blijf ff in de buurt ..de volgende ga je wetenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:18 schreef erkel het volgende:
Ah damn. Ik dacht eindelijk weer eens een puntje te scoren.
ATP:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
blijf ff in de buurt ..de volgende ga je weten
Safinquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
ATP:
In de top 10 staat nu 1 Rus. Wie ?
Heren ..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef erkel het volgende:
Dementieva?
Net onderscheidend genoeg, dit vraagjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef erkel het volgende:
Ow dit keer geen vrouwentennis![]()
Dan Davydenko
Klopt,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
ATP is toch mannen? WTA is toch vrouwen?
Safin kapt er inderdaad mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Bij dames was Safina een goed antwoord geweest ..geloof dat Safin er meer kapt , maar dat weet erkel beter
Ik zou ook zo wijs moeten zijn maar heb deze week besloten om toch weer voor wedstrijden te gaan trainen....quote:
competitie ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou ook zo wijs moeten zijn maar heb deze week besloten om toch weer voor wedstrijden te gaan trainen....
Nee voor toernooien hoop ik. Maar ik zal erg op conditie moeten trainen. Die is niet op wedstrijdniveau....quote:
Safin stopt idd na dit jaar, wat ook wel te merken is aan zijn motivatie.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Klopt,
Bij dames was o.a. Safina een goed antwoord geweest ..geloof dat Safin er meer kapt , maar dat weet erkel beter
Competitie is ook erg leuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee voor toernooien hoop ik. Maar ik zal erg op conditie moeten trainen. Die is niet op wedstrijdniveau....
Af en toe een balletje slaan vind ik wel lekker maar ik heb absoluut geen tijd om regelmatig te gaan spelen.... Ik voetbal ook nog en doe aan Free Fight waar in ik ook weer meer matchen wil doen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |