abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71100991
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:39 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo gek ,Jan is altijd op pad en zijn kleren moeten netjes gestreken enzo voor de optredens, dat doen wel meer mannen niet zelf, en gaat dan opde hanger mee in de auto, nee kan ik niet gek vinden, mijn man kan dat ook niet netjes,is gewoon zo.
Dan

SPOOR

je echt niet

Iig niet als jonge gast van 23, kom op zeg, dan kan je nog zó bekend zijn, een beetje moderne kerel kan toch wel een wasje en strijkje doen
En dan nog, al had hij geen tijd, laat het stomen ofzo dan, dit staat zo lekker knullig, en zo komt hij nooit van het JanTJE-imago af. Als je moeder nog je bed verschoond en je was doet
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:46:15 #127
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71101036
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:39 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo gek ,Jan is altijd op pad en zijn kleren moeten netjes gestreken enzo voor de optredens, dat doen wel meer mannen niet zelf, en gaat dan opde hanger mee in de auto, nee kan ik niet gek vinden, mijn man kan dat ook niet netjes,is gewoon zo.
Dan neem je toch een huishoudster.

Het is gewoon toch echt wel een beetje Volendams hoor, dat extreme gemoeder!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:46:47 #128
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71101048
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan

SPOOR

je echt niet

Iig niet als jonge gast van 23, kom op zeg, dan kan je nog zó bekend zijn, een beetje moderne kerel kan toch wel een wasje en strijkje doen
En dan nog, al had hij geen tijd, laat het stomen ofzo dan, dit staat zo lekker knullig, en zo komt hij nooit van het JanTJE-imago af. Als je moeder nog je bed verschoond en je was doet
Ja ze verschoonde ook nog zijn bed!
pi_71101080
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan

SPOOR

je echt niet

Misschien KAN hij t wel maar hij is er bijna nooit ,echt das laat thuis slapen eten en weer weg.En hij zal ook wel eens eten bij zijn moeder dat deed ie SAMEN met Yo ook, die was ook altijd druk,gebeurt hier vaker op t dorp . ik kook ook vaak voor mijn moeder mee en zij weer eens voor mij als ik het druk heb, en vooral vrijgezelle jongens ,krijgen veel hulp van ouders als ze een drukke baan hebben.
pi_71101132
Die OP en "Gerda Gleuflip"
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_71101145
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:46 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dan neem je toch een huishoudster.

Het is gewoon toch echt wel een beetje Volendams hoor, dat extreme gemoeder!
Die heeft hij ook ,2 zelfs ,die zullen dat vast wel doen, maar de was is een ander verhaal die zijn er geen 24 uur per dag, die strijken misschien ook wel voor hem,ik heb dat werk ook gedaan en deed dat ook bij die mensen.Drukke banen geloof me dan kom je daar niet aan toe.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:51:33 #132
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71101157
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:48 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Misschien KAN hij t wel maar hij is er bijna nooit ,echt das laat thuis slapen eten en weer weg.En hij zal ook wel eens eten bij zijn moeder dat deed ie SAMEN met Yo ook, die was ook altijd druk,gebeurt hier vaker op t dorp . ik kook ook vaak voor mijn moeder mee en zij weer eens voor mij als ik het druk heb, en vooral vrijgezelle jongens ,krijgen veel hulp van ouders als ze een drukke baan hebben.
Maar lieve Annie, echt, dat is erg Volendams (en soortgelijke dorpjes-achtig). Menig stadskinds laat zijn moeder echt zijn bed niet meer verschonen na zijn zestiende. En als je een goede en drukke baan hebt, dan betaal je een huishoudster om dat te doen, maar is het niet vanzelfsprekend dat óf je vriendin óf je moeder dat dan wel voor je doet.

Moeten ze verder allemaal zelf weten hoor, ik heb er alleen maar pret van!
pi_71101180
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:50 schreef Samson het volgende:
Die OP en "Gerda Gleuflip"
ja iedereen heeft zichzelf niet gecreeerd ik vind dat zo laag bij de grond om steeds over iemands uiterlijk te vallen, maar t zal wel aan mij liggen
pi_71101234
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:48 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou ik zou die dingen vooral binnen VoTown houden dan, want ik denk dat als een gozer van >20 in de Randstad op zichzelf gaat en zn ma nog de was en strijk komt doen hij keihard uitgelachen word, want dat is écht niet meer van deze tijd. En zoals Duderella al zegt, als je het druk hebt, huur dan lekker een schoonmaakster is en laat je kleding stomen ofzo. Ik heb het ook weleens druk, maar mijn moeder hoeft hier echt niet te komen poetsen, als ik erachter komt dat ze dat wel doet dan hebben we denk ik wel flinke ruzie...
pi_71101239
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:51 schreef Duderella het volgende:

[..]

Maar lieve Annie, echt, dat is erg Volendams (en soortgelijke dorpjes-achtig). Menig stadskinds laat zijn moeder echt zijn bed niet meer verschonen na zijn zestiende. En als je een goede en drukke baan hebt, dan betaal je een huishoudster om dat te doen, maar is het niet vanzelfsprekend dat óf je vriendin óf je moeder dat dan wel voor je doet.

Moeten ze verder allemaal zelf weten hoor, ik heb er alleen maar pret van!
ja dat is ook dorps, maar ik denk toch dat er verschillen zijn tussen gewone banen en iemand die op tournees is en tv werk doet en veel in t buitenland is,ja misschien verwend maar zo werkt t.Ik denk ook niet dat Yo t erg vond als er werk uit haar henden werd genomen door moeders,al was t alleen t eten bij haar al.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:02:50 #136
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71101391
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:

[..]

ja dat is ook dorps, maar ik denk toch dat er verschillen zijn tussen gewone banen en iemand die op tournees is en tv werk doet en veel in t buitenland is,ja misschien verwend maar zo werkt t.Ik denk ook niet dat Yo t erg vond als er werk uit haar henden werd genomen door moeders,al was t alleen t eten bij haar al.
Nou wat ik begreep was Yo automatisch de klos, wat de was betrof, alleen maar omdat ze zijn vriendin was. (Dat zij zelf ook een drukke carrière had, doet er blijkbaar ook niet toe, bij ma Gerda).

Het is verder vooral een bron van vermaak hoor, maar ik zou mijn zoon nooit zo willen opvoeden.
pi_71101443
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:

[..]

ja iedereen heeft zichzelf niet gecreeerd ik vind dat zo laag bij de grond om steeds over iemands uiterlijk te vallen, maar t zal wel aan mij liggen
Lighten up zeg, het ligt idd aan jou
pi_71101485
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:02 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou wat ik begreep was Yo automatisch de klos, wat de was betrof, alleen maar omdat ze zijn vriendin was. (Dat zij zelf ook een drukke carrière had, doet er blijkbaar ook niet toe, bij ma Gerda).

Het is verder vooral een bron van vermaak hoor, maar ik zou mijn zoon nooit zo willen opvoeden.
Nou geloof mij nou maar dat zij echt niet haar nagels ging breken om Jans kleding in orde te maken,tuurlijk zal ze wel eens gewassen hebben,maar toen zij er was ,deden de werksters echt ALLES!!!!
En dat heb ik nou al een paar x hier boven gezegd, dat Gerda juist erg goed voor die TWEE was. Maar je hebt gelijk t moet ook vermaak blijven hier.
11
pi_71101506
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:05 schreef Samson het volgende:

[..]

Lighten up zeg, het ligt idd aan jou
Ok, maar ik ken haar persoonlijk en ik vind dat dan een beetje rottiger dan een ander misschien, maar ik zei al misschien ligt t aan mij.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:14:20 #140
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71101591
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:07 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou geloof mij nou maar dat zij echt niet haar nagels ging breken om Jans kleding in orde te maken,tuurlijk zal ze wel eens gewassen hebben,maar toen zij er was ,deden de werksters echt ALLES!!!!
En dat heb ik nou al een paar x hier boven gezegd, dat Gerda juist erg goed voor die TWEE was. Maar je hebt gelijk t moet ook vermaak blijven hier.
11
Maar waarom zou Yo dat wél doen? Haar nagels breken op Jans was? En zoals gezegd: ze had ook een drukke baan hoor.
Ik doe hier thuis ook geen flikker. We hebben een hulp. En ik werk maar drie dagen. Dat maakt mij nog niet automatisch de huissloof. Ik lees liever een paar goede boeken per week.

Het is die vanzelfsprekendheid die ik erg ouderwets vind (en die ik mijn zoon nooit zou willen aanleren). Maar smaken verschillen.
pi_71101621
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:02 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hier zeg je toch duidelijk dat zij de klos was voor die was?!?!
pi_71101623
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:09 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ok, maar ik ken haar persoonlijk en ik vind dat dan een beetje rottiger dan een ander misschien, maar ik zei al misschien ligt t aan mij.
Tja, dat is de consequentie als je vandaag de dag in de publiciteit staat. Dan word je keihard afgerekend, natuurlijk ook op je uiterlijk. Voor de "kijker" is het gewoon een levensechte reality soap dus smullen geblazen. Brood en spelen, je weet wel
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:18:30 #143
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_71101671
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:

[..]

ach .. ik ken er zat die hun kinders bij oma en opa droppen als ze moeten werken .. dat kan dan wel weer

en nu ga je ons in spanning houden met het nieuwtje? Jan zwanger ofzo?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_71101790
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:18 schreef snetje het volgende:

[..]

ach .. ik ken er zat die hun kinders bij oma en opa droppen als ze moeten werken .. dat kan dan wel weer

en nu ga je ons in spanning houden met het nieuwtje? Jan zwanger ofzo?
Nee ik had er beter niet over kunnen beginnen, maar ik ga niet van een eerste gerucht uit, wil iets wel zeker weten en wil niet de boodschapper zijn,met ander nieuws kan dat wel eens ,maar niet met iets persoonlijkers.
pi_71102249
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nee ik had er beter niet over kunnen beginnen, maar ik ga niet van een eerste gerucht uit, wil iets wel zeker weten en wil niet de boodschapper zijn,met ander nieuws kan dat wel eens ,maar niet met iets persoonlijkers.
Spannend gaan we daar wel snel van horen Annie??
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 20:48:45 #146
184769 crew  Deisyy
pi_71102287
quote:

[..]

Je weet de spanning wel op te voeren Annie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_71102317
quote:

[..]

Dan stuur jij het nieuws via een pb naar iemand die jij vertrouwd en zet die persoon het hier neer,dan heb jij het niet gedaan
Love music!
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 20:54:16 #148
184769 crew  Deisyy
pi_71102394
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Dan stuur jij het nieuws via een pb naar iemand die jij vertrouwd en zet die persoon het hier neer,dan heb jij het niet gedaan
Heel sneaky buuv

Ik wil me wel opofferen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_71102424
Jullie hebben nu allemaal rooie wangetjes zeker? Haha Maar zodra ik er meer mensen over geproken heb hoor je t meteen.Ik zou t zwak van mezelf vinden om hier iets neer te zetten, waar ik niet achter sta.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:56:05 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71102436
Iemand nog gastendoekjes gezien lately?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')