Haha ja zo kun je het ook noemen ja. Halen en brengen, ging dus niet bij mij anders had ik het denk ik ook wel gedaan. Maar goed dat het niet kon en dat ik 1,5 week thuis ben gebleven. Ach ik kan wel weer zelf autorijden en die laatste dag ga ik gewoon nog maar. Ik moet ook nog wat dingen overdragen/regelen. 1 dag is wel vol te houden en anders ga ik gewoon wat eerder weg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was niet dapper, het was krankzinnig. Ik moest worden gehaald en gebracht!Tegenwoordig zou ik me gewoon ziek melden. Ik wil je niks aanpraten, maar als het niet lukt, dan zou ik me die laatste dag dat je nog moet werken, alsnog ziek melden.
[..]
Ga je maandag of dinsdag nog naar het concert? Wij gaan 3 augustus naar hun concert in Gelsenkirchen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Als ik zo even weg ben, kijk ik naar de helft van U2 bij Jonathan Ross. Die komen hun tour waarschijnlijk promoten. Alsof dat nodig is
Een beetje...quote:
quote:
Ik ga helemaal niet. Vroeger wel live gezien, maar ik kan al jaren niet aan kaartjes komen. Dit is de eerste keer dat ik het niet zo erg vind, want ik ben ze een beetje moe.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je maandag of dinsdag nog naar het concert? Wij gaan 3 augustus naar hun concert in Gelsenkirchen.
Inderdaad smaken verschillen. With or Without you vind ik geweldig maar tegenwoordig is die Bono zo'n enge arrogante kwal geworden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat heb ik met jouw Alicia Keys.. smaken verschillen.
Anyway, ik ga naar bed. Slaap lekker voor straks!!!
Ik heb ze nog nooit live gezien en we kregen nu de kans om kaartjes te "krijgen" voor Gelsenkirchen voor ons ook nog dichterbij en ik vind toch dat ik ze minimaal 1x gezien moet hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet. Vroeger wel live gezien, maar ik kan al jaren niet aan kaartjes komen. Dit is de eerste keer dat ik het niet zo erg vind, want ik ben ze een beetje moe.
quote:
Nee, ze waren toen bepaald niet cool.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:Bono was niet erg blij met de ouwe beelden van U2 die Jonathan Ross liet zien
Nu wel dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ze waren toen bepaald niet cool.
Niet meer. Hun beste tijd (en muziek) ligt achter hen. Maar Edge blijft een schatje, natuurlijkquote:
Hij is kaal, snap je wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
The Edge wel, die had hartje zomer in een warme televisiestudio een muts op.
Edge is die sikkemans met dat mutsje op toch? Die is eigenlijk nooit echt veranderd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet meer. Hun beste tijd (en muziek) ligt achter hen. Maar Edge blijft een schatje, natuurlijk
Klopt, altijd hetzelfde gebleven. Ik vind hem het hart van de band. Maar ze zijn de weg kwijt. De laatste drie albums waren een sof.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Edge is die sikkemans met dat mutsje op toch? Die is eigenlijk nooit echt veranderd.
Ik denk dat Bono zichzelf en de band denkt ontgroeid te zijn.. Die man is met alles bezig behalve met goede muziek maken. Zodra er een ramp plaats vind staat Bono als eerste voor een camera gevolgd door Sting (ook al zo'n mafkees die de weg kwijt is) en staan ze te dreigen dat we veel geld moeten storten of anders maken ze samen een plaat.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt, altijd hetzelfde gebleven. Ik vind hem het hart van de band. Maar ze zijn de weg kwijt. De laatste drie albums waren een sof.
Ik denk ook dat zijn rol als wereldverbeteraar te veel afleidt van waar het werkelijk om gaat. Aan de andere kant geloof ik zeker dat hij zijn hart op de goede plek heeft, wat ook geldt (in het kwadraat) voor Bob Geldof. Sting is niet meer zo van de goede doelen, hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat Bono zichzelf en de band denkt ontgroeid te zijn.. Die man is met alles bezig behalve met goede muziek maken. Zodra er een ramp plaats vind staat Bono als eerste voor een camera gevolgd door Sting (ook al zo'n mafkees die de weg kwijt is) en staan ze te dreigen dat we veel geld moeten storten of anders maken ze samen een plaat.....
Daar heeft-ie helemaal geen tijd meer voor, hij doet aan tantra-seks.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Sting is niet meer zo van de goede doelen, hoor.
Bij Geldof vind ik het wel kloppen maar Bono doet het om zijn eigen ego vind ik. Geldof organiseert een show maar wil die niet stelen. Bono doet alles om in de spotlight te staan....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat zijn rol als wereldverbeteraar te veel afleidt van waar het werkelijk om gaat. Aan de andere kant geloof ik zeker dat hij zijn hart op de goede plek heeft, wat ook geldt (in het kwadraat) voor Bob Geldof. Sting is niet meer zo van de goede doelen, hoor.
Daar ga ik van dromen.... Tantrasex met het meisje uit de sportschool en kassameisje!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heeft-ie helemaal geen tijd meer voor, hij doet aan tantra-seks.
Tijdens Live 8 zei Jonathan Ross tegen hem: "Jij bent de enige die er beter uitziet dan met Live Aid". Dus het zal wel ergens goed voor zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heeft-ie helemaal geen tijd meer voor, hij doet aan tantra-seks.
Ik ben hier.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is wyccie? Hierrrrrrrrrrr wyccie, je bent mijn gevangene
Ik heb 'm de laatste keer dat-ie in Nederland was gezien toen hij het Amstelhotel uitkwam, ik liep bijna tegen 'm aan, en moet zeggen dat hem de jaren niet aan te zien zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tijdens Live 8 zei Jonathan Ross tegen hem: "Jij bent de enige die er beter uitziet dan met Live Aid". Dus het zal wel ergens goed voor zijn
Nu wachten we op een nieuw plaatje van hem.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Gellius heeft je plaatje geraden.
Yoga schijnt heel goed voor een mens te zijn. Of hij heeft gewoon goede genen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 'm de laatste keer dat-ie in Nederland was gezien toen hij het Amstelhotel uitkwam, ik liep bijna tegen 'm aan, en moet zeggen dat hem de jaren niet aan te zien zijn.
Ik denk het niet, die had tong al geraden. Maar tong plaatst nooit een nieuw plaatjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Nu wachten we op een nieuw plaatje van hem.
Ik denk dat het Gavin Friday wordt.
Die zijn ook stómvervelend, want die proberen op je eten te gaan zitten. En ook hele stómme beesten, want als je de tuindeur wagenwijd openzet, begrijpen ze niet dat ze naar buiten moeten vliegen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb dit jaar nog helemaal geen last van muggen, wel heel veel vliegen.
Je kunt ook niet verwachten dat die vliegen tegen de stroom muggen in de tuindeur gebruiken om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
En ook hele stómme beesten, want als je de tuindeur wagenwijd openzet, begrijpen ze niet dat ze naar buiten moeten vliegen.
Ik hoop niet dat je wyccie een viespeuk noemt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een kwestie van vaker schoonmaken.
Schoonmaken, bah.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een kwestie van vaker schoonmaken.
Nee, hoor. Jij?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je wyccie een viespeuk noemt.
Tijdverspilling, eensch.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:12 schreef wyccie het volgende:
Schoonmaken, bah.
Of ik een viespeuk ben?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Leef jij op de rand van smetvrees, Scrutinizer?
Dat is idd Joe Zawinulquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
De man links meen ik te herkennen. Iets met Aziwul of zo?
Moah, het werd meestal aangeduid met Fusion of Jazzrock. Zawinul had geen idee wat Fusion zou moeten zijn en de meneer met het lange haar achter Joe had een hekel aan de term Jazzrock. Die meneer, net als Joe ook dood, is overigens wel een hele interessante. Die heeft min of meer een nieuw instrument gecreëerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik ben nog geen stap dichter bij de band. Iets jazzfunkerigs?
Ik ga het vermoedelijk ook niet raden als je het instrument benoemt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, het werd meestal aangeduid met Fusion of Jazzrock. Zawinul had geen idee wat Fusion zou moeten zijn en de meneer met het lange haar achter Joe had een hekel aan de term Jazzrock. Die meneer, net als Joe ook dood, is overigens wel een hele interessante. Die heeft min of meer een nieuw instrument gecreëerd.
Hij sloopte de frets uit z'n basgitaar en zodoende ontstond de fretloze basgitaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga het vermoedelijk ook niet raden als je het instrument benoemt.
Echt welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij sloopte de frets uit z'n basgitaar en zodoende ontstond de fretloze basgitaar.
Nog een hintje nodig?
Yes Ma'amquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, iets met Weather. Weather Report?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |