In de comments op gs stond dat de telefoon daar thuis gewoon werd opgenomen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of hij weet nog van niets en ik kan 'm waarschuwen... Niet iedereen leest op Fok of GeenStijl natuurlijk..
Kan je zaterdag?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef nietzman het volgende:
Tja, toch weer zo'n sport-autist he.
Ow...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:45 schreef JH87 het volgende:
Nietz heeft dit weekend alleen tijd voor z'n 'dinnetje.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit moet zeggen, maar waarschijnlijk is de kerel die dat heeft gedaan de broer van m'n collega..
Hoe bedoel je oud nieuws.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef 2cv het volgende:
De kontenfilmer (is dat eigenlijk dezelfde als de potloodventer?) was waarschijnlijk een Fokker
Ik zie jou ook nog niet expres lullig willen doen inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, hij was er vanochtend zelf al over begonnen. Verteld dat de politie vannacht bij hun thuis stond en zo, en ze gaan hem ook verhoren. Lullig doen is nooit m'n bedoeling geweest, als ik uit mezelf al iets zou hebben gezegd zou dat zijn om hem sterkte met de situatie te wensen. Ik nam eigenlijk aan dat dat wel duidelijk was...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:21 schreef freecell het volgende:
Nee precies
TARA's broertje is ook een beetje... uhm.. wazig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |