En familieleden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:02 schreef Adidah het volgende:
Netwerken. Het zijn allemaal billemaatjes.
Deze heeft er wat meer. Het kan nog acteren, dansen en presenteren ook blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef J.Herrer het volgende:
Het is gewoon 1 incestdorp met slechts 1 kwaliteit, dus dat geven ze aan elkaar door
conclusie: Volendam is een kutplaats.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:02 schreef DeLuna het volgende:
En ze zingen allemaal in hetzelfde lelijke muziekgenre.
Ik vind het niks, het zal wel weer zo'n Monique Smit geval zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Volgens mij hebben ze er een fabriek voor BN'ers staan. Wel een goed gelukt product dit keer trouwens:
[ afbeelding ]
Ze lijkt er wel op. Net als dat Jan Smit op Nick en Simon lijkt. Een grote inteeltbende daarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niks, het zal wel weer zo'n Monique Smit geval zijn
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:01 schreef Ritmo het volgende:
Hoe krijgen ze het daar voor elkaar om met 60.000 inwoners
Ik zou haar gevenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Volgens mij hebben ze er een fabriek voor BN'ers staan. Wel een goed gelukt product dit keer trouwens:
[ afbeelding ]
't Is maar wat je talent noemt, die vieze incesttokkies sdaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:07 schreef Adidah het volgende:
Het blijft toch een apart dorp, met zoveel talent op een hoop.
Vlot kort kapselquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef Goofisch het volgende:
Celine had erin moeten blijven en had moeten winnen:
Zij was cool.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef Goofisch het volgende:
Zij was cool.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, eerder wannabe-cool.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef Goofisch het volgende:
Zij was cool.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker pittig kapsel heeft ze.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef Goofisch het volgende:
Zij was cool.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dochter van?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:05 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef Goofisch het volgende:
Zij was cool.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. 3 weken later maakte ie het alsnog uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:34 schreef Smart_ass het volgende:
Is zij eruit gestapt omdat haar vriend dat wilde? Wat een loser.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:37 schreef Goofisch het volgende:
Ze kunnen supergoed presenteren en was teminste nog slim ook.
en dat vind ik belangrijker dan dat iemand lekker is op tv
Oh das wel hard.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja. 3 weken later maakte ie het alsnog uit.![]()
whehe koningschquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja nogalquote:
Wel een bazenactiequote:
Kijk maar uit, straks word je geslagen door een van hun exenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
ik zou die Sophie en Monique toch wel doen hoor
En heb je geen meubels meerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks word je geslagen door een van hun exen
Die meubels gebruik ik dan ook om mee aan te vallenquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die meubels gebruik ik dan ook om mee aan te vallen![]()
HOP TAFEL-BANK COMBOOO, HI-YAAH !
Idd.quote:
Nee geen volemdamse kledingdracht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:43 schreef TLC het volgende:
Het ìs een complot van Volendam om Nederland langzaam over te nemen ; straks eten we allemaal paling en lopen we in Volendamse klederdracht.
Waar is geert wilders als je hem nodig hebt
Joah inderdaad. Ze had gewoon nooit moeten stoppen om die vriend van haar. Als hij haar zoiets niet gunt kan hij ook gewoon niet leuk zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd.Ben benieuwd of ze ooit nog ergens een kans krijgt als presentatrice. Iemand die blijkbaar zo beinvloedbaar is mag wel haar best doen te overtuigen dat ze dit keer doorzet.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef Goofisch het volgende:
Zij was cool.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond der super leuk. lekker vrolijk en echt. Maar idd heel idioot om je zo te laten beinvloeden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:51 schreef Acinonyx het volgende:
Toch wel erg stom als je een geweldige kans voorbij laat gaan, alleen omdat het moet van je vriendje... en die het vervolgens alsnog uitmaakt na 3 weken...!
?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:37 schreef Goofisch het volgende:
Ze kunnen supergoed presenteren en was teminste nog slim ook.
en dat vind ik belangrijker dan dat iemand lekker is op tv
Aan d'r shirt te zien hoort ze in ieder geval bij Team Yolanthequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Nou ja, goed. Als partner van een BN'er krijg je ook veel over je heen. Maar als ze echt wilde had ie dat moeten accepteren of als ie dat niet kon het gewoon uitmaken voordat ze eruit stapte.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah inderdaad. Ze had gewoon nooit moeten stoppen om die vriend van haar. Als hij haar zoiets niet gunt kan hij ook gewoon niet leuk zijn.
Krista was een leuke meid, maar nogal boers.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef -Rebelle het volgende:
toen die krista eruit was maakt het mij trouwens niet zoveel meer uit, vond ze allemaal wel leuk, (behalve krista)
Kunnen ze geen vrijstaat oprichten en Jan Peter Balkenende tot president van dat dorpje benoemen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:07 schreef Adidah het volgende:
Het blijft toch een apart dorp, met zoveel talent op een hoop.
Omdat Balkie de meest getalenteerde van hun allemaal is?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kunnen ze geen vrijstaat oprichten en Jan Peter Balkenende tot president van dat dorpje benoemen?
Misschien over een jaar of 10, als ze volwassen is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd.Ben benieuwd of ze ooit nog ergens een kans krijgt als presentatrice. Iemand die blijkbaar zo beinvloedbaar is mag wel haar best doen te overtuigen dat ze dit keer doorzet.
Jij dacht dat die schele bootwerker serieus kans maakte?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja godverdomme, ik moet nog kijken, nu weet ik al wie gewonnen heeftBedankt TS
Sanne was trouwens echt
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij dacht dat die schele bootwerker serieus kans maakte?
Jij kan heul niet beoordelen of vrouwen al dan niet lekker zijnquote:Geslacht: Vrouw
come on, dat ziet zelfs een blind paard nogquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Jij kan heul niet beoordelen of vrouwen al dan niet lekker zijn
Neequote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
come on, dat ziet zelfs een blind paard nog
Je vergeet de schilders, mooijers en tol'enquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:46 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Volendam... Saai incestdorp. Er wonen alleen maar keizers, smitjes en vissers. Niks te doen daaro behalve in het gat van Nederland (=kroeg op de dijk) biertjes drinken.
Lol, wist ik nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In het kader van een nieuwe woonwijk?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:47 schreef Mriya het volgende:
Wat een walgelijk wijf. Sowieso Volendam.Tijd dat dat dorp van de kaart geveegd wordt.
Wat zou je haar geven?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:44 schreef afcajos het volgende:
Ach, ik zou haar wel geven hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |