zun lipglossquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
wat zou er nou in dat tasje van m zitten behalve zijn haarborstel?
Creditcard, euro's, telefoon, foto van zijn zoon, paspoort, condooms, pepermuntjes, sleutels en natuurlijk een reserve gouden broekjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zun lipglosshee annie, hij gaat lekker hè
Jaaaa ik dacht er ook reservebroekie..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:17 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Creditcard, euro's, telefoon, foto van zijn zoon, paspoort, condooms, pepermuntjes, sleutels en natuurlijk een reserve gouden broekje
Nu bij Sterretje gezocht Fleur met de jurk van Yolanthe!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja das Geraldine, ik geloof niet dat zij connectiesheeft met Palinggate, maar geloof dat ze een grote kans maakt om te winnen.Ik volg t niet zo, maar heb wel gestemd...
Ha!!! echt??Ze heeft gewonnen!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:22 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Nu bij Sterretje gezocht Fleur met de jurk van Yolanthe!
T is wel een vriendin van haar....jurkje geleend?Nee flauw.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:32 schreef Ceehaa het volgende:
Ja, die blauw witte gipsy jurk die Yo op het strand aan had.
En leuk dat Geraldine gewonnen heeft!
Wel er langs ...maar niet ernaast.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:40 schreef bloodymary het volgende:
Ik zou niet langs mijn vriend durven lopen hoor, als hij een gouden broekie, zilveren slippers en een tasje zou dragen....
Het zou dan ook mijn vriend niet meer zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:40 schreef bloodymary het volgende:
Ik zou niet langs mijn vriend durven lopen hoor, als hij een gouden broekie, zilveren slippers en een tasje zou dragen....
Daar zeg je wat....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef snetje het volgende:
ik zit ff te denken ... als Yo nu in Madrid gaat wonen ... gaat moeders dan ook weer mee
Twee gastendoekjes en een kerstbal.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
keukenrollen niet vergetenquote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)tte_Yolanthe___.htmlquote:'Youp van 't Hek troostte Yolanthe'
van onze redactie
AMSTERDAM - Youp van 't Hek ging uit eten met Yolanthe Cabau van Kasbergen. Zij was verdrietig...
Dat zegt de cabaretier in het programma De Zwoele Stad op AT5. "We zijn uit eten geweest. En de avond daarop weer. Het was heel gezellig. We hebben lekker zitten ouwehoeren. Het waren prachtige avonden. Zij was verdrietig en ik kon haar wat wijzer maken."
"Daarna waren we wel klaar met elkaar. Zij met mij en ik met haar. Er was niets fysieks hoor", lachte Youp. De dineetjes waren schijnbaar nadat het uit ging met Jan Smit, Yolanthe was verdrietig.
Of komt dit verhaal voort uit Youps 'gevoel voor humor'?
Ik vind dat zo mooi he, dat vrouwen niet om kunnen gaan met een onschuldige vrouwquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:25 schreef snetje het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)tte_Yolanthe___.html
HUH
ik krijg nu echt een soort van JantjeYolantje huilt en JantjeYolantje lacht gevoel bij ...zon Lieke drama geval![]()
zielig doen waar het helpt maar sneaky aan de andere kant....
beetje uithuilen bij de buuf
[ afbeelding ] * een lieve buuf ..dat wel*
en ondertussen dit!
oud vuil in de parkeergarage van Yolanthe
[ afbeelding ]
more pictures and bigger!!
http://www.fotoleovogelzang.nl
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo mooi he, dat vrouwen niet om kunnen gaan met een onschuldige vrouwDie kift..Geweldig!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |