abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71086896
Wat lief van Youp, arme Yolanthe
pi_71086956
En als ze " als een auto" was, was ze vast een hele goede auto, werd toch 2,5 jaar gereden...
  Forum Admin zaterdag 18 juli 2009 @ 03:03:45 #78
35723 crew  GGMM
pi_71087051
Wauw, 28 topics over de relatie van Jan Smit. Oppervlakkig volk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_71087070
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 03:03 schreef GGMM het volgende:
Helemaal mee eens, Volendam moet afgedreven worden!
pi_71087893
quote:
'Youp van 't Hek troostte Yolanthe'

van onze redactie
AMSTERDAM - Youp van 't Hek ging uit eten met Yolanthe Cabau van Kasbergen. Zij was verdrietig...
http://www.at5.nl/tv/de-zwoele-stad
pi_71088452
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:14 schreef Eef999 het volgende:
Omdat ie zo leuk is, nog maar een keer, speciaal voor Annie

[ afbeelding ]http://i31.tinypic.com/21noz0z.jpg
getver dat ziet er toch niet uit bij wesley
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 10:22:21 #82
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_71088934
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zaterdag 18 juli 2009 @ 10:32:17 #83
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71089067
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 03:03 schreef GGMM het volgende:
Je mening stoelen op een TT, da's niet oppervlakig
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 10:40:33 #84
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_71089177
http://weblogs2.nrc.nl/youp/2009/07/18/afstand/
quote:
Afstand
Zit in een Frans badplaatsje en heb deze week pas één ander Nederlands nummerbord gezien. Daar word ik vrij en vrolijk van. Het nieuws volg ik via mijn laptop in het plaatselijke café waar ze wifi hebben. Onder het toeziend oog van drie notoire alcoholisten, die mij onophoudelijk gadeslaan, volg ik de nerveuze Balkenende op bezoek bij Obama („U bent in het echt nog veel zwarter dan op de foto!”), het aangenaaide oor van Albert Verlinde („Het maakt mij niet uit hoe ik aan nieuws kom, als ik het eenmaal heb zend ik het uit!”) en de onovertroffen palingzeperd van de familie Smit.

Begrijp dat Jan Peter aan de president allerlei zenuwtoezeggingen heeft gedaan en dat de foto van hem en Barack al in een lijstje op het dressoir staat. In Capelle dan. Niet in het Witte Huis.

De prijsjesgeile Albert is boos en dat getuigt niet van veel humor. Hij zou hard moeten lachen om de tien kilo koekjes van eigen deeg die BNN hem heeft thuisbezorgd. Ieder commentaar is in dit geval overbodig en Sophie Hilbrand krijgt van mij een hele grote beker. Zonder microfoon erin.

Maar nu naar Volendam. Ik begrijp dat iedereen met vakantie is en dat er nog 1,3 miljoen Nederlanders binnen onze grenzen ronddolen. En die hebben allemaal gekeken naar het interview dat de fijnzinnige journalist Evert Santegoeds de vroeg dementerende moeder van Jan Smit afnam. Van mijn thuisgebleven vrienden begrijp ik dat het vooral qua Hollandse zuinigheid smullen was. En je kreeg een aardig beeld van het interieur van de stenen woonwagen van Jantje en zijn aantrekkelijke ex. Konijnenbontjes, tafellopers en zijden bloemen. Die kinderen moeten nog 25 worden en hadden die Blokkerrotzooi al in huis. Volgens mij moet je op die leeftijd geen huis, maar een kamer hebben. Wat zeg ik? Een hol vol lege flessen, te vaak gekeken dvd’s, een kapot gespeelde spelcomputer en stukgelezen boeken en onzinbladen. En de stand van een stevig partijtje kaarten hou je bij op een van de lege pizzadozen. De studentikoze geur van feest moet tot minimaal je dertigste in je huis hangen. Ik las nu iets over gastendoekjes. Tot mijn veertigste heb ik mijn handen afgedroogd aan mijn broek of overhemd. Toen ik hier in het Franse café over de inrichting van onze volkszanger las vroegen de alcoholisten aan de bar wat er zo hard te lachen viel. Ik kon het niet uitleggen.

Maar het leukste is natuurlijk die moeder van Jantje die klaagt over de door Yolanthe meegenomen aanrechtdoekjes en schoenpoetsdoosjes. Hollandse showbizz huiskamerbreed. Jantje heeft jarenlang veehallen vol verstandelijk minderbedeelden toegezongen en daar zijn zakken mee gevuld, maar echt rijk is hij dus niet geworden. Zijn moeder klaagt over meegenomen onderzettertjes en cocktailprikkertjes. Hoe arm kan je zijn? Daar kan geen tien miljoen tegenop. Wat zal die Yolanthe blij zijn dat ze uit dit verstikkende milieu weg is. Gevlucht in de armen van een topvoetballer, die zijn vrouw bij hun scheiding zes miljoen meegaf. Zoals het hoort op dat niveau. Wat zal dat meisje gelukkig zijn en vooral heel bevrijdend lachen. Een avond stappen met Ronaldo, Kaka en Raoul. Allemaal jongens zonder moeder en zeker zonder schoonmoeder. Dat is weer eens wat anders dan een nachtje doorzakken met Nick en Simon.

Toch is het wel mooi om op afstand naar je vaderland te kijken. Holland op zijn smalst. Onze premier zwaar aan de diarree bij een echte president, roddelprinsje Albert furieus over zijn eigen werkwijze en de rijkste Nederlandse zanger die moet uitleggen dat zijn ex de stofzuigerzakken meenam. Althans volgens zijn moeder. Ik voeg me voorlopig bij de alcoholisten hier aan de bar en in mijn beste Frans ga ik aan de dronkenlappen het verschil tussen Jan Peter en Sarkozy uitleggen. Bang dat iemand me vindt? Nee. Ik zei al: ik zag maar één ander Nederlands nummerbord en omdat we hier met twee auto’s zijn is die andere auto overigens ook nog van mij. Nou ja, tot de scheiding.
pi_71089225
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:25 schreef snetje het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/p(...)tte_Yolanthe___.html

HUH

ik krijg nu echt een soort van JantjeYolantje huilt en JantjeYolantje lacht gevoel bij ...zon Lieke drama geval
zielig doen waar het helpt maar sneaky aan de andere kant....
Waarom kan iemand niet verdrietig zijn én daarbij een kleine wraakactie ondernemen? Die combi komt heel vaak voor volgens mij. Het is niet mijn stijl, maar zo zijn wel meer dingen van Yolanthe niet mijn stijl.

Ik geloof wel dat zij oprecht veel verdriet heeft gehad van de breuk. Maar wat ik dan wel weer sneu vind is hoe slecht sommige mensen alleen kunnen zijn. Volgens mij is Yolanthe niet vaak in haar leven vrijgezel geweest. Meteen van de één naar de ander. Het kan zijn dat ze gewoon een vent nodig heeft, maar bij haar vermoed ik toch ook dat ze het luxe leventje nodig heeft dat die mannen haar geven.
pi_71089465
quote:

Typisch iets voor het intellect, dat soort opmerkingen.
pi_71089689
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 10:44 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Waarom kan iemand niet verdrietig zijn én daarbij een kleine wraakactie ondernemen? Die combi komt heel vaak voor volgens mij. Het is niet mijn stijl, maar zo zijn wel meer dingen van Yolanthe niet mijn stijl.

Ik geloof wel dat zij oprecht veel verdriet heeft gehad van de breuk. Maar wat ik dan wel weer sneu vind is hoe slecht sommige mensen alleen kunnen zijn. Volgens mij is Yolanthe niet vaak in haar leven vrijgezel geweest. Meteen van de één naar de ander. Het kan zijn dat ze gewoon een vent nodig heeft, maar bij haar vermoed ik toch ook dat ze het luxe leventje nodig heeft dat die mannen haar geven.
Helemaal mee eens
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:38:41 #88
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71090093
HA! nieuw bloed voor de palinggate:
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_nieuwe_bnnste.html
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_71090657
Jaa weer een die zon pers-karavaan aantrekt Maar ik heb een paar intervieuwtjes met haar gelezen ,en zij is wel bij de pinken, die loopt niet in zeven sloten tegelijk....dus Proficiat Geraldine!!!!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:10:34 #90
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71090716
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef Anniebab het volgende:
Jaa weer een die zon pers-karavaan aantrekt Maar ik heb een paar intervieuwtjes met haar gelezen ,en zij is wel bij de pinken, die loopt niet in zeven sloten tegelijk....dus Proficiat Geraldine!!!!
Ik zeg die ligt binnen no time hoogzwanger Japio te kluiven

Hey ... Begin van de bouwvak in Volendam.. ga je wel filmen voor ons he? Dat moet echt wel uit de klauwen lopen
pi_71091010
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:10 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik zeg die ligt binnen no time hoogzwanger Japio te kluiven

Hey ... Begin van de bouwvak in Volendam.. ga je wel filmen voor ons he? Dat moet echt wel uit de klauwen lopen
Nou mijn buren waren gister uit op de dijk en t was erruuugg rustig,er zijn en gaan dit weeken al veel weg, ikzelf maandag een weekje, dus vanaf volgende week ga ik hier filmen?!?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:28:29 #92
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71091057
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:26 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou mijn buren waren gister uit op de dijk en t was erruuugg rustig,er zijn en gaan dit weeken al veel weg, ikzelf maandag een weekje, dus vanaf volgende week ga ik hier filmen?!?
Ja! rellen op de dijk!
pi_71091095
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ja! rellen op de dijk!
Ik ga in ieder geval wel n paar keer stappen in de bouwvak, dus wie weet!!Je komt er altijd wel een paar tegen van de gate.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 juli 2009 @ 13:03:01 #94
163650 Greys
pi_71091723
Niets mis met de rok van Yo!

Tevens tvp
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71092189
Palinggate kakt weer in...
pi_71092324
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
Niets mis met de rok van Yo!

Tevens tvp
Ik vind de outfit van Yo ook leuk, die hippie-, ibiza-look en ze kan het goed hebben
Maar Wes
pi_71092950
Ik vind dat blauwe jurkje zo leuk weet iemand al waar je die kan kopen?

En idd Wes Dat broekje en die slippers brrrr
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 juli 2009 @ 14:09:37 #98
163650 Greys
pi_71093129
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Palinggate kakt weer in...
Dan heeft men mooi even tijd om de Asielactie 2009, dit jaar met extra bijzonder doel, te steunen
Asielactie 2009 - Nu met doel, & OP! (voorbereidingen)

/geoorloofde spam
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 18 juli 2009 @ 14:48:31 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_71094088
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=87014
Het hele intervieuw achter elkaar op de site van SBS6 Shownieuws.... Nog niet gekeken dus weet niet of er nog stukjes op staan die niet in de uitzending waren......
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:35:54 #100
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_71095039
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:05 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Dit is 'm

[ afbeelding ]
Wat ik zei niet mooi voor een man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties