Vastquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:32 schreef DrDentz het volgende:
Dat was omdat zijn spin de spuit er verkeerd ingezet had ofzo
ok danquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:33 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb niet gauw een hekel aan iemandof iets
Oeps vergeet er eentje dat was de rat die ik had (Toen dat liedje van michael, voor de film Ben grijs gedraaid werd)in mijn tengels beet hij hete ook nog wel ben
Hoeft dus bij mij niet te komen spoken dus
nee hoor als je 5 ben is dat niet zo gek,als je 20 was geweest dan weer welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was omdat ik een prinsessenjurk wilde. En die andere foto's waren dus omdat ik als bruid op de foto wilde (ja, ik was 5 ofzo)
Dus mja, als dat kennelijk ziek is
een ingegroeide haar dat veroorzaken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vast
Welke idioot prikt er in zijn scheenbeen? Niemand..
Zal eerder een gevolg van stoten of een valpartij zijn geweest met een zeer slecht genezende wond (of een infectie door een ingegroeide haar o.i.d.)
Met zijn drugsgebruik kan dat flink uit de hand lopen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:37 schreef Loedertje het volgende:
Welke idioot prikt er in zijn scheenbeen? Niemand..
Zal eerder een gevolg van stoten of een valpartij zijn geweest met een zeer slecht genezende wond
hij nam veel he,dus dat formaat breinaald is zo gek nog nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:41 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Scheen is inderdaad wel een hele vreemde plek om te spuiten.
Kan me ook niet voorstellen dat je zo'n plek krijgt van een naald, tenzij het er één formaat breinaald was.
Brrrrrrr, het wordt dan ook echt eng daar vanaf die 7 minuten. Hij gedraagt zich echt alsof ie Jezus is en 'laat de kinderen tot mij komen' speelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Deze is wel live vanaf minuut 7 ongeveer
Hier heeft hij genezende krachten
Je draaft wat door volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef majo76 het volgende:
[..]
hij nam veel he,dus dat formaat breinaald is zo gek nog niet
hij gebruikte volgens mij echt alles wat hij kon krijgenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef DrDentz het volgende:
JACKSON'S 'SPIDER BITE' WAS CAUSED BY HEROIN INJECTION - REPORT
Ik denk dat ze die naald met drie man in hebben moeten brengen, zo groot.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef majo76 het volgende:
[..]
hij nam veel he,dus dat formaat breinaald is zo gek nog niet
Ja dus. Sad. Ik ken niemand die alles live precies zo zingt als op de CD, behalve Barbra Streisand dan. En ik zou ook nooit zoveel geld uitgeven aan een kaartje voor een playback concert.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dank .
Maar er zijn dus mensen die denken dat dit live was en ze hebben een kaartje gekocht in Munchen enzo
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:45 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die naald met drie man in hebben moeten brengen, zo groot.
een heel bot mesjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:47 schreef bamby het volgende:
Ergens gelezen dat die wond een spinnenbeet was.Maar er komen zoveel verhalen langs.Kan ook zijn dat hij zijn benen graag haarloos hield en een bot scheermesje gebruikt heeft wat de onsteking heeft veroorzaakt.Verzin het ook maar ter plekke
Ik draai die 'live' clip nog steeds.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja dus. Sad. Ik ken niemand die alles live precies zo zingt als op de CD, behalve Barbra Streisand dan. En ik zou ook nooit zoveel geld uitgeven aan een kaartje voor een playback concert.
Da's waar!!quote:
ik zag ff geleden op animal planet,een olifant met een kunstgebitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's waar!!
En ik vind de videoclip met al die omvallende bomen, die masai en maori en nog wat andere bevolkingsgroepen, en de olifant nog steeds erg indrukwekkend.
Hebben ze daar ook een roddelprogramma?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef majo76 het volgende:
[..]
ik zag ff geleden op animal planet,een olifant met een kunstgebit
serieus he
was vanvond op tv
weet ik niet zou best kunnen,en dat ze die olifant ze tanden er uit hadden geslagenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een roddelprogramma?
Zeker zeer indrukwekkend dat vind ik van meerdere van zijn videoclib,s groots opgezet. Waar ook wel zijn hang naar pervectie naar voren kwamquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's waar!!
En ik vind de videoclip met al die omvallende bomen, die masai en maori en nog wat andere bevolkingsgroepen, en de olifant nog steeds erg indrukwekkend.
dat is niet ontopicquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
Maar goed weer ontopic. Ze doen wel lang over die 2e autopsie en het begraven inmiddels.
Waarom duurt die autopsie op zijn hersens zo langquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
Maar goed weer ontopic. Ze doen wel lang over die 2e autopsie en het begraven inmiddels.
misschien dat ze meer testen doen,anders ken het nooit zo lang durenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom duurt die autopsie op zijn hersens zo lang
denk dat ze willen kijken wat hij er zelf van denktquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Begraven doen ze toch pas als zijn hersens weer terug gezet zijn?
Vraag me alleen wel af wat ze zo lang met die hersens moeten.
Meer testen denkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:13 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ze hem toch zo lang boven de grond laten hadden ze hem net zo goed die 50 concerten op het podium kunnen zetten.
Mogen ze wel uit kijken(geintje) komt hij ze lopend zelf ophalenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:11 schreef majo76 het volgende:
[..]
denk dat ze willen kijken wat hij er zelf van denkt
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:13 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ze hem toch zo lang boven de grond laten hadden ze hem net zo goed die 50 concerten op het podium kunnen zetten.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Mogen ze wel uit kijken(geintje) komt hij ze lopend zelf ophalen
Uit de kist natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeker weten dat de fans een ticket zouden kopen voor 'Het concert met de kist maar met Michael zonder zijn hersens maar wel op het podium enzo' .
Ik ben fan maar ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:11 schreef majo76 het volgende:
[..]
denk dat ze willen kijken wat hij er zelf van denkt
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:19 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Uit de kist natuurlijk.
Met de techniek van tegenwoordig kunnen ze hem nog laten moonwalken ook.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:19 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Uit de kist natuurlijk.
Met de techniek van tegenwoordig kunnen ze hem nog laten moonwalken ook.
Anthony Hopkins is er mee vandoor!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |