, zo groot.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef majo76 het volgende:
[..]
hij nam veel he,dus dat formaat breinaald is zo gek nog niet
Ja dus. Sad. Ik ken niemand die alles live precies zo zingt als op de CD, behalve Barbra Streisand dan. En ik zou ook nooit zoveel geld uitgeven aan een kaartje voor een playback concert.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dank .
Maar er zijn dus mensen die denken dat dit live was en ze hebben een kaartje gekocht in Munchen enzo
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:45 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die naald met drie man in hebben moeten brengen, zo groot.
een heel bot mesjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:47 schreef bamby het volgende:
Ergens gelezen dat die wond een spinnenbeet was.Maar er komen zoveel verhalen langs.Kan ook zijn dat hij zijn benen graag haarloos hield en een bot scheermesje gebruikt heeft wat de onsteking heeft veroorzaakt.Verzin het ook maar ter plekke
Ik draai die 'live' clip nog steeds.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja dus. Sad. Ik ken niemand die alles live precies zo zingt als op de CD, behalve Barbra Streisand dan. En ik zou ook nooit zoveel geld uitgeven aan een kaartje voor een playback concert.
Da's waar!!quote:
ik zag ff geleden op animal planet,een olifant met een kunstgebitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's waar!!
En ik vind de videoclip met al die omvallende bomen, die masai en maori en nog wat andere bevolkingsgroepen, en de olifant nog steeds erg indrukwekkend.
Hebben ze daar ook een roddelprogramma?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef majo76 het volgende:
[..]
ik zag ff geleden op animal planet,een olifant met een kunstgebit
serieus he
was vanvond op tv
weet ik niet zou best kunnen,en dat ze die olifant ze tanden er uit hadden geslagenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een roddelprogramma?
Zeker zeer indrukwekkend dat vind ik van meerdere van zijn videoclib,s groots opgezet. Waar ook wel zijn hang naar pervectie naar voren kwamquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's waar!!
En ik vind de videoclip met al die omvallende bomen, die masai en maori en nog wat andere bevolkingsgroepen, en de olifant nog steeds erg indrukwekkend.
dat is niet ontopicquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
Maar goed weer ontopic. Ze doen wel lang over die 2e autopsie en het begraven inmiddels.
Waarom duurt die autopsie op zijn hersens zo langquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
Maar goed weer ontopic. Ze doen wel lang over die 2e autopsie en het begraven inmiddels.
misschien dat ze meer testen doen,anders ken het nooit zo lang durenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom duurt die autopsie op zijn hersens zo lang
denk dat ze willen kijken wat hij er zelf van denktquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Begraven doen ze toch pas als zijn hersens weer terug gezet zijn?
Vraag me alleen wel af wat ze zo lang met die hersens moeten.
Meer testen denkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:13 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ze hem toch zo lang boven de grond laten hadden ze hem net zo goed die 50 concerten op het podium kunnen zetten.
Mogen ze wel uit kijken(geintje) komt hij ze lopend zelf ophalenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:11 schreef majo76 het volgende:
[..]
denk dat ze willen kijken wat hij er zelf van denkt
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:13 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ze hem toch zo lang boven de grond laten hadden ze hem net zo goed die 50 concerten op het podium kunnen zetten.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Mogen ze wel uit kijken(geintje) komt hij ze lopend zelf ophalen
Uit de kist natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeker weten dat de fans een ticket zouden kopen voor 'Het concert met de kist maar met Michael zonder zijn hersens maar wel op het podium enzo' .
Ik ben fan maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:11 schreef majo76 het volgende:
[..]
denk dat ze willen kijken wat hij er zelf van denkt
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:19 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Uit de kist natuurlijk.
Met de techniek van tegenwoordig kunnen ze hem nog laten moonwalken ook.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:19 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Uit de kist natuurlijk.
Met de techniek van tegenwoordig kunnen ze hem nog laten moonwalken ook.
Anthony Hopkins is er mee vandoor!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:23 schreef majo76 het volgende:
maar ik ga slapen ,weet nooit of mj vannacht nog langs komt
Geintje moet kunnen toch.Ben iets jonger als hij was en in zijn begin jaren ook fan hoor echt puppy lovequote:
Maar meisje toch! Als je fan bent zou je ineens niet meer mogen lachen om relativerende grapjes??quote:
Ik vraag me af of die hersens wel veilig zijn?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Anthony Hopkins is er mee vandoor!
Als Anthony Hopkins ermee vandoor is hoef je je dat niet meer af te vragen, want dan zijn die hersens op.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die hersens wel veilig zijn?
Truste en ach moonwalk je lekker met hem meequote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:23 schreef majo76 het volgende:
maar ik ga slapen ,weet nooit of mj vannacht nog langs komt
Ook al 10 jaar dode hersens?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als Anthony Hopkins ermee vandoor is hoef je je dat niet meer af te vragen, want dan zijn die hersens op.
quote:
Misschien moet je dokter Murray een belletje geven, die helpt je wel in slaapquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:33 schreef wapwip het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje MJ, want ik kan ook niet slapen terwijl ik dat wel wil![]()
Rubbere hamer wil ook wel eens werkenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:33 schreef wapwip het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje MJ, want ik kan ook niet slapen terwijl ik dat wel wil![]()
Van zijn muziek ben ik nooit liefhebber geweest, wel een interessant fenomeen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vertelde het om duidelijk te maken dat MJ-FAN zijn niet gelijk staat aan boos worden op niet MJ fans![]()
Heb gehoord dat hij nooit klachten krijgt van zijn patienten.........................quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien moet je dokter Murray een belletje geven, die helpt je wel in slaap
Hoop dat je me niet verkeerd begreep hoor.Vind ook een hoop van zijn muziek heerlijk om te horen maar het echte fan zijn is een beetje gesleten in de jaren.Door dit topic ben ik me weer meer in hem gaan verdiepen en respecteer hem om zijn clib,s en muziekquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vertelde het om duidelijk te maken dat MJ-FAN zijn niet gelijk staat aan boos worden op niet MJ fans![]()
en ik moest gewoon zo hard lachen dat ik het moest zeggen
Sja, die plek op zijn been ziet er necrotisch uit. En dat kan een aantal oorzaken hebben. Het meest voorkomende is een wond die niet geneest, maar waar de huid dus rondom langzaam afsterft als gevolg van slechte doorbloeding (kapotte kleppen in de vaten) in het onderbeen en/of diabetes. Dit soort necrosis komen het meeste voor op die plek waar MJ het ook had, het scheenbeen. Ik weet niet of hij naast alles wat ie al had ook nog diabetes had, heb er nooit iets over gehoord. of gelezen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef Moonwalk het volgende:
wat was dat nou met zijn been ?? wel of geen beet? Ik vind het zelf wel een raar verhaal van die spinnen, hoe komt hij ineens aan spinnen die hem aanvallen. Dit is 1 van de weinige dingen die ik niet geloof van hem. Mocht het wel een spin zijn geweest dan ben ik nieuwsgierig naar welke spin zo een gruwelijke plek veroorzaakt. Mocht het geen spin zijn geweest dan ben ik nieuwsgierig naar welk "spul" zo een gruwelijke plek veroorzaakt. Ik ben hoe dan ook gewoon nieuwsgierig maar volgens mij weet niemand echt hoe dat zat
Je bent in ieder geval wel consequent in je spelfouten, dit is al de 2e keerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoop dat je me niet verkeerd begreep hoor.Vind ook een hoop van zijn muziek heerlijk om te horen maar het echte fan zijn is een beetje gesleten in de jaren.Door dit topic ben ik me weer meer in hem gaan verdiepen en respecteer hem om zijn clib,s en muziek
Ik begreep je niet verkeerd hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoop dat je me niet verkeerd begreep hoor.Vind ook een hoop van zijn muziek heerlijk om te horen maar het echte fan zijn is een beetje gesleten in de jaren.Door dit topic ben ik me weer meer in hem gaan verdiepen en respecteer hem om zijn clib,s en muziek
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:54 schreef bamby het volgende:
Mensen ga ook mijn bed opzoeken weltruste voor straks allemaal
Klopt van die vioolspin kon zelf even niet op de naam komen.Was verledenweek een programma over op de tv. Zag je een man die door zo,n spin gebeten wasquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, die plek op zijn been ziet er necrotisch uit. En dat kan een aantal oorzaken hebben. Het meest voorkomende is een wond die niet geneest, maar waar de huid dus rondom langzaam afsterft als gevolg van slechte doorbloeding (kapotte kleppen in de vaten) in het onderbeen en/of diabetes. Dit soort necroses komen het meeste voor op die plek waar MJ het ook had, het scheenbeen. Ik weet niet of hij naast alles wat ie al had ook nog diabetes had, heb er nooit iets over gehoord. of gelezen.
Verdere oorzaken zijn infecties, ontstekingen, kanker, de vlees-etende bacterie en vergif door bepaalde spinnen- of slangenbeten.
Aangezien hij zelf zegt dat het een spin was, neem ik dat dan dus ook onmiddellijk aan.
-edit- Nog even gegoogeld, en dit komt eruit op Wiki
De vioolspin (Loxosceles reclusa) is een spin uit de familie vioolspinnen (Sicariidae).
De vioolspin is lichtbruin van kleur en wordt ongeveer 1,5 centimeter lang. De naam is te danken aan de donkere, viool-achtige vlek op het rugschild. Het is een van de giftigste spinnen en is erg berucht in de Verenigde Staten waar de spin voorkomt. Het gif vernietigt weefsels waardoor deze afsterven. Net als de in Nederland en België voorkomende huisspin schuwt de vioolspin de mens niet: de spin duikt regelmatig op in huizen zoals tussen het beddengoed.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, die plek op zijn been ziet er necrotisch uit. En dat kan een aantal oorzaken hebben. Het meest voorkomende is een wond die niet geneest, maar waar de huid dus rondom langzaam afsterft als gevolg van slechte doorbloeding (kapotte kleppen in de vaten) in het onderbeen en/of diabetes. Dit soort necrosis komen het meeste voor op die plek waar MJ het ook had, het scheenbeen. Ik weet niet of hij naast alles wat ie al had ook nog diabetes had, heb er nooit iets over gehoord. of gelezen.
Verdere oorzaken zijn infecties, ontstekingen, kanker, de vlees-etende bacterie en vergif door bepaalde spinnen- of slangenbeten.
Aangezien hij zelf zegt dat het een spin was, neem ik dat dan dus ook onmiddellijk aan.
-edit- Nog even gegoogeld, en dit komt eruit op Wiki
De vioolspin (Loxosceles reclusa) is een spin uit de familie vioolspinnen (Sicariidae).
De vioolspin is lichtbruin van kleur en wordt ongeveer 1,5 centimeter lang. De naam is te danken aan de donkere, viool-achtige vlek op het rugschild. Het is een van de giftigste spinnen en is erg berucht in de Verenigde Staten waar de spin voorkomt. Het gif vernietigt weefsels waardoor deze afsterven. Net als de in Nederland en België voorkomende huisspin schuwt de vioolspin de mens niet: de spin duikt regelmatig op in huizen zoals tussen het beddengoed.
Nee hoor geen probleem. Je hebt gelijk las even terugquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel consequent in je spelfouten, dit is al de 2e keer![]()
Het is clips, niet clib,s
En sorry dat ik het even aanhaal, maar het staat een beetje raar zoals jij het schrijft.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee hoor geen probleem. Je hebt gelijk las even teruggooi het maar op slaap gebrek
ben niet zo,n nachtbraker
![]()
Thanks en begrijp je heel goed hoor,om de zelfde rede zo,n beetje volg ik het hier nu ook.Puur om de rede hoe het zover heeft kunnen komen, en wat de uitkomst is (als die er komt) en nu echt mijn bed in.Anders word ik straks wakker met de afdruk van mijn toetsenbord in mijn wang.Slaap lekker voor straksquote:
Waar zijn z'n rimpels?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:17 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Als je deze foto's ziet, ga je toch wel twijfelen over die 'vele' operaties in de laatste 20 jaar. Misschien dat het ouder, witter en magerder worden van zijn gezicht het beeld ietwat verwrong? Hij heeft denk ik wel duidelijk wat laten liften rond 2000 want die beroemde glimlach van hem oogde de laatste 10 jaar wat stijfjes. Verder vind ik het eigenlijk niet eens zo'n enorm verschil. De make-up, het stijle haar (pruik) en de lijntjes om z'n ogen/mond geven natuurlijk ook een wat ander beeld maar dat laatste zie je niet door de zonnebril. Verder vind ik de neus vrijwel identiek vanaf de hoek waarop deze foto's zijn genomen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Nou nog erger: ze hebben het zelfs al over je als je er niet bij bentquote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik denk even terug te lezen in dit topic. Alleen 80% bestaat uit bagger
haha, leuk in elkaar gezetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:32 schreef Isegrim het volgende:
Was deze hier al eens gepost?
http://www.dumpert.nl/med(...)_fan_wordt_boos.html
Robijn, ze kunnen beter over je lullen als van je vreten is een bekend spreekwoordquote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:45 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou nog erger: ze hebben het zelfs al over je als je er niet bij bent
Ja, zolang er maar over je gepraat word he, zeggen ze.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:09 schreef tass het volgende:
[..]
Robijn, ze kunnen beter over je lullen als van je vreten is een bekend spreekwoord
quote:Jackson Doc Declines to Chat with Cops
Posted Jul 18th 2009 3:00AM by TMZ Staff
We've learned Dr. Conrad Murray canceled an interview with the LAPD.
As we have already reported, the LAPD is treating Michael Jackson's death as a homicide. Detectives have their sights set on Murray, as the person who may have administered the drug Propofol, which we're told is the primary cause of Jackson's death.
We're told the LAPD planned a third interview with Dr. Murray earlier in the week -- the doctor was interviewed the day Jackson died and again two days later.
Reps from the L.A. County Coroner's office planned to attend the third interview, but we're told Dr. Murray's lawyer called and said the doctor would not be speaking to the cops at this time.
And here's the best part. Our sources say the cops called the lawyer back and they were referred to the lawyer's lawyer who said Dr. Murray's lawyer would not be speaking to them!
quote:In the gritty, haunting "Morphine," Jackson tackles a subject he never had before: drug addiction. To a relentless, industrial funk beat, the singer lashes out in visceral bursts of anger, aggression, and pain. "Is truth a game daddy," he screams out at one point. "To win the fame baby/It's all the same baby/You're so reliable." The rage and disappointment, combined with its ear-assaulting sound (music critic Tom Sinclair described it as "alternating Trent Reznor-style sturm und clang with Bacharachian orchestral pomp"), make for a jarring listening experience, particularly for those accustomed to the breezier melodic pop of Off the Wall and Thriller (though it should be noted that songs like "Wanna Be Startin' Somethin'" and "Billie Jean" were already beginning to uncover the complexity, paranoia and pain represented in these later tracks). But "Morphine" is best viewed as an experiment -- both sonically and lyrically -- in representing the experience of physical/psychological pain as well as its temporary release via narcotic pain relievers like demerol and morphine (both of which Jackson has been reportedly addicted to, on and off, since the early Nineties).
This experience is also brilliantly conveyed in the song's form: About mid-way through the track, the grating beat subsides, symbolically representing the pacifying effect of the drug. "Relax, this won't hurt you," Jackson sings soothingly from the perspective of the drug.
[Click here and scroll down to "Morphine" to listen. The interlude begins at approximately the 2:48 mark]
Before I put it in
Close your eyes and count to ten
Don't cry
I won't convert you
There's no need to dismay
Close your eyes and drift away
Demerol
Demerol
Oh God he's taking demerol
Demerol
Demerol
He's tried
Hard to convince her
To be over what he had
Today he wants it twice as bad
Don't cry
I won't resent you
Yesterday you had his trust
Today he's taking twice as much
Demerol
Demerol
Demerol
Demerol
These verses are perhaps some of the most poignant (and tragic) Jackson has ever sung. Beyond the literalness of the drug itself is Jackson's persistent yearning to escape from pain, loneliness, confusion, and relentless pressure. In this brief interlude he beautifully conveys the soothing, seductive, but temporary release from reality. There is a sense of pleading, of desperation, before the high abruptly ends, and the listener is slammed back into the harsh world of accusations and anguish. Sputnik Music described this musical sequence as a "moment of absolute genius." The song, written and composed entirely by Jackson, is one of his most experimental and brilliant creations. It is a confession, a personal intervention, a witness, and a warning.
[Note: This analysis of "Morphine" was written before Michael Jackson's death. It becomes all the more tragic given reports that narcotics like demerol and morphine may have contributed to his passing.]
quote:The tracks on Off The Wall have an easy disco swagger, which Michael embodies in his dance steps and his grin. The smile may well have been forced, but it doesn't look as if it was. Jackson was at least capable of convincingly simulating (en)joy(ment) at this point. Off The Wall, accordingly, is his masterpiece, the LP-pinnacle of disco, disco as theology, the songs secular hymns to divine disco itself, the impersonal 'force', the inhuman drive, that makes life living but has nothing to do with the vital. Jackson would make better tracks - or one better track, of which more shortly - but none of the LPs, including the largely anodyne Thriller, get even close to Off The Wall. It's a seducer's diary, sung by someone who has himself been ravished, who has given up everything for dance.
"Don't Stop Till You Get Enough" practically leads you by the hand to the dancefloor, the milky-way swirl of the strings sweeping you up, the deliquescing delight ("I'm melting") of Michael's enraptured falsetto gently undoing any resistant character armour. It's a love song to dance itself, just like "Rock With You", which similarly sees the whole universe in a disco mirrorball. "Rock With You" manages the amazing feat of simultaneously bring a tear to the eye and a shuffle to your feet. Jackson comes on as benevolent disco-svengali so he can seduce the listener-girl that the song turns us all into: "Girl, close your eyes/ Let That rhythm get into you/ don't try to fight it" - and who would want to fight it? Listen to the way that the synths and strings suggest starlight seen by starstruck lover's eyes. Is there any record which better captures the cosmic vertigo of falling in love than "Rock With You"? That headlong synaesthetic rush in which music, dancing and love feed each other in a reflexive virtuous circle which, even though it seems miraculous, unbelievable, ("girl, when you dance/ there's a magic that must be love"), at the same time seems like it couldn't possibly end ("And when the groove is dead and gone/ you know that love survives/ and we can rock forever"- ? This was Soul to sell your soul for. No wonder that Green Gartside sacrificed the whole of his avant-garde self in order to sound like this. And if you asked me to choose between Off The Wall and the entire back catalogue of the Sex Pistols and the Beatles, there would be no contest. I respect The Beatles and the Pistols, but they had already calcified into newsreel-heritage before I even took heed of them; whereas Off The Wall is still vivid, irresistible, sumptuous, teeming with technicolour detail.
Jemig, of je leest even goed. Of bekijkt de foto's even.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was omdat ik een prinsessenjurk wilde. En die andere foto's waren dus omdat ik als bruid op de foto wilde (ja, ik was 5 ofzo)
Dus mja, als dat kennelijk ziek is
Dude die erbij was bevestigt dat het geen spinnebeet was, maar geklooi met infuus...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vast
Zal eerder een gevolg van stoten of een valpartij zijn geweest met een zeer slecht genezende wond (of een infectie door een ingegroeide haar o.i.d.)
Nou ja, ik vond de foto's niet raar of ziek, dat bedoel ik meer. Ik zie weinig verschil met kinderen die als ridder of prinses op de foto gaan. Maar goed, verschil in mening dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 10:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jemig, of je leest even goed. Of bekijkt de foto's even.
Dan snap je het verschil.
Ik vind het gek als je als ouder een broer en zus in trouwkleding steekt en er dan een hele reportage van laat maken, inclusief aanzoek en zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond de foto's niet raar of ziek, dat bedoel ik meer. Ik zie weinig verschil met kinderen die als ridder of prinses op de foto gaan. Maar goed, verschil in mening dan.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:20 schreef Duderella het volgende:
Is er een foto van dat been?
O jee!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: http://popspiracy.blogspo(...)ns-skin-disease.html
Mja, oke, het is misschien wel typisch, maar ik vind het ook weer niet súperraarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind het gek als je als ouder een broer en zus in trouwkleding steekt en er dan een hele reportage van laat maken, inclusief aanzoek en zo.
Maar het schijnt heel normaal te zijn in sommige landen, dus wie ben ik ook verder. Maar dat aspect vond ik raar. Niet dat je als meisje bruidje speelt hoor!
die foto waar hij zijn zwart met wit jasje draagt ziet zijn hand er afschuwelijk slecht uit.. lijken wel heroine handen, zitten ook kleine puntjes op wat op injectienaalden zou kunnen duiden.. zou het dan toch?quote:
foto?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
die foto waar hij zijn zwart met wit jasje draagt ziet zijn hand er afschuwelijk slecht uit.. lijken wel heroine handen, zitten ook kleine puntjes op wat op injectienaalden zou kunnen duiden.. zou het dan toch?
quote:Jacko ‘like a pin cushion’
By NICK PARKER
Published: Today
DRUG-RAVAGED Michael Jackson's body had horrifying needle marks behind his knees and even between his TOES, The Sun can reveal.
And one horrified source said yesterday: "His body was a virtual pin cushion when he died.
"Whoever was administering his drugs would have done so knowing he was an addict in a terrible state."
Veins in Jacko's arms had collapsed and dodgy medics had resorted to pumping massive doses of painkillers into any useable blood vessels they could find.
The post-mortem showed marks where needles appeared to have been inserted into veins behind his knee caps.
And marks between his toes suggested he used an injection method favoured by desperate junkies.
The shock discoveries were disclosed as police inquiries intensified into the conduct of doctors close to Jacko, especially personal physician Dr Conrad Murray and dermatologist Dr Arnold Klein.
The star is believed to have spent years spaced out on a mind-boggling array of prescription drugs and painkillers. Some reports say he blew around £30,000 a month on medications.
Niet zoveel verschil met de reeks in MUZ dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik denk even terug te lezen in dit topic. Alleen 80% bestaat uit bagger
Zou eigenlijk a.s. maandag zijn, is uitgesteld tot 3 augustus.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:45 schreef Andromache het volgende:
Was gisteren niet de hoorzitting over de voogdij? Of is die helemaal van de baan?
quote:Jackson Guardianship Hearing Delayed
Posted Jul 17th 2009 6:01PM by TMZ Staff
The guardianship hearing in the Michael Jackson case has been postponed ... and our sources say the delay is because Katherine Jackson and Debbie Rowe are close to a settlement.
The hearing was set for Monday, but is now delayed to August 3.
As we reported, lawyers for Katherine Jackson and Debbie Rowe have been hashing out a settlement and we're told an agreement is on the horizon. The discussions, we're told, is amicable and it involves the children -- not money.
Sources say it looks like Debbie Rowe will not object to Katherine getting custody. As for Rowe, she had an agreement with Jackson that was signed several years ago that gave her an undisclosed sum of money spread out over a period of years. That agreement survived Jackson's death and is unaffected by custody issues.
The court ruled Katherine will continue on as legal guardian until the hearing on August 3.
Even tellen hoor: in SHO 57 topics in iets meer dan 3 weken. In MUZ 56 topics in een jaar of 4. Mwah, ik betwijfel datquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet zoveel verschil met de reeks in MUZ dus.
Mag ik deze ook beantwoorden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:19 schreef tass het volgende:
Even weer over de muziek ja!![]()
Ik denk dat dit wel een vraag is voor Shitney: wat schreef Michael zelf aan muziek en teksten? Ik las net dat Morphine door hem geschreven is, maar ik heb geen flauw idee hoe het met verschillende nummers op verschillende albums zit?
gatverdamme zeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Scherper, lijken haast stukken weggerot:
[ afbeelding ]
foto:quote:
Pfoeh, ik weet er wel redelijk wat uit mijn hoofd, maar niet alles, daar zou ik alle boekjes voor moeten nakijken en daar heb ik nu geen zin in. We are the World samen met Lionel Richie, Say Say Say, The Girl is Mine en The Man samen met Paul McCartney.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:19 schreef tass het volgende:
Even weer over de muziek ja!![]()
Ik denk dat dit wel een vraag is voor Shitney: wat schreef Michael zelf aan muziek en teksten? Ik las net dat Morphine door hem geschreven is, maar ik heb geen flauw idee hoe het met verschillende nummers op verschillende albums zit?
Volgens mij ook La Toya, voor ook zij aan zich liet klussen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Oehh, die nagels
Van die vrouw. La Toya misschien? Geen idee.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef Felixa het volgende:
Na de 30 foto's van gisteren, komt OK Magazine vandaag nog eens met 16 nieuwe foto's.
http://www.okmagazine.com(...)/029_oknews_mic_046/
O.a. Prince die zijn eigen Spider Mantaart aansnijdt op zijn 6e verjaardag:
[ afbeelding ]
En Paris die even uitpuft van de trouwreportage:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef Felixa het volgende:
Na de 30 foto's van gisteren, komt OK Magazine vandaag nog eens met 16 nieuwe foto's.
[ afbeelding ]
En Paris die even uitpuft van de trouwreportage:
[ afbeelding ]
Nou, ontzettend bedankt!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Zou me niks verbazen als opa Joe hier achter zit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:35 schreef Felixa het volgende:
Erg schattig en lief en oh en ah die foto's natuurlijk, maar waar zouden die nou toch vandaan komen?
Iemand moet ze toch aan OK Magazine hebben gegeven verkocht.
Valt ook wel op dat de meeste foto's tot nu toe van Prince zijn.
quote:Joe Jackson doet afstand van kinderen' van onze redactie
AMSTERDAM - Opa Joe Jackson is bereid alles te doen om ervoor te zorgen dat oma Katherine de kinderen krijgt. Ook als dat betekent dat hij afstand moet nemen.
Opa Joe wordt door weinig mensen gezien als de goede man in het verhaal Michael Jackson nadat Michael zelf vertelde over de klappen die hij vroeger kreeg.
Debbie Rowe, moeder van de oudste twee kids, maakt zich dan ook grote zorgen over de rol die opa eventueel in het leven van het kroost zou gaan spelen en wil hem weg houden.
Volgens bronnen dichtbij de familie Jackson snapt Joe deze boodschap en is hij bereid een stap terug te doen, meldt People. 'Joe wil dat de kinderen bij Katherine terecht komen en zal daar alles voor doen. Ook als dat betekent dat hij papieren moet ondertekenen waarop staat dat hij geen enkele rol in het leven van de kids zal spelen.'
Als Katherine de voogdijzaak zou verliezen, zouden ze naar Debbie Rowe kunnen gaan en als ze dus naar Katherine gaan, kunnen ze via haar naar Janet toe.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef Flow3r het volgende:
de kids wilden toch naar Janet?
waarom maakt Joe zich zo druk dat ze naar Katherine moeten dan?
omdat ie katherine misschien beter kan manipuleren?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou sowieso niet voor een tattoo gaan. Straks duikt er misschien een video op waarop je duidelijk ziet dat MJ zich laat pijpen door een 11-jarig jochie. Loop je dan met je tattoo.
Ik zou sowieso niet voor een tattoo gaan. Straks duikt er misschien een video op waarop je duidelijk ziet dat MJ zich laat pijpen door een 11-jarig jochie. Loop je dan met je tattoo.
Dan komt er toch gewoon een jongetje bij.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:10 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, zolang er maar over je gepraat word he, zeggen ze.![]()
Tis zielig, en zegt veel over het niveau van die mensen.
quote:Nou nog erger: ze hebben het zelfs al over je als je er niet bij bent
Kan natuurlijk heel goed dat dat zo is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:41 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Dan komt er toch gewoon een jongetje bij.
Ik snapte nooit hoe het nou kwam dat MJ te laat was voor zijn rechtzaak(je weet wel toen hij met zijn pj broek verscheen).
Kan het zijn dat ze moeite hadden om hem uit die narcose te krijgen?
Die Mesereau zegt dat hij zijn rug had pijn gedaan, naar het ziekenhuis is gegaan... De rechter zei dat ie binnen 45 minuten in de rechtzaal moest zijn, anders zou ie de bak in gaan, dus toen in pyama vanaf het ziekenhuis gekomen schijnbaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:41 schreef Rosalyne het volgende:
Ik snapte nooit hoe het nou kwam dat MJ te laat was voor zijn rechtzaak(je weet wel toen hij met zijn pj broek verscheen).
Kan het zijn dat ze moeite hadden om hem uit die narcose te krijgen?
Had je het voor 20euro wel laten liggen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:17 schreef Syb.ren het volgende:
Heb gisteren in de stad een tshirt van Michael gekocht, beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten liggen voor een tientje
maar wie zeg dat dat de benen van mj zijn?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:17 schreef Syb.ren het volgende:
Heb gisteren in de stad een tshirt van Michael gekocht, beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten liggen voor een tientje
Zo hee! 25 delen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:42 schreef quirina het volgende:
Leuk om te bekijken op een druilerige dag:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=0B26C4BED74BF234
Ik meen me te herinneren dat ik dit wel eens een keer op tv had gezien als miniserie.
ze kunnen je oppakken als verdachte,maar dan moeten ze wel iets hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:10 schreef quirina het volgende:
Ze kunnen je niet zonder bewijzen arresteren toch?
ik zou maar voorzichtig zijn met het zetten van een tattoo van wacko, voor je het weet loop je met een tattoo rond van een pedosexueel voor de rest van je leven.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:53 schreef JX het volgende:
Hoop mensen hebben MJ tattoos laten zetten na zijn dood. Kom er een paar tegen bij het opdoen van tattoo-inspiratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik overweeg serieus ook iets subtiels te laten zetten, ik wil over een tijdje sowieso een gitaar tattoo laten zetten. Misschien zoiets:
[ afbeelding ]
De advocaat van dr Murray heeft ook weer een advocaat...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:50 schreef wapwip het volgende:
Jackson Doc Declines to Chat with Cops
Posted Jul 18th 2009 9:00AM by TMZ Staff
We've learned Dr. Conrad Murray canceled an interview with the LAPD.
As we have already reported, the LAPD is treating Michael Jackson's death as a homicide. Detectives have their sights set on Murray, as the person who may have administered the drug Propofol, which we're told is the primary cause of Jackson's death.
We're told the LAPD planned a third interview with Dr. Murray earlier in the week -- the doctor was interviewed the day Jackson died and again two days later.
Reps from the L.A. County Coroner's office planned to attend the third interview, but we're told Dr. Murray's lawyer called and said the doctor would not be speaking to the cops at this time.
And here's the best part. Our sources say the cops called the lawyer back and they were referred to the lawyer's lawyer who said Dr. Murray's lawyer would not be speaking to them!
wtfKan dat uberhaupt zomaar? Nee ik wil niet met jullie praten, tegen de politie zeggen. Word tijd dat ze hem oppakken en achter slot en grendel gooien, dan zal ie moeten praten
Thanks hiervoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:30 schreef Felixa het volgende:
Maandag wordt trouwens om 20.30 uur op RTL8 The Wiz uitgezonden.
Ik zat ook zo van "w-t-f?"quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
De advocaat van dr Murray heeft ook weer een advocaat...
Gaat wel lekker zo,
is dat een film/serie !?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:58 schreef Treezz het volgende:
http://www.zshare.net/audio/6283211953913977/
Geweldig
Eric Cartmen MJ tribute
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:58 schreef Treezz het volgende:
http://www.zshare.net/audio/6283211953913977/
Geweldig
Eric Cartmen MJ tribute
Da's gerard ekdomquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het iets van South Park zou zijn.
Dit is iemand die heel slecht Eric Cartman nadoet die Michael Jackson nadoet.
Gerard Ekdom... van radio 3 is die toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:11 schreef Treezz het volgende:
[..]
Da's gerard ekdom![]()
het is voor de gein he
Ja diequote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Gerard Ekdom... van radio 3 is die toch?![]()
En al is het voor de gein, had toch gehoopt dat het echt van de makers van South Park was geweest.![]()
Ik verwacht nog wel wat van ze, zeker na die aflevering van Mr. Jefferson.
Ah ok, ik luister al zeker 20 jaar niet meer naar Radio 3, vandaar dat ik het niet wist.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:23 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ja die
Hij heeft vaker zoiets gedaan .. stem nagedaan
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef JX het volgende:
[..]
![]()
Dan ga je toch voor ziets![]()
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Dan ga je toch voor ziets![]()
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Dan ga je toch voor zoiets![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het een beetje triest, volwassen mannen die tv-stemmetjes nadoen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Gerard Ekdom... van radio 3 is die toch?![]()
En al is het voor de gein, had toch gehoopt dat het echt van de makers van South Park was geweest.![]()
Ik verwacht nog wel wat van ze, zeker na die aflevering van Mr. Jefferson.
Heb net alle delen zitten kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:42 schreef quirina het volgende:
Leuk om te bekijken op een druilerige dag:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=0B26C4BED74BF234
Ik meen me te herinneren dat ik dit wel eens een keer op tv had gezien als miniserie.
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:19 schreef wapwip het volgende:
[..]
Had je het voor 20euro wel laten liggen?
Niemand, maar op het shirt is het een soort van ´tekening´, dus het zijn sowieso zijn benen nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:23 schreef majo76 het volgende:
[..]
maar wie zeg dat dat de benen van mj zijn?
Gaafquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Heb net alle delen zitten kijken.![]()
Vond het een mooi gemaakte serie.
Lees net ook dat de jongen die Michael speelde in de laatste delen ook is overleden, niet lang na het uitkomen van deze mini-serie. Hij had leukemie.![]()
Hij leek trouwens wel erg op hem!
Angela Bassett vond ik zeer sterk spelen, als Katherine.
Yep!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja mooi gedaan he die serie en inderdaad jammer dat die acteur overleden is.
Ik vraag me af of er een dvd van gemaakt is ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |