alle bussen hebben airco,quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:21 schreef Vagere_Hein het volgende:
Iemand een idee wat een interne vlucht kost van Hurghada naar Luxor? En is dat makkelijk vanuit het hotel te regelen? Ik zie wat op tegen een busreis van 7 uur in een hele warme bus... (is die 7 uur trouwens heen en terug of een enkele reis?)
Zo goedkoop vind ik dat niet voor het naseizoen. Als je bijv. bij SkyTours kijkt zie regelmatig all-in last-minutes naar Hurghada voorbij komen voor 249/299 voor een week. Sharm zit daar meestal een euro of 50 boven.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:30 schreef Maikuuul het volgende:
Via cheaplastminutes etc kan je begin december super goedkoop all-in hotels boeken ( 400-500 euro voor 8 dagen all in ).
Maar hoe is de temperatuur rond deze tijd in Egypte ? Sharm al Sheik bedoel ik dan, of ist daar dan rond de 20 graden dus eigenlijk te koud om te zwemmen ?
In het hoogseizoen vorig jaar waren wij p.p 660 euro kwijt.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:39 schreef PimD het volgende:
[..]
Zo goedkoop vind ik dat niet voor het naseizoen. Als je bijv. bij SkyTours kijkt zie regelmatig all-in last-minutes naar Hurghada voorbij komen voor 249/299 voor een week. Sharm zit daar meestal een euro of 50 boven.
Ja voor 8 dagen. In het hoogseizoen betaal je sowieso al veel meer uiteraard.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:01 schreef PimD het volgende:
Voor een week? Wij gaan twee weken naar Sharm all-inclusive ***** voor 710 p.p.
Via Vakantiekaart.nl/Neckermann. Daar krijg je sowieso 5% extra korting op de totale reis en je hebt laagste prijs garantie. Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van dat soort reseller-achtige praktijken, maar zowel mijn ouders als mijn broer hadden daar hun reis geboekt en dat verliep allemaal prima. Zelfde reis die wij nu hebben geboekt was bij andere organisatie ruim 150 euro p.p. duurder!quote:
Goed omschreven!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:29 schreef TMoose het volgende:
Lekker relaxen met leuk dorpje = Dahab
Zo goedkoop mogelijk tussen alle andere resorts = Hurgada
Stappen/clubben = Sharm el sheikh (of beter gezegd, Na'ama bay)
Als je toch je resort niet uitkomt, dan maakt het niet uit waar je heengaat.
Hopen dat die wind er ook in de woestijn isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:48 schreef justmattie het volgende:
Wij hadden aan het strand 42 graden. Maar met een briesje erbij merk je dr niks van. Je moet alleen niet door het fijne zand lopen op blote voeten
Co, heb je je duikbrevet dan eigenlijk? Wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
Even een TVP. Ik ga in oktober 9 dagen. 1e dag reis. Dan 2 dagen Cairo, met de nachtrein naar Luxor. Daar 2 dagen en dan nog 2 dagen duiken in Sharm el-Naga en nog 1 dag in Cairo. Best veel in die week, maar heb er erg veel zin in!!
Nope! Maar je kan daar introductieduiken doen of zoiets en dat ga ik doen! En als ik het dan leuk vind wil ik m'n brevet gaan halen (heet dat eigenlijk zo, brevet??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Co, heb je je duikbrevet dan eigenlijk? Wist ik helemaal niet!
Lekker weer gehad, dagelijks 30 graden ongeveer. Het hotel was groot, te groot voor ons, eten was wel goed en gevarieerd. Zouden van alles doen, maar het lag zoooo lekker in de zon op het strandquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |