Haha ja zo kun je het ook noemen ja. Halen en brengen, ging dus niet bij mij anders had ik het denk ik ook wel gedaan. Maar goed dat het niet kon en dat ik 1,5 week thuis ben gebleven. Ach ik kan wel weer zelf autorijden en die laatste dag ga ik gewoon nog maar. Ik moet ook nog wat dingen overdragen/regelen. 1 dag is wel vol te houden en anders ga ik gewoon wat eerder weg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was niet dapper, het was krankzinnig. Ik moest worden gehaald en gebracht!Tegenwoordig zou ik me gewoon ziek melden. Ik wil je niks aanpraten, maar als het niet lukt, dan zou ik me die laatste dag dat je nog moet werken, alsnog ziek melden.
[..]
Ga je maandag of dinsdag nog naar het concert? Wij gaan 3 augustus naar hun concert in Gelsenkirchen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Als ik zo even weg ben, kijk ik naar de helft van U2 bij Jonathan Ross. Die komen hun tour waarschijnlijk promoten. Alsof dat nodig is
Een beetje...quote:
quote:
Ik ga helemaal niet. Vroeger wel live gezien, maar ik kan al jaren niet aan kaartjes komen. Dit is de eerste keer dat ik het niet zo erg vind, want ik ben ze een beetje moe.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je maandag of dinsdag nog naar het concert? Wij gaan 3 augustus naar hun concert in Gelsenkirchen.
Inderdaad smaken verschillen. With or Without you vind ik geweldig maar tegenwoordig is die Bono zo'n enge arrogante kwal geworden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat heb ik met jouw Alicia Keys.. smaken verschillen.
Anyway, ik ga naar bed. Slaap lekker voor straks!!!
Ik heb ze nog nooit live gezien en we kregen nu de kans om kaartjes te "krijgen" voor Gelsenkirchen voor ons ook nog dichterbij en ik vind toch dat ik ze minimaal 1x gezien moet hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet. Vroeger wel live gezien, maar ik kan al jaren niet aan kaartjes komen. Dit is de eerste keer dat ik het niet zo erg vind, want ik ben ze een beetje moe.
quote:
Nee, ze waren toen bepaald niet cool.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:Bono was niet erg blij met de ouwe beelden van U2 die Jonathan Ross liet zien
Nu wel dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ze waren toen bepaald niet cool.
Niet meer. Hun beste tijd (en muziek) ligt achter hen. Maar Edge blijft een schatje, natuurlijkquote:
Hij is kaal, snap je wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
The Edge wel, die had hartje zomer in een warme televisiestudio een muts op.
Edge is die sikkemans met dat mutsje op toch? Die is eigenlijk nooit echt veranderd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet meer. Hun beste tijd (en muziek) ligt achter hen. Maar Edge blijft een schatje, natuurlijk
Klopt, altijd hetzelfde gebleven. Ik vind hem het hart van de band. Maar ze zijn de weg kwijt. De laatste drie albums waren een sof.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Edge is die sikkemans met dat mutsje op toch? Die is eigenlijk nooit echt veranderd.
Ik denk dat Bono zichzelf en de band denkt ontgroeid te zijn.. Die man is met alles bezig behalve met goede muziek maken. Zodra er een ramp plaats vind staat Bono als eerste voor een camera gevolgd door Sting (ook al zo'n mafkees die de weg kwijt is) en staan ze te dreigen dat we veel geld moeten storten of anders maken ze samen een plaat.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt, altijd hetzelfde gebleven. Ik vind hem het hart van de band. Maar ze zijn de weg kwijt. De laatste drie albums waren een sof.
Ik denk ook dat zijn rol als wereldverbeteraar te veel afleidt van waar het werkelijk om gaat. Aan de andere kant geloof ik zeker dat hij zijn hart op de goede plek heeft, wat ook geldt (in het kwadraat) voor Bob Geldof. Sting is niet meer zo van de goede doelen, hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat Bono zichzelf en de band denkt ontgroeid te zijn.. Die man is met alles bezig behalve met goede muziek maken. Zodra er een ramp plaats vind staat Bono als eerste voor een camera gevolgd door Sting (ook al zo'n mafkees die de weg kwijt is) en staan ze te dreigen dat we veel geld moeten storten of anders maken ze samen een plaat.....
Daar heeft-ie helemaal geen tijd meer voor, hij doet aan tantra-seks.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Sting is niet meer zo van de goede doelen, hoor.
Bij Geldof vind ik het wel kloppen maar Bono doet het om zijn eigen ego vind ik. Geldof organiseert een show maar wil die niet stelen. Bono doet alles om in de spotlight te staan....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat zijn rol als wereldverbeteraar te veel afleidt van waar het werkelijk om gaat. Aan de andere kant geloof ik zeker dat hij zijn hart op de goede plek heeft, wat ook geldt (in het kwadraat) voor Bob Geldof. Sting is niet meer zo van de goede doelen, hoor.
Daar ga ik van dromen.... Tantrasex met het meisje uit de sportschool en kassameisje!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heeft-ie helemaal geen tijd meer voor, hij doet aan tantra-seks.
Tijdens Live 8 zei Jonathan Ross tegen hem: "Jij bent de enige die er beter uitziet dan met Live Aid". Dus het zal wel ergens goed voor zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heeft-ie helemaal geen tijd meer voor, hij doet aan tantra-seks.
Ik ben hier.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is wyccie? Hierrrrrrrrrrr wyccie, je bent mijn gevangene
Ik heb 'm de laatste keer dat-ie in Nederland was gezien toen hij het Amstelhotel uitkwam, ik liep bijna tegen 'm aan, en moet zeggen dat hem de jaren niet aan te zien zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tijdens Live 8 zei Jonathan Ross tegen hem: "Jij bent de enige die er beter uitziet dan met Live Aid". Dus het zal wel ergens goed voor zijn
Nu wachten we op een nieuw plaatje van hem.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Gellius heeft je plaatje geraden.
Yoga schijnt heel goed voor een mens te zijn. Of hij heeft gewoon goede genen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 'm de laatste keer dat-ie in Nederland was gezien toen hij het Amstelhotel uitkwam, ik liep bijna tegen 'm aan, en moet zeggen dat hem de jaren niet aan te zien zijn.
Ik denk het niet, die had tong al geraden. Maar tong plaatst nooit een nieuw plaatjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Nu wachten we op een nieuw plaatje van hem.
Ik denk dat het Gavin Friday wordt.
Die zijn ook stómvervelend, want die proberen op je eten te gaan zitten. En ook hele stómme beesten, want als je de tuindeur wagenwijd openzet, begrijpen ze niet dat ze naar buiten moeten vliegen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb dit jaar nog helemaal geen last van muggen, wel heel veel vliegen.
Je kunt ook niet verwachten dat die vliegen tegen de stroom muggen in de tuindeur gebruiken om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
En ook hele stómme beesten, want als je de tuindeur wagenwijd openzet, begrijpen ze niet dat ze naar buiten moeten vliegen.
Ik hoop niet dat je wyccie een viespeuk noemt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een kwestie van vaker schoonmaken.
Schoonmaken, bah.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een kwestie van vaker schoonmaken.
Nee, hoor. Jij?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je wyccie een viespeuk noemt.
Tijdverspilling, eensch.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:12 schreef wyccie het volgende:
Schoonmaken, bah.
Of ik een viespeuk ben?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Leef jij op de rand van smetvrees, Scrutinizer?
Dat is idd Joe Zawinulquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
De man links meen ik te herkennen. Iets met Aziwul of zo?
Moah, het werd meestal aangeduid met Fusion of Jazzrock. Zawinul had geen idee wat Fusion zou moeten zijn en de meneer met het lange haar achter Joe had een hekel aan de term Jazzrock. Die meneer, net als Joe ook dood, is overigens wel een hele interessante. Die heeft min of meer een nieuw instrument gecreëerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik ben nog geen stap dichter bij de band. Iets jazzfunkerigs?
Ik ga het vermoedelijk ook niet raden als je het instrument benoemt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, het werd meestal aangeduid met Fusion of Jazzrock. Zawinul had geen idee wat Fusion zou moeten zijn en de meneer met het lange haar achter Joe had een hekel aan de term Jazzrock. Die meneer, net als Joe ook dood, is overigens wel een hele interessante. Die heeft min of meer een nieuw instrument gecreëerd.
Hij sloopte de frets uit z'n basgitaar en zodoende ontstond de fretloze basgitaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga het vermoedelijk ook niet raden als je het instrument benoemt.
Echt welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij sloopte de frets uit z'n basgitaar en zodoende ontstond de fretloze basgitaar.
Nog een hintje nodig?
Yes Ma'amquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, iets met Weather. Weather Report?
Ok ook niet te hard van stapel lopen he ?quote:
Dat doe ik nooit, Tong.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:58 schreef tong80 het volgende:
Ok ook niet te hard van stapel lopen he ?
Hoezo maakt het uit welke lay-out je gebruikt om te zoeken?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, Tong.
Ik heb het gevoel dat we nog 1 openstaand plaatje hebben, maar ik heb geen zin om te zoeken. Iemand met Baggerlayout die wil kijken?
Nou, ik heb echt de meest nutteloze zaterdagavond ooit gehad. Ik heb mijn teennagels geknipt (met het oog op de Vierdaagse dus), tevens gelakt (om de bloeduitstortingen te verbergen). Mijn vingernagels geknipt en gelakt (uit verveling) en de lak er weer afgehaald (lelijk).quote:Op zondag 19 juli 2009 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat klinkt als een wel bestede zaterdag.
Bagger heeft zo'n TopicGallery bovenin waardoor je in één oogopslag kunt zien welke plaatjes er in een topic staan.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo maakt het uit welke lay-out je gebruikt om te zoeken?
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt de meest nutteloze zaterdagavond ooit gehad. Ik heb mijn teennagels geknipt (met het oog op de Vierdaagse dus), tevens gelakt (om de bloeduitstortingen te verbergen). Mijn vingernagels geknipt en gelakt (uit verveling) en de lak er weer afgehaald (lelijk).
Nu moet ik nog aan mijn eigenlijke taakje beginnen: mijn broeken korter maken.
En dat terwijl de rest buiten aan het feesten is.
Maar je kunt niet zien welk plaatje graden is. In ieder geval is die van tong80 nog niet geraden, die foto met Gerard Nijboer er op.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bagger heeft zo'n TopicGallery bovenin waardoor je in één oogopslag kunt zien welke plaatjes er in een topic staan.
Waarom?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
Nu moet ik nog aan mijn eigenlijke taakje beginnen: mijn broeken korter maken.
Daarom heb ik gewoon FokSilver.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je kunt niet zien welk plaatje graden is. In ieder geval is die van tong80 nog niet geraden, die foto met Gerard Nijboer er op.
Doe eens een gok.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom?
Mijn wat?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je trouwens je RVP al, wyccie?
Omdat ze te lang zijnquote:
Jij bent gewoon op Vierdaagse-sites aan het neuzen om wyccie gek te krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Je RVP, je Rabobank Vierdaagse Pakketje.
Ik check alleen maar of ze goed voorbereid de tocht gaat aanvangen. Er wordt ook regen verwacht, ik hoop maar dat wyccie elektrische schoenendrogers heeft want kletsnatte wandelschoenen zijn kut.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent gewoon op Vierdaagse-sites aan het neuzen om wyccie gek te krijgen.
Of ze heeft gewoon stevige stappers die tegen een buitje kunnen.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik check alleen maar of ze goed voorbereid de tocht gaat aanvangen. Er wordt ook regen verwacht, ik hoop maar dat wyccie elektrische schoenendrogers heeft want kletsnatte wandelschoenen zijn kut.
Ze is wel een high-tech beoefenaar van de wandelsport hoor. Ik denk dat ze ook nog wel een paar reserveschoenen heeft, trouwens.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of ze heeft gewoon stevige stappers die tegen een buitje kunnen.
Ik heb bij nette broeken nooit lengtematen gezien (afgezien van die paar verdwaalde Extra Long-maten bij de WE).quote:Op zondag 19 juli 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Omdat ze te lang zijnMaar ik mag er toch vanuit gaan dat je je broeken op maat koopt en je zegt dat je al je broeken korter gaat maken. Betekent dat dan dat je hebt rondgelopen in broeken die allemaal te lang waren
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik check alleen maar of ze goed voorbereid de tocht gaat aanvangen. Er wordt ook regen verwacht, ik hoop maar dat wyccie elektrische schoenendrogers heeft want kletsnatte wandelschoenen zijn kut.
Dan is het goed. Zit je nu met naald en draad in je handen?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ben nu bezig met 3 nieuwe broeken, niet al mijn broeken. Mijn oude broeken heb ik natuurlijk al ingekort voordat ik ermee ging rondlopen.
Ik was alweer terug, hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
En dat terwijl de rest buiten aan het feesten is.
Ja, ik heb geen naaimachine.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Dan is het goed. Zit je nu met naald en draad in je handen?
Dat wordt gezellig op het ledenterrasquote:Op zondag 19 juli 2009 00:53 schreef wyccie het volgende:
Ik ben er trouwens wel achter dat dat sleutelhangerding een mondharmonicaatje is. Ik vermoedde het al, maar kreeg er eerder geen geluid uit.
Hoe was het?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:54 schreef broer het volgende:
Ik was alweer terug, hoor.
Leuk. Twee prettige bands gezien. Het was nog aardig rustig - dat is ook wel lekker.quote:
Alweer? Ik ben geen fan, of zo.quote:Morgen naar De Staat?
Onderdeel van wát?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:00 schreef broer het volgende:
Klopt. Maar desalniettemin óók onderdeel van 'iedereen'.
Dat weet ik, maar ik moest het even proberen.quote:
Soms heb je het niet voor het kiezen, Scrutinizer...quote:
'Iedereen'.quote:
Ik ken het niet. En als het niet op de Affaire staat, leer ik het deze week waarschijnlijk ook niet kennen.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:04 schreef wyccie het volgende:
Ben nu trouwens veel Little Boots aan het luisteren. Zij is zo goed.
Ja, ik heb ook leren lezen toen ik 7 of 8 was. Maar wat bedoel je precies?quote:
Ik ken het uit dat Jools Holland-topic waar jullie zo veel in lullen.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:15 schreef broer het volgende:
Ik ken het niet. En als het niet op de Affaire staat, leer ik het deze week waarschijnlijk ook niet kennen.
Wyccie zei dat 'iedereen' buiten aan het feesten was. Daar was ik eerder op de avond ook. En dus was ik ook onderdeel van 'iedereen'.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ik heb ook leren lezen toen ik 7 of 8 was. Maar wat bedoel je precies?
quote:
Sorryquote:Op zondag 19 juli 2009 01:20 schreef broer het volgende:
Wyccie zei dat 'iedereen' buiten aan het feesten was. Daar was ik eerder op de avond ook. En dus was ik ook onderdeel van 'iedereen'.
Slowchat to the max!quote:Op zondag 19 juli 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
Ik ken het uit dat Jools Holland-topic waar jullie zo veel in lullen.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Respect voor Mutya, even snel de nummers van Jill Scot ingestudeerd.![]()
The Ting Tings waren ook leuk
Kussen kan bijna niet meer hè, met die griep op komst. Nou vooruit dan, heel snel:quote:
Nee hoor, het programma wordt in de zomer niet uitgezonden. Net toen ik er een quote uit lichtte, las ik dat er 48 dagen niet is gepost, dus dat is niet eens zo lang.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:27 schreef wyccie het volgende:
Laat me raden, dat topic is bijna vol en niemand heeft zin om een nieuwe te posten?
Het seizoen is afgelopen, wijsneus.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:27 schreef wyccie het volgende:
Laat me raden, dat topic is bijna vol en niemand heeft zin om een nieuwe te posten?
Iedereen stalkt iedereen hierzoquote:Op zondag 19 juli 2009 01:30 schreef wyccie het volgende:
Ow.
Ik volg het programma niet. Ik stalk jullie alleen maar.
Ik hoor niet bij iedereen. Dat hadden we toch al eerder vastgesteld?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Nee sorry, dat moet zijn: iedereen stalkt elkaar.
Nee, dat had jij vastgesteld.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoor niet bij iedereen. Dat hadden we toch al eerder vastgesteld?
Ik denk altijd aan iets kantoorachtigs à la Voskuilquote:Op zondag 19 juli 2009 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Lijkt het jullie trouwens leuk om eens te zien waar Gellius zijn werkdagen slijt?
Het is nog erger, hij zit in een kelder.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan iets kantoorachtigs à la Voskuil![]()
Ik heb iets gevondenquote:Hoezo, heb je een foto, adres, rondleiding in petto?
Très Voskuil, maar dan met computersquote:Op zondag 19 juli 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nog erger, hij zit in een kelder.
[..]
Ik heb iets gevonden![]()
Nee, je hoort alleen voetstappen en het geluid van de sleutels als hij die op z'n bureau gooit.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Très Voskuil, maar dan met computers![]()
Wordt er nog iets gezegd in dat filmpje? Zoals je weet heb ik dingetjes die niet op andere dingetjes passen.
Jawel, dat kun je in het laatste shot duidelijk zien, het is een souterrain.quote:
Ik begrijp wat je bedoelt en heb Voskuil ook nooit gelezen.quote:Overigens doe ik nu net alsof ik Voskuil heb gelezen, maar dat is niet het geval
Moet ik het nog eens gaan bekijken?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Jawel, dat kun je in het laatste shot duidelijk zien, het is een souterrain.
Ik heb wel eens met zijn boeken in mijn handen gestaan, maar er werd geen loep bij geleverd. Boeken met te kleine letters kom ik niet doorheenquote:Ik begrijp wat je bedoelt en heb Voskuil ook nooit gelezen.
Het filmpje was vooral bedoeld voor wyccie. Dat ze ziet waar je terechtkomt als je je studie niet afmaakt.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moet ik het nog eens gaan bekijken?![]()
Je bent ook al wel wat ouder, hè?quote:[..]
Ik heb wel eens met zijn boeken in mijn handen gestaan, maar er werd geen loep bij geleverd. Boeken met te kleine letters kom ik niet doorheen
O, het is niet echt. Gelukkig. Ik vond het ook al niet zo netjes.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ze ziet waar je terechtkomt als je je studie niet afmaakt.
Geen nood. Ik heb al een studie af, hè.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Het filmpje was vooral bedoeld voor wyccie. Dat ze ziet waar je terechtkomt als je je studie niet afmaakt.
Wat is niet echt?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
O, het is niet echt. Gelukkig. Ik vond het ook al niet zo netjes.
Gaat niet gebeuren, want wyccie gaat dat zeker wel doen. Beetje een desillusie, want ik dacht altijd dat Gellius minstens drie universitaire studies had gedaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Het filmpje was vooral bedoeld voor wyccie. Dat ze ziet waar je terechtkomt als je je studie niet afmaakt.
quote:Je bent ook al wel wat ouder, hè?
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen nood. Ik heb al een studie af, hè.![]()
Da's geen kinderachtig pandje.quote:Het zit er wel heel mooi uit.
Het is niet Gellius' daadwerkelijke werkplek. Maar je had het nooit gepost als dat wel het geval was geweest. Dus.quote:
Dat, dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het is niet Gellius' daadwerkelijke werkplek. Maar je had het nooit gepost als dat wel het geval was geweest. Dus.
Je verwart hem met pyl. Die heeft aan universiteiten gestudeerd die nu al niet eens meer bestaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, want wyccie gaat dat zeker wel doen. Beetje een desillusie, want ik dacht altijd dat Gellius minstens drie universitaire studies had gedaan.
O?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is niet Gellius' daadwerkelijke werkplek. Maar je had het nooit gepost als dat wel het geval was geweest. Dus.
Nee.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je wist toch wel dat geneeskunde mijn tweede studie is?
Scrutinizer denkt nog steeds dat je 21 bent.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:02 schreef wyccie het volgende:
Je wist toch wel dat geneeskunde mijn tweede studie is?
Als je me nodig hebt in andere topics om dingen uit te leggen, hoor ik het welquote:
Dat mag hij blijven denken.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Scrutinizer denkt nog steeds dat je 21 bent.
Waarom? Vanwege het schenden van Gellius' privacy?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft er al iemand een topicreport gestuurd?
Ja. Stel dat mensen hem nu aan z'n duim herkennenquote:Op zondag 19 juli 2009 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom? Vanwege het schenden van Gellius' privacy?
Ik ben geen matennaaier, dus ik zou nooit hiervandaan een topicreport sturenquote:Op zondag 19 juli 2009 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja. Stel dat mensen hem nu aan z'n duim herkennen
Ik wel, ik probeer al tijden Diaan een ban aan te smerenquote:Op zondag 19 juli 2009 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben geen matennaaier, dus ik zou nooit hiervandaan een topicreport sturen
Kansloosquote:Op zondag 19 juli 2009 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wel, ik probeer al tijden Diaan een ban aan te smeren
Hier ergens.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Waar zijn wyccie en broer opeens gebleven?![]()
Maar ze zijn toch niet recentelijk verhuisd?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar zijn ze niet gebleven, daar wonen ze.
Je denkt dat ze mij een verhuisbericht sturen?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ze zijn toch niet recentelijk verhuisd?
Eentje maar. Multitasken gaat wat traag. De andere twee doe ik morgen wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn je broeken al klaar?
Sowieso knap dat je dat zelf kunt.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:37 schreef wyccie het volgende:
Eentje maar. Multitasken gaat wat traag. De andere twee doe ik morgen wel.
Ik heb geen 36quote:Op zondag 19 juli 2009 02:44 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het zo raar dat broeken bij anderen precies op maat is.
Heeft iedereen met maat 36 precies even lange benen?
Welnee, bij andere maten ook niet. Mijn broeken zijn vaak net een snipper te lang en dan laat ik ze vermaken in de zaak waar ik ze koop, als dat mogelijk is.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:44 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het zo raar dat broeken bij anderen precies op maat is.
Heeft iedereen met maat 36 precies even lange benen?
In de regio Amstelveen moet dat geen probleem zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
en dan laat ik ze vermaken in de zaak waar ik ze koop, als dat mogelijk is.
Maar ik woon in Diemen!quote:Op zondag 19 juli 2009 02:51 schreef Scrutinizer het volgende:
In de regio Amstelveen moet dat geen probleem zijn
Ik ook niet. Sinds het lopen heb ik nu maat 34.quote:
Zo werkt dat helaas niet. Het zijn vaak ook lelijke broeken.quote:Kun je niet beter 3/4 of 7/8 broeken kopen?
Ik had wel een verhuiskaartje willen ontvangen.quote:
Nou, ik zit ergens op een industrieterrein. Ik snap het zelf ook niet helemaal.quote:
32 hierquote:Op zondag 19 juli 2009 03:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sinds het lopen heb ik nu maat 34.![]()
Je koopt lelijke broeken die ook nog eens te lang zijn?quote:[..]
Zo werkt dat helaas niet. Het zijn vaak ook lelijke broeken.
Na de Vierdaagse heb je misschien wel maat 32. Wat blijft er dan nog van je overquote:Op zondag 19 juli 2009 03:00 schreef wyccie het volgende:
Ik ook niet. Sinds het lopen heb ik nu maat 34.![]()
Ja sorry, ik was een beetje druk.quote:Ik had wel een verhuiskaartje willen ontvangen.
Diemen-Zuid-Oost dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, ik zit ergens op een industrieterrein. Ik snap het zelf ook niet helemaal.
Nee, die 3/4- of 7/8-broeken zijn lelijk.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Je koopt lelijke broeken die ook nog eens te lang zijn?
Eén en al spier.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Na de Vierdaagse heb je misschien wel maat 32. Wat blijft er dan nog van je over![]()
Heb je de dozen al uitgepakt?quote:Ja sorry, ik was een beetje druk.
Dan koop je die toch gewoon niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die 3/4- of 7/8-broeken zijn lelijk.
Vast wel en dankzij mobiel internet van KPN heeft haar moeder haar nieuwe vriend ook al via de webcam ontmoet.quote:[..]
Heb je de dozen al uitgepakt?
Lekker koel met warm weerquote:Op zondag 19 juli 2009 03:06 schreef wyccie het volgende:
Nee, die 3/4- of 7/8-broeken zijn lelijk.
Welke dozenquote:Heb je de dozen al uitgepakt?
Ze heeft haar veto over hem uitgesproken en wil mij nu uithuwelijkenquote:Op zondag 19 juli 2009 03:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Vast wel en dankzij mobiel internet van KPN heeft haar moeder haar nieuwe vriend ook al via de webcam ontmoet.
Wickedangel is moslima. Ik ken een user die daar niet blij mee gaat zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze heeft haar veto over hem uitgesproken en wil mij nu uithuwelijken
Hij is mij toegenegen, dus de soep zal niet zo heet worden gegeten als ie wordt opgediendquote:Op zondag 19 juli 2009 03:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Wickedangel is moslima. Ik ken een user die daar niet blij mee gaat zijn.
Ik mag dan in Amsterdam wonen maar ik ga geen rokjes dragenquote:Op zondag 19 juli 2009 03:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maakt die 1/8 zo veel verschil?
Een rokje of open schoenen is veel luchtiger.
Martin wie?quote:Op zondag 19 juli 2009 03:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Was de omvang van de buik van Martin de reden voor het veto van moeder Angel?
Het gesprek wordt nu toch wel enigszins surrealistisch.quote:
Buiten de Reguliersdwarsstraat mag jij ook een korte broek aan.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik mag dan in Amsterdam wonen maar ik ga geen rokjes dragen
Die Martin die net onder de douche vandaan kwam toen jij met je moeder zat te video-chatten. Wyccie kent 'm ook.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gesprek wordt nu toch wel enigszins surrealistisch.
Een collega van me durft niet door die straat te lopenquote:Op zondag 19 juli 2009 03:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Buiten de Reguliersdwarsstraat mag jij ook een korte broek aan.
Als-ie zwanger zou zijn.quote:En die buik valt mee.
quote:Op zondag 19 juli 2009 03:26 schreef wyccie het volgende:
Buiten de Reguliersdwarsstraat mag jij ook een korte broek aan.
Help me eens wyccie, over welke Martin hebben we het?quote:En die buik valt mee.
Wat een sneuerd. De volgende keer pak jij zijn handje vast en huppelen jullie door de straat.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Een collega van me durft niet door die straat te lopen![]()
Laat jij dan maar eens jouw niet-zwangere buikje zien.quote:Als-ie zwanger zou zijn.
quote:Op zondag 19 juli 2009 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
Help me eens wyccie, over welke Martin hebben we het?
Kijk wel uit. Hij is een klein lelijk Turkje met klamme handjesquote:Op zondag 19 juli 2009 03:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een sneuerd. De volgende keer pak jij zijn handje vast en huppelen jullie door de straat.
Dat laat Photobucket niet toe.quote:[..]
Laat jij dan maar eens jouw niet-zwangere buikje zien.
Ik kijk nooit reclame, dus vandaar.quote:
Ik voel een topicreportje opkomen.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Kijk wel uit. Hij is een klein lelijk Turkje met klamme handjes![]()
Maar dat is dan ook wel heel begrijpelijk.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Photobucket is heel strikt sinds ik een foto van Johan Vlemmix bij hun had ge-upload, wyc.
Ik kan er niets aan doen, er is geen woord aan gelogen.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik voel een topicreportje opkomen.
"Dat hoofd niet", had ik er nog aan toegevoegd.quote:
Tja, z'n hoofd kan-ie niet inhouden.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Dat hoofd niet", had ik er nog aan toegevoegd.
Ik zou dat nooit doen.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
Help me even herinneren waarom ik 's nachts om kwart voor vier op een internetforum post
Ga dan nu ook gewoon met Wickedangel en mij mee naar bed.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:49 schreef wyccie het volgende:
Mijn hoofd begint ook al behoorlijk te draaien. Volgende week ben ik echt zo dood.
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel, ik probeer al tijden Diaan een ban aan te smeren
Om de uitdaging. Ik hou van onmogelijkheden.quote:
Halloquote:Goedemiddag![]()
Jullie gaan zo'n beetje ieder weekend naar de dokter, de laatste weken.quote:Vanmiddag met Peace naar de huisartsenpost geweest, hij heeft een fikse voorhoofdholte ontsteking en heeft anti-biotica en een neusspray gekregen, hopelijk gaat het nu de goede kant op.
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om de uitdaging. Ik hou van onmogelijkheden.
[..]
Ja vanaf mn enkel zijn we nog elke week geweest, vandaag was toch wel hopelijk de laatste keer. We willen vrijdag toch redelijk gezond op vakantie.quote:Hallo
[..]
Jullie gaan zo'n beetje ieder weekend naar de dokter, de laatste weken.
Hij was niet echt verbaasd dat we er waren. (gezien de klachten) Blijkbaar toch niet goed uitgeziekt en dus nu de gebakken peren.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie gaan zo'n beetje ieder weekend naar de dokter, de laatste weken.
Hoiquote:Op zondag 19 juli 2009 18:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij was niet echt verbaasd dat we er waren. (gezien de klachten) Blijkbaar toch niet goed uitgeziekt en dus nu de gebakken peren.
Ik heb ook geen bier gepost maar whiskeys......quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Psssst, verkeerde merken... hij drinkt (bijna) alleen Grolsch!!
Ow je hebt het gewijzigd!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bier gepost maar whiskeys......
Met voorhoofdsholteontsteking en verkoudheid is Whiskey de beste remedie!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow je hebt het gewijzigd!!!Hij drinkt geen whiskey
wel af en toe cola jonge jenever.
Hij heeft al Jägermeister geprobeerd, maar dat hielp ook niet echt. De anti-biotica en neusspray helpen hopelijk wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met voorhoofdsholteontsteking en verkoudheid is Whiskey de beste remedie!
1 glaasje is niet genoeg natuurlijk......quote:Op zondag 19 juli 2009 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft al Jägermeister geprobeerd, maar dat hielp ook niet echt. De anti-biotica en neusspray helpen hopelijk wel.
Okay eerst die medicijnen en als je beter bent zuipen we die flessen samen op! Deal?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:43 schreef peaceman het volgende:
voorlopig maar even bij de medicijnen houden, denk ik... wil er nu wel een keer vanaf!
Haha, oke..quote:Op zondag 19 juli 2009 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay eerst die medicijnen en als je beter bent zuipen we die flessen samen op! Deal?
quote:
Ik ben ook niet zo'n whiskeyman eigenlijk.... Vodka dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij en whiskey?? Lijkt me geen strak plan
Ik denk dat bier het beste is.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n whiskeyman eigenlijk.... Vodka dan?
Ook goed!quote:
Werk ze morgen Diaan.... Lekker whiskey drinken onder het werken gaat de tijd harder van joh!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed, morgen nog een dagje werken en dan vakantie![]()
Wyccie, heel veel succes morgen!!!!![]()
Het begint dinsdag zie ik, dan ga ik je morgen heel veel succes wensen voor dinsdag..
Succesquote:Op zondag 19 juli 2009 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga snurkenMorgen solliciteren.....
Klopt. Vanaf morgen sta ik langs het parcours met m'n toeter, astronautenvoeding en spandoekenquote:
Nog 37quote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook helemaal klaar voor, nog 45 minuten en dan vakantie![]()
![]()
Welnee joh, we hebben zo'n beetje allemaal de foto's gezienquote:Ik denk dat ik één van de weinigen hier ben die weet hoe ze er irl uitziet.
Nog 34quote:
quote:Welnee joh, we hebben zo'n beetje allemaal de foto's gezienWel een lekker ding(etje), trouwens
Nog een half uurtjequote:
Jullie gaan topfit de vakantie in.quote:[..]
En het gaat best goed met mn enkel, gelukkig veel minder last dan vrijdag na een dag werken.
Dat zou welkom zijn!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jullie gaan topfit de vakantie in.
quote:
Dat zou erg prettig zijnquote:Jullie gaan topfit de vakantie in.
Je zit dus echt af te tellen?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De tijd gaat best snel vandaag... en ik heb al mn werk al klaar![]()
Nou valt wel een beetje mee hoor, ben nog bezig met een lijstje controleren... en thee te drinken. Maar het is geen must.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog een kwartiertje. Ik zou een rookpauze nemen, Diaan.
Ik gebruik geen potloden... heel af en toe. Maar ik ga nu gewoon de pc afsluiten en tegen de tijd dat ik klaar ben, is het 17:00 uur.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt alvast de punten gaan slijpen van je potloden. Dan hoef je dat na de vakantie niet meer te doen.
Zorg je wel dat je vandaag genoeg koolhydraten binnenkrijgt?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:06 schreef wyccie het volgende:
Ja, gek hè?
Ik heb wel vakantie, maar ik werk gewoon.
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:30 schreef wyccie het volgende:
Vandaag mijn hiel opengehaald aan een nieuw paar schoenen.![]()
Maar het zijn heel erg goede en dure schoenen. Helaas wel iets te los aan de achterkant.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet nu ook niet meer van die risico's nemen
Ah, pumps voor op het werk.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:47 schreef wyccie het volgende:
Nee, dit waren gewone schoenen.
Heb je ze nog laten zegenen?quote:Mijn wandelschoenen ga ik nu even poetsen en sprayen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |